Předem děkuji za odpověď


Naposledy editováno 26.03.2018 15:10:18
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 555 palivo
TSF je specifikací na úrovni motorexu cross power 2T


Verva pro tenhle kompresní poměr totálně zbytečná. Zbytek, přesně jak píše Kuba, nalej tam M2T nebo nějakej základní minerál. Hlavně si nenech radit od Beranidla, protože raději bych vyčistil zakarbonovanej motor, než tam lil něco co tam nemá co dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 555 palivo
Deyva píše: Verva 100 je benzín od Benziny. Nemá v sobě klasický biopřísady, který zacpávají všechno možný v palivové soustavě od kohoutu až po trysky karbecu. Navíc taky když se nechá v nádrži přes zimu, tak nádrž nerezne jako s normálním benzinem s bio přísadama
co se tady clovek nedozvi... S normalnim benzinem rezne nadrz, ale s vervou ne?

S tema bioprisadama to tak vazny rozhodne nebude jak tu pises
roldik píše: Jak jsem řekl, nevyznám se, ale mockrát děkuji, takže mám vzít Vervu 100 a k tomu s poměrem 1:33 nalít olej M2T? to je vše? Pojedete to?
Kup klidne N95ku ale z pumpy kde vis ze to palivo je OK a k tomu klidne M2T v pomeru 1:33 (odhadem) ono se nic moc nestane kdyz ten pomer netrefis presne. Kdyz toho das vic, bude to vic hulit, kdyz min tak ten pistu uz urcite bude mit nejake vule, takze se nic nestane.
KubaLC8 píše: co se tady clovek nedozvi... S normalnim benzinem rezne nadrz, ale s vervou ne?
S tema bioprisadama to tak vazny rozhodne nebude jak tu pises
Ono je nádrž a nádrž... Na mojí třicet let staré Hondě je nádrž jako nová, nicméně na skoro čtyřicet let starým mustangovi je nádrž v tristním stavu. Na Jawě lehce orezlinky uvnitř. Bio ethanol na sebe prý váže vodu vcelku snadno narozdíl od bio-etbe, která se získává z bio etanolu. Takže ne, že by přímo obyč benzín s bio ethanolem způsoboval korozi nádrže, ale když k ní má "nádrž sklony", tak ji akorát podpoří, kdežto paliva s ETBE by minimálně neměly nebo měly potlačit. A co si budem povídat, u těchto starých ČSSR strojů ty nádrže už prostě reznou, tak proč to proreznutí neoddálit.
rodli: je jedno jestli vervu nebo natural 95. Kdyz vim, ze budu hodne jezdit, dam klidne natural. Ale pokud tusim, ze tu nadrz vyjedu az treba za tri mesice, naliju tam vervu.
Já jsem jezdil i na ředidlo a nějaký olej co byl v garáži ,bylo nám to fuk hlavně že to jelo ,míchali jsme i naftu s technickým benzinem a taky to jelo a pincek jezdi do dnes.
jinak já míchám vždy 1.33 jak m2t nebo TSF podle toho jaký mam olej (čz250.jawa350,pincek, skútr nebo pila)a nikdy žádný problem
Naposledy editováno 26.03.2018 19:00:49
Pomer 1:25 je nesmysl,akorat to bude zasirat motor a jet bych za tebou taky nechtel


1 reakcí na tento příspěvek Jawa 555 palivo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 555 palivo
68732 píše: zase povyk pro nic, vlastním cca 35 let dvě 555, jako mladej jsem s tím lítal i na technický benzín a motorák zadarmo z JZD, obě furt jezdí na natural 95 a olej co je po ruce poměr od oka M2T, motorák, stihl, Motul a jiné lubrikanty. Ze staré sekačky Vari léta benzin s M2T nechávám přes zimu a taky tři desítky let vrčí. Ano z křováku, zahradního traktoru a pily ho vypustím a někdy vyjedu v pinckovi. Moje Jawy a čezety s motory po GO zatím poctivě papají natural + motul ap.. Jinak ty staré vergly nemusí jezdit na oleje pro dnešní kosmické technogie.
presně tak

roldik píše: Takže místo naturalu mám brát vervu nebo je to jedno?
Divej, pojede to i na Natural + M2T, to je takovej standard, když hodně jezdíš... Verva dýl vydrží čerstvá a když chceš dopřát lepší olej, tak třeba ten Mogul TS nebo Mogul Alfa 2T (v mountfieldu za stovku litrovku), takže Vervu dávej asi když s tím pojedeš jednou za čas. Dnešní benzín má sice vyšší oktanový číslo (95), než před třeba padesáti lety, takže by měl být lepší... Dávají se tam ale kvůli ekoteroristům ty bio sračky, takže na finále si nejsem uplně jistej, jestli je ten benzín lepší, než před padesáti lety. Když koupíš Vervu, sice si připlatíš, musíš si pro ni zajet někam (já to mám nejblíž 25km), ale podle mě osobně je lepší, když s tím moc nejezdíš a nevyjedeš nádrž za měsic nebo když chceš kultivovanější chod motoru, lepší starty a nechat to tam třeba přes zimu. Jak jsem psal, já používám kombinaici Verva + Mogul Alfa 2t a nemám problém. V neděli jsem nastartoval Mustanga, se kterým jsem jel naposledy někdy v září na dvě kopnutí (s přeplaveným karbecem samozřejmě) - je tam Verva a ten Alfa 2t. Na druhou stranu třeba do Jawy 350/640 mi líp pasuje ten Natural 95, protože na Vervu 100 to sice líp chytá a má kultivovanější projev, ale když s tím jezdím denně do práce a drtím to na "dálnici" kousek, tak to vibruje jak sviň, takže do Jawy dávám 95ku když s tím hodně jezdím. Verva není standardní benzín, je to takový "pošušňáníčko"... Standard je normální Natural 95 od benzinky, kde ho nemají "závadnej" tj. že v něm nemají vodu nebo dokonce není nějak šizenej. Takže klidně dávej i 95 + M2T v rozumné míře. Ta Verva a lepší oleje jsou trošku dražší a vzhledem k tomu, že ti je 14 dle profilu, asi nebudeš mít tolik financí na Vervu a Mogul TSF. Žádný "racing" oleje, plný syntetiky a tak bych tam nedával, to je zbytečný u starýho fechtla.
2) Mazání je věc spíše toho poměru než typu oleje (osobně bych nemordoval dvoutakt s bronzovým pouzdrem na pístním čepu míň než 1:33), ono to povrčí i na ten M2T ale, i když nejsem ekoterorista, proč za sebou nechávat modravý chuchvalce v povětří a mít zadělanej výfuk když to dneska jde i jinak.
Osobně to dělám tak že v sezóně beru normální benál a před ukončením sezóny tam písknu něco lepšího "bez biosraček" (čemuž stejnak moc nevěřím).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 555 palivo

Naposledy editováno 27.03.2018 08:06:49
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 555 palivo
HornisGSX píše: Koudy01> opet se resi kokotiny!!!! manzelce stoji ducati uz tretim rokem( materska) N95 normalne to startuje. me stoji motorka rok (najezd 400km/rok) motorka startuje jede skutr lonskej benzin stoji venku normalne startuje jezdi....motorova pila dva roky starej benzin chytla na protoceni.....lidi jsou ze vseho spis jen priposrani!!!
..řeší se tady kokotiny..? no tak jdi kurva jinam...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 555 palivo
HornisGSX píše: zaplat satan jsem na tech nesmyslech nejel dobrych 15let!!! ale resi se tu kravina....on pincek jel icna naftu kdyz na to prislo....
To máš pravdu,že jel na naftu, ale z velkýho kopce.
Hornis loni jesm po necelým roce a půl zprovozňoval auto. Chytlo, chcíplo a tak pořád dokola, zapalování v pořádku, ze vstřiků cákal benzín, nádrž jsem vyndal, vypustil, byla čistá. Napustil jsem benzím zpět a pořád to stejné, chytlo, chcíplo až na radu jednoho mechanika, který mi doporučil vyměnit benzín, jsem to udělal. A kupodivu auto chytlo a běželo perfektně. Pak mi povídal,že toto řeší velmi často a nynější benzín dokáže to co se mi stalo již po třičvrtě roce.
Naposledy editováno 27.03.2018 15:15:27
E: ............ neni schopny zvednout prdel a podivat se kolik stoji N95 a verva!!! .......
Taky mě zarazil jeho příspěvek #16 "Takže je asi verva dražší, že ano?"
že se ptá na praktické zkušenosti, kdo tam co leje, a udělá si nějaký obrázek ( když ve svém okolí nemá nikoho, kdo by mu řekl minimální základy ) je ok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výbrus válce doma [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | smrk1 | 46 | 18.4.2025 v 13:34 Kohlstein |
Spojka Jawa50/555 Jawa 50/555 Pionýr | Pistaz | 2 | 8.4.2025 v 16:08 smrk1 |
Slabá jiskra Jawa 555 Jawa 50/555 Pionýr | EngineKaput | 10 | 18.1.2025 v 14:09 combust |
Opalující se kladívka na zapalování... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/555 Pionýr, Jawa 50/21 Pi... | AdaM123456 | 7 | 7.1.2025 v 19:59 MILOS61 |
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |