globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati S4R S
Zdar!
mám za lubem pořídit S4R S. Co říkate na tuhle:
http://www.motorkari...stretta-1222069.html
Někdo zkušenosti s tímhle motobazarem v Hořicích?
http://www.westmxsho...ign=firmy.cz-2539140
Dík Ducatisti

Naposledy editováno 07.11.2017 12:01:57

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2017 v 19:20 | Nahoru | #1
Dost by Ti o S4R S pověděl www.motorkari.cz/profil/

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 10:43 | Nahoru | #2
Agnosy>Pokud to má vařený úchyty na chladiči, tak to stopro bylo položený. Bacha na nádrž, ta je náchylná na prasknutí v místě pantu, stačí sáhnout prstem po levý straně pod nádrž a hned uvidíš, jestli teče, bejvá i probarvenej zadní válec (do světle hněda). V 50-ti tis. bacha na spojku ta stojí okolo 5 tis jen za materiál. Brzdit by to mělo pekelně, takže jestli moc nebrzdí-chyba. Možná to ale budou blbý desky. Bacha na regulátor nabíjení, ten rád odchází, poznáš ale jenom když to změříš. Jízdní vlastnosti poznáš až za sucha, na mokru toho moc nepoznáš. V 50-ti tis. by to mělo mít za sebou velkej servis (stojí 15 - 20 tis.), můžou bejt vojetý vačky (á 600-1000 za kus) musí se vyměnit, na jedný hlavě 4+4, poznáš až při rozebrání. Řemeny na rozvodech se měněj každý dva roky (2,500 peněz za matroš + rolny), poznáš když sundáš kryty vpravo. Docela náročná mašina na údržbu, ale VRÁTÍ ti to až se na ní svezeš.

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 14:22 | Nahoru | #3
Beranidlo>No jo, ale FZ1 je klasickej Japonskej čtyřvál, kterej funguje někde okolo 10 tis. otáček, což normálně nikdo nejezdí, nebo to tam ani nedostane. Tohle železo funguje od 6 tis otáček, což jezdí každej a ani o tom neví. Srovnávat vlastnosti rámů běžnej japonek a tohohle železa taky nejde. Prostě buď chceš Itala nebo Japonce. Navíc Agnosy už Itala jezdil, takže ví o čem to je.

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 14:56 | Nahoru | #4

Beranidlo píše: t_freedom> Jak jsem předpokládal, Ducna je výborná pokladnička. V takovém případě bych preferoval něco jako Yamaha FZ1N. Je jich hafo za 100-120k Kč, s tím, že cena je to podstatě konečná.



no tak jinak... navěsiš-li na FZ1N pořádný brzdy, dobrej podvozek budeš servisovat tyhle komponenty za stejnou cenu jako já....
jediný co je na Dukárnách nákladnější je servis desma, nic jinýho a ten je po 12tkm a stojí cca. 7-8tCZK + jednou za 24tkm řemeny - 4,5tCZK. Bavíme se o čtřventilu, u dvouventilu jsou ty hodnoty o dost nižší.
Kdo ten motor má rád, rád to obětuje.
Hledači tabulkových hodnot samozřejmě budou chtít FZ1N ... ale ubezpečuji tě, že na Korscice, nebo v Itálii v Alpách by FZ1N měla oproti Dukárnám fakt horký chvilky.
Micki píše od 6 a já píšu od 4trpm ... protože když ten motor v S4RS "odlehčíš" od ECO úprav, tlačí už ve 4trpm dobrejch 60-70Nm...

Je to nekonečná debata mezi těmi, jenž na tom neseděli a študovali parametry a pak těmi co se na tom naučili. Ta motorka není úplně friendly, ale poskytuje dost "fun factoru" kterej se třeba projevuje naustále se blokující zadní pneumatikou, poskakujícím předkem, když řadíš první 4kvalty na plnej a tu a tam prsknutím do vejfuku, když dobrzďuješ motorem do zatáčky.... neříkám že je nejlepší.
Když si nekoupíš tu s "premiovým" podvozkem (tedy jen S4R), budeš ho servisovat jako japonce.
A cena "válendy" nemusí být konečná ani u japonce

Naposledy editováno 09.11.2017 14:58:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr


TOPlist