globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati S4R S
Zdar!
mám za lubem pořídit S4R S. Co říkate na tuhle:
http://www.motorkari...stretta-1222069.html
Někdo zkušenosti s tímhle motobazarem v Hořicích?
http://www.westmxsho...ign=firmy.cz-2539140
Dík Ducatisti

Naposledy editováno 07.11.2017 12:01:57
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

7.11.2017 v 17:11 | Nahoru | #1
Ke každé prý v Bologni přidávali tohle přáníčko (něco jako Zlom vaz!):

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

7.11.2017 v 17:36 | Nahoru | #2
Ne, že by se mně Ducna nelíbila, ale mít ji spíš jako módní doplněk. Pěkně to vystihl zde:
http://oppositelock....ownership-1764635389

(reakce na) Ducati S4R S

7.11.2017 v 18:55 | Nahoru | #3
Beranidlo> nemaluj čerta na zeď

Naposledy editováno 07.11.2017 19:19:46

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2017 v 19:20 | Nahoru | #4
Dost by Ti o S4R S pověděl www.motorkari.cz/profil/

2 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

8.11.2017 v 09:59 | Nahoru | #5
Ducati S4 další mladší klony nejsou motorky pro začátečníky, to je třeba si uvědomit. Obrovský výkon dvouválu s velkým kroutícím momentem od samýho začátku spolu se 4 pístkovými brembo vepředu je vražedný spojení. Tady většina lidí, který na to sednou a přechází ze slabších motorek, shoří a je tu highside na předek. Brzo přidáš plyn a je tu highside na zadek ..............atd. Nebo budeš jezdit jako turista, ale k tomu nepotřebuješ tohle nádobíčko. Podle tvýho profilu to vypadá na předchozí SV 650, což je o dvě třídy níž.. Bylo by lepší se na Ducně nejdříve pořádně projet, je to speciální nádobíčko. Neber to osobně.

Naposledy editováno 08.11.2017 10:32:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

8.11.2017 v 13:12 | Nahoru | #6

micki píše: Ducati S4 další mladší klony nejsou motorky pro začátečníky, to je třeba si uvědomit. Obrovský výkon dvouválu s velkým kroutícím momentem od samýho začátku spolu se 4 pístkovými brembo vepředu je vražedný spojení. Tady většina lidí, který na to sednou a přechází ze slabších motorek, shoří a je tu highside na předek. Brzo přidáš plyn a je tu highside na zadek ..............



Pffuuu..., z toho jde hruza. Jsi borec, ze tu potvoru zvladnes ukocirovat.

Btw co je " highside na předek"?

PS. Vem si aspon flexou slajdry.

Ducati S4R S

8.11.2017 v 14:41 | Nahoru | #7
Bych se toho zase tak nebal.....ale nejel jsem na ni nikdy no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

8.11.2017 v 15:35 | Nahoru | #8
micki> jezdim multistradu 1000ds ikdyz vim ze tohle je o necem jinym

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 07:18 | Nahoru | #9
Agnosy> nic ve zlym, jenom jsem chtěl říct, že tohle železo nic neodpustí.

(reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 08:51 | Nahoru | #10

micki píše: Agnosy> nic ve zlym, jenom jsem chtěl říct, že tohle železo nic neodpustí.



Zima je zima, no. Ono to nebude tak horky.

Branidlo píše: Ne, že by se mně Ducna nelíbila, ale mít ji spíš jako módní doplněk. Pěkně to vystihl zde:
http://oppositelock....p-1764635389 [/quote]

Podobne neduhy u motoru vysponovanych na vykon najdes u kazde znacky. Proto je dobry u Ducati nekaslat na servis. Misto pravidelneho servisu ventilu pak menis motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 10:16 | Nahoru | #11
micki> v pohodě já to chápu. Je to peklostroj. Včera jsem to byl projet. Bohužel počasí je takový jaký je takže sem to na studeným a mokrym asfaltu nechtěl hned poslat do kopřiv. Navíc to má ještě masný gumy. I tak svezení dobrý aleeeee......na to co tam je za brzdy tak to prostě nebrzdilo. Vyko motoru plus další věci na druhý straně nastříkaný stříbřenkou. Vařený uchyty na chladiči. Odřený vnitřek vidle a uplně nedotčenej přední blatník.v servisce poslední záznam v 28000. Motorka má teď 52....
Tak nevim

Naposledy editováno 09.11.2017 11:22:23

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 10:43 | Nahoru | #12
Agnosy>Pokud to má vařený úchyty na chladiči, tak to stopro bylo položený. Bacha na nádrž, ta je náchylná na prasknutí v místě pantu, stačí sáhnout prstem po levý straně pod nádrž a hned uvidíš, jestli teče, bejvá i probarvenej zadní válec (do světle hněda). V 50-ti tis. bacha na spojku ta stojí okolo 5 tis jen za materiál. Brzdit by to mělo pekelně, takže jestli moc nebrzdí-chyba. Možná to ale budou blbý desky. Bacha na regulátor nabíjení, ten rád odchází, poznáš ale jenom když to změříš. Jízdní vlastnosti poznáš až za sucha, na mokru toho moc nepoznáš. V 50-ti tis. by to mělo mít za sebou velkej servis (stojí 15 - 20 tis.), můžou bejt vojetý vačky (á 600-1000 za kus) musí se vyměnit, na jedný hlavě 4+4, poznáš až při rozebrání. Řemeny na rozvodech se měněj každý dva roky (2,500 peněz za matroš + rolny), poznáš když sundáš kryty vpravo. Docela náročná mašina na údržbu, ale VRÁTÍ ti to až se na ní svezeš.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

9.11.2017 v 11:52 | Nahoru | #13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 12:16 | Nahoru | #14
Agnosy> nejhezci na to jsou ty zrcadla ala trinda...
Padeny to asi bylo, i vzhledem k ty cenofce...
E: i kdyz to v CR spis cenu navysuje...

Naposledy editováno 09.11.2017 12:16:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 12:35 | Nahoru | #15
Šel by i o dost níž

(reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 13:16 | Nahoru | #16
strakon> ty bonzáááku

(reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 13:24 | Nahoru | #17

SLEEPER píše: Pffuuu..., z toho jde hruza. Jsi borec, ze tu potvoru zvladnes ukocirovat.

Btw co je " highside na předek"?

PS. Vem si aspon flexou slajdry.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 13:31 | Nahoru | #18
Agnosy> hele, podle toho co jsi psal ležela... což tedy (kromě tý mý) ležela asi většina...
Na druhou stranu, tohle je bajk ze železa - chci tím říct že rám je klasika CrMo a dá se s ním pracovat. Otázkou je jak velká rána to byla, co na to krk...co vidle...atd.
Kdyby majitel vytáhl fotku po ráně...bylo by to asi jednodušší. Ono udělat tyhle Vöhlinsy stojí 4litry, když začnou týct ... a týct můžou kvůli tomu, že je hnutej třeba kluzák...a to je jářku jiná raketa. Krk taky není úplně sranda, ale nic co by nešlo... všechno jsem už dělal a cenovky jsou trochu jinde než běžný japonský.
Chci tím říct, že jestli je to nastrojený na prodej a majitel to má jen chvilku, nebo je to dovoz, může to bejt past kdy ani výrazná sleva nevykoupí servis.

počítej s tím, že si uděláš min jen kontrolu vent. vůlí ...cca. 2-3litry ...a to jen kontrolu
Když uděláš ventily komplet s půlkruhama a doporučil bych i řemeny jsi v tom za 12-14 ani nemrkneš...a já kdybych kupoval 10let starou Duknu, bez mrknutí oka bych to udělal a sral bych na kecy " po velkém servisu " (možná kdyby mi dal papír max rok starej, kde budou všechny položky udělaný)
To že to má v servisce záznamy jen do 28tkm... je pochopitelný... u mě to není jinak... ale já za ty roky vím co a jak a dělá mi to servisák exDucati, kterej ví co a jak...olej a zbytek věcí dělám sám... a to v kratších intervalech než je předepsáno... jsem jedinej majitel a o tý motorce bych dokázal mluvit hodinu co všechno bylo dělaný a upravovaný...znám ji. Jenže ty budeš stát u maníka s rukama v kapse co bude vědět jen že to je S4RS a nic o bourání vědět nebude...
co poradit....buď ukecat výraznou slevu...nebo musí maník kápnout božskou a do smlouvy dát, že pokud se něco z vybraných věcí (krk, vidle) vysype, bude se spolupodílet...
tož zvaž

(reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 13:34 | Nahoru | #19

SLEEPER píše: Pffuuu..., z toho jde hruza. Jsi borec, ze tu potvoru zvladnes ukocirovat.

Btw co je " highside na předek"?

PS. Vem si aspon flexou slajdry.



hele, já myslím že tak úplný kraviny nepsal...a slidery určitě nejsou známkou "punku".. já třeba žádný nemám a někteří s odrbanejma sliderama mi nestačí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 14:09 | Nahoru | #20
t_freedom> Jak jsem předpokládal, Ducna je výborná pokladnička. V takovém případě bych preferoval něco jako Yamaha FZ1N. Je jich hafo za 100-120k Kč, s tím, že cena je to podstatě konečná.

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 14:22 | Nahoru | #21
Beranidlo>No jo, ale FZ1 je klasickej Japonskej čtyřvál, kterej funguje někde okolo 10 tis. otáček, což normálně nikdo nejezdí, nebo to tam ani nedostane. Tohle železo funguje od 6 tis otáček, což jezdí každej a ani o tom neví. Srovnávat vlastnosti rámů běžnej japonek a tohohle železa taky nejde. Prostě buď chceš Itala nebo Japonce. Navíc Agnosy už Itala jezdil, takže ví o čem to je.

(reakce na) Ducati S4R S

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 14:56 | Nahoru | #22

Beranidlo píše: t_freedom> Jak jsem předpokládal, Ducna je výborná pokladnička. V takovém případě bych preferoval něco jako Yamaha FZ1N. Je jich hafo za 100-120k Kč, s tím, že cena je to podstatě konečná.



no tak jinak... navěsiš-li na FZ1N pořádný brzdy, dobrej podvozek budeš servisovat tyhle komponenty za stejnou cenu jako já....
jediný co je na Dukárnách nákladnější je servis desma, nic jinýho a ten je po 12tkm a stojí cca. 7-8tCZK + jednou za 24tkm řemeny - 4,5tCZK. Bavíme se o čtřventilu, u dvouventilu jsou ty hodnoty o dost nižší.
Kdo ten motor má rád, rád to obětuje.
Hledači tabulkových hodnot samozřejmě budou chtít FZ1N ... ale ubezpečuji tě, že na Korscice, nebo v Itálii v Alpách by FZ1N měla oproti Dukárnám fakt horký chvilky.
Micki píše od 6 a já píšu od 4trpm ... protože když ten motor v S4RS "odlehčíš" od ECO úprav, tlačí už ve 4trpm dobrejch 60-70Nm...

Je to nekonečná debata mezi těmi, jenž na tom neseděli a študovali parametry a pak těmi co se na tom naučili. Ta motorka není úplně friendly, ale poskytuje dost "fun factoru" kterej se třeba projevuje naustále se blokující zadní pneumatikou, poskakujícím předkem, když řadíš první 4kvalty na plnej a tu a tam prsknutím do vejfuku, když dobrzďuješ motorem do zatáčky.... neříkám že je nejlepší.
Když si nekoupíš tu s "premiovým" podvozkem (tedy jen S4R), budeš ho servisovat jako japonce.
A cena "válendy" nemusí být konečná ani u japonce

Naposledy editováno 09.11.2017 14:58:07

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

9.11.2017 v 16:03 | Nahoru | #23
4 válec nechci.nebaví no možná sem udělal chybu. Chlapkovi jsem nabidnul 135 000 a bral by to.no nic najde se snad jiná. Jinak všem dík za kvalitní a věcný rady. Někdy snad na ducati srazu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 16:22 | Nahoru | #24

Beranidlo píše: Ke každé prý v Bologni přidávali tohle přáníčko (něco jako Zlom vaz!):



Jinak tohle je něco jako "hodně štěstí s vlkem"...
Mě vždy hlavně baví jak ty nejděsivější zkazky o Ducati píšou lidi co jí nikdy neměli...
Asi maj občas problémy....
Já mám ale stále za to, že kapou hlavne na absolutní neznalost svých majitelů o to jak se o ně starat a touhu po ušetření nákladů na servis, která se doposavaď s japonci vyplácela...japko to snese, ital bohužel ne.

(reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 16:59 | Nahoru | #25
Agnosy>Tak hodně štěstí a kolama dolů.

Ducati S4R S

9.11.2017 v 19:03 | Nahoru | #26
je to takovy bmx kolo co jede jako krava , ja ji mel s rapid bikem a rbo2 modulatorem a melo to na zadnim kole to co na motoru , cim rychleji jedes do zatacek tim lepe vse funguje a jen se smejes jak to ti ciganci dobre vymysleli, jestli mas rad zatacky neni co resit , za me supr svezeni a dojedes na tom kamkoliv , jen na rovine me obcas spadla noha z te male stupacky, co ma vyznam do tech rychlejch zatacek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S

9.11.2017 v 20:52 | Nahoru | #27

t_freedom píše: Jinak tohle je něco jako "hodně štěstí s vlkem"...



Znamená doslovně spíše to "Do vlčí tlamy!" a Ital ti to popřeje před plněním obtížného úkolu. Na přání se odpovídá "Crepi lupo!" , česky "Zabij vlka!"

(reakce na) Ducati S4R S

10.11.2017 v 07:22 | Nahoru | #28
Beranidlo> pravdu díš... bocca je vlastně huba

Ducati S4R S

11.11.2017 v 22:28 | Nahoru | #29
monster S4RS testastreta je skvelyyyy stroj, všetko tam šlape , krasne zvezenie, a desmo, ak chce niekto ušetriť , tak desmo si daš spravit a ostatne si spraviš sam, myslim filtre, olej a tak. , ked maš opicu, musiš mat aj na banany.
havarka sa opravuje tak isto ako japonec, ved je to stale len motorka :-

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S

12.11.2017 v 08:57 | Nahoru | #30
Jestli chceš vím o jedné s4r, kde je vše uděláno a jen jezdit. Cena je taky jinde. Mrkni ke mě do profilu na inzeráty
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr

TOPlist