před 3 měsíci jsem si koupil novou Z800 a k ní origo laďák SC Project GP M2. Paráda, žádnej problém.
Po 7000km mi při vyšších otáčkách začala svítit kontrolka motoru a motorka ztrácela sílu.
Zavezl jsem tedy do K2 moto, co to jako je. Na diagnostice jim to hodilo 2 chyby.
Dnes mi volali, že tam musím dát ten origo, pač to prej prostě potřebuje ta přívěra. Naprosto to nechápu.
Může mi prosím Vás někdo poradit, jestli jste měl stejnej problém?
Nebo nejlíp nějákého machra, co by mi pomohl, abych nemusel vyhazovat výfuk za 12 000,-
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki z 800 ladak
Jediné co motorka pozná, tak jestli je konektor od motorku připojen, tzn. je tam nějaký odběr proudu. Když odběr není, vypíše chybu. Eliminátor je jen vlastně sestava s odpory, takže se moto myslí že je tam motorek(=eliminátor), který odebírá proud. Takže si osobně myslím, že smysl může mít snad jen ta přídavná jednotka, ale nevím.
Toť poznatek k Z1000 s Z800 zkušenost nemám, ale troufnul bych si říct, že to bude obdobné..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |