Pokud se stane nehoda a bude nesoulad škrcená, ale v reálu otevřená, tak záleží na tom, jestli máš papíry na neomezenou. Pokud ano, hraje se o nesoulad v papírech a pojistce, tam ale je cesta, jak to řešit. Neřeší se to, že bys to neměl řídit.
Pokud máš papíry jen na omezenou: Při menší nehodě to asi nikdo neřeší. Pokud se bude jednat o vetší prachy, nebo zranění osob, tak se budou snažit to určitě na tebe hodit a neplnit. Museli by ale dokázat, že výkon hrál roli při nehodě. Fakticky teda záleží na konkrétním případě, ale určitě to není dobrá výchozí situace a smrdí to tahanicemi.
K odpovědi: Bylo to tu již zmíněné: Ano pojišťovna bude hledat škrtící sadu a štítek. Pokud dobře vím, tak například v Praze pojistné události na motorkách řeší Halbich a bylo by divné, kdyby jako jedno z prvního nezkotrolovali seškrcení. Pojišťovna si nenechá líbit ochcávky a pokud nemusí platit, tak platit nebude. Drtivá většina lidí ví, že spousta motorkářů tuto sadu vyhnípne ven a proto je to nejsnadnější cesta jak řidiče nachytat a nic neplatit. A pokud koupíte otevřenou a papírově zaškrcenou, tak opravdu nikoho nebude zajímat, že nemůžete vědět, že je otevřená.