další na rade je prestavba kyvky z VFR vcetne kola
bezne se na TRX meni zadni kyvka za kyvku z yzf 750 ta pasuje bez uprav ale tu nechci
chci se dat tou tezsi cestou a to je prestava kyvky z vfr 750 vcetne kola ta se mi libi ,jestli ma nekdo zkusenosti s prestavbou at uz TRX nebo jiné moto necht se vyjadri uvitam všechny postřehy ,
motorka na fotce je z Australie a s majitelem jsem ve spojeni ale bohužel on prestavbu nedelal ,mam pouze fotky jeho prestavby
k tem predkum vim ze idealni je Yamaha R1 nebo R6 timto smerem bych se chtěl ubirat
nebo další varianta je Aprilie rsv nebo poslední mozna je ducati
dekuji předem za postřehy a dobře rady
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
doporučuju sehnat vidle s brýlema na R1 2003- . Samozřejmě s předním kolem, brzdiči a kotouči. Vidli nech zrepasovat. Sežen ještě jinou brzdovou pumpu, tak základní z TRXa si s novejma brzdičema sice ví rady, ale není to ono.
Po rozebrání předku z TRXa vylisuj osu brýlí a nalisuj ji do brýlí z R1 (nemají stejný průměr, TRXo má menší, takže je potřeba to vymezit. Myslím, že se to lišilo o +-0,2mm navaření planžetového plechu kolem dokola by mělo stačit, ale ať to děla někdo kdo to umí..
Pak je třeba počítat s tím, že Ti tam bez úprav rámu nepůjde spínačka (je potřeba profrézovat záchyt zámku).
Co se týče zadní vidlice, tak to jsem neřešil, protože jsem na TRXu neměl nikdy pocit toho, že by se kroutila.
Zadní pružící jednotka pasuje idealně z R6 (2008 - ) jen je potřeba koupit, či udělat tento adaptér : http://www.projecti...n-r6-shocks-17-p.asp
Snad to pomůže.
1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850
já mám připraveno na budoucí přestavbu TRX přední vidlici, spodní brýle a kolo s kotouči z R6 1999-2001. Je klasická s průměrem trubky 43mm, ale trubky jsou o dost kratší než na TRX. I když nevysadíš vidlice jako na TRX a budou zároveň s horními brýlemi, tak bude motorka podstatně víc "nakoplá", chybí tam cca 30 mm. Pokud by to nebylo provozovatelné, tak mám fotky TRX z Německa se speciálními horními brýlemi, leč cena cca 10000 Kč (v SRN i u nás). Protože je rozdíl průměrů trubek jen 2 mm (41 / 43), tak jsem přemýšlel i o vyfrézování originál brýlí TRX na požadovaný průměr a myslím, že masa je tam dost. Zatím nevím, jak bych řešil náhon na tachometr - TRX s lankem k přednímu kolu. To bych se zkusil informovat u TESI, ale on pořád nemá čas a téměř nereaguje... . Jinak motor z TDM 900 mám také připravený, ale u nás, na rozdíl od Německa, jsou tyto výměny Yamahou nepovolené a přes DEKRU je schválení cca 15000 Kč ... Prostě "za.raný" stát a úředníci! Z povolených a téměř bezplatných úprav je možnost montovat na zadek pneu 170/60, naopak 120/70 na předek NE kvůli zkreslování tachometru. Pokud bych mohl nějakou informací ještě pomoci, tak se klidně ozvi.
Měj se a ať se dílo podaří!
Pavel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 | ajwenfz6 | 1 | 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR |
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 11 | 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44 |
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 | bean.2 | 5 | 13.3.2016 v 20:18 TDM851 |
Názor Yamaha TRX 850 | DucatixDave | 13 | 2.2.2015 v 17:25 MedWed |
Yamaha TRX 850 rozvody Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 19 | 23.1.2015 v 18:21 fichtlracer |