konecne som sa dokopal k tomu aby som si siel vyskusat moto a celkom sa tesim (aj do tej zimy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
je to dovoz ITA, bez ceskych papierov. Pan povedal ze vybavi cistopis CZ TP (ak to spravne chapem predtym musi byt hotova dovozova technicka kontrola na STK)
moje otazky na Vas a verim ze mi poradite
1, napisal som si kratky checklist na co sa zamerat. Chyba mi tam nieco zasadneho?
2, prihlasenie - Ak pan bazarnik vybavi papiere (teda cisty cesky TP) musim ist na STK alebo je to uz urobene v ramci dovozovej STK?
vdaka za info (je to moja prva prehliadka moto, technika mi nie je vzdialena ale nie som od fachu
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/48/259839_IMG201411260001.jpg)
V této zimě bych se nebál toho, když bude hůř startovat a studený motor bude hlučnější (ventily). Podle všeho je to normální. Po zahřátí musí rychle reagovat na plyn a měl by se celkově ztišit.
Četl jsem někde (ale myslím se to týkalo jenom starších modelů), že občas v nějakém místě praská zadní vidlice - nevím přesně kde.
S čím jsem měl sám zkušenost a co jsem hledal, nebyl to jenom můj případ, je únik oleje z chladiče, což se samozřejmě týká jenom modelů s chladičem. Pokud někdo přetáhne šroub držící ty hadičky/trubičky, může se stát, že na chladiči praskne holendr a teče. Nový chladič stojí milión a použité (cca 1000 Kč) se špatně shání, i když teď jsem v nějakém inzerátu viděl.
Nic dalšího mě už nějak nenapadá, jsou to spolehlivé motorky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
E: hodne xjckaru rika, ze jim ventily cvakaji na studenym motoru a pak ztichnou. Mam ted uz druhy Xj a na obou me to dela naopak.
Naposledy editováno 26.11.2014 12:59:11
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ad pneu a ráfky:
- zkontrolovat, že se kolo otáčí v rovině, tzn. že nehází do stran
- zkontrolovat rysky u štelování řetězu zadního kola = úmyslným stranovým rozhozením lze zamaskovat bouchlej rám a táhnutí motorky na stranu!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ad motor:
- zkontrolovat jestli nesákne pod ventilovým víkem nebo u řadičky
- zkontrolovoat jestli nemá rozeta vůli do stran
- nerovnoměrné vytahání řetězu zkontrolovat na centrálním stojanu při zařazení jedničky na volnoběh - řetěz nesmí příliš skákat
Ad jiné:
- zkontrolovat brzdové třmeny, jestli nejsou odřené (=typicky při položení)
- zkontrolovat každou část kapotáže, jestli není lakovaná
- zkontrolovat dorazy řízení (= při bouračce bejvaj deformovaný)
+ to tak nějak všechno zevrubně obhlídnout a hlavně se neukvapit!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Hodně štěstí při koupi!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
E: dodatek
Naposledy editováno 26.11.2014 17:01:17
1 reakcí na tento příspěvek Checklist pred kupou XJ600
Přeměř si dobíjení, můžeš si ušetřit pár peněz...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |