globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisní Interval
9.9.2013 v 10:39
Zdar, mám na Vás dotaz ohledně servis a servisních intervalů.
Předem se omlouvám, jsem technicky méně zdatný, tak jestli někoho téma pohoršuje, ať jej nečte)

Mám DL 650 r.v 2012 pořízen 6/2012
V rámci záruky dodržuji pravidelný servis po 6tis. Nikde jsem nenašel rozpis prací dle nájezdu, nemáte jej někdo?

6/2012 nájezd 1tis, olej+filtr
8/2012 nájezd 6tis, olej + filtr
7/2013 nájez 12tis KM, výměna olej + filtr + vzduchový filtr
9/2013 nájezd 18tis, výměna olej + filtr + vzruchový filtr + svíčky.
- skutečně je nutné měnil vzuchový fitrl po 1 měsíci po 6tis KM?
- V strom má 4 svíčky?
- Teče mi přední vidle - opraví mi v rámci záruky
- nutné vyměnit zadní brzdové desky(přední jsou OK 70%) + řetězovou sadu

Trochu mi vrtá hlavou, zda je to možné? Koliv Vám vydrží desky + řeťězovka? Myslel jsem že nájez bude cca dvojnásobný.

Jezdím 80% ve dvou, ale jezdím hlavou, netahám plný plyn a na brzdy jdu více na předek něž zadek( tak proč zadní?)
Řetěz pravidelně myju petrolejem a mažu, tak se ptám, zda mě servis netahá za nos...? Kolik najedete vy?

Ještě doplňující dotaz - jak moc dodržujete interval na olej 6tis? Přijde mi hrozně krátký, blbě se do něj vejde nějaký delší výlet..

Naposledy editováno 03.12.2015 15:07:13

(reakce na) Servisní Interval

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2013 v 13:41 | Nahoru | #1

honzajendabenda píše: Jak poznám že je řeťězovka skutečně KO? Rozeta mi přijde bez problémů, bez známek většího opotřebení.



Podle deformace a opotřebení zubů, zmeřit protažení a nerovnoměrnost. K

Chytrý knížky říkaj todle:













Takdle nějak vypada muj pastorek po těch 40tis.km.

2 reakcí na tento příspěvek Servisní Interval

Skvělá odpověď, děkuji! 10.9.2013 v 22:38 | Nahoru | #2
Ad1: k intervalu výměny oleje zde (Klidně se zeptejte jakéhokoliv tribotechnika :) ) (sám píšeš že jezdíš ve 2 (tedy spíše dálky) a hlavou..., takže bych nějakej menší přejezd intervalu vůbec neřešil)
Ad2: Vzduchový filtr - měním když je zanesenej... proč jej měnit po X tisících km, když za tu dobu nepoznal prach
Ad3: Olejový filtr zároveň s olejem
Ad4: svíčky pokud motorka stále startuje na drb a nejsou známy žádné známky opotřebení, nemá smysl je měnit
Výrobce vždy musí počítat s nejhorším předpokládaným okolním prostředím a stylem provozu a dle toho intervaly stanovuje.

Naposledy editováno 10.09.2013 22:41:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist