chci koupit GS500E, ale tachometr má v mílích a štítek vlevo (a dírky na štítek i vpravo). Co jsem tak koukal, většina GS500E má štítek vpravo na rámu.
Když už sem píšu ten dotaz, na co se mám zaměřit při koupi? A čím se GS500E škrtí? Pán říkal, že neví, jestli je i reálně stažená na 25 kW, ale prej jede 170 km/h, takže si myslím, že je otevřená. A 43000 mílí je asi dost, co?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A nebyl by někdo z Prahy ochotnej, kdo se v tom vyzná (já zatím kupoval jen 2T), zajet se se mnou na ni podívat?
Dík
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_1.jpg)
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_5.jpg)
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_2.jpg)
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_3.jpg)
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_4.jpg)
![](http://images.motoinzerce.cz/m/i/698/698091_7.jpg)
Naposledy editováno 16.03.2013 13:08:22
Poček najetých kilometrů je relativní Já koupil motorku co má najeto 140,OOO km a jsem sní nadmíru spokojený.
A ani v servidu to borci nepoznali...
KILOMETRŮ BYCH SE NEBÁL.
pokud ti vadí že kilometr máš v mílích tak není nic jednodušího než si koupitz budíky v kilometrch , popřípadě si na tyhle nalepíš značky aby ses nebál že překročíš povolenou rychlost .
1 reakcí na tento příspěvek Anglická/US verze?
1 reakcí na tento příspěvek Anglická/US verze?
Další zrada by mohla být v tom, že pokud je motorka původně pro anglický trh a tedy i levostranný provoz, tak světlo je "zrcadlově obrácené", což se na regloskopu hned ukáže a neprojdeš STK (v pravostranném provozu bys pak oslňoval protijedoucí). Pak nezbývá, než vyměnit parabolu za "evropskou verzi". I s "americkým" světlem může být někdy problém, jelikož světla "DOT" mají jinou geometrii - laicky řečeno, místo předepsané asymetrické "šikminy" nasvítí na zdi jakýsi "šiškoid". Je však možné to nechat do TP zapsat jako vyjímku.
Pokud jde o spotřebu oleje, tak u tohoto motoru hodně záleží na jeho stavu, ale také na zacházení. Při klidné jízdě jej téměř nespotřebovává, ale jak motorku "vezmeš pod krkem" a pojedeš "kudlu" stylem brzda-plyn, tak spotřeba oleje znatelně stoupá a je třeba jej hlídat.
Což souvisí i s další vlastností, na kterou je třeba dávat pozor - motor je extrémně citlivý na dodržení hladiny oleje a když se za jízdy rozsvítí kontrolka tlaku, je už téměř vždy pozdě (už budou při nejmenším přidřené vačky). Já osobně jsem kontroloval hladinu před každou jízdou, raději i při přestávkách a nevyjížděl bez půllitrovky oleje v kufru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 12 | Dnes v 09:55 nevo7 |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | Dnes v 07:45 MungoJerry |
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |