Téma: wsbk 2014
30.10.2012 v 21:43
Tak je to zde. Bridgepoint koupil vedle GP také WSBK, do čela dosadil Carmella Ezpeletu a nyní se již připravuje zrušení tříd Stock 1000 (1200) a Stock 600. Superbiky a Supersporty by měly převzít pravidla tříd stockových.
Nově má vzniknout třída produkčních 250. (trošku v tom vidím zrcadlení GP)
Co vy na to?

Blokovaní uživatelé: desmo69
Anketa: Nová pravidla WSBK pro rok 2014 hodnotím:
Výborné! Konečně.
30%
12
Nevím, promyslím si to.
3%
1
Hoďte síť na nového šéfa šampionátu- šílence.
55%
22
Netuším, oč jde,ale chci hlasovat!
13%
5

wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2012 v 06:49 | Nahoru | #1
Pod takovým "menegerem" to ani jinak dopadnout nemohlo. Přesně takto to bylo pro nezaslepené jasné už před rokem, kdy se zrodily "geniální SPZ-CRT"
a)- reglementama se tak omezí prototypy, aby to nejelo rychlej jak CRT
b)- sbk budou rychlejší než "královská" a tak se zreglementují i ony
c)- ale to by zas byly v litrech NEJ štoky, a tak se zřejmě jednodušu zruší, páč tam už není co proti sérii "reglementovet"

Snad pak SPZka nebude omezovat fabrikám sériovou produkci, páč ta bude na vyšším technologickém stupni , než jeho slvná "královská" v podobě CRT

(reakce na) wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2012 v 23:08 | Nahoru | #2

Marex píše: No, možná kdyby se kubatury v MGP vyvíjely normálním způsobem a ne tak, jak se vyvíjejí, mohly by být Superbikům nahony vzdáleny. Možná, kdyby se neomezovalo vrtání, mohly by tam být jiné koncepce a ty by opět mohly být lepší, než současné 4-válce. Řešit problémy MGP tím, že uříznu koule konkurenčnímu šampionátu je čiré zoufalství.



Neví co chcou. Z 500 dvoutaktů se přešlo na litry. Pak na 800 aby to nebylo tak rychlé. Pak to bylo najednou moc rychlé v zatáčkách a ted zas 1000 ccm. Za další ta finanční krize taky dělá svoje. Kawa a suza to vzdaly v motogp. A za stálého hádání spztky a dorny a asociace továren z toho vzniklo to co z toho je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2012 v 19:05 | Nahoru | #3

desmo69 píše: Co to zas je za blbost? jak nahony vzdáleny? Čím? To už mají dle tebe jezdit na rovinkách 400km/h a v zatáčkách nejít pod 200km/h, aby se to byl dle pana marexe adekvátní rozdíl k superbikům? To do toho mají cpát další bilióny kvůli tomu, že si nějací šašci u sbk řekli, že se*rou na původní koncepci sbk, upravených sériovek, a budou si z toho dělat nějakou pseudosériovoprototypovoumíchanici? jak psal mamba..ať se to vrátí do původní koncepce proč tenhle šampionát vůbec vznikl..a né vymýšlet co s motogp. Motogp je tam kde má být. Prorotyp co s 6ti motory na sezónu zajíždí 350km/h a o tam cca 4sec rychlejš než se stejným objemem superbiky co používaj kolem miliónu motorů. Takže kde dle tebe mají ještě technologicky zajít?



Opět naprostý nesouhlas desmo69
Vím, že nejsi hloupý, ale o to je to horší, že záměrně lžeš, abys ochránil největšího škůdce silničního motocyklového sportu v celé jeho historii.
- jací šašci u sbk?,..myslím, že je jen jeden, ale on už je vlastně i tam
- jo jo sbk jsou vytuněné sériovky
- přec sbk nemůže zato, že díky "geniálním" reglementům je královská tam, kde je
- motogp je podle tebe tam, kde má být?, ....desmo, to fakt snad nemyslíš vážně dle mnohých je úplně v pr...
- tobě vadí maxovejch milión motorů?, mě vůbec, hlavně, že mu vydržely celý závod. Mě hrozně vadí hovadina o 6 motorech
- kam ještě technologicky zajít?,.. naprosto jednoduchý, nechat volnost inženýrům a spol ve vývoji , aby se opět mohla nazývat KRÁLOVSKÁ Dát jen objem, vše ostatní dovoleno Opět by PROTOTYPY byly jak z jiné galaxie proti sériovkám. Dnes díky "reglementům" je to přesně naruby to jsou menegeri
- ale toto vše člověk, který se zmůže jen na zákazy, příkazy a OMEZOVÁNÍ nikdy nedovolí

- litrový objem byl spíš u SBK než u motogp, je ti to jasný?
- 600 ccm byl také spíš u ssp, až potom se opičily moto2, ale to snad ti je jasný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2012 v 19:25 | Nahoru | #4

josef58 píše: Opět naprostý nesouhlas desmo69
Vím, že nejsi hloupý, ale o to je to horší, že záměrně lžeš, abys ochránil největšího škůdce silničního motocyklového sportu v celé jeho historii.
- jací šašci u sbk?,..myslím, že je jen jeden, ale on už je vlastně i tam
- jo jo sbk jsou vytuněné sériovky
- přec sbk nemůže zato, že díky "geniálním" reglementům je královská tam, kde je
- motogp je podle tebe tam, kde má být?, ....desmo, to fakt snad nemyslíš vážně dle mnohých je úplně v pr...
- tobě vadí maxovejch milión motorů?, mě vůbec, hlavně, že mu vydržely celý závod. Mě hrozně vadí hovadina o 6 motorech
- kam ještě technologicky zajít?,.. naprosto jednoduchý, nechat volnost inženýrům a spol ve vývoji , aby se opět mohla nazývat KRÁLOVSKÁ Dát jen objem, vše ostatní dovoleno Opět by PROTOTYPY byly jak z jiné galaxie proti sériovkám. Dnes díky "reglementům" je to přesně naruby to jsou menegeri
- ale toto vše člověk, který se zmůže jen na zákazy, příkazy a OMEZOVÁNÍ nikdy nedovolí

- litrový objem byl spíš u SBK než u motogp, je ti to jasný?
- 600 ccm byl také spíš u ssp, až potom se opičily moto2, ale to snad ti je jasný



No ono vymysleli pravidlo 6 motorů a doufali že se výkony zmenší, nepojede se tak rychle a ušetří se love. Výsledek je uplně opačný. Je to ještě dražší, protože továrny se snaží vydolovat pořád stejný výkon možná vysší. A to při 6 motorech stojí prachy navíc za supr hitech materilály. A ták si pánové chytří co vymýšlí pravidla řekli že jim teda ještě dají méně paliva. Honda se do toho pustila a výmyšlela zas další hitech kokotiny aby jim to palivo vyšlo i při současným stavu výkonu..... Jak se do toho začalo vrtat tak to je ještě horší... to je pravda.

wsbk 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2012 v 22:26 | Nahoru | #5
Taky si tedy přihřeji polívčičku, která ještě asi není tolik horká !
Marexi, není to tak dávno, co jsi zde tvrdil, že je třeba SBK omezit na úroveň STK??? Nyní tvrdíš, že je to špatně! Připadá mi to, že jsi se také zařadil mezi partu některých zdejších přispěvovatelů, kteří ví, že ať Dorna udělá cokoli...tak je to špatně.
Josef58 naříká nad omezením konstruktérů...to přece není nic nového, že? První omezení již bylo v roce 1949, zákaz kompresorů!!! Atd......v 70.letech zachránila MS Yamaha a nikomu nevadilo, že ve 250 a 350 je na startu 30 a více Yamah. V 500 později Suzuki. Dle dnešních pomýlených představ by tedy závodní prototypový litr měl mít cca 350 koní a maximálku 450 km/h??? Otázka nezní...kolik by to stálo, jak se tady stále řeší...ale kde by to jezdilo a hlavně, kdo by to uřídil? Argument u SBK, hlavně že ten jeden motor vydrží jeden závod, no paráda. Podle mne by SBK měly převzít pravidla SBK Endurance...motor 24 hodin. A to by bylo špatně? Nemyslím, že by vytrvalci jezdili nějak pomalu.
Jestli k tomu různému rušení dojde, tak se otvírá prostor třeba pro návrat sajdkár na výsluní, tak jak dříve...třeba jako v Brně 1993.
A ještě něco, možná to blbě chápu...ale odsuzování 250ek? To mi přijde, že nynější zhejčkaný divák by určitě nešel na kdysi klasickou sestavu od 50ek až po side. Ono průměr 50ek třeba v Brně 128 km/h je přeci jen proti tehdejšímu průměru půllitrů 167 km/h holt málo. Kdysi se naříkalo nad koncem 4T (skončily taky kvůli omezení FIM, Dorna tehdy ještě nebyla na světě), teď se naříká nad koncem 2T.
Závěrem...klidně se tu hádejte, nadávejte...ale závodit se bude. Ale diskuse je od toho, aby se obě strany trochu přetlačovaly v argumentech, a ty mně osobně zde dost chybí, zvláště ze strany zde většinové.
Čau

Naposledy editováno 01.11.2012 22:28:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist