globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravá kanálu stadion s11
23.9.2012 v 20:38
Ahoj.Nemáte tu někdo zkušenost s úpravou kanálů u stadiona s11 nebo s22?Plány nejsou zas tak převratné Každopádně převrtat na 70ccm a nasadit jinou karburaci.Nejspíš bing nebo amala co nejvíc moped odlehčit.Rád bych udělal i ty kanály,ale nemám žádnou zkušenost.Sice jsem sehnal nějaký nákresy ze starých knížek,ale asi to nebude žádnej trhák.Dik za rady.Martin

(reakce na) Úpravá kanálu stadion s11

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 21:03 | Nahoru | #1

Hnida píše: Ano,ano v třebechovicích je toho opravdu dost.Zrovna v pátek se jede ukončení sezóny ''dřevěná prdel'' Asi jsem si zvolil tu nejhorší cestu Pokus omyl Zeptám se takhle.Je možný zvětšit kanály podle uvedené fotografie?Bude to mít nějaký účinek?Jinak vložku nebudu dělat dokud nebude nějaká dobrá rada na kanály.Nechci to nějak uspěchat



ten plánek asi fungovat bude,ale realizace je dost složitá a pokud ti někdo neukáže jak na to-protože není kanál jako kanál,tak to 100% zdupeš i kdyby jsi měl ruce ze zlata.

1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 22:13 | Nahoru | #2
Na nákresu je hodně jednoduchá uprava, na závodech tohle snad ani nikdo nejezdí. Výkon očekávej něco pod úrovní sériovýho pionýra, v případě že by jsi dal větší karbec a zachoval by jsi objem na 50ccm. Postup upravy je jednoduchý, vem velký pilník a uprav kanály podle výkresu. Jehlovím pilníkem jen dolaď detaily. Nějaký úhly vyústění te teď nemusí zajímat, protože ve vložce nemají skoro žádný vliv. Jediný na co si dej pozor je horní hrana přepouštěcích kanálů, je jedno jestli ji uděláš o 0.1mm větší nebo menší, to nijak nepoznáš, ale udělej oba stejně.

Úpravá kanálu stadion s11

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2012 v 10:28 | Nahoru | #3
Nedělej pro začátek veliký úpravy. Nauč se napřed doladit válec se zvětšeným výfukovým a sacím kanálem, zapracuj na doladění karburátoru - pořiď si jemně odstupňovanou sadu trysek a i několik jehel. Jsou dost důležitý...
Hlavně Až s tím odjedeš alespoň jednu sezónu, tak začni shánět dělanou převodovku, odlitek hlavy, jinou spojku, klikovku, zapalko a mnoho dalších věcí. Protože udělat 70ccm válec na sériovej zbytek je fakt nesmysl.
Neodradil jsem Tě??

2 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2012 v 21:01 | Nahoru | #4
2 roky zpátky sem si válec dělal na pionýra, nejelo to špatně Někde mám i přípravek na vylisování vložky z válce. Jestli si to chceš udělat sám, tak vylisuj vložku, vem si sadu jehlových pilníku a vrchní hranu výfukového kanálu protáhni nahoru o 1-1.5mm a do boku ho zvěč tak, aby nebyl moc široký, nelámal se oněj kroužek a tvar si najdi na obrázku válce nějakého zavodniho dvoudobého stroje. Sací kanál protáhni směrem dolů o 1 - 1,5mm a do boku ho rozšiř tak, aby ho píst bezpečně zavřel a tvar si najdi zase na obrázku. Na přefuky nesahej. Dal bych tam karbec z pinka, popřípadě prevrtaný karbec z pionýra na 19mm a výfuk použij hikone, vyrob naněj koleno a přivař vyletovou trubičku. Toto je sice taková amaterská uprava, ale postupem času nato přjdeš. Pokud se ti stim nechce drbat, tak pak ms50.cz/_stu.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist