
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku

které??

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
aifel202 píše: Sema> 650 nechci, mám dva metry a přes 130kg, 650 jsem zkoušel, a plyn gumový litra jsem ešce nezkůšal.
A TO all: chci to spíš na cestování, než endůrování......
a kde budeš cestovat,CYPE,jak jsi furt v robotě???



1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
c.j. píše: Tak starší tigery 900/955i. Pohybují se kolem 70tis.
955i je vyjímečně dobrá motorka pro dvoumetrového člověka
aifel202 píše:
Jsme prostorově trošku jinak řešení
Nic ve zlém, ale tigr ve mě evokuje dobu 1987 a v tu dobu sem na takovou motorku neměl bo sem lítal na 634
A Stromek je moderně ošklivej
Jůůůůůůůůůůůůůůůůů proto ho Mám









2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
valibuk píše: ve skutečnosti je to trochu lepší ale o moc ne,je to taková anglická okurka je to ale fakt veliký,větší než gs a motor uplně super
mám podobně dobře vyvinutou figuru jako ty a je mi to akorát,což třeba storm rozhodně není a ošklivej je taky
to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
kola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000


Ja sam si rad prečitam niečo o tychto motorkach.No zatial som si prečital na tejto teme konkretne o tychto motorkach asi 4 riadne informacie.No nevadi.

aifel202
Pozri tu.Sice v angličtine ale da sa.Daj potom vedieť ktoru si vybral.Ja sam,ak by som bral Capka,tak jedine mi najviac vyhovuje RR verzia.Ta sa mi zda,ako by ty Taloši nejak viac pracovali na tej motorke.Ak V Stroma,tak aspon od roku vyroby 2004.Aspon ta palubovka vyzera inteligentnejšie a krajšie.No samozrejme nemam nič ani proti tym staršim.Akurat tie pristrojovky su krajšie.No študuj.

advrider.com/forums/showthread.php
můžu doporučit, motka co s charakterem a koulema (když daš laďáky)
Naposledy editováno 23.09.2012 20:43:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |