obracím se na vás, znalé, s žádostí o radu. Mou vysněnou motkou je bezesporu malý stromek. Ale cena je momentálně nad moje možnosti. Rozhodl jsem se koupit nějaké cestovní endurko do začátku, cca do 50 tis., naučit se, došetřit peníz a příští sezonu koupit Stromka.
Jakou motku byste mi poradili?
Pokukuji hlavně po 850 TDM, ale bojím se, že následný přechod na 650 Stroma by byl citelný z hlediska snížení výkonu a že by to pro mě mohlo být zklamání. Logické přesednutí z TDM by bylo na něco většího, třeba 900 TDM nebo nějaké GSo, ale nechci se připravit o potěšení z jízdy na všemi vychvalovaném Stromu a ve své motorkářské kariéře jej přeskočit..
Takže cíl je jasný, co byste poradili na začátek - nejspíš nějaký nevycválaný jednovál - aby následné přesednutí bylo blahem a já ze Stromu nebyl zklamaný? Preferuji dlouhý dojezd, jezdit budu s baťůžkem, plně naložený, často a daleko
Díky všem!
gumacek píše: Teda tady to jede
FishX3:
Já se hlavně bojím toho, že třeba po přesedlání z TDM (zatím jasná favoritka) mi nebude stromek stačit. Že např. ve stoupání, při předjíždění nebo na delších přesunech si budu říkat - njn, měl jsem zůstat u TDM, toto je slabota. A to já nechci. V-Strom je nej a chtěl bych na něm zůstat min dvě tři sezony.. A litrový stromek mě neláká...
jak jsem psal, TDM je motoricky trochu agresivnější, ale myslet si že budeš mít porpastný propad meni TDM a malym stromem je blbost, když pujde š do TA 650 tam ten propad bude citelný.
Podle mne by jsi mel koupit co te oslovouje a nezabývat se tím co koupíš pak. Tj imponuje ti Vstrom? dobra volba kup, jestli na to nemáš, kup TDM a až přijde doba kdy budeš chtít změnu, budeš řeěit nové dilema - typ, peníze...
TA 600 mi přijde za 44tis jako nesmysl (tedy pokud nehodláš honit polňačky) za ty prachy koupíš TDM.
Jinak asi víš že u TDM máš 3 modely 850 3VD (kulatá dvě světla vpředu) , 850 4TX (modernější vzhled a jina klika, jina motor ... palivoměr..) a 900 . Poslední zmíněná má krom motoru i rám ze slitiny. Ja měl nestarší a nemohu říst křivé slovo - jak tu někdo poznamenal, když nebudeš mít leštěnku a obuješ, dostaneš se tam co na vstromech - jen holt to chce mít v ruce. Já lítal úvozama a přes brody na dvousměcovejch silničních gumách, ale to je trochu opruz - ty se klužou i na mokrý trávě.
"V-Strom je nej" ne neni, každá motorka má svý a že jsi se zamiloval do papíru je beztak blbost ketrá se může X krát změnit. jak píšu kup co se ti líbí a na co máš, nějakej další růst budeš řešit až to přijde.
PS: FW je citelně slabší než TA 650 - tou cestou bych se nedával.
Naposledy editováno 24.04.2012 18:43:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 28 | Dnes v 21:49 abgx1 |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | Včera v 17:23 Peppi |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 16 | 22.10.2024 v 19:58 abgx1 |
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |