Zdravím,Janek ti napsal dobrou odpověď.Ten šroubek je ze spodu na víčku vodní pumpy.Neboj se vyšroubovat šroubek celý.Pozor na hliníkové těsnění pod ním,ať je při zpětném zašroubování na šroubku.Udělej to postupně takto.Sundej nádrž.Potom odšroubuj víčko na expanzní nádobce,sundat zátku na chladiči a potom ten šroubek na vodní pumpě.Tlakem vzduchu(stačí pusou)foukej do expanzní nádobky,ať přeteče voda do chladiče a vše se dostane z motoru a chlazení ven.Když budeš nalívat novou kapalinu,tak zašroubuj a utáhni šroubek na vodní pumpě.Potom nalij kapalinu do expanzní nádobky na horní rysku.Nalij chladící kapalinu do chladiče.Těsně pod hrdlo chladiče.Zavodní se motor a opět tlakem z expanzní nádobky dostaň nově nalitou kapalinu do hrdla chladiče.Potom zavíčkuj a vše je O.K.Vše se odvzdušní samo za jízdy.Až budeš sundavat nádrž,tak dej mezi rám podsedlovku a kapotáž dostatek hadrů.Nepoškrábeš si plasty a nádrž jde dobře vyndat.Dávej pozor na přední silembloky nádrže.Pozor,ať ti nespadnou z rámu.Já je musel nalepit silikonem na rám.Já jsem dával Motul-žlutou.Dává se ostrá a neředí se vodou.Jinak to udělej podle jak doporučuje výrobce chladící kapaliny.Nedával bych tam chladící kapalinu do auta.I když má podobné složení,tak jsou malé kanálky v motoru a odvod chlazení kapalinou je dost důležitý.Výrobce pro moto má tyto kapaliny upravené jinak.Je to jednoduchý a pokud jsem toho napsal moc,tak se omlouvám.Hodně úspěchů a šťastných km.