PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011
TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST
KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.
9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.
konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.
Termíny:
1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST
Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.
Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.
Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.
V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.
Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.
Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.
V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.
MOTOŠKOLA:
S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.
Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.
Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.
Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.
Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.
Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.
Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)
Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.
Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)
Peter Theisz
DA RACING
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda
Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda
Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
matrixbiker píše: Budou ještě nějaký fotky z Brna ?
nahodne vybrane fotky cca 370 jsou na facebooku, zbytek se dnes rozeslal tem co si objednali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Willis-R6 píše: Palec11> je toho moc...člověk z okruhu se fakt mezi stromama bude bát..mě to vůbec neláká...
Přesně tak, je to hodně na srdíčko a ani bych se nedivil, že kdo to jezdí, tak s tou možností počítá...každopádně jsem také z těch, co by to nikdy nezkusili a mají raději okruh. Každopádně patří jim za to obdiv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
http://www.da-racing...011-na-slovakiaring-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
saly.pce píše: Přesně tak, je to hodně na srdíčko a ani bych se nedivil, že kdo to jezdí, tak s tou možností počítá...každopádně jsem také z těch, co by to nikdy nezkusili a mají raději okruh. Každopádně patří jim za to obdiv.
Když ono to není jen o tom, že se tam jedeme "zabít".. Ty závody jsou něco víc, něčím jsou "větší" a násobí to prožitek. Neříkám, že se vždycky a při každém závodě nesoustředím stejně, ale road racing vyžaduje ještě o krapet víc. Při "noname" agentúrním závodě jsem mnohem uvolněnější a jakoby mi o nic nejde.. Na příroďácích jde o hodně a možná to je to lákadlo, proč to některý stále jezděj a nechtěj se toho vzdát.
Faktor strachu a soustředěnosti tam vstupuje daleko víc, než na okruhu... Není tam tolik rozhodující technika (grip pneu a podvozek na perfektní výjezdy ze zatáček) a další zvláštností je, že se takové okruhy dost dobře nedají natrénovat. Řešením je jen start ve více třídách, to hodně pomůže Nováčci to mají opravdu těžké, ale sem tam se najde někdo, kdo to skutečně umí - viz. Míra Pažitný letos. ...když to řeknu blbě, tak na autodromu se nějak slušně naučí jezdit každý, průměrně zdatný člověk, když tomu dá ty finance, čas a má chuť ...
Perňa_81 píše: Když ono to není jen o tom, že se tam jedeme "zabít".. Ty závody jsou něco víc, něčím jsou "větší" a násobí to prožitek. Neříkám, že se vždycky a při každém závodě nesoustředím stejně, ale road racing vyžaduje ještě o krapet víc. Při "noname" agentúrním závodě jsem mnohem uvolněnější a jakoby mi o nic nejde.. Na příroďácích jde o hodně a možná to je to lákadlo, proč to některý stále jezděj a nechtěj se toho vzdát.
Faktor strachu a soustředěnosti tam vstupuje daleko víc, než na okruhu... Není tam tolik rozhodující technika (grip pneu a podvozek na perfektní výjezdy ze zatáček) a další zvláštností je, že se takové okruhy dost dobře nedají natrénovat. Řešením je jen start ve více třídách, to hodně pomůže Nováčci to mají opravdu těžké, ale sem tam se najde někdo, kdo to skutečně umí - viz. Míra Pažitný letos. ...když to řeknu blbě, tak na autodromu se nějak slušně naučí jezdit každý, průměrně zdatný člověk, když tomu dá ty finance, čas a má chuť ...
Amen
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
rád se navás podivam ale nějak mě to neláká to ani zkusit z důvodu toho velkého rizika... na dromu si max spálim prdel, odvezou mě z kačera do boxu a ujišťuju škody. zatím co spadnu na přírodňáku a motorka je ne několik dílú rozpůlená o strom a mě to už nemusí trápit páč něco trfim taky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Osnovu života máme na počátku dánu, ale později je v našich rukou!
Před > 20-ti lety ve stylu "slavnej nebo mrtvej" bych šel prsama do všech přírodních okruhů.
Před 15-ti lety mne na silnici potkala příhoda, která potká jen "VYVOLENÉ" - potkal jsem se s troškou oleje !
Policie to odhadla na 200 litrů podle prasklého obalu sudu, který kutálejíc se s kopce pravotočivou zatáčkou vybryndal celý obsah na 70 metrech a následně se sám ukázněně uklidil do přípoku.
Rozlévající se olejíček namazal silnici takovým způsobem, že autobus ČSAD do kopce nebyl schopen vyjet a tak couval zpět do vsi a autobusák volal hasiče a policii.
A mezitím se v plném trapu z druhé strany blíží starší FZR 1000 a zánovní ZX9R. Na horizontu FZR "na srdce" doslova přeskočí ZX9, pak levá s kopce plynule přecházející do pravé --- co to, je nějaká zavlhlááááááááááááá..........
Motorka na stromě a díky tomu, že se anděl strážný strhnul jak budík o vlas minul řidič FZR strom, proletěl desítky metrů křovím a už čekal "RÁNU A TMU", vzduchem, příkopem a hup spátky na silnici a ještě pořádný kus také posilnici, kde ještě ztratil obě boty!!! Výsledek až neuvěřitelný = pár zlomených žeber, otlučeniny, zhmožděniny a "jen" šetinásobná zlomenika levé nohy.
A pak po 2 měsících hojení a dalším měsíci v nemocnici a bezesných nocích v bolestech ze zánětu kostní dřeně navhuje koncílium nad postelí jako jedinou variantu amputaci...?!! A žádají svolení s takovu "technologií" léčby !
Pak jednomu dojde, že za některé krátké, příjemné ale rychle pomíjivé věci se v životě platí neskutečně draze!
Tuhle se ptám Franty Loučky co si to cpe na hrudník? "Chráníč přeci!" "Na hrudník???" "To mám na stromy, dopravní značky...."
Naposledy editováno 08.09.2011 22:46:25
poli46 píše: ... na dromu si max spálim prdel, odvezou mě z kačera do boxu a ujišťuju škody. zatím co spadnu na přírodňáku a motorka je ne několik dílú rozpůlená o strom a mě to už nemusí trápit páč něco trfim taky...
A mozna te dalsi zkusenost presvedci o tom, ze ani tohle bohuzel neplati universalne
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Palec11 píše: biker 1300: ahoj, fotky zatím nic, tak se jen hlásím :)))
ahoj, holky odeslali cast ve ctvrtek a cast fotek v patek, dnes, nebo zitra by to mel kazdy mit.
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
nemohl by mi někdo písnout datum, čas a místo? na motorku už se možná letos nedostanu ale na pařbu bych to zvládnout mohla
pár fotek z ježdění z poslendího Brna 29.8.2011:
(myslím, že to bude zajímat hlavně ty, co spadli v "mrdal" závodě v zatáčce F.Š.)
29.8.2011 Brno DAracing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Franky píše: Prasouš>
Osnovu života máme na počátku dánu, ale později je v našich rukou!
Před > 20-ti lety ve stylu "slavnej nebo mrtvej" bych šel prsama do všech přírodních okruhů.
Před 15-ti lety mne na silnici potkala příhoda, která potká jen "VYVOLENÉ" - potkal jsem se s troškou oleje !
Policie to odhadla na 200 litrů podle prasklého obalu sudu, který kutálejíc se s kopce pravotočivou zatáčkou vybryndal celý obsah na 70 metrech a následně se sám ukázněně uklidil do přípoku.
Rozlévající se olejíček namazal silnici takovým způsobem, že autobus ČSAD do kopce nebyl schopen vyjet a tak couval zpět do vsi a autobusák volal hasiče a policii.
A mezitím se v plném trapu z druhé strany blíží starší FZR 1000 a zánovní ZX9R. Na horizontu FZR "na srdce" doslova přeskočí ZX9, pak levá s kopce plynule přecházející do pravé --- co to, je nějaká zavlhlááááááááááááá..........
Motorka na stromě a díky tomu, že se anděl strážný strhnul jak budík o vlas minul řidič FZR strom, proletěl desítky metrů křovím a už čekal "RÁNU A TMU", vzduchem, příkopem a hup spátky na silnici a ještě pořádný kus také posilnici, kde ještě ztratil obě boty!!! Výsledek až neuvěřitelný = pár zlomených žeber, otlučeniny, zhmožděniny a "jen" šetinásobná zlomenika levé nohy.
A pak po 2 měsících hojení a dalším měsíci v nemocnici a bezesných nocích v bolestech ze zánětu kostní dřeně navhuje koncílium nad postelí jako jedinou variantu amputaci...?!! A žádají svolení s takovu "technologií" léčby !
Pak jednomu dojde, že za některé krátké, příjemné ale rychle pomíjivé věci se v životě platí neskutečně draze!
Tuhle se ptám Franty Loučky co si to cpe na hrudník? "Chráníč přeci!" "Na hrudník???" "To mám na stromy, dopravní značky...."
TVL..!
zadny pekny cteni