paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 2011
31.8.2010 v 18:03
mate nekdo nejake presnejsi info a foto????


(reakce na) ZX-10R 2011

12.11.2010 v 16:03 | Nahoru | #241

pylot>Kawasaki ma tym v moto GP ze odtamtud ma technologie? Nejak si nevzpominam ale treba to bude tim ze se moc nevyznam. A taky bych chtel videt na zaklade ceho ten system predpovida kdy to zacne klouzat....



Mel tym v MotoGP a to uz kontrolu trakce pouzivali.

ZX-10R 2011

16.11.2010 v 20:01 | Nahoru | #242

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

16.11.2010 v 20:36 | Nahoru | #243
To je výkon kde???? Na klice,nebo na zadním kole???Koukám,že je to bez RAM-air...kdyby to bylo na zadním kole,bylo by to supééér....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

16.11.2010 v 20:43 | Nahoru | #244

kawapepek>To je výkon kde???? Na klice,nebo na zadním kole???Koukám,že je to bez RAM-air...kdyby to bylo na zadním kole,bylo by to supééér....



je to na kole, sice 170 mela uz 08, ale tohle je US verze, evidentne skrcena oproti euro, staci to odblokovat a s leosem koncovkou je tam 188, coz je uz vic nez ma bawor (185)

+ napor

takze ja to odhaduju takto
euro 08 vs 011
na kole 170 vs 188
na motoru 188 vs 208
s naporem 200 vs 220

u bmw odpovida tech 193 na motoru asi 205 u ZX (zrejme rozdilna metoda prevodu na kliku)

pokud tedy neco prida samotna leosova koncovka, tak to bude zhruba jako bawor pocitam

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

16.11.2010 v 21:07 | Nahoru | #245
Já nevím...Ale výkon 220 PS že by pustili do provozu(sice po naladění) s životností motoru třeba 100tis km...
Kolik by potom musel mít speciál WSBK....???

Byl bych ochotnej věřit reálným 200PS včetně náporu na klice....
Jinak vždycky jsem si myslel,že USA motorky nejsou "udušenější" než euro..ale asi jsem se mýlil..

ZX-10R 2011

16.11.2010 v 21:13 | Nahoru | #246
Bubráku, už se z toho snu probuď

(reakce na) ZX-10R 2011

16.11.2010 v 21:32 | Nahoru | #247

kawapepek>Já nevím...Ale výkon 220 PS že by pustili do provozu(sice po naladění) s životností motoru třeba 100tis km...
Kolik by potom musel mít speciál WSBK....???

Byl bych ochotnej věřit reálným 200PS včetně náporu na klice....
Jinak vždycky jsem si myslel,že USA motorky nejsou "udušenější" než euro..ale asi jsem se mýlil..



WSBK ma min no uz, bohuzel.

Hele BMW ma 185 na kole, pocitalo se 10% na kliku, coz je 205 na klice bez naporu. Oni uvadej 193, protoze to merej jinak. Proste pocitam, ze ZX10R bude na tom podobne a nevim proc by to melo byt nejak zvlastni. US je opravdu skrcena vic nez EUR, vsude to pisou, maj tam prisnejsi emisni limity.

Rozdil proti BMW bude doufam v zivotnosti, Bawor se udajne extremne sype, celej motor.

Naposledy editováno 16.11.2010 21:32:48

ZX-10R 2011

17.11.2010 v 00:13 | Nahoru | #248
First, we told you that the 2011 Kawasaki ZX-10R would make 197bhp at the crank (207 with ram air), then we learned that North American Ninjas would lose about 20bhp thanks to problems passing EPA noise regulations. Now, a shop in LA has but a stock ZX-10R on the dyno alongside a de-limited one. The result? A LeoVince pipe and a new ECU map sees 188hp at the back wheel. Take that S1000RR.



e: jde tedy o hlukovy limit , ne o emise, rozdil je 20 koni

Naposledy editováno 17.11.2010 00:13:35

ZX-10R 2011

17.11.2010 v 03:01 | Nahoru | #249
no, jak já teď viděl rozebranej dobitej motor Michala Filly z S1000RR se 1700km najeto, tak ten výkon je tam vyhnanej dost jednoduše: veliký vrtání, tzn. největší ventily i otáčky + snad jen jiný ovládání těch ventilů, to všechno i s elektronikou důkladně optimalizovaný - nic víc v tom motoru není...

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

18.11.2010 v 07:58 | Nahoru | #250
Žeby se konečně příští rok v závodě wsbk ukázal někdo v první desítce

(reakce na) ZX-10R 2011

18.11.2010 v 10:13 | Nahoru | #251

paca>Žeby se konečně příští rok v závodě wsbk ukázal někdo v první desítce



snad jo, skoda ze tam jezdej uplne jiny motorky

ZX-10R 2011

18.11.2010 v 13:15 | Nahoru | #252
i ty stary kawy nejsou spatny, zalezi kdo na tom sedi no

Macau Motorcycle Grand Prix 2010 - FP1

01- Michael Rutter – Team of Paris AXA – Ducati 1098R – 2’30.571
02- Simon Andrews – MSS Colchester Kawasaki – Kawasaki ZX 10R – + 0.109
03- Stuart Easton – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX 10R – + 0.530
04- Jeremy Toye – Lee’s Cycles Racing – BMW S1000RR – + 0.960
05- Keith Amor – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX 10R – + 2.805

ZX-10R 2011

20.11.2010 v 12:32 | Nahoru | #253
Macao win Kawa 2010 !!!

(reakce na) ZX-10R 2011

20.11.2010 v 13:49 | Nahoru | #254

Bubrak ZX10R>je to na kole, sice 170 mela uz 08, ale tohle je US verze, evidentne skrcena oproti euro, staci to odblokovat a s leosem koncovkou je tam 188, coz je uz vic nez ma bawor (185)

+ napor

takze ja to odhaduju takto
euro 08 vs 011
na kole 170 vs 188
na motoru 188 vs 208
s naporem 200 vs 220

u bmw odpovida tech 193 na motoru asi 205 u ZX (zrejme rozdilna metoda prevodu na kliku)

pokud tedy neco prida samotna leosova koncovka, tak to bude zhruba jako bawor pocitam


Teoretiku...

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

14.12.2010 v 01:00 | Nahoru | #255
je mi to líto

MOTOHOUSE:

"Z Ameriky nám přišla zpráva, že Kawasaki svolává všechny prodané ZX-10R modelového roku 2011 kvůli vadě na motoru. Motorky na showroomech se musí vrátit výrobci ...

Všichni dealeři vracejí naskladněné motorky zpátky do fabriky, za což jim továrna Kawasaki refunduje vložené peníze až do doby, dokud nebude problém vyřešen.

Jedná se o nespecifikovanou chybu na motoru, víc bohužel nevíme. Je to velmi podobná situace jako při představení Aprilie RSV4 R, kde byly u prvních modelů problémy s motorem. Všechno vyřešila rychlá svolávací akce.

AKTUALIZOVÁNO:

Podle informací z továrny by se měly problémy s motory týkat pouze amerického trhu. Dodávky prvních motorek v Evropě začnou během ledna a zatím není jasné, zda se jich to bude také týkat. Modely v USA se od těch evropských liší hodnotami maximálního výkonu, otáček a hluku."

(reakce na) ZX-10R 2011

14.12.2010 v 01:11 | Nahoru | #256
neznamyScooterD> Hmm ale tak to asi moc svolanejch motorek nebude,,,,kolik se mohlo najit dementu ktery by si dobrovolne koupili kawasaki ze?

ZX-10R 2011

14.12.2010 v 01:20 | Nahoru | #257
Čekal jsem, kdo sem tu zprávu dá jako první. Tajně jsem doufal, že to bude Bubrák...

ZX-10R 2011

14.12.2010 v 02:53 | Nahoru | #258
svolavacky jsou u kazdyho modelu vsech znacek, nevim co resite, jen Honda rika, ze spotreba 0.5l oleje na 1000km je normal a motor meni az v zaruce po navratu ridice domu autobusem

ZX-10R 2011

14.12.2010 v 02:58 | Nahoru | #259
Ruccuss54 - Nobody knows December 13, 2010 10:36 AM
Nobody knows the problem the bike has, as long as they rectify the problem(they will) all will be dandy in Kawasaki Land. All bike makers have their occasional problems,eg:Honda VFR1200 (engines), Suzuki Hayabusa (Frames), Yamaha R1 (throttle posi-sensors), Aprilia RSV4(Conrods)...BMW S1K(long list of parts).. all of them fixed.

ZX-10R 2011

14.12.2010 v 08:45 | Nahoru | #260
Tak prý závady byla v motoru, že tam dávali omylem motor z bývalé MotoGP, proto ty koně

(reakce na) ZX-10R 2011

14.12.2010 v 09:04 | Nahoru | #261

neznamyScooterD píše: je mi to líto

MOTOHOUSE:

"Z Ameriky nám přišla zpráva, že Kawasaki svolává všechny prodané ZX-10R modelového roku 2011 kvůli vadě na motoru. Motorky na showroomech se musí vrátit výrobci ...

Všichni dealeři vracejí naskladněné motorky zpátky do fabriky, za což jim továrna Kawasaki refunduje vložené peníze až do doby, dokud nebude problém vyřešen.

Jedná se o nespecifikovanou chybu na motoru, víc bohužel nevíme. Je to velmi podobná situace jako při představení Aprilie RSV4 R, kde byly u prvních modelů problémy s motorem. Všechno vyřešila rychlá svolávací akce.

AKTUALIZOVÁNO:

Podle informací z továrny by se měly problémy s motory týkat pouze amerického trhu. Dodávky prvních motorek v Evropě začnou během ledna a zatím není jasné, zda se jich to bude také týkat. Modely v USA se od těch evropských liší hodnotami maximálního výkonu, otáček a hluku."



To se dalo čekat,vždyť je to KAWA

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

14.12.2010 v 09:06 | Nahoru | #262
NoFear> svolávaj se všechny vyrobený, ne porodaný, takže je to v klidu
Bubak> pamatuju akorát problém u RSV4, můžeš sem hodit odkazy na zbytek, tyhle youtube commenty nejsou moc akční

(reakce na) ZX-10R 2011

15.12.2010 v 03:44 | Nahoru | #263

neznamyScooterD píše: NoFear> svolávaj se všechny vyrobený, ne porodaný, takže je to v klidu
Bubak> pamatuju akorát problém u RSV4, můžeš sem hodit odkazy na zbytek, tyhle youtube commenty nejsou moc akční



to neni z youtube ale z nakyho fora

a tady je dalsi narazka na BMW, to je na kazdym druhym foru, ze se bawor sype

http://www.zx-10r.ne...owthread.php?t=96728
Any chance they contracted BMW to build the engines?

ZX-10R 2011

15.12.2010 v 03:48 | Nahoru | #264
jinak pokud je to jen u US verze, docela bych se nasmal kdyby slo jen o 'odskrceni' pote co se v US vsichni lidi nakrkli, ze maji oproti zbytku sveta skrcenou verzi

ZX-10R 2011

15.12.2010 v 07:33 | Nahoru | #265
máš nějakou statistiku kolik BMW 2011tek se posralo? BMW udělalo první stroj svého druhu ve svojí historii, takže je jasný že nějaký dětský nemoci to mít musí, navíc když to má o 10k víc , Kawa je na tom uplně naopak. Motor je jistě identickej s EU verzí, takže jsem zvědav co se dozvíme, ikdyž je otázka co fabrika pustí, protože jsou určitě ještě v krabicích. Jediný jejich štěstí je, že se tady ještě neprodává. Možná ani neměli koule na to dát do oběhu zároveň. Ikdyž Yamaha FZ8ku chystá do USA na příští rok a tady už lítá. Ale třeba je to jak u zmiňované VFR1200, u kterejch se jednalo o preventivní svolávačku

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

15.12.2010 v 10:50 | Nahoru | #266
statistiku nemam samozrejme, kdyz nakou najdes tak dej vedet

Kawa mela v 04 o 15 koni vic a takovych detskych nemoci co ma udajne BMW rozhodne nemela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

15.12.2010 v 14:14 | Nahoru | #267
Bubrak ZX10R> No já nemůžu souhlasit o 15 koní víc v roce 04 neměla nebudem se teď bavit o tom co naměřili v testu páč víme jak měřej ty motorový brzdy i když zrovna včera jsem si pročítal dva starší časáky co mám doma a tam ve výsledku kawa byla jen asi o 6 koní nad suzou a nad obouma byla R1.........

patnáct koní navíc už je dost znát

mně se na 04 zx10 jelo fakt pěkně, je to hodně příjemná motorka až na tu nervozitu pokud nemá tlumič ale neřekl bych že byla nějak nad konkurencí.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

15.12.2010 v 16:10 | Nahoru | #268
o 15 koní víc než co? 750GSXR? zx10r je první superbike od kawy?

(reakce na) ZX-10R 2011

15.12.2010 v 17:34 | Nahoru | #269

neznamyScooterD píše: o 15 koní víc než co? 750GSXR? zx10r je první superbike od kawy?



nez GSXR1000, ale to uz vlastne byla K3-4 s 164 hp, takze jen o 10, to sem se trochu splet
prvni litrovej suprbajk to byl myslim, bawor mel driv taky naky to K1 nebo co to bylo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

15.12.2010 v 17:36 | Nahoru | #270

GRASSEL píše: Bubrak ZX10R> No já nemůžu souhlasit o 15 koní víc v roce 04 neměla nebudem se teď bavit o tom co naměřili v testu páč víme jak měřej ty motorový brzdy i když zrovna včera jsem si pročítal dva starší časáky co mám doma a tam ve výsledku kawa byla jen asi o 6 koní nad suzou a nad obouma byla R1.........

patnáct koní navíc už je dost znát

mně se na 04 zx10 jelo fakt pěkně, je to hodně příjemná motorka až na tu nervozitu pokud nemá tlumič ale neřekl bych že byla nějak nad konkurencí.



testy merej ruzne, to je jasny, ja beru 175 na motoru bez naporu a gsxr melo 160, pak teda 164 a nahore to jede o tolik lip
R1 sem mel taky, a nahore to jede skoro podobne, urcite lip nez GSXR K1-2, jen spodek jak 400cc a podvozek prilis klidnej a presnej a nenervozni

Naposledy editováno 15.12.2010 17:36:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist