pylot>Kawasaki ma tym v moto GP ze odtamtud ma technologie? Nejak si nevzpominam ale treba to bude tim ze se moc nevyznam. A taky bych chtel videt na zaklade ceho ten system predpovida kdy to zacne klouzat....
Mel tym v MotoGP a to uz kontrolu trakce pouzivali.
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
kawapepek>To je výkon kde???? Na klice,nebo na zadním kole???Koukám,že je to bez RAM-air...kdyby to bylo na zadním kole,bylo by to supééér....
je to na kole, sice 170 mela uz 08, ale tohle je US verze, evidentne skrcena oproti euro, staci to odblokovat a s leosem koncovkou je tam 188, coz je uz vic nez ma bawor (185)
+ napor
takze ja to odhaduju takto
euro 08 vs 011
na kole 170 vs 188
na motoru 188 vs 208
s naporem 200 vs 220
u bmw odpovida tech 193 na motoru asi 205 u ZX (zrejme rozdilna metoda prevodu na kliku)
pokud tedy neco prida samotna leosova koncovka, tak to bude zhruba jako bawor pocitam
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Kolik by potom musel mít speciál WSBK....???
Byl bych ochotnej věřit reálným 200PS včetně náporu na klice....
Jinak vždycky jsem si myslel,že USA motorky nejsou "udušenější" než euro..ale asi jsem se mýlil..
kawapepek>Já nevím...Ale výkon 220 PS že by pustili do provozu(sice po naladění) s životností motoru třeba 100tis km...
Kolik by potom musel mít speciál WSBK....???
Byl bych ochotnej věřit reálným 200PS včetně náporu na klice....
Jinak vždycky jsem si myslel,že USA motorky nejsou "udušenější" než euro..ale asi jsem se mýlil..
WSBK ma min no uz, bohuzel.
Hele BMW ma 185 na kole, pocitalo se 10% na kliku, coz je 205 na klice bez naporu. Oni uvadej 193, protoze to merej jinak. Proste pocitam, ze ZX10R bude na tom podobne a nevim proc by to melo byt nejak zvlastni. US je opravdu skrcena vic nez EUR, vsude to pisou, maj tam prisnejsi emisni limity.
Rozdil proti BMW bude doufam v zivotnosti, Bawor se udajne extremne sype, celej motor.
Naposledy editováno 16.11.2010 21:32:48
e: jde tedy o hlukovy limit , ne o emise, rozdil je 20 koni
Naposledy editováno 17.11.2010 00:13:35
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Macau Motorcycle Grand Prix 2010 - FP1
01- Michael Rutter – Team of Paris AXA – Ducati 1098R – 2’30.571
02- Simon Andrews – MSS Colchester Kawasaki – Kawasaki ZX 10R – + 0.109
03- Stuart Easton – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX 10R – + 0.530
04- Jeremy Toye – Lee’s Cycles Racing – BMW S1000RR – + 0.960
05- Keith Amor – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX 10R – + 2.805
Bubrak ZX10R>je to na kole, sice 170 mela uz 08, ale tohle je US verze, evidentne skrcena oproti euro, staci to odblokovat a s leosem koncovkou je tam 188, coz je uz vic nez ma bawor (185)
+ napor
takze ja to odhaduju takto
euro 08 vs 011
na kole 170 vs 188
na motoru 188 vs 208
s naporem 200 vs 220
u bmw odpovida tech 193 na motoru asi 205 u ZX (zrejme rozdilna metoda prevodu na kliku)
pokud tedy neco prida samotna leosova koncovka, tak to bude zhruba jako bawor pocitam
Teoretiku...
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
MOTOHOUSE:
"Z Ameriky nám přišla zpráva, že Kawasaki svolává všechny prodané ZX-10R modelového roku 2011 kvůli vadě na motoru. Motorky na showroomech se musí vrátit výrobci ...
Všichni dealeři vracejí naskladněné motorky zpátky do fabriky, za což jim továrna Kawasaki refunduje vložené peníze až do doby, dokud nebude problém vyřešen.
Jedná se o nespecifikovanou chybu na motoru, víc bohužel nevíme. Je to velmi podobná situace jako při představení Aprilie RSV4 R, kde byly u prvních modelů problémy s motorem. Všechno vyřešila rychlá svolávací akce.
AKTUALIZOVÁNO:
Podle informací z továrny by se měly problémy s motory týkat pouze amerického trhu. Dodávky prvních motorek v Evropě začnou během ledna a zatím není jasné, zda se jich to bude také týkat. Modely v USA se od těch evropských liší hodnotami maximálního výkonu, otáček a hluku."
Nobody knows the problem the bike has, as long as they rectify the problem(they will) all will be dandy in Kawasaki Land. All bike makers have their occasional problems,eg:Honda VFR1200 (engines), Suzuki Hayabusa (Frames), Yamaha R1 (throttle posi-sensors), Aprilia RSV4(Conrods)...BMW S1K(long list of parts).. all of them fixed.
neznamyScooterD píše: je mi to líto
MOTOHOUSE:
"Z Ameriky nám přišla zpráva, že Kawasaki svolává všechny prodané ZX-10R modelového roku 2011 kvůli vadě na motoru. Motorky na showroomech se musí vrátit výrobci ...
Všichni dealeři vracejí naskladněné motorky zpátky do fabriky, za což jim továrna Kawasaki refunduje vložené peníze až do doby, dokud nebude problém vyřešen.
Jedná se o nespecifikovanou chybu na motoru, víc bohužel nevíme. Je to velmi podobná situace jako při představení Aprilie RSV4 R, kde byly u prvních modelů problémy s motorem. Všechno vyřešila rychlá svolávací akce.
AKTUALIZOVÁNO:
Podle informací z továrny by se měly problémy s motory týkat pouze amerického trhu. Dodávky prvních motorek v Evropě začnou během ledna a zatím není jasné, zda se jich to bude také týkat. Modely v USA se od těch evropských liší hodnotami maximálního výkonu, otáček a hluku."
To se dalo čekat,vždyť je to KAWA
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Bubak> pamatuju akorát problém u RSV4, můžeš sem hodit odkazy na zbytek, tyhle youtube commenty nejsou moc akční
neznamyScooterD píše: NoFear> svolávaj se všechny vyrobený, ne porodaný, takže je to v klidu
Bubak> pamatuju akorát problém u RSV4, můžeš sem hodit odkazy na zbytek, tyhle youtube commenty nejsou moc akční
to neni z youtube ale z nakyho fora
a tady je dalsi narazka na BMW, to je na kazdym druhym foru, ze se bawor sype
http://www.zx-10r.ne...owthread.php?t=96728
Any chance they contracted BMW to build the engines?
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
Kawa mela v 04 o 15 koni vic a takovych detskych nemoci co ma udajne BMW rozhodne nemela
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
patnáct koní navíc už je dost znát
mně se na 04 zx10 jelo fakt pěkně, je to hodně příjemná motorka až na tu nervozitu pokud nemá tlumič ale neřekl bych že byla nějak nad konkurencí.
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011
neznamyScooterD píše: o 15 koní víc než co? 750GSXR? zx10r je první superbike od kawy?
nez GSXR1000, ale to uz vlastne byla K3-4 s 164 hp, takze jen o 10, to sem se trochu splet
prvni litrovej suprbajk to byl myslim, bawor mel driv taky naky to K1 nebo co to bylo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011
GRASSEL píše: Bubrak ZX10R> No já nemůžu souhlasit o 15 koní víc v roce 04 neměla nebudem se teď bavit o tom co naměřili v testu páč víme jak měřej ty motorový brzdy i když zrovna včera jsem si pročítal dva starší časáky co mám doma a tam ve výsledku kawa byla jen asi o 6 koní nad suzou a nad obouma byla R1.........
patnáct koní navíc už je dost znát
mně se na 04 zx10 jelo fakt pěkně, je to hodně příjemná motorka až na tu nervozitu pokud nemá tlumič ale neřekl bych že byla nějak nad konkurencí.
testy merej ruzne, to je jasny, ja beru 175 na motoru bez naporu a gsxr melo 160, pak teda 164 a nahore to jede o tolik lip
R1 sem mel taky, a nahore to jede skoro podobne, urcite lip nez GSXR K1-2, jen spodek jak 400cc a podvozek prilis klidnej a presnej a nenervozni
Naposledy editováno 15.12.2010 17:36:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |