globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 15:26 | Nahoru | #24751
Lazyfucker> Hele včera jsem jí projížděl a že by potřebovala laufy si nemyslím. To by musela žena jezdit s ibalginem v baťužku. Už tak jí prudím já se svou hlučnou hysterkou.
Ale jinak 796 super svezení. Nevěřil bych,že mne menší obsah než 1000ccm zaujme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 15:52 | Nahoru | #24752
JollyJoker> jasné to já jen aby řeč nestála, když mi ty výfuky živíja moje koníčky mě se na 796 taky dobře jezdilo. bohatě by mi to stačilo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 15:58 | Nahoru | #24753
Lazyfucker> Ale abych se pobavil,písni mi jaké a za kolik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 16:23 | Nahoru | #24754

JohnyLuka píše: Kluci, líbí se mi nová multistrada 950 a udajně má motor z hypermotardu 939. nikdy jsem žádnou duknu neměl a nikdo v okolí taky ne. víte někdo něco o tom motoru. jestli bylo vše v pohodě, jestli žral olej atd.
uvítám jakékoli názory kohokoli kdo má nákou zkušenost s ducati na novou 950.
díkes


Prevrtana 821 z hypermotardu. Motor spolehlivy, elektronika uz tolik ne.. olej po 15, desmo po 30 tis., takze celkem nenarocny na udrzbu..
821 zrala na pohodu 4,5 litru, ale i 937 nebude tolik zrat. Jestli vychytali tu elektroniku, bude to spolehliva motorka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 16:24 | Nahoru | #24755
JohnyLuka> já osobně o žádný čtyřventilový duckně neslyšel že by obecně žrala olej... od toho vymysleli KTM...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 16:59 | Nahoru | #24756

t_freedom píše: JohnyLuka> já osobně o žádný čtyřventilový duckně neslyšel že by obecně žrala olej... od toho vymysleli KTM...

vaz slova,tahas smrt za ocas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:06 | Nahoru | #24757
GeorgePanek> ... vždyť na tu mrdku furt nadáváš

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:20 | Nahoru | #24758
Hele, bavil jsem se s majitelem dvou MTS 1200, měl první 2010 a teď má 2015 a jemu baštili olej obě, zajímavý, ale slyším to i od majitelů jinejch značek....u aut je podobný, nový i po zajetí, tzn. 30tkm berou i litr na 1tkm....
Jinak za mě, ani jedna z našich snad osmi Ducati olej nebrala....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:25 | Nahoru | #24759
VikousS4> jestli to taky není tím, že se dnešní oleje podobaj spíš hydraulice...než motoráku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:34 | Nahoru | #24760
VikousS4> ani jedna MTS1200mi olej nebrala/nebere.A co jsem se s několika lidičkama bavil tak nikdo nic na toto téma neříkal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:35 | Nahoru | #24761
t_freedom> A taky záleží jak se k tomu motoru lidi chovaj

Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 17:44 | Nahoru | #24762
kámošovi bere SMT 990 tak 1l mezi výměnami, ale druhýmu co má Yamahu 1200 Supertenere to bere i 0,5l na tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:04 | Nahoru | #24763

Tifone píše: t_freedom> A taky záleží jak se k tomu motoru lidi chovaj



jo...to si myslím, že předurčuje stav toho motoru vlastně nejvíc...

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:09 | Nahoru | #24764
chlapíci, pokud budu chtít Monstrovi (s2r 1000) dopřát nějaký lepší mot. olej než předepsaný - doporučíte Motul 300V 15w50? Díval jsem se do data sheetu a oproti Shellu by měl mít kvalitnější esterový základ (výhoda pri vyšší teplotách u vzducháče)... Do auta dávám Millers oil, takže na dobrý olej si musí potrpět i mašina

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:14 | Nahoru | #24765
andy_xx> doporucime ode mne

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:17 | Nahoru | #24766
andy_xx> jak jsem již psal na Millers Oils poskytuji 20% slevu , Osobně ho teď mám i MTS1200

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:18 | Nahoru | #24767

andy_xx píše: chlapíci, pokud budu chtít Monstrovi (s2r 1000) dopřát nějaký lepší mot. olej než předepsaný - doporučíte Motul 300V 15w50? Díval jsem se do data sheetu a oproti Shellu by měl mít kvalitnější esterový základ (výhoda pri vyšší teplotách u vzducháče)... Do auta dávám Millers oil, takže na dobrý olej si musí potrpět i mašina



měň ho raději častěji... ser na parametry moderních olejů. Tvůj motor ještě odlejvali do písku z řeky Reno v Bologni... nejlíp mu uděláš, když ho budeš měnit po 3-5tkm ...třeba

Tifone> jooo...tááák ...no tak to by měl koupit asi ten nejdražší

Dělej jak myslíš... ale tenhle motor umaže stará klasika... když ho vyměníš častěji...bude to podle mě stejný ...ale musíš ho brát tady od kluků... jinak zadřeš hned po příštím vyjetí

Naposledy editováno 13.03.2017 18:21:05

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:21 | Nahoru | #24768
t_freedom> je to jak rikas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:25 | Nahoru | #24769

t_freedom píše: měň ho raději častěji... ser na parametry moderních olejů. Tvůj motor ještě odlejvali do písku z řeky Reno v Bologni... nejlíp mu uděláš, když ho budeš měnit po 3-5tkm ...třeba

Tifone> jooo...tááák ...no tak to by měl koupit asi ten nejdražší

Dělej jak myslíš... ale tenhle motor umaže stará klasika... když ho vyměníš častěji...bude to podle mě stejný ...ale musíš ho brát tady od kluků... jinak zadřeš hned po příštím vyjetí



jojo, chápu...buď měnit častěji nebo jednou za rok - pořádný olej. Jako na druhou stranu tyhle staré motory zase už mají větší nájezd a tím pádem lepší olej se určitě hodí.

Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:32 | Nahoru | #24770
jinak díky všem za nabídky, určitě někdy využiju

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:34 | Nahoru | #24771
andy_xx> podle me uz 5100 rada je "dostatecna" a 7100 je uz Nasa produkt 300V se dobre prodava bo stoji ranec ale cpal bych to tak do SF nebo okruhovek. Ale proti gustu... pro prodejce idealni

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:35 | Nahoru | #24772

t_freedom píše: jo...to si myslím, že předurčuje stav toho motoru vlastně nejvíc...



myslis, ze tem co to zere olej to budou mit z duvodu spatneho zachazeni "vybehany" ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 18:39 | Nahoru | #24773

t_freedom píše: měň ho raději častěji... . nejlíp mu uděláš, když ho budeš měnit po 3-5tkm ...třeba



Naprostej souhlas. měním max. po 6tis. na oleji teda fakt nešetřím.

Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 19:56 | Nahoru | #24774
Tak ono hlavne zalezi, jak je ta moto vyuzivana, ne? Jestli jezdi clovek dlouhe trasy vyletnim tempem, tak asi nema smysl kratit interval vymeny na polovic.. To se dela pri sportovnim pouzivani..
Ja sice jezdim rychle, ale ne stylem, furt v omezovaci.. 1x za rok mrknu na Masec, a menim 5100 normal dle intervalu, cca 7500km, a vzdy je spis medovy nez cerny..

Naposledy editováno 13.03.2017 19:58:07

Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 20:21 | Nahoru | #24775
ktmky olej žerou už od výroby. to mohu potvrdit mam duke 690 a 2 moji známý taky a od začátku všechny žerou olej. smt taky prý baštěj. multistrady 1200 také prý olej žerou. myslim si že je to daný neustálou honbou za výkonem v co nejmenším obsahu s co nejmenším počtem válců. logicky když se nad tím člověk zamyslí tak před pár lety měly jednoválce kolem 35 kw a to byly samozdřejmě nezničitelné motory. koukněte na dnešní výkony ktm a ducati a je to jasný.To jsou čísla o kterých se může japoncum jen zdát. Říkal jsem si ale že u tý 950 neni výkon na 2 válce tak brutální tak by ten motor nemusel ani baštit a mohl by něco vydržet. přiznám se že už nechci motorku co žere od výroby olej. pro mne je tohle tedy zásadní věc jestli si novou multistradu koupim nebo ne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 20:25 | Nahoru | #24776

Petta píše: Prevrtana 821 z hypermotardu. Motor spolehlivy, elektronika uz tolik ne.. olej po 15, desmo po 30 tis., takze celkem nenarocny na udrzbu..
821 zrala na pohodu 4,5 litru, ale i 937 nebude tolik zrat. Jestli vychytali tu elektroniku, bude to spolehliva motorka..



dík,asi nejpřínosnější info co jsem zjistil.
kluci co všechno obnáší desmo servis. kolik to muže vyjít orientačně finančně?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 21:15 | Nahoru | #24777
https://motorky.bazo...ineza-PSI-Ducati.php

Neznáte ho někdo? Nebo lazyfucker tu kombi? Asi ji vemu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 21:28 | Nahoru | #24778
DoktorARO> až na ten Airoh parádní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 21:45 | Nahoru | #24779
DoktorARO> Ted sem se musel zvednout a jit se podivat, jestli mi nekdo neslohl bundu bral sem koni od lazyfuckera temer tu samou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.3.2017 v 21:51 | Nahoru | #24780
juraaa>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist