co se týče Gase,tak jsem nedávno objevil tuhle sajtu s různejma technickyma informacema
...ale jsou věci,který tam nejsou a tady je určitě pár lidí,který uměj,věděj a poraděj....
SHOPS:
haventrialsportshop US
Trial enduro direct UK PayPal, otestováno Zilem
Roadandtrials UK
Trialsbits UK
Splat Shop UK PayPal, otestováno Zilem
Trialstribulations UK PayPal, otestováno Zilem a mototrialem69
Trialshop IT
Trialshop A
Trials-action D
Tec-cycles USA
JBanyeres ESP
Motomerlin UK
Naposledy editováno 04.10.2012 13:32:11
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
2 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Zil píše: Co se týče tlumení,tak je základ,aby chodil stejně předek i zadek(jako u každý motorky)...potom už jen laborovat s nastavením na tvou váhu a dle tvého subjektivního pocitu. Pokud chceš repasovat, tak to vycukni a pošli nebo dovez to Bimbovi.
Ano, Zil to tady správně koordinuje .
Doplním pouze, že je to strýc Pavla Balaše.
Adresa: Balaš Arno, Český Šumburk 617, 468 41 Tanvald.
Dávám je na repas 1x za rok před sezónou, ale znám také ty co je dávaj 2x za rok.
Až je namontuješ tak poznáš tu změnu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
v manuálu píšou syntetickej nebo semi syntetickej olej a 1:50 ( 2% ) O nějakých výkonostních specifikacích ani slovo
Naposledy editováno 02.04.2012 11:58:05
A pak ještě olej do převodovky. V manuálu 10W-40 Api SF nebo SG. To zní jako olej do motoru do auta, ale ten to asi nebude
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
jde o viskozitu a je jedno,jestli seš v motoru nebo v převodovce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Chtěl jsem se zeptat, čím může být, že i když mám zmačklou spojku, tak se tý motorce chce pořád trochu jet dopředu? U studenýho motoru to dělá víc, po ohřátí je to skoro neznatelný... Díky
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Ale první problém, který nastal je vytečení zadní brzdy. Podle mokrýho kotouče jsem se lekl, že to bude přímo třmen, ale "naštěstí" jsem pak našel problém jinde. Je to v místě podložky na konci brzdové hadičky, takto - třmen, hliníková podložka, očko té brzdové hadičky, potom měděná podložka a potom šroub, který to drží do třmenu. A právě mezi tím šroubem a měděnou podložkou to teče, zkoušel jsem jí otočit a nic, tak koupím novou a uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
Ještě mě napadlo, co se mazání týče.. Na chod páček, lanek, táhel atd.. - na to používáte co? WD 40 nebo nějakou vazelínu ve spreji nebo jiný spešl udělátka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
PetrA3 píše: Tak já se usadím asi u Castrolu Power 1 racing 2T syntetic...
Chtěl jsem se zeptat, čím může být, že i když mám zmačklou spojku, tak se tý motorce chce pořád trochu jet dopředu? U studenýho motoru to dělá víc, po ohřátí je to skoro neznatelný... Díky
A po zahřátí jde couvnout se zařazenou jedničkou a normálně (jedním prstem) zmáčklou spojkou?
Pokud to táhne dopředu, tak to může být hustým olejem. jezdili jsme nějakej z avtomatičeskej almary z busu Dan kdyžtak doplní...
Pokud ta spojka táhne, tak, aniž bych vás chtěl stresovat, stojí za vyliž ďupu.
Z toho je pek mrtvá motorka...
Dáš nový lamely a nový plechy a nejlíp nový pružiny a máš novou motorku
Spojka a brzdy dělají trialovou motorku motorkou. Nechte si někdy povyprávět stres mechaniků Boua, když vybírá ze 3 připravených motorek. Vpodstatě zkouší jen funkci spojky...
tp70: díky za radu