globalmoto_duben_nolan





Téma: Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů
 
28.9.2010 v 12:20
Tak chlapci...jsou tu tací,kteří své klokánky svěřují odbornému servisu a ostatní,kteří si servis udělají sami...O trialkách se moc servisních údajů najít nedá a tak by nebylo špatný sem naházet nějaký čísla a klidně i písmena o nastavení třeba tlumení, oleje,filtry,intervaly a všechny věci okolo...

co se týče Gase,tak jsem nedávno objevil tuhle sajtu s různejma technickyma informacema

...ale jsou věci,který tam nejsou a tady je určitě pár lidí,který uměj,věděj a poraděj....

SHOPS:
haventrialsportshop US

Trial enduro direct UK PayPal, otestováno Zilem

Roadandtrials UK

Trialsbits UK

Splat Shop UK PayPal, otestováno Zilem

Trialstribulations UK PayPal, otestováno Zilem a mototrialem69

Trialshop IT

Trialshop A

Trials-action D

Tec-cycles USA

JBanyeres ESP

Motomerlin UK


Naposledy editováno 04.10.2012 13:32:11

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

26.1.2012 v 12:58 | Nahoru | #211
Zil> díky moc, s tím větrákem si to taky myslím, ten blatník mám na mysli zadní originál, na téhle odkazu jsem našel jen univerzální, což si nechám jako krajní řešení, ale dík

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

26.1.2012 v 14:14 | Nahoru | #212
ajaj...tak zadní origo je tady

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

26.1.2012 v 14:43 | Nahoru | #213
Zil> super, koukám, že to máš zmáklý, dík

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

27.1.2012 v 20:50 | Nahoru | #214
Pánové jezdíte na vašich mašinách tak, jak se vám dostanou pod ruku nebo laborujete s nastavením tlumičů k dokonalosti? Pořípadě nechával někdo dělat naladění v odbornym servisu - byl nějaký rozdíl ve funkčnosti?

2 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

27.1.2012 v 20:53 | Nahoru | #215
Co se týče tlumení,tak je základ,aby chodil stejně předek i zadek(jako u každý motorky)...potom už jen laborovat s nastavením na tvou váhu a dle tvého subjektivního pocitu. Pokud chceš repasovat, tak to vycukni a pošli nebo dovez to Bimbovi.

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

28.1.2012 v 09:55 | Nahoru | #216
Zil> Ono prej to funguje docela dobře, ale stejně mi to nedá a musim se v tom pohrabat. Při nejhoršim to zůstane, tak jak je to teď, ale aspoň budu mít klid na duši.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

1.2.2012 v 07:03 | Nahoru | #217

Zil píše: Co se týče tlumení,tak je základ,aby chodil stejně předek i zadek(jako u každý motorky)...potom už jen laborovat s nastavením na tvou váhu a dle tvého subjektivního pocitu. Pokud chceš repasovat, tak to vycukni a pošli nebo dovez to Bimbovi.



Ano, Zil to tady správně koordinuje .

Doplním pouze, že je to strýc Pavla Balaše.

Adresa: Balaš Arno, Český Šumburk 617, 468 41 Tanvald.
Dávám je na repas 1x za rok před sezónou, ale znám také ty co je dávaj 2x za rok.
Až je namontuješ tak poznáš tu změnu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

1.2.2012 v 10:58 | Nahoru | #218
mototrial69> a na kolik to zhruba příjde??

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

1.2.2012 v 16:29 | Nahoru | #219

Zil píše: mototrial69> a na kolik to zhruba příjde??



No taky by mi to zajímalo. Jednou na to stejně dojde, ale tuhle sezonu to ještě asi necham. Já jí koupoval skoro novou.

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

2.4.2012 v 11:54 | Nahoru | #220
Chci se zeptat, ohledně oleje do benzínu do svýho Gas 125. Stačí koupit jakýkoliv olej pro 2T motory nebo na co je třeba si dávat pozor? Může se to měnit nebo je lepší jezdit po celou dobu na jeden typ oleje? A jaký poměr se míchá? :) Děkuji

v manuálu píšou syntetickej nebo semi syntetickej olej a 1:50 ( 2% ) O nějakých výkonostních specifikacích ani slovo

Naposledy editováno 02.04.2012 11:58:05

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

2.4.2012 v 12:21 | Nahoru | #221
Já jezdím BelRay 1:85. Rozhodně bych tam nenil nějaký M2T..

Naposledy editováno 02.04.2012 12:21:32

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

2.4.2012 v 12:28 | Nahoru | #222
M2T znamená minerál? Neříkám si motorkář Minerál bych tam určitě nedával, určo syntetiku, jak píšou v manuálu... Ale jde mi spíš o nějaký ty normy, ale o tom v manuálu není nic. Pokud to namíchám třeba 1:40, nestane se nic ne? Max. nevydrží tak dlouho svíčka je to tak?

A pak ještě olej do převodovky. V manuálu 10W-40 Api SF nebo SG. To zní jako olej do motoru do auta, ale ten to asi nebude

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

2.4.2012 v 12:46 | Nahoru | #223
M2T znamená sračka. Potřebuješ lejt co nejkvalitnější olej v co nejmenším množství,aby ti to nezasíralo systém a zedocházelo ke ztrátě výkonu (jde hlavně o výfuk)

jde o viskozitu a je jedno,jestli seš v motoru nebo v převodovce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

2.4.2012 v 13:00 | Nahoru | #224
Zil> koupim Motul trans 10W40 a bude

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

6.4.2012 v 20:13 | Nahoru | #225
PetrA3> oprava..jezdím tento

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 14:44 | Nahoru | #226
Tak já se usadím asi u Castrolu Power 1 racing 2T syntetic...

Chtěl jsem se zeptat, čím může být, že i když mám zmačklou spojku, tak se tý motorce chce pořád trochu jet dopředu? U studenýho motoru to dělá víc, po ohřátí je to skoro neznatelný... Díky

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 17:21 | Nahoru | #227
to je asi u každý....já to mám taky...můžeš to mít zavzdušněný,špatně nastavený a má na to vliv i olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 19:59 | Nahoru | #228
Zil> máš pravdu.. Zkoušel jsem dneska dva další Gasy a dělají to tedy asi všechny...

Ale první problém, který nastal je vytečení zadní brzdy. Podle mokrýho kotouče jsem se lekl, že to bude přímo třmen, ale "naštěstí" jsem pak našel problém jinde. Je to v místě podložky na konci brzdové hadičky, takto - třmen, hliníková podložka, očko té brzdové hadičky, potom měděná podložka a potom šroub, který to drží do třmenu. A právě mezi tím šroubem a měděnou podložkou to teče, zkoušel jsem jí otočit a nic, tak koupím novou a uvidíme.

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 20:02 | Nahoru | #229
a co to třeba utáhnout?? nebo jí zkus srovnat třeba smirkem...

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 20:05 | Nahoru | #230
PetrA3> já jednou tu starou vyžíhal (nahřál), aby změkla a bylo to potom v pohodě, nic neteklo.

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #231
jsem to utáhnul, ale pořád nic... Zkusím jí trošku obnovit a kdyžtak koupim někde novou. A pak mě čeká odvzdušnění. :D To bude taky asi porod, na autě ok, ale s moto se sžívám :-/ . V tý nádržce na kapalinu je takový gumový těsnění ve tvaru kužele - když to řeknu jednoduše, postavený základnou nahoru, špička míří dolu. K čemu má takový tvar? Je lepší pak odzvušnovat s tím těsněním nebo ho vyndat?

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

9.4.2012 v 21:20 | Nahoru | #232
klasicky jako u auta...nech nádobku otevřenou, na odvzdušňovák nasaď klíč a hadičku, našlapej, podrž zmáčknutej pedál a povol odvzdušňovák, utáhni a zase našlapej atd....hlídej si hladinu,aby ti to nenasálo vzduch

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

16.4.2012 v 22:39 | Nahoru | #233
tak už jaktakž brzdim odvzdušněno, odmaštěnej kotouč nějaým čističem na brzdy, ale pořád to strašně píská a zas tolik to nebrzdí, ale zadní zatim skoro nepoužívám, tak mi to stačí a časem se to snad obrzdí nebo vyndám destičky a zkusim vyčistit ještě ty...

Ještě mě napadlo, co se mazání týče.. Na chod páček, lanek, táhel atd.. - na to používáte co? WD 40 nebo nějakou vazelínu ve spreji nebo jiný spešl udělátka?

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

17.4.2012 v 08:10 | Nahoru | #234
jo...wd40 nebo podobnej univerzál ve spreji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

18.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #235

PetrA3 píše: Tak já se usadím asi u Castrolu Power 1 racing 2T syntetic...

Chtěl jsem se zeptat, čím může být, že i když mám zmačklou spojku, tak se tý motorce chce pořád trochu jet dopředu? U studenýho motoru to dělá víc, po ohřátí je to skoro neznatelný... Díky



A po zahřátí jde couvnout se zařazenou jedničkou a normálně (jedním prstem) zmáčklou spojkou?
Pokud to táhne dopředu, tak to může být hustým olejem. jezdili jsme nějakej z avtomatičeskej almary z busu Dan kdyžtak doplní...
Pokud ta spojka táhne, tak, aniž bych vás chtěl stresovat, stojí za vyliž ďupu.
Z toho je pek mrtvá motorka...
Dáš nový lamely a nový plechy a nejlíp nový pružiny a máš novou motorku
Spojka a brzdy dělají trialovou motorku motorkou. Nechte si někdy povyprávět stres mechaniků Boua, když vybírá ze 3 připravených motorek. Vpodstatě zkouší jen funkci spojky...

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

19.4.2012 v 02:51 | Nahoru | #236
PetrA3> Do lanek nic mastného,wd,silikon,vazelínu tam nedávej,neboť na motorkách už dvacet let jsou většinou samomazná teflonová lanka a ty tou mastnotou zadřeš.Teflonové lanko poznáš tak že lanko v bovdenu nejezdí přímo po té vnitřní smotané spirále ale mezi lankem a tou spirálou je bílé teflonové samonazné jako futro.Starší teflonová lanka prolej injekční stříkačkou a do ní nalej tech.benzín ať se to odmastí.Jakto namažeš ko týdne jeto natvrdo a jdeš pro nová lanka.

Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

19.4.2012 v 07:34 | Nahoru | #237
lanko je na motorce snad jenom plynový.....zbytek je hydra, ne?

(reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

19.4.2012 v 07:46 | Nahoru | #238
DavidH> Když je tam jednička a mám prst na spojce, tak po zahřátí s tou motorkou couvnu. Ale zkoušel jsem to samý na dvou gasech a dělaj to takhle nepatrně všechny, bude to asi normální. JInak spojka neprokluzuje. Na druhou stranu si říkám, co na to lamely, když vlastně při stání lehce pořád prokluzuje... Ale jak říkám, není to tak, že by motorka na tu jedničku se spojkou se vyloženě rozjela, třeba pokud na motorce stojím, tak mě už neuveze :) kor někde na jiném povrchu než na asfaltu. Pravda je, že když zařadím z neutrálu, tak padnou trochu otáčky. Ale to taky dělaj všechny, na kterých jsem jel. Nebudu si toho všímat, podle mě jen slyším trávu růst

tp70: díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

19.4.2012 v 21:11 | Nahoru | #239
Ještě teda co se týče té převodovky, zkusím tam místo toho původně zamýšleného 10W40 repsol trans nalít nějaký 10W-40 auto motorový, co to udělá a dám vědět, jestli bude nějaká změna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba a nastavení trialek + seznam E- shopů

19.4.2012 v 21:58 | Nahoru | #240
PetrA3> v převodovce se mi válí Repsol Cartago
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist