Téma: Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?
 
18.3.2009 v 18:45
Zdar chlapi, ted jsem se doslechl celkem naprd novinu od policajta kterej dělá na dopravce a to tu že má být od tohoto roku policie vybavena Nákladáky které budou schopny změřit motorovou brzdou výkon motocyklů, jelikož je na silnicích velké množství motorkářů kteří mají moto škrceno jen papírově.Mají s tím vyjet teď na jaře jak začnem jezdit. tak nevím co je na tom pravdy..ale jestli jo tak je to celkem nahovno ...Víte o tom někdo víc?

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:47 | Nahoru | #211

clonner>ještě dotaz , když teda ve francii jsou motorky omezený na 100ps jak říkáte , co by se dělo kdyby někdo jel do francie na dovolenou s motorkou co má 101PS a zastavili ho benga ?



nesmysl, jde o to ze tam se nesmi prodavat motorky co maj vic jak 100ps (a treba smi jen je na ne nejake vyssi pojisteni nebo dan - to nevim) ale jet tam muzes na silnejsi... to by do francie nesmelo 2/3 nemcu co tam jezdi na moto atd....

1 reakcí na tento příspěvek Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:48 | Nahoru | #212
JO a assassin už vůbec ne

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:51 | Nahoru | #213

Gal>Bornys : Chtěl sme ti napsat skoro přesně slovo od slova co ti napsal prackar, ale předběhnul mě. Tak jen na okraj, když tu tak máváš těma směrnicema EU a tak podobně. Veškerý směrnice EU jsou jen doporučení. Stanovují to nejmíň nebo nejvíc co se v danym případě může dít. Tím, že sme členy EU tak ty hranice nesmíme překročit, ale můžeme si je libovolně zpřísnit. Příklad - když v EU směrnici je, že blinkr smí mít minimální plochu světla 2cmčtvereční a u nás se stanoví minimálně 5cmčtvereční, tak si sice koupíš pěkný tuningový blinkry, který vyhovujou směrnici EU, ale u nás s nima jezdit nesmíš a přitom třeba v německu jo, protože tam maji tu hranici jinde. Náš vstup do EU nás zavazuje, že jejich směrnice nebudeme překračovat, nikoli, že je převezmeme tak jak sou. Takže až se zas s někym budeš dohadovat, zjisti si ověřený informace a nevydávej tu svůj pokřivenej názor za bernou minci. Bejt já policajt, a ty na mě na silnici takhle spustit, tak na tý motorce už neodjedeš pokud by nebylo všechno naprosto v originále. Malý blinkry, jiný zrcátka? vozidlo nesplňuje podmínky technické způsobilosti pro provoz na pozemních komunikacích. Pokuta dvacet táců, zákaz pokračování v jízdě, je samozřejmě možná i podmínka. Při opakovaném prohřešku až dva roky na tvrdo. A to třeba za pitomej blink. Zákony u nás nejsou málo přísný, jen se jejich tvrdost nevyužívá. Stačí, aby policajt jen pojal podezření, že ty doplňky nevyhovujou a může ti ten stroj zadržet a poslat do výzkumáku. Takže bejt tebou, tak si trochu upravim názor na to co je a co neni buzerace na silnicích. Stačilo by, aby jen trochu chtěli a budem tady mít při stávajících zákonech takovou buzeraci, že se nám o tom nikomu ani nesnilo.



Možná předbehnul,ale napsal ´s to pěkně!
Sice policejní péči nijak nemusím,ale rozum musí být na obou stranách a u nás prostě někdy někde chybí..

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:53 | Nahoru | #214

Bornys>2LEKO> to mi vysvetli,proc to nesplnuji....
TÜV homologace pro bezproblémový provoz po celé EU



no blinkry schvalene jsou... ale to neznamena ze je automaticky OK i tvoje montaz na motorku... spravne by mel tumontaz prohlidnout nekdo kdo posoudi ze je to OK (v nemecku TUV zkusebna) a ten ti nasledne tohle zapise do technicaku... ja mam motorku z DE a mam v origo nemeckem technicaku vsechny takovehle dily zapsane zkusebnou TUV - pancerove hadice, stupacky atd...

protoze to ze jsou blinkry homologovane neznamena ze je treba nenamontujes na moto moc blizko sebe, moc nizko/moc vysoko, tak ze je budou v urcitem uhlu stinit vyfuky atd.....

takze nezalezi jen na homoogaci dilu... ale jde i o schvaleni montaze daneho dilu na danou moto... jak je to s tim u nas nevim... zatim se to tu neresi.. ale rekl bych ze casem to bude jako v nemecku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:55 | Nahoru | #215

Macek NX>JO a assassin už vůbec ne



ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....

Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:56 | Nahoru | #216
Bylo na čase. Naposled jsem toh viděl v Rakousku, tak před 5 lety. To u nás ještě měli max radary na 3noze

Já jsem pro

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 09:56 | Nahoru | #217
assassin> nebuď skromnej, přitlač

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:01 | Nahoru | #218

assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....


Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:04 | Nahoru | #219

prackarr>
A ne že změří starému volovi



Máš recht, ještě se splihlým ocasem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:06 | Nahoru | #220

prackarr>assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....
Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?



.......vždyť to je celé na hlavu.....hlavně technicky a organizačně a personálně a legislativně....měřit "výkon" někde na silnici!!

Naposledy editováno 19.03.2009 10:08:26

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:07 | Nahoru | #221

prackarr>assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....
Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?



jasny, u nas je tohle mereni 100konovek uplne bezpredmetny - v nemecku maj na motorky do 100ps (nebo meli) levnejsi pojistky... ale u nas je to jak rikas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:08 | Nahoru | #222

2LEKO>prackarr>assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....
Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?

.......vždyť to je celé na hlavu.....hlavně technicky a organizačně a personálně ....měřit "výkon" někde na silnici!!



presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....

nakupovat brzdy a skolit personal je uplnej nesmysl...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:08 | Nahoru | #223

Macek NX>prackarr>
A ne že změří starému volovi

Máš recht, ještě se splihlým ocasem



čím starší vůl,tím tvrdší roh,to si pamatuj mladej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:09 | Nahoru | #224

Macek NX>prackarr>
A ne že změří starému volovi

Máš recht, ještě se splihlým ocasem



ty ses do me dneska nejak pustil

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:09 | Nahoru | #225
assassin> nemohl jsem jinak, byla to nahrávka na smeč

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:10 | Nahoru | #226

prackarr>Macek NX>prackarr>
A ne že změří starému volovi

Máš recht, ještě se splihlým ocasem

čím starší vůl,tím tvrdší roh,to si pamatuj mladej!



........praxe,zkušenost a schopnost improvizace !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:10 | Nahoru | #227

assassin>2LEKO>prackarr>assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....
Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?

.......vždyť to je celé na hlavu.....hlavně technicky a organizačně a personálně ....měřit "výkon" někde na silnici!!

presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....

nakupovat brzdy a skolit personal je uplnej nesmysl...


Nevím,co si myslíš ty,ale být to na mě,tak 25kW zruším a omezím to do 550ccm na 2-4 válce a do 650ccm jednoválec a po prdeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:10 | Nahoru | #228

prackarr>Macek NX>prackarr>
A ne že změří starému volovi

Máš recht, ještě se splihlým ocasem

čím starší vůl,tím tvrdší roh,to si pamatuj mladej!



ale tím rohem si toho moc neužiješ co? Tvrdorožče

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:12 | Nahoru | #229

Macek NX>prackarr>Macek NX>prackarr>
A ne že změří starému volovi

Máš recht, ještě se splihlým ocasem

čím starší vůl,tím tvrdší roh,to si pamatuj mladej!

ale tím rohem si toho moc neužiješ co? Tvrdorožče


No,mám jen jeden,pravda,ale užiju s ním dost. Stěžovat si rozhodně nemohu!

Naposledy editováno 19.03.2009 10:12:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:15 | Nahoru | #230

prackarr>assassin>2LEKO>prackarr>assassin>Macek NX>JO a assassin už vůbec ne

ja mam v technicaku 72kW a skrtici sadu kterou jsem z toho vnydal mam doma - muzu ji tam dat zpet... ale ani bych nemusel, pochybuju ze by mymu TL namerili se zapoctenim nakejch toleranci vic nez 100PS ... na kole bude tak nejak kolem 100koniku i u odskrcene verze....
Já to pochopil tak,že když pojede mladej fógl na R1 s papíry do 25kW,tak ho změří,jestli ji nemá otevřenou a tím neporušuje zákonřízení motorového vozidla bez přísl.oprávnění)
A ne že změří starému volovi,co má Ačko bez omezení,jestli má 72kW z techničáku,nebo 80kW. V tomto případě je to přece jedno,ne?

.......vždyť to je celé na hlavu.....hlavně technicky a organizačně a personálně ....měřit "výkon" někde na silnici!!

presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....

nakupovat brzdy a skolit personal je uplnej nesmysl...
Nevím,co si myslíš ty,ale být to na mě,tak 25kW zruším a omezím to do 550ccm na 2-4 válce a do 650ccm jednoválec a po prdeli.



no do toho nevidim, urcite to maj v ruznejch statech jinak a jde nejak statisticky vysledovat co funguje...

ale asi zaklad je ze to tem 18ti letejm dovolej rodice, jasne je par takovejch ktery v 18ti stojej na svejch nohach a maj uz vydelano na velkou motorku ale neni jich moc.. vetsina jich kupuje motorky za vetsiho ci mensiho prispeni rodicu.. a pokud doma prekousnou ze mladej sedne na papirove skrcenou R1 .. tak by jim mel nekdo osvetlit at rovnou k motorce poridi rakev a venec....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:17 | Nahoru | #231

assassin: presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....


Jak? Každý model se škrtí jiným způsobem, často kombinovaně, a přítomnost potřebných a homologovaných dílů nejde ověřit bez rozebrání. Měření na brzdě, byť orientační, je rychlejší. Jenže to by pak brzdu muselo mít každé STKáčko a vyškolený personál taky, zatímco koupit pár mobilních brzd a vyškolit hrst lidí na přepadovky je jednodušší a levnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:18 | Nahoru | #232
assassin> a proto si myslím,že do 21 let nemá fogl na 600 či 1000 ccm supersportu co dělat.
At si myslí kdo chce co chce. Je to tak.
Můj kluk jezdí odmala,má za sebou tisíce km v sedle,v 15ti bude ,pokud vyroste mít 50HP 450,ale v 18ti bych ho na šestikilo nikdy neposadil!

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:19 | Nahoru | #233

1100Virago>assassin: presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....
Jak? Každý model se škrtí jiným způsobem, často kombinovaně, a přítomnost potřebných a homologovaných dílů nejde ověřit bez rozebrání. Měření na brzdě, byť orientační, je rychlejší. Jenže to by pak brzdu muselo mít každé STKáčko a vyškolený personál taky, zatímco koupit pár mobilních brzd a vyškolit hrst lidí na přepadovky je jednodušší a levnější.


Souhlasím.
A jak už jsem psal,jednodušší by bylo to zrušit a hotovo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:25 | Nahoru | #234

1100Virago>assassin: presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....
Jak? Každý model se škrtí jiným způsobem, často kombinovaně, a přítomnost potřebných a homologovaných dílů nejde ověřit bez rozebrání. Měření na brzdě, byť orientační, je rychlejší. Jenže to by pak brzdu muselo mít každé STKáčko a vyškolený personál taky, zatímco koupit pár mobilních brzd a vyškolit hrst lidí na přepadovky je jednodušší a levnější.



no proskolenej personal snad STK mit musi.. spis nez policie...
dneska je cely STK online, kamery... vsechni maj pocitacovy site... mel by si sednout technik k PC a behme minuty by mel vedet jak je danej model seskrcenej...

a brzda ma spis smysl na STK nez kdekoliv jinde, valcovou brzdu na test brzd na aute maj, tester na tlumice atd... dneska brzda na motorku je otazka dejme tomu 150ti tis... to zas pro STKcko neni takovej balik...

ale jasny ze jednodussi reseni je jak rika prackarr... do 21 to nedelit podle kw a skrtit sporty, ale proste do 21 povolit jen zacatecnicky motorky 500ccm dvouvalce atd, jak to ma v serii pres 50koni tak nic..

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:26 | Nahoru | #235

assassin>1100Virago>assassin: presne tak, jak jsem uz psal, jednodussi je osefovat STKcka aby neprosla nezvrena 25kW motorka a do dvou let jich sakra ubyde....
Jak? Každý model se škrtí jiným způsobem, často kombinovaně, a přítomnost potřebných a homologovaných dílů nejde ověřit bez rozebrání. Měření na brzdě, byť orientační, je rychlejší. Jenže to by pak brzdu muselo mít každé STKáčko a vyškolený personál taky, zatímco koupit pár mobilních brzd a vyškolit hrst lidí na přepadovky je jednodušší a levnější.

no proskolenej personal snad STK mit musi.. spis nez policie...
dneska je cely STK online, kamery... vsechni maj pocitacovy site... mel by si sednout technik k PC a behme minuty by mel vedet jak je danej model seskrcenej...

a brzda ma spis smysl na STK nez kdekoliv jinde, valcovou brzdu na test brzd na aute maj, tester na tlumice atd... dneska brzda na motorku je otazka dejme tomu 150ti tis... to zas pro STKcko neni takovej balik...

ale jasny ze jednodussi reseni je jak rika prackarr... do 21 to nedelit podle kw a skrtit sporty, ale proste do 21 povolit jen zacatecnicky motorky 500ccm dvouvalce atd, jak to ma v serii pres 50koni tak nic..


Přesně tak,vycházel bych z údajů v sérii a hotovo.
Do 21 let prosadit endurácký jednobuchy do 650ccm,dvouválcový pětikila GS a CB a hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:27 | Nahoru | #236

prackarr>assassin> a proto si myslím,že do 21 let nemá fogl na 600 či 1000 ccm supersportu co dělat.
At si myslí kdo chce co chce. Je to tak.
Můj kluk jezdí odmala,má za sebou tisíce km v sedle,v 15ti bude ,pokud vyroste mít 50HP 450,ale v 18ti bych ho na šestikilo nikdy neposadil!



no vono je to celkem fuk, ja kdybych mel supersporta v 21letech a byl provoz jakej je ted tak se stejnak taky rozsviham...

ale kdyz uz to delej u motorek tak je celkem zvlastni ze silny auto muzes mit hned... ikdyz lidi rozmazly ve stodvace na ceste z disko to asi taky nezachrani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:28 | Nahoru | #237

assassin>prackarr>assassin> a proto si myslím,že do 21 let nemá fogl na 600 či 1000 ccm supersportu co dělat.
At si myslí kdo chce co chce. Je to tak.
Můj kluk jezdí odmala,má za sebou tisíce km v sedle,v 15ti bude ,pokud vyroste mít 50HP 450,ale v 18ti bych ho na šestikilo nikdy neposadil!

no vono je to celkem fuk, ja kdybych mel supersporta v 21letech a byl provoz jakej je ted tak se stejnak taky rozsviham...

ale kdyz uz to delej u motorek tak je celkem zvlastni ze silny auto muzes mit hned... ikdyz lidi rozmazly ve stodvace na ceste z disko to asi taky nezachrani...


To máš recht. Já bych to zavedl i pro auta.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:33 | Nahoru | #238
assassin: Však ty kamióny budou v podstatě mobilní STK. Jinak - s tím PC a zjištění údajů o škrecní máš pravdu (to půjde i v tom kamiónu), ale fyzické ověření už není sranda. Jak dohledat restriktory v sání nebo pátrat po tryskách a otvorech v šoupátkách bez rozebrání? Zatímco měření je na pár minut a ani nemusí být po ruce databáze informací o způsobu škrcení.
Jinak taky si myslím, že rozdělení motorek podle kategorií by bylo lepší řešení, ale v tomhle jsme se přizpůsobili kvůli kompatibility s okolními státy, kde těch 25 kW platí taky.
Ještě bych navíc neomezoval věkem, ale teoretickou praxí. Takže dejme tomu dva roky řidičák na tu nižší kategorii a až pak otevřený, bez ohledu na věk. Nebo možná u starších tu praxi zkrátit a mít třeba řidičák na auto jako polehčující okolonost. Mladí by neměli takový pocit diskriminace a některým starým by to zachránilo krk.

edit: A s auty souhlasím taky a podle mě se něčeho takového dočkáme. V zahraničí existují řidičáky na zkoušku a omezení rychlosti, takže když nováčka změří jak jede rychleji, o papíry zase rychle přijde. Je jen otázka času, kdy se to objeví i u nás.

Naposledy editováno 19.03.2009 10:34:37

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:36 | Nahoru | #239

Gal>Bornys : Chtěl sme ti napsat skoro přesně slovo od slova co ti napsal prackar, ale předběhnul mě. Tak jen na okraj, když tu tak máváš těma směrnicema EU a tak podobně. Veškerý směrnice EU jsou jen doporučení. Stanovují to nejmíň nebo nejvíc co se v danym případě může dít. Tím, že sme členy EU tak ty hranice nesmíme překročit, ale můžeme si je libovolně zpřísnit. Příklad - když v EU směrnici je, že blinkr smí mít minimální plochu světla 2cmčtvereční a u nás se stanoví minimálně 5cmčtvereční, tak si sice koupíš pěkný tuningový blinkry, který vyhovujou směrnici EU, ale u nás s nima jezdit nesmíš a přitom třeba v německu jo, protože tam maji tu hranici jinde. Náš vstup do EU nás zavazuje, že jejich směrnice nebudeme překračovat, nikoli, že je převezmeme tak jak sou. Takže až se zas s někym budeš dohadovat, zjisti si ověřený informace a nevydávej tu svůj pokřivenej názor za bernou minci. Bejt já policajt, a ty na mě na silnici takhle spustit, tak na tý motorce už neodjedeš pokud by nebylo všechno naprosto v originále. Malý blinkry, jiný zrcátka? vozidlo nesplňuje podmínky technické způsobilosti pro provoz na pozemních komunikacích. Pokuta dvacet táců, zákaz pokračování v jízdě, je samozřejmě možná i podmínka. Při opakovaném prohřešku až dva roky na tvrdo. A to třeba za pitomej blink. Zákony u nás nejsou málo přísný, jen se jejich tvrdost nevyužívá. Stačí, aby policajt jen pojal podezření, že ty doplňky nevyhovujou a může ti ten stroj zadržet a poslat do výzkumáku. Takže bejt tebou, tak si trochu upravim názor na to co je a co neni buzerace na silnicích. Stačilo by, aby jen trochu chtěli a budem tady mít při stávajících zákonech takovou buzeraci, že se nám o tom nikomu ani nesnilo.



no tak vidím, že v tom máte hoši slušnej hokej, ale dobře jsem se u toho zasmál , unijní směrnice jsou jenom doporučení? stanovujou jenom hranice?

realita je trošku někde jinde kdo se chce dočíst víc tak tady

(reakce na) Policie a nákladáky s výkonovou brzdou?

19.3.2009 v 10:36 | Nahoru | #240

prackarr>assassin>prackarr>assassin> a proto si myslím,že do 21 let nemá fogl na 600 či 1000 ccm supersportu co dělat.
At si myslí kdo chce co chce. Je to tak.
Můj kluk jezdí odmala,má za sebou tisíce km v sedle,v 15ti bude ,pokud vyroste mít 50HP 450,ale v 18ti bych ho na šestikilo nikdy neposadil!

no vono je to celkem fuk, ja kdybych mel supersporta v 21letech a byl provoz jakej je ted tak se stejnak taky rozsviham...

ale kdyz uz to delej u motorek tak je celkem zvlastni ze silny auto muzes mit hned... ikdyz lidi rozmazly ve stodvace na ceste z disko to asi taky nezachrani...
To máš recht. Já bych to zavedl i pro auta.



a asi by stalo za to zprisnit autoskoly... me proste prijde ze lidi neznaj vubec predpisy... treba na krizovatce "kriz" kdyz odbocuju do leva a proti me nekdo taky do leva, casto se me snazi minout zleva - krizit mi cestu ... parkovani kde se komu zachce je bazna vec, vsichni mysli ze kdyz pusti varovky muze stat kde chce, otaceni kde se to komu hodi atd... proste pro me uplne nepochopitelny veci...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist