paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2008 v 20:43 | Nahoru | #211
Perňa #81:aspon neco co má hlavu a patu
ale hele kup si knižku jinak nebudeš nic vedět ....

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 00:57 | Nahoru | #212
palec: jo hlavu a patu, ja tu mluvim o seriovy ZX10 a on prijde s dvema motorkama ktery maj kazda jiny upravy lol lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 01:03 | Nahoru | #213

Kovi_VTR>Bubrak ZX10R>kaCZer>Btw Klimčivova Kawa v Turbu / vypadá po zimních úpravách neskutečně... což?

No abych pravdu rekl, tak me nejak nezaujala krom toho motoru, z kteryho cisi Kawa vsema coulama.

Moto ze co,ze cisi???
Ten motor co dole jede jako sestistovka?
Co jsem slysel tak motor je dole tupej jako opravdu priskrcena 600,probira se to až někdy v 6 nebo 7tisisich.
Takze spodek slaby,napriklad oproti gsxr 1000 kde se opravdu citis jako na litru kdyz pridas ve 3 a poradne to zabere.

esit: ted jsem si vsimnul ze se bavite o nejakym turbu,ja psal o seriove zx 10 rok 05



Jo ZX10 je dole slabounka, to je pro jizdu na snehu na Elefantentreffen vis. Jinde to resej slozite prepinanim palivovych map. lol Zas se to zveda ve 220 bez spojky z kopce.

I ZX9 ma mezi 3-5tis vetsi kroutak nez ZX10. Ale vrsek nema konkurenci a ta divokost je primo navykova.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 01:07 | Nahoru | #214

Sparkac>A rozdil mezi 10 a 12 ?



ZX12 mel zx10er, dal na ni tusim PC3 a ladak, a pak koupil ZX10 a psal tu, ze ZX10 v serii jede jak ta natunena ZX12.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 01:27 | Nahoru | #215

nofear4>>BubrakZX10R

kdyz uz jsme tady u toho vytahovani,hned jak mi cetelem schvali tu MOJI ZX10R tak se tomu strahovskymu tunelu kouknu na zoubek vole,ale na oplatku pro me neco udelej a koukni se kolik mas na konci nuselaku?Ja to tam nejak nesponoval na GSXR1000 rok 01,ale i tak tam bylo na konci smer od centra 254km tak doufam ze se z toho neposeres a trochu to vylepsis.Jo a kdybys to nahodou nemohl dobrzdit,tak jako unikovou zonu doporucuku doprava na kruhac ke kongresaku...si rikal ze mas ty kruhace najety lol lol lol



Hele ted sem tam byl jen zbezne analyzovat moznosti, najizdel sem v levym pruhu asi 110 a brzdil z cca 238, ale mel sem tam od zacatku 3ku, zatim na osahani. lol Pro priste to vidim idealni stopou pres vsechny pruhy na 1.

edit: jak to ted po tobe ctu znova, to 'doufam, ze se z toho neposeres' je docela na miste, jak je to kratky, tak je to stresujici, zlatej tunel lol

Naposledy editováno 22.04.2008 01:33:25

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 02:16 | Nahoru | #216

Bubrak ZX10R>nofear4>Bubrak ZX10R>Perna: meles nesmysly pac neumis cist, jaky jemny pridani na 4ku, kdo to kde psal prosimte?

Jinak u R1 pisou 189 koni s naporem a u ZX10R pisou 184, tak co pises je logicky ne? Co nam jeste povis? lol

edit: a s tim tachometrem, oni to na sprintech meri i radarem vis a tam sem mel na budiku asi 235 a radar zmeril 228, kup si o tom treba nakou knizku

edit2: jeste me napadlo - vis co to je rozvor? a ze kratsi rozvor umoznuje snadnejsi wheelie, a co treba rozdeleni hmotnosti? lol lol

hele tobe to fakt keca pri 235 jen o 7kmh?to se mi moc nezda bych rekl ze to musi byt aspon i dvacet

Me to premeruje min, pac mam vzadu 180/55. Ale samozrejme v cili to mas zhruba, takze vem +-5, ale proste to neni 290vs245 jak se nekdo tady snazi bulikovat. lol Normalne je premerovani okolo 8%, to sem mel ozkousene na ZX9, kdyz budu mit ted treba 5%, tak pri 290 jedu 275. Ale je to jedno ja se bavim bezne v tacho rychlostech. ZX10 ma maximalku 295 realnou, tj na tacho 320 (to sem dal 312), ted s tou gumou bych mel dat tak 310, zatim sem dal kolem 300 +-2, pac byla kosa a hustej vzduch.



tobe to ukazuje na tacho 312? se ptam, sem myslel, ze zadnej seriovej SS neukaze pres 299, pak uz jenom trochu lezou otacky

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 06:49 | Nahoru | #217

Perňa #81>Bubrak ZX10R> Slepá láska ve tvou Kawu ti asi úplně pomátla rozum, néé?? Moc bych tady takový věci neventiloval.. Nejsem svatej, ale takhle veřejně se chlubit hazardem a ještě povídat pohádky o neskrotně zdvíhající se Kawě na čtyřku jemným přidáním plynu..
Jinak kámo, mám to černý na bílým - ZX10 2007 se systémem Akrapovič Evollution za 90tis. a závodní jednotkou dala na brzdě 175PS ...na tý stejný brzdě dala moje R1 teď v sobotu 175PS taky pouze s Commanderem III a výfukama RP
Budu se opakovat, ale moc tu motorku démonizuješ.. Ve finále Kawě ujede i slabší Fireblade lol lol



Moc hezky napsané Hlavně ta poslední věta páč zaleží na jezdci a Bubrak stejne jezdi jen po zadnim jak tady čtu

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 07:02 | Nahoru | #218

Perňa #81>Bubrak ZX10R> Slepá láska ve tvou Kawu ti asi úplně pomátla rozum, néé?? Moc bych tady takový věci neventiloval.. Nejsem svatej, ale takhle veřejně se chlubit hazardem a ještě povídat pohádky o neskrotně zdvíhající se Kawě na čtyřku jemným přidáním plynu..
Jinak kámo, mám to černý na bílým - ZX10 2007 se systémem Akrapovič Evollution za 90tis. a závodní jednotkou dala na brzdě 175PS ...na tý stejný brzdě dala moje R1 teď v sobotu 175PS taky pouze s Commanderem III a výfukama RP
Budu se opakovat, ale moc tu motorku démonizuješ.. Ve finále Kawě ujede i slabší Fireblade lol lol



Co se mě "motáš" do "rýpání" a "kritiky" tady na foru,to je můj "úkol"!
A toto je ta "brzda"??Do "Hořic" ji beru sebou!
[img]

Naposledy editováno 22.04.2008 10:05:00

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 09:59 | Nahoru | #219

DaliboRR>Perňa #81>Bubrak ZX10R> Slepá láska ve tvou Kawu ti asi úplně pomátla rozum, néé?? Moc bych tady takový věci neventiloval.. Nejsem svatej, ale takhle veřejně se chlubit hazardem a ještě povídat pohádky o neskrotně zdvíhající se Kawě na čtyřku jemným přidáním plynu..
Jinak kámo, mám to černý na bílým - ZX10 2007 se systémem Akrapovič Evollution za 90tis. a závodní jednotkou dala na brzdě 175PS ...na tý stejný brzdě dala moje R1 teď v sobotu 175PS taky pouze s Commanderem III a výfukama RP
Budu se opakovat, ale moc tu motorku démonizuješ.. Ve finále Kawě ujede i slabší Fireblade lol lol

Moc hezky napsané Hlavně ta poslední věta páč zaleží na jezdci a Bubrak stejne jezdi jen po zadnim jak tady čtu



Haha, takze kdyz zalezi na jezdci, tak ta Honda je horsi, dobry. Pokracujte chlapci. lol lol lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 10:00 | Nahoru | #220

chrosh>Bubrak ZX10R>nofear4>Bubrak ZX10R>Perna: meles nesmysly pac neumis cist, jaky jemny pridani na 4ku, kdo to kde psal prosimte?

Jinak u R1 pisou 189 koni s naporem a u ZX10R pisou 184, tak co pises je logicky ne? Co nam jeste povis? lol

edit: a s tim tachometrem, oni to na sprintech meri i radarem vis a tam sem mel na budiku asi 235 a radar zmeril 228, kup si o tom treba nakou knizku

edit2: jeste me napadlo - vis co to je rozvor? a ze kratsi rozvor umoznuje snadnejsi wheelie, a co treba rozdeleni hmotnosti? lol lol

hele tobe to fakt keca pri 235 jen o 7kmh?to se mi moc nezda bych rekl ze to musi byt aspon i dvacet

Me to premeruje min, pac mam vzadu 180/55. Ale samozrejme v cili to mas zhruba, takze vem +-5, ale proste to neni 290vs245 jak se nekdo tady snazi bulikovat. lol Normalne je premerovani okolo 8%, to sem mel ozkousene na ZX9, kdyz budu mit ted treba 5%, tak pri 290 jedu 275. Ale je to jedno ja se bavim bezne v tacho rychlostech. ZX10 ma maximalku 295 realnou, tj na tacho 320 (to sem dal 312), ted s tou gumou bych mel dat tak 310, zatim sem dal kolem 300 +-2, pac byla kosa a hustej vzduch.

tobe to ukazuje na tacho 312? se ptam, sem myslel, ze zadnej seriovej SS neukaze pres 299, pak uz jenom trochu lezou otacky



Neukazuje, prepocitavam to dle otackomeru. Priste budu psat 'dle budiku'.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 10:25 | Nahoru | #221
Bubrak>Haha, takze kdyz zalezi na jezdci, tak ta Honda je horsi, dobry. Pokracujte chlapci. lol lol lol [/quote]

A nezalezi snad? Kdyz bude v lepsich rukou tak da.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 10:30 | Nahoru | #222

DaliboRR>Bubrak>Haha, takze kdyz zalezi na jezdci, tak ta Honda je horsi, dobry. Pokracujte chlapci. lol lol lol

A nezalezi snad? Kdyz bude v lepsich rukou tak da.



Jo s tim ja nemam problem. Ja tu jen psal, ze ZX10 je supr motorka (a mj. i proto, ze se tak rada zveda), ne jakej sem ja supr jezdec.

Ja se mam co ucit, spis sem takovej turista, proto tam mam ten mono-rack s kufrem, logicky. A proto jezdim spatny casy na sprintech. Na okruhu sem s tim nebyl ale doufam, ze sem letos zase hodim nakej ten prekotnej cas kolem 2:40. lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:02 | Nahoru | #223

Bubrak ZX10R>Kovi_VTR>Bubrak ZX10R>kaCZer>Btw Klimčivova Kawa v Turbu / vypadá po zimních úpravách neskutečně... což?

No abych pravdu rekl, tak me nejak nezaujala krom toho motoru, z kteryho cisi Kawa vsema coulama.

Moto ze co,ze cisi???
Ten motor co dole jede jako sestistovka?
Co jsem slysel tak motor je dole tupej jako opravdu priskrcena 600,probira se to až někdy v 6 nebo 7tisisich.
Takze spodek slaby,napriklad oproti gsxr 1000 kde se opravdu citis jako na litru kdyz pridas ve 3 a poradne to zabere.

esit: ted jsem si vsimnul ze se bavite o nejakym turbu,ja psal o seriove zx 10 rok 05

Jo ZX10 je dole slabounka, to je pro jizdu na snehu na Elefantentreffen vis. Jinde to resej slozite prepinanim palivovych map. lol Zas se to zveda ve 220 bez spojky z kopce.

I ZX9 ma mezi 3-5tis vetsi kroutak nez ZX10. Ale vrsek nema konkurenci a ta divokost je primo navykova.



Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:08 | Nahoru | #224
Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny. [/quote]

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:20 | Nahoru | #225

2LEKO>Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!



presne tak

je jasny ze stroj s max vykonem v 14ti tis netahne na sestku v 50kmh jako B12... ale zas se tyhle motorky nekupuji na to abych tam nasazel 6ku a jen tocil plynem....

ja na vyjezdech doted nejsem schopnej poradne nakrmit 10let stare 100konove tele... kdyz sem tam pridam trosku vic a namaluju kus cerne cary na zem nebo se to ve 120ti pri rovnani z naklonu odlepi od zeme... mam toho plny ruce... bud jsem tak podprumernej pilot... nebo se tu seslo spousta nadprumernejch pilotu nebo nadprumernejch kecalu:)

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:49 | Nahoru | #226

assassin>2LEKO>Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!

presne tak

je jasny ze stroj s max vykonem v 14ti tis netahne na sestku v 50kmh jako B12... ale zas se tyhle motorky nekupuji na to abych tam nasazel 6ku a jen tocil plynem....

ja na vyjezdech doted nejsem schopnej poradne nakrmit 10let stare 100konove tele... kdyz sem tam pridam trosku vic a namaluju kus cerne cary na zem nebo se to ve 120ti pri rovnani z naklonu odlepi od zeme... mam toho plny ruce... bud jsem tak podprumernej pilot... nebo se tu seslo spousta nadprumernejch pilotu nebo nadprumernejch kecalu:)



No dovol!! Jakejch pilotů?? Ja jsem kovanej kecal lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:49 | Nahoru | #227

2LEKO>Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!



Nevím jak jede Gsxr 1000 06,ale věřím že pokud máš zkušenosti se staršími modely,určitě mají lepší spodek!
Např R1 00 nebo již zminovana ZX9 dam ruku do ohne za to ze budou mit lepsi prubeh vykonu nez nove litry,jak jsem již psal,vsichni se zenou za max vykonem nekde na 10tis ot,ale motorka tim pochopitelne prichazi o zatah ve spodnich otackach :(
Na to abych pri predjizdeni musel podradit o 2 kvalty,na to si mužu koupit 600 a ne 1000

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 11:52 | Nahoru | #228

DaliboRR> nebo se tu seslo spousta nadprumernejch pilotu nebo nadprumernejch kecalu:)

No dovol!! Jakejch pilotů?? Ja jsem kovanej kecal lol



Taky sem se malem urazil..... lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 12:02 | Nahoru | #229

Kovi_VTR>2LEKO>Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!

Nevím jak jede Gsxr 1000 06,ale věřím že pokud máš zkušenosti se staršími modely,určitě mají lepší spodek!
Např R1 00 nebo již zminovana ZX9 dam ruku do ohne za to ze budou mit lepsi prubeh vykonu nez nove litry,jak jsem již psal,vsichni se zenou za max vykonem nekde na 10tis ot,ale motorka tim pochopitelne prichazi o zatah ve spodnich otackach :(
Na to abych pri predjizdeni musel podradit o 2 kvalty,na to si mužu koupit 600 a ne 1000



tak pokud chces jezdit tak ze pri predjizdeni nemusis podrazovat.. tak i na tenhle styl jizdy je tu dost motorek .. tipuju ze nahace/polokapotky ala B12,cb1300,gsx1400 tak funguji, to same busa, zx12, fjr... u sporta mi prijde jako blbost kochat se na 6ku a nadavat na nej ze kdyz pak v 100kmh chci predjet auto pred sebou ze to na tu sestku (na kterou to jede pres300) nechce dost svizne akcelerovat...

BTW: ja kdyz chci predjet na starym V2, ktery ma podle historek vykon uz odspodu, tak musim taky podrazovat a vyhnat otacky aspon na 6-7tis aby to trochu jelo...

Naposledy editováno 22.04.2008 12:03:55

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 12:06 | Nahoru | #230

Kovi_VTR>2LEKO>Kovi_VTR> Urcite ma ZX9 lepsi kroutak,ale proto aby to dole nejelo a nahore vybuchovalo si prece nebudu kupovat litra,ale na to mí stačí 6ka!!
Litr je hlavně od toho,aby jel i dole,otocis plynem a jedes,ikdyz u tech novych motorek se toho uz nedockame,vsichni se zenou za max vykonem a ten ze stejného objemu udelas jen otackama a vykonem pred omezovacem Prubeh vykonu mizerny.

Můj názor ,že současná produkce "šestek" i "litrů" jedou od "spoda až nahoru" pro většinu nás dostatečně!A zbytek je trochu o "pocitu" a "image"! myslím 600 versus 750 versus 1000.A potom je ,jak kdo vyžaduje "krouťák" a "maxim.výkon" a "max.rychlost"!

Nevím jak jede Gsxr 1000 06,ale věřím že pokud máš zkušenosti se staršími modely,určitě mají lepší spodek!
Např R1 00 nebo již zminovana ZX9 dam ruku do ohne za to ze budou mit lepsi prubeh vykonu nez nove litry,jak jsem již psal,vsichni se zenou za max vykonem nekde na 10tis ot,ale motorka tim pochopitelne prichazi o zatah ve spodnich otackach :(
Na to abych pri predjizdeni musel podradit o 2 kvalty,na to si mužu koupit 600 a ne 1000



Hele ale zas tak dramaticky to neni, ta krivka je u ZX10 kousek pod ZX9 v tom rozsahu 3-5, samozrejme K1-K6 je nekde jinde ale 600 sou jeste nekde jinde - na druhe strane. Musis taky brat, ze 6tka (kvalt) u 1000 je jako 8ka u 600, kterou vetsinou ani nemaj. lol Sportovni litry nejsou cestaky, i kdyz se presto na ZX10 cestuje vytecne. Zamereni na okruh a pasmo 11-13tis ot je logicke.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 12:26 | Nahoru | #231
Sveste se na gsxr 1000 03 a pak na ZX 1005,prubeh vykonu obrovský rozdil,sice má kawa nahoře asi něco málo navrch,ale dole a ve středních otáčkách,kde se jezdí často je to rozdíl jako hrom.

Naposledy editováno 22.04.2008 14:18:35

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 13:23 | Nahoru | #232
Tady na tom vláknu se mi líbí, tady je to samej gééénius, stejně jako já lol

Tak si kecnu do debaty: teď jsem zrovna nalítal na novým CBR 600RR přes 400km a musím říct, že na to, že je to šestka, tak super krouťák už odspoda... od 80ti, 90ti se na tom na 6. kvalt už dá v pohodě zrychlit a předjet... fakt mě to překvapilo, ale i když ta morka bude na okruhu strašně rychlá (a v mejch rukách určitě použitelnější, než můj milej litr), stejně bych ji do garáže NECHTĚL!
Krocení silnýho litra, to jsou emoce i srdce eště vo level vejš!

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 14:21 | Nahoru | #233

Kovi_VTR>Sveste se na gsxr 1000 03 a pak na ZX 1005,prubeh vykonu obrovský rozdil,sice má kawa nahoře asi něco málo navrch,ale dole a ve středních otáčkách,kde se jezdí často je to rozdíl jako hrom.



Ja jezdil na Oxyho K5 a spodek je znatelne lepsi, jako hrom zas ne. A vrsek ma imho ZX10 lehounce lepsi, takze oproti K3 rozdil uz jako hrom.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 14:35 | Nahoru | #234
já jsem spíš spodňák,ale pěkným vrškem mě taky žádná neurazí

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 15:40 | Nahoru | #235

Bubrak ZX10R>nofear4>>BubrakZX10R

kdyz uz jsme tady u toho vytahovani,hned jak mi cetelem schvali tu MOJI ZX10R tak se tomu strahovskymu tunelu kouknu na zoubek vole,ale na oplatku pro me neco udelej a koukni se kolik mas na konci nuselaku?Ja to tam nejak nesponoval na GSXR1000 rok 01,ale i tak tam bylo na konci smer od centra 254km tak doufam ze se z toho neposeres a trochu to vylepsis.Jo a kdybys to nahodou nemohl dobrzdit,tak jako unikovou zonu doporucuku doprava na kruhac ke kongresaku...si rikal ze mas ty kruhace najety lol lol lol

Hele ted sem tam byl jen zbezne analyzovat moznosti, najizdel sem v levym pruhu asi 110 a brzdil z cca 238, ale mel sem tam od zacatku 3ku, zatim na osahani. lol Pro priste to vidim idealni stopou pres vsechny pruhy na 1.

edit: jak to ted po tobe ctu znova, to 'doufam, ze se z toho neposeres' je docela na miste, jak je to kratky, tak je to stresujici, zlatej tunel lol



No uz jsem myslel ze jsi fakt vymekl a zustal jsi jenom jako testovaci jezdec tunelu a me si prenechal na testovani mosty lol lol ale prijemne jsi me prekvapil.Jsem cekal ze vymeknes nekde tesne pred 200 a budes se vymlouvat na hustej provoz lol lol No ale treba ti to jak jinde resite promeruje a tech 254 jsi tam opravdu jel lol lol ja si matene vzpominam ze jsem tam nalitaval asi na dvojku tak v 130...no mozna to byla jednicka a fakt to nebylo uplne na krev.jo a prosimte ne ze se tam kvuli me rozstriknes s kym bych se tady bavil kdyz jsou vsichni posrany uz jen z toho ze maj na motorce budik kde je na konci cislo 280 lol lol lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 15:55 | Nahoru | #236
ještě tady někdo něco řekne špatnyho o 10ce,tak si to bude muset se mnou rozdat,neznam nic co by se ji vyrovnalo,a ta vaše debilni modra suuuzuuukiiiii je normalni vošklivej kepl

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:01 | Nahoru | #237

kawafil>ještě tady někdo něco řekne špatnyho o 10ce,tak si to bude muset se mnou rozdat,neznam nic co by se ji vyrovnalo,a ta vaše debilni modra suuuzuuukiiiii je normalni vošklivej kepl



Nechtel sem to psat az tak naplno, ale v podstate mas pravdu. lol lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:13 | Nahoru | #238
Tady už chybí jen pilot století Ondřej Horský...
V reálným světě už skutek utek.........

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:13 | Nahoru | #239
Bubrak ZX10R> už se nemužu koukat na ty přiblbly keci,a hlavně od těch co maj uplny haluzny,ja měl v ruce skoro všechno ,ale ZX10 je normalně absolutni adrenalin big bike,a ted si ji ode mě chce koupit manik co ma R1 pyčovole

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:20 | Nahoru | #240

kawafil>Bubrak ZX10R> už se nemužu koukat na ty přiblbly keci,a hlavně od těch co maj uplny haluzny,ja měl v ruce skoro všechno ,ale ZX10 je normalně absolutni adrenalin big bike,a ted si ji ode mě chce koupit manik co ma R1 pyčovole



Za kolik ten vrak prodavas pycowole,by jste me snad fakt timhle forem ukecali ze bych do ni skocil lol sice uz mi jednu drzej asi tejden u kamose v moto sikule,ale nejak se nemuzu rozhoupat a kor ted kdyz s tim Bibrak nedal na nuselaku ani 240 lol lol lol byl jsem se na ni projet a nevim nevim kluci co vsechno jste meli pred tim za motorky ze jste z toho tak vydreny lol lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist