zapalovani nebo tak nak....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
2Strokepowerbrapp píše: assassin> ale to by se projevilo asi i jinak ne? auto ma najeto cca 250k a myslim ze by to ta 2.6 mela vydrzet nez se nak hodne vybehaji... Sazim spise na to icm, cidlo teploty a nebo ze to nekde prisava vzduch ale nevim no...
jo projevilo, mensim vykonem, coz nepoznas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
vilemx píše: assassin> Kluk není schopen to před koupí napíchnout ani na základní čínskou diagnostiku, ale podle jeho názoru přece nemůže být ten motor vyběhanej . Vždyť podle fotek z toho auta úplně čiší napadení kutilem, resp. tuzingářem
..tak ja netvrdim, ze to tim je... auta na dalku jeste opravovat neumim
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
klidne muze zacit tim modulem, jen pochybuju, ze ho bude kupovat novej... koupi z nejake bouracky a kdyz bude houpat dal, tak stejne nevi, jestli koupil dalsi KO modul, nebo je to neco jineho :D
Naposledy editováno 26.11.2018 16:38:26
2Strokepowerbrapp píše: PetrXX> myslis ze kdybi tam bylo neco z tuho v prdeli, tak to bude delat jen na volnobeh pri zahrati???
A proč ne? Motor v otáčkách slabiny pobere lépe než zahřátý s chudší směsí. Právě volnoběh ti o motoru řekne hodně, elektrikou přes váhu vzduchu po tlaky ve válcích.
Fakt bacha na to, domino efekt je kurva drahej.
Pořád ale máš šanci že rozvody, tlaky a elektrika je cajk a může to být spotřební hovadina typu špatná cívka. Každopádně dokud to neprojde dobrou diagnostikou tak budeš střílet od pasu jako každej tady.
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
2Strokepowerbrapp píše: assassin> ale to by se projevilo asi i jinak ne? auto ma najeto cca 250k a myslim ze by to ta 2.6 mela vydrzet nez se nak hodne vybehaji... Sazim spise na to icm, cidlo teploty a nebo ze to nekde prisava vzduch ale nevim no...
To zálěží taky na přístupu a pokud s tím jezdili "závodníci" a kutilové, tak to klidně může být odrovnané už za 100
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 27.11.2018 10:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Taky jsem byl hotovej z Calibry, přitom to je hroznej pelech.
Nebo z jedničkové Okty, po Favoritu neskutečná pecka. Vectra to samý. Je to všechno o aktuální optice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Vzdyck kdyz zacnu mit tyhle nostalgick vzpominky tak me zacnou deti titulovat dedecku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
Já teď pořídil jako třetí hrkač nejvyšší nouze Octu I (perfektně zachovalý interiér podotýkám) a narazilo to přesně na to o čem píšu - nostalgické vzpomínky na naprostou bombu se mísí s pocity "kurva to je hroznej pelech"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Každopádně vedle BMW prkačů mám jednoznačně nejspolehlivější auto u kterého nehrozí vypnutí nějakého systému, protože jednoduše žádný systém nemá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
gugo píše: assassin> hele BMWisti... jaka je x5 ? Jeden znamej to chce (tvl nechapu proc)
tak pokud potrebuje SUV ... tak co jineho funguje lip? jen to ma takovy ... no vyssi provozni naklady :D ale jestli na to ma... tak bych vzal RR :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
gugo píše: assassin> hele BMWisti... jaka je x5 ? Jeden znamej to chce (tvl nechapu proc)
Krapet dražší, není problém kilo za rok aby mohl jezdit. IMO padesát ročně zdravé minimum, gumy nepočítám.
Záleží na stavu přirozeně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
Co jsem tak koukal na servisní úkony a intervaly tak to bude podobný.
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
treba vzduchovej podvozek... jednou za cas spolkne naky prachy.... atd atd.
D-fens píše: Já se trápil se 105kou, pak bylo každé auto superspeciélní , nejraději jsem měl Peugeota 205 1.9 GTi to jelo
a za jakou cenu se dnes prodávají, škoda, že jsem ho tenkrát zbořil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
gugo píše: PetrXX> Co tam tolik žere prachy ? Když srovnám s jeepem, tak tam naleju tak 30k. Ročně na servis, víc asi ne, ale musel bych počítat.
Co jsem tak koukal na servisní úkony a intervaly tak to bude podobný.
Amerika má konstrukci žebřiňáku, X5 je komplikovaná kam se podíváš.
Vzduch je u full vybavených kusů, výdrž je s otázkou, mě po třech letech odešel přední měch tzn 15 tisíc.
Rády jdou do hajzlu rozvodovky a diferák. U nafty často umře automat. Brzdy počítej každý rok, max dva. Závěsy kol a kosti, protože auto je těžké a v česku je tankodrom. Motor je časovaná bomba pokud není přetěsněn (předpokládám že se bavíme o verzi s motorem, tzn V8). Občas umře nějaká ta jednotka, teď mi třeba odešlo čidlo na řízení a to je 12k v druhovýrobě. Blbne jednotka selfleveling, nová taky 12k.
Kolik za to chce dát?