globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 10:50 | Nahoru | #21631

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 10:57 | Nahoru | #21632

t_freedom píše: dakarista>Dripp je nepoučitelnej...fakt. ... nestačila mu lekce z "Italský vášně" a páchá virtuální sebevraždu dál a hlouběji.



Spíš opakovaně. To je velká výhoda virtuální sebevraždy. Dá se to dělat pořád a nic to nestojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:03 | Nahoru | #21633

Lazyfucker píše:

No šak jsem to tak psal! Zadní péro a kovaný kola. A vzhled. Nic víc...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:07 | Nahoru | #21634

JollyJoker píše: dakarista> Když na to sedneš po delší době,stejně nepoznáš rozdíl. Musel by jsi přelézt vyloženě z eRka na Factorku po sobě. Každopádně lepší bude,jen jestli to oceníš .....můj názor.



Je pravda že jsem pořád chtěl předělat eRko na Factory. A to jsem ho měl 7 let . Chci to na občasný vyblbnutí, což je tak 1500 km za rok. Na cestování mám japonskou čtyřválcovou rozpočtovku. Proto hledám něco pro radost v čem nebude ležet zbytečně moc peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:10 | Nahoru | #21635
dakarista> prý ten nápis FACTORY zvětšuje péro, tak nevím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:17 | Nahoru | #21636

strakon píše: dakarista> prý ten nápis FACTORY zvětšuje péro, tak nevím


pod to se podepíšu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:27 | Nahoru | #21637

drippera píše: No šak jsem to tak psal! Zadní péro a kovaný kola. A vzhled. Nic víc...



tys něco psal, kde?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:40 | Nahoru | #21638
A víte o kolik? Já jen aby to už nebylo moc ...

Tak jste mi potvrdili co jsem si z 80% myslel. Factory má dobrý poměr cena, výbava, fun factor. .. a ještě zvětšuje péro

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:54 | Nahoru | #21639
t_freedom> pěkně. potichu ho sleduju Martinu jednoho. Jsem zvědavý co se z toho vyvrbí.
Ale nechat si ho tu musíme svět by pak nebyl stejnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 11:54 | Nahoru | #21640
dakarista> Tak tady máš jednu... ale je asi blbě nafocená
Factory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 12:13 | Nahoru | #21641
JollyJoker> ta je taková olezlá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:01 | Nahoru | #21642
strakon> Nebo je to jen kosmetika...den s čistícími prostředky a leskne se jak psí kulky

Naposledy editováno 13.10.2016 13:02:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:25 | Nahoru | #21643
JollyJoker> mě tohle odrazuje, když vidím takovouhle hnídu, kurva, když to chci prodat, tak to aspoň vypulíruju

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:28 | Nahoru | #21644
ja to docetl jen k tomu jak napsal ze ten traktor je lepsi motor nez ten od suzuki, dal me to prestalo zajimat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:36 | Nahoru | #21645
assassin> tak víš jak, naposledy měla Suzuki a Aprilia motory na stejný úrovni, kdžy jezdila rs250, pak vám Aprilia utekla

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:43 | Nahoru | #21646
t_freedom> Co já zase???

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:44 | Nahoru | #21647
Hele,kucí a o kolik sou ty faktorkový kola vůbec lehčí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:47 | Nahoru | #21648

JollyJoker píše: dakarista> Tak tady máš jednu... ale je asi blbě nafocená
Factory



Hlavně tyhle barvy na Factory nikdy nebyly

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:48 | Nahoru | #21649

zmulin píše: Hele,kucí a o kolik sou ty faktorkový kola vůbec lehčí?


jestli si pamatuji tak obě kovaný váži to co zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 13:54 | Nahoru | #21650

dakarista píše: Hlavně tyhle barvy na Factory nikdy nebyly


Mělo tam stát originální Factory rozstřelenka s plastama z erka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:00 | Nahoru | #21651

zmulin píše: Hele,kucí a o kolik sou ty faktorkový kola vůbec lehčí?


http://www.apriliafo...on-weight-dimensions

1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast front: 4.20 Kg
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast rear: 6.70 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium front: 2.35 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium rear: 3.65 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged front: 3.40 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged rear: 5.20 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged front: 3.59 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged rear: 5.37 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged front: 3.40 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged rear: 5.00 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium front: 3.10 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium rear: 4.30 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg

aftermarket:
PVM 10-Spokes Aluminium forged front: 3.7 Kg
PVM 10-Spokes Aluminium forged rear: 5.3 Kgs
Marchesini Magnesium 16,5" front: 2.50 Kg
Marchesini Magnesium 16,5" rear: 4.10 Kg
BST Carbon front: 2.40 Kg
BST Carbon rear: 3.80 Kg

Naposledy editováno 13.10.2016 14:01:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:07 | Nahoru | #21652

Jindřej píše: Mělo tam stát originální Factory rozstřelenka s plastama z erka



Tu znám, jeden čas byla u nás na bazaru

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:13 | Nahoru | #21653
zmulin> o dost... ty obyčejné bremba na RSV od roku 2006 (vypadají jako OZ) jsou nejtěžší ku.vy... foto nemám, předek 5,37kg, zadek 8,2kg

pak pětipaprskové bremba (první generace RSV/Tuono a druhá generace RSV 2004 a 2005...











OZeta RSV Mille R 2003 a Factory RSV/Tuono druhé generace...











Kované z RSV4 Factory, výrobce není OZ, ale Malgatech...











Pak byly ještě OZeta na první generaci RSV Mille R, nebyly eloxované, ale lakované a byly o něco těžší, než OZ od roku 2003. K tomu magnesiové kola z RSV Nera a 3Y bremba na RSV4/Tuono a je v tom total guláš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:14 | Nahoru | #21654
[quote=Jindřej]http://www.apriliaforum.com/forums/content.php?27-Wheel-comparison-weight-dimensions

1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast front: 4.20 Kg
1998-2005 Mille, Tuono and Falco Brembo 5 Spokes cast rear: 6.70 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium front: 2.35 Kg
2000 RSV Mille SP "Race SP" OZ-Magnesium rear: 3.65 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged front: 3.40 Kg
2000-2002 RSV Mille-R ME, RP OZ-forged rear: 5.20 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged front: 3.59 Kg
2003 Tuono Racing RP OZ-forged rear: 5.37 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged front: 3.40 Kg
2004-RSV 1000R Factory RR OZ-forged rear: 5.00 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium front: 3.10 Kg
2004 RSV 1000R NERA RR OZ-Magnesium rear: 4.30 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-RSV 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast front: 4.90 Kg
2006-Tuono 1000R RR OZ-look-alike Malgatech cast rear: 7.50 Kg

Ty čísla nejsou OK... viz. foto nahoře... hlavně zadní kola... Možná to vážili bez ložisek a zadní bez "držáku" na unašeč rozety... a ty poslední 4 "OZ-look-alike" nejsou Malgatech, ale brembo...

Naposledy editováno 13.10.2016 14:19:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:18 | Nahoru | #21655
Mileek> ano tati, úpravím svoje poznámky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:20 | Nahoru | #21656
Jindřej> kdybys tady hodil odkaz, kdes to našel, nevypadal bys jak idiot ty, ale oni...
FB kydy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:37 | Nahoru | #21657

Mileek píše: Jindřej> kdybys tady hodil odkaz, kdes to našel, nevypadal bys jak idiot ty, ale oni...
FB kydy



jak kokot se budu cejtit, až bude jistota, že ta tvoje váha z recepráře funguje správně

hovno FB

Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:39 | Nahoru | #21658
Takže chci černý Tuono s těma posledníma šedivejma kolama,ty budou k tý šedivý šachovnici akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 14:50 | Nahoru | #21659
Mileek> je to dobrý, podle Tvý váhy mám přední kolo o 300g a zadní o kilo těžší proti RSV4, to ujde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

13.10.2016 v 15:09 | Nahoru | #21660
Stev> To máš z daytony? Ty jsou taky hodně lehké, ale zadek taky jen 5,5", ne? Stejně tak třeba i nekované letmáče jsou celkem lehké...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist