paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

22.8.2014 v 16:51 | Nahoru | #21451
Zdar, měl bych dotaz, mám na Pitbajku olejové chlazení tak jestli když budu měnit olej tak to musím nějak odvzdušnit? nebo jenom vypustit a nalejt novej... Děkuji

Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.8.2014 v 00:43 | Nahoru | #21452
Zdarec lidi,plánuju koupit pita,ale nevím jakýho.. zatím jsem se rozhodoval mezi DemonX XLR 140 nebo Stomp Z 140 CRF 70.Jsou špatný ? nějaký zkušenosti ? jede to ? ser* se to ? jak moc ? díky za všechny rady a odpovědi.(jinak pit do 28max)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.8.2014 v 00:52 | Nahoru | #21453
ZNK_T3RR0R> Jen vypustíš a naleješ novej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

24.8.2014 v 13:37 | Nahoru | #21454
SuperSic58> Dík, pravě znamej řikal že na své motorce to musel odvzdušnit ale ten měl něco jiného tak sem si nebyl jistej....

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

25.8.2014 v 21:40 | Nahoru | #21455

ZNK_T3RR0R píše: SuperSic58> Dík, pravě znamej řikal že na své motorce to musel odvzdušnit ale ten měl něco jiného tak sem si nebyl jistej....



Tady nemusíš, čerpadlo to tam zas hned nažene do toho chladiče.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.8.2014 v 09:50 | Nahoru | #21456





zdravim dotaz x-motos 250 neni svicka moc bila ?? cily chuda smes ? dik za nazory

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.8.2014 v 16:45 | Nahoru | #21457
Zdar, dneska jsem zjistil že mám prasklej šroub jak drží kyvnou vidlici, tak bych se chtěl zeptat jestli někdo neví kde ho mám sehnat... Děkuji

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.8.2014 v 17:13 | Nahoru | #21458

Josh111 píše:




zdravim dotaz x-motos 250 neni svicka moc bila ?? cily chuda smes ? dik za nazory



tady to porovnej







řek bych, že to máš trochu chudý, zkus zvednout jehlu a nebo dej větší trysku. Začal bych jehlou

Naposledy editováno 29.08.2014 17:15:20

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.8.2014 v 17:16 | Nahoru | #21459

ZNK_T3RR0R píše: Zdar, dneska jsem zjistil že mám prasklej šroub jak drží kyvnou vidlici, tak bych se chtěl zeptat jestli někdo neví kde ho mám sehnat... Děkuji



Nech si ho vyrobit z nějakýho pořádnýho materiálu v nějaký kovodílně

Pokec pro pitbike/dirtbikery

31.8.2014 v 13:06 | Nahoru | #21460
Čau nemáte náhodou schéma zadního tlumiče ?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.9.2014 v 18:52 | Nahoru | #21461
Čau, dotaz hlavně na kovboje... Začal mi téct zadní tlumič a chci místo opravování rovnou nový. jaký doporučíš na agb37 150 rok výroby 2009? Díky

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.9.2014 v 14:35 | Nahoru | #21462
Zdravím, přemýšlím a koupi nového motoru, viděl bych to tak do 10 tis., zápalko mám doma jedno od OORacing a karbec tu mám noname ze 140, nicméně bych byl raději kdyby to bylo rovnou u motoru.

Doteď jsem měl 2 motory 140 od Lifanu a oba se sypali víc než jezdili, pravda je taková že jsem měl oba jeté a tak kdoví jak se k tomu kdo choval

Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil co do toho nejlépe nacpat za motor (XB33), nemám s jinými motory totiž žádné zkušenosti a už bych si chtěl konečně trochu zajezdit než se v tom furt hrabat Děkuji moc lidem co poradí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.9.2014 v 16:43 | Nahoru | #21463

martyol píše: Čau, dotaz hlavně na kovboje... Začal mi téct zadní tlumič a chci místo opravování rovnou nový. jaký doporučíš na agb37 150 rok výroby 2009? Díky


DNM, Fastace, VM racing

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.9.2014 v 16:48 | Nahoru | #21464

Pixmar píše: Zdravím, přemýšlím a koupi nového motoru, viděl bych to tak do 10 tis., zápalko mám doma jedno od OORacing a karbec tu mám noname ze 140, nicméně bych byl raději kdyby to bylo rovnou u motoru.

Doteď jsem měl 2 motory 140 od Lifanu a oba se sypali víc než jezdili, pravda je taková že jsem měl oba jeté a tak kdoví jak se k tomu kdo choval

Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil co do toho nejlépe nacpat za motor (XB33), nemám s jinými motory totiž žádné zkušenosti a už bych si chtěl konečně trochu zajezdit než se v tom furt hrabat Děkuji moc lidem co poradí



Myslíš, že existuje nezničitelný motor? Záleží jak se k tomu chováš a co mu dopřáváš. Chceš opět 140tku nebo silnější? Velice dobré jsou YX, ZS, GPX:
Thumpstar motory

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.9.2014 v 18:20 | Nahoru | #21465
Kovboy: Díky za odpověď,

ne, opravdu si nemyslím že existuje nezničitelný motor, pouze bych rád zjistil co je lepší a co horší .

Jinak je mi jedno jestli by to byla 125, 140 nebo silnější, chci to jen na hobby ježdění, jde o to abych se také vešel do té ceny a ještě jestli se mohu zeptat na poruchovost co se týká obsahů u těch thumpů? Tím myslím jestli se nějakej konkrétní motor sype víc nebo je to opravdu jen o tom jak se k tomu člověk chová?

Děkuji za odpověď a za link

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.9.2014 v 18:54 | Nahoru | #21466
Kovboy> myslíš, že když koupím delší může to něčemu vadit?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.9.2014 v 08:51 | Nahoru | #21467
Pixmar> Čéče já měl Lifana 140, sice mu praskla po roce hřídel v převodovce( zřejmě vada materiálu v oné hřídeli-bublina uvnitř hřídele) a poničila pár věcí kolem(startovací soukolí, spojkovej koš a pár převodovejch koleček) to jsem opravil za pár stovek z bazarových dílů a pak už sem jen měnil olej a seřizoval ventily. Když sem ten motor prodával, měl 280 mth a chodil jak hodiny. Namáhané díly jako řadící vidličky, spojkové pružiny a lamely, klika, zapalko, píst, válec, ventily atd, vše původní.
Teď mam ve svym xb33 Zongshena 155 a je to o poznání silnější tahoun, z pita to udělalo pěkně divokou hračku a je i naprosto bezproblémovej, kromě ventilů a oleje nemusim na nic sahat, teď na něm mam 90 mth. Má už i plnohodnotnej vyměnitelnej olejovej filtr. Jedinej zádrhel bylo s vestavbou do motorky, hlavně výfukovej svod, olejový hadice, vyosení karburátoru, vhodnej vzduchovej filtr. Mrkni ke mě do deníku, celá přestavba je tam popsaná. Bylo to sraní, ale stálo to za to

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.9.2014 v 08:52 | Nahoru | #21468

Pixmar píše: Kovboy: Díky za odpověď,

ne, opravdu si nemyslím že existuje nezničitelný motor, pouze bych rád zjistil co je lepší a co horší .

Jinak je mi jedno jestli by to byla 125, 140 nebo silnější, chci to jen na hobby ježdění, jde o to abych se také vešel do té ceny a ještě jestli se mohu zeptat na poruchovost co se týká obsahů u těch thumpů? Tím myslím jestli se nějakej konkrétní motor sype víc nebo je to opravdu jen o tom jak se k tomu člověk chová?

Děkuji za odpověď a za link



Je to dost o používání a o údržbě. Měli jsme Lifana 140tku pět let v závodním pitbike a pak dva roky v závodní čtyřkolce a ještě mi potom sloužil víc jak rok v Monkey. Nyní ho má kamarád v Monkey a již s ním jezdí další rok. A jediná závada která tam byla, tak se po těch pěti letech utrhnul kryt spojkového koše a vyskákaly ty gumy. V současnosti používáme 140tky YX a 125tky ZS - ty 125tky ZS mají stejný výkon, jak Lifan 140, ale jsou technicky hodně dobře udělané, mají již sportovní vybavení a prvky z Daytony(spojka, olejový filtr, zapalování, vačka, olejové čerpadlo s chlazením ...) Zatím to drží i po dost náročných závodech a Michal s tím dost brutálně skáče a jede fakt na doraz. Libuje si jaký to má parádní průběh a jak se to zbírá od spoda až nahoru. Motor YX 140 je motor s moc pěkným krouťákem a má dostatek výkonu. Je však náchylnější na kroucení hlavy a praskající blok u ložisek převodovky, když blbě řadíš a nebo dáš špatný olej nebo ho pozdě vyměníš. Z těch silnějších je 155tka ZS lepší na výdrž něž 155tka YX. U starších typů 155 YX byly slabé bloky karterů a praskaly. ZS je bytelný a koncepčně stavěný jako Daytona T-rex, a to byl fakt dobrý motor.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.9.2014 v 08:57 | Nahoru | #21469
martyol> No musíš vědět, zda ti pak řetěz nebude příliš drhnout o kyvku. Udělej si test. Vem tyč s délkou toho tlumiče, udělej díry a dej to tam a hned uvidíš jestli to pasuje a jak bude ten řetěz.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

3.9.2014 v 09:11 | Nahoru | #21470
SuperSic58: Dík za info sleduji tvůj deník takže jsem v obraze blbé je že se do té 155 nevejdu asi finančně, když si vezmu že bych k tomu musel koupit karbec, elektro atd. tak to už na nějakou částku vyjde

Kovboy: taktéž díky za informace, viděl bych to tedy buď na 125 nebo tu 140, tu 140 jsem viděl i u stompu, nabízejí u toho za tu cenu i potřebnou kabeláž, zas mi ale přijde podle fotek že tam maj nějaký velký zápalko, asi se na to budu muset poptat, vyplatí se to koupit u thumpu nebo je to opravdu jedno a jde jen o ten typ motoru? Přijde mi že každý prodejce má v tom motoru něco jiného

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 11:16 | Nahoru | #21471
Pixmar> elektro bylo v ceně, 14 tis. Karbec sem sehnal za litr z druhé ruky, spinner za kilo, 500 stály vsuvky a hadice k chladiči, 600 vzduch.filtr, litr stál výfukovej svod a 600 stála úprava toho svodu, aby seděl na motorku. Nejlevnější jsou 125cc lifany, kolem 5 tis.

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 11:28 | Nahoru | #21472
SuperSic58: to už je docela ranec no, zas ale věřím že to bude parádní svezení
Momentálně bych bral asi tu 140 ale zas nevím kde to koupit, thumpstar to nabízí bez kabeláže, Stomp to nabízí i s kabeláží ale má tam asi jiné zápalko...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 12:44 | Nahoru | #21473
Pixmar> tk to zkus vzít přes kovboje nebo mrkni na pitbike-racing.cz a zavolej Davidu Pártlovi, určitě ti někdo z nich pomůže. Ale ty 140ky ZS a YX se cenově už dost blíží těm velkejm ne?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 12:59 | Nahoru | #21474
Dobře, díky, zkusím tak ta 140 vyjde kompletně se vším na 10 tis, pokud myslíš velkejma třeba tu 155 tak to už se všim vyjde na těch 16-17 tis nebo ne?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 13:01 | Nahoru | #21475
Pixmar> A ty nemáš na pitbike kabeláž, že to řešíš? Já myslím, že těch pět drátů ti přihodí i na Thumpstaru, když je o to požádáš. Ale musíš to řešit s nima a ne na foru motorkáři cz

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 14:11 | Nahoru | #21476
Pixmar> Aha, já myslel, že jsou tak kolem 12 tis. A jak to myslíš "se vším" Většinou jsou k nim dodávány kabeláž, cívka, fajfka, CDI, kolínko karbecu a páky startu a řazení. V týhle sestavě stojí 160ka kolem 14-15 tis. Počítej s tim, že ti možná nebude pasovat výfuk. svod, karbec a olejové hadice..

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 16:22 | Nahoru | #21477
Pánové, dotaz původně směřovaný jen na kovboje bych teď rád předhodil i Vám ostatním. Měnili jste už zadní tlumič? Jaký a kde jste koupili a jak se osvědčil? Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.9.2014 v 16:37 | Nahoru | #21478
Kovboy: já se na to zeptám, chtěl jsem to vědět jen tak okrajově jinak kabeláž mám ze 125 a neorientuju se v tom natolik abych věděl jestli na to to CDI bude pasovat :) proto bych to raději koupil komplet prostě

SuperSic58: za 10 tis celej kit, takže: motor, karbec, kolínko, hadice, chladič, filtr, CDI, našlapávačka, řadička

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

5.9.2014 v 08:38 | Nahoru | #21479
Pixmar> Kabeláži je jedno jaký motor tam dáš. A CDI pokud máš to dvoupaticové, tak je lepší než to co dává Stomp k tomu motoru a pokud máš to jednopaticové, tak je to stejné. Karburátor Molkt je ... abych nikoho neurazil ... prostě zlatej Mikuni. A pokud máš stávající karbec 26 nebo 28, tak ti stačí za pár korun jen dát 102,5 trysku a 140tka s tím bude fungovat. Takže pokud chceš radu, tak stačí jen koupit motor a trysku a za ušetřené peníze natankovat a jezdit. Jinak já dostal od Michala z Thumpstar k motoru 140YX to malé zapalko inner rotor. Jenže mě bylo na Monkey k ničemu, tak jsem ho vyměnil za klasické velké s dvěma cívkama, já potřebuji i cívky na světla. Motor od Stomp má klasické velké s jednou cívkou.
Musíš se ale domluvit buďto s Tomášem ze Stomp nebo Michalem z Thumpstar - to je můj syn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

5.9.2014 v 08:40 | Nahoru | #21480

martyol píše: Pánové, dotaz původně směřovaný jen na kovboje bych teď rád předhodil i Vám ostatním. Měnili jste už zadní tlumič? Jaký a kde jste koupili a jak se osvědčil? Díky za odpovědi


A zkusil jsi, co jsem ti poradil v předchozím příspěvku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist