globalmoto_kveten





Téma: To se zase fízlové předvedli...
 
27.1.2014 v 02:34
Nevychovaný fracek vběhne pod auto a opicajtka Gabriela Holčáková má tu drzost to komentovat slovy

Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.



To by se zas jeden poblil

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 12:51 | Nahoru | #21211
S.h.I.t.> jo, takhle startovali v pomade ty sprinty v kanale, jenze kdyz tohle udelas na tvrdo a doslova tak se ti protocej misto spojky kola, a to ze kroutak roste s otackama tim stejne nevykompenzujes, obecne je tohle kompenzovany prevodovkou, saltrpaka (nebo automat to je fuk) tam neni jako super vec navic ale je tzo nutny zlo aby to slo rpzume provozovat v sirsim pasmu rychlosti.... vykonova krivka spalovaciho motoru je v tomhle holt neuprosna, do urcitejch otacek s pomerne velkou spotrebou energie (ted mysleno velkou v kontextu s tim ze bezi jen aby bezel a nevykonaval ztadnou dalsi praci smerem ven) nepotahne vubec = volnobeh, a kdyz ma dodavat hodne vykonu musi se tocit podstatne vic, tzn dostat do nejakyho optimalniho otackovyho spektra.. jasne mohl bys mit strasne kratkou jednicku, jenze pak se uradis k smrti jak na dvoutaktni malorazce..

elektrika je (v tomhle - ne ze bych obecne elektrovozidlum zasadne fandil) neco jinyho, a to samy (mysleno co do prubehu moment/otacky) ma defacto ten kolar, nejvetsi kroutak davaji v nejmensich otackach, a postupne s otackama sila ubejva,... no a uz vubec treba sprinter nedejpriroda startujici/oprenej z bloku ale tam je to pak zas uplne jinej prenos vykonu, to se samozrejme neda s kolama pohanenejma vecma srovnavat..

1 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 12:55 | Nahoru | #21212
Kerut: presne jak pises, valivej odpor je tam porad, ale dokazovat jeho drastickej rozdíl silnicka vs bike na tom, ze jedno jede po rovině 40 a druhy 30 je picovina… zvlast kdyz nasledne sam zacnes vysvetlovat, ze za to vlastne z vetsi časti muze aerodynamika.

Spojka jde pouštět i tak, ze kola jsou na hranici adheze a motor v otáčkách max krouticiho momentu. Ty to opet podavas tak, ze rozjet se da jen ze pripojis kola k motoru ve volnobehu - kde motor nejede nebo je pripojis v otáčkách a hrabou kola - ona to ale neni zubova spojka

Naposledy editováno 09.08.2021 12:59:23

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 13:03 | Nahoru | #21213
assassin> no neni, dyt sem ti rikal ze mi ten muj kram na tech slickach 23mm letel oproti kostickovanejm primusum 30mm o peknejch par km/h vic, a bylo to znat fakt jako ve vsem (lepsi srovnani nez prezout ty samy rafky na tom samym kole uz snad nemuze bejt) ...ze by mi zazracne narostla forma a to zrovna ve chvili kdy jsem cvaknul posledni CX galdu si troufam tvrdit pravdepodobny neni a zadnou jinou zmenu jsem na tom nedelal..

(E: BTW aerodynamika, no tak snad naopak ne ? aerodynamika se bez ohledu na odvalovani zacne projevovat tech 30+.. tzn kdyz neco jede lip v techto rychlostech musi bejt ten valivej odpor sakra mensi kdyz pretluce ten aerodynamickej kterej roste kvadraticky)

...akorat je to divny, v zatacce (na asfaltu) mas pocit ze na tech rafcich proste nic neni, a hlavne s tim fakt nemuzes na pole, do lesa, i prazsky kostky jsem mel stazenou prdel,.. voni by to asi chvili i daly ale... ( E: a vypada to na tom jednoprevodnikovym ocelaku s sirokejma riditkama a miniveckama proste divne ) uz tam mam zpet CX ale kolo sem vod ty doby nevytah

Naposledy editováno 09.08.2021 13:07:11

1 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 20:46 | Nahoru | #21214

„Včerejší operace ukazuje, jak málo jsou naši kolegové vnímáni jako lidské bytosti a jak se v jednotlivých částech společnosti jeví násilí vůči nim jako zcela legitimní,“ uvedl Benjamin Jendro, mluvčí berlínské policie.


https://www.novinky....-slzny-plyn-40368550

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 21:00 | Nahoru | #21215
Kohlstein> Lidské bytosti? Jsou docela domýšliví.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 21:08 | Nahoru | #21216

assassin píše: Vypocet viz Kohlstein - zrychleni 0,27G zhruba odpovida autu ktere ma 0-100 za 10s …. Takze je videt, ze je to hodne vyrovnane, s lehcim prevodem vyjde cyklistovi zrychleni vyssi, jen bude i na tech 20kmh muset radit. Na silnicnim kole jde do pedalu dostat i vetsi sila nez kolik je dano hmotnosti jezdce - da se zaprit do riditek.

Auto co ma 0-100 za 10s zase neni zadnej extra zavodak….

Experiment mi nedela problem, myslim, ze cyklistu dostanu libovolne vykonneho i z nuly i se svym vydechlym volhem. (Predek uz mam rozmlacenej a mam problemy s ulitym startem )


Abych taky přispěl k off-topic. 100km/h je necelých 28m/s. Jakýkoliv běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení do 0,3G, tedy ať se nám to líp počítá při zrychlení 2,8m/s/s. Z toho vyplývá, že běžný předohrab musí být na mezi adheze celou dobu zrychlování, aby se dostal na magických 10s. Přepočítáno na sílu, tunové auto (včetně řidiče) nedá větší tah, než 2800N, a z toho při 28m/s je největší použitelný výkon na kolech 78kW. Jinými slovy, když bude mít předohrab v papírech 100kW/tunu, na stovku to bude zrychlovat stejně, jako 150kW/t nebo klidně 300kW/t.

To se zase fízlové předvedli...

9.8.2021 v 22:07 | Nahoru | #21217
ti nemci jsou kreteni, fakt,.. ale ne ze by to u nas bylo lepsi, i ty americky vopice se umej porvat za svy (domely) prava, my chodime na demonstrace zbabele postavat..

ad OT nepovidej, to by jeden nerekl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 08:36 | Nahoru | #21218

Kohlstein píše: Abych taky přispěl k off-topic. 100km/h je necelých 28m/s. Jakýkoliv běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení do 0,3G, tedy ať se nám to líp počítá při zrychlení 2,8m/s/s. Z toho vyplývá, že běžný předohrab musí být na mezi adheze celou dobu zrychlování, aby se dostal na magických 10s. Přepočítáno na sílu, tunové auto (včetně řidiče) nedá větší tah, než 2800N, a z toho při 28m/s je největší použitelný výkon na kolech 78kW. Jinými slovy, když bude mít předohrab v papírech 100kW/tunu, na stovku to bude zrychlovat stejně, jako 150kW/t nebo klidně 300kW/t.

nechcete se na to vysrat? Do háje, to už je moc i tady, tanec v hovnech jak vyšitej. Založte si svoje vlákno o akceleraci pumpičky na semaforu a nezajebávejte to tady. Dík.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 19:43 | Nahoru | #21219
prackarr> Tak co třeba tohle.
https://www.novinky....-pervitinem-40368643
Opravdu tady někdo věří té historce s pervitinem v bájném příběhu unterfízla? Vůbec nijak to do sebe s ostatníma uvedenýma skutečnostma nezapadá.

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 20:10 | Nahoru | #21220

Kohlstein píše: Abych taky přispěl k off-topic. 100km/h je necelých 28m/s. Jakýkoliv běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení do 0,3G, tedy ať se nám to líp počítá při zrychlení 2,8m/s/s. Z toho vyplývá, že běžný předohrab musí být na mezi adheze celou dobu zrychlování, aby se dostal na magických 10s. Přepočítáno na sílu, tunové auto (včetně řidiče) nedá větší tah, než 2800N, a z toho při 28m/s je největší použitelný výkon na kolech 78kW. Jinými slovy, když bude mít předohrab v papírech 100kW/tunu, na stovku to bude zrychlovat stejně, jako 150kW/t nebo klidně 300kW/t.


Jak jen to ti výrobci dělaj, že jim přes 1300kg vážící předohraby zrychlujou na stovku pod 6s...asi kouzlo, nebo nečetli zdejší diskuzi a nevědí, že to nejde. Asi jsi ve výpočtu značně zanedbal rozložení hmotnosti, šířku pneumatik a celkem i opomněl fakt, že tunové auto je dneska spíš závodní speciál, nikoli běžnej vehikl.
Když to vztáhnu na svůj přes 1600kg vážící (bez řidiče) naftovej předokolkovej krám se 127kw, tak i ten se dostane na stovku pod 10s. A i ta dvojka na suchým asfaltu hrábne jen po přeřazení, pak už zázračně adheze funguje. Zvláštní

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 20:23 | Nahoru | #21221
Kohlstein> bud unterfizl lze, nebo byl vlastnik dronu uplny debil, co si pred klesnutim nezkontroloval, kam klesa a ke komu

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 20:28 | Nahoru | #21222
Kohlstein> Mno...

Unterfízl ukradl dron a vypnul jej. Následně se dostavil (možná) majitel dronu. Mozkovým myšlením bylo implikováno, že jej předtím pilotoval? Navíc pilot ani nemusel vědět o tom, že je na dronu nějaký sáček.

To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 21:07 | Nahoru | #21223
..a nebo je to medialne srackoidni pohadka pro ovecky, podobna te, ze fizli cokl umi najit mobilni telefon (asi specialni druh psa s antenou mezi usima)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 21:20 | Nahoru | #21224

Kohlstein píše: Abych taky přispěl k off-topic. 100km/h je necelých 28m/s. Jakýkoliv běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení do 0,3G, tedy ať se nám to líp počítá při zrychlení 2,8m/s/s. Z toho vyplývá, že běžný předohrab musí být na mezi adheze celou dobu zrychlování, aby se dostal na magických 10s. Přepočítáno na sílu, tunové auto (včetně řidiče) nedá větší tah, než 2800N, a z toho při 28m/s je největší použitelný výkon na kolech 78kW. Jinými slovy, když bude mít předohrab v papírech 100kW/tunu, na stovku to bude zrychlovat stejně, jako 150kW/t nebo klidně 300kW/t.



Blbost.

E: ohledne kW vs hmotnost :), ale mozna to jen klasicky blbe chapu, vychazim z praxe a praxe jinych lidi a experimentu...:)

E2: je v tom az moc neznamych na jednoduchou pausalizaci...k tomu konkretnimu prikladu vyse, vic se v tom hrabat nehodlam, prenechal bych to zpet kam to patri...tzn. opickam a unterfizlum...

Naposledy editováno 10.08.2021 21:35:09

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 21:20 | Nahoru | #21225

Kohlstein píše: prackarr> Tak co třeba tohle.
https://www.novinky....-pervitinem-40368643
Opravdu tady někdo věří té historce s pervitinem v bájném příběhu unterfízla? Vůbec nijak to do sebe s ostatníma uvedenýma skutečnostma nezapadá.



A tohle je solidni ptakovina...:)

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 21:25 | Nahoru | #21226
kokonhead> no zaver ze bude zaviset vic na adhezi nez na samotnem vykonu blbost rozhodne neni

..i kdyz to samozrejme nejde pausalizovat nejakou konstantou "0,3g", ta adheze bude zaviset na konkretnich gumach, zatizeni hnaci napravy, povrchu, suchu/mokru..

Naposledy editováno 10.08.2021 21:26:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 22:29 | Nahoru | #21227
kokonhead> Není to blbost, je to naprosto primitivní fyzika a není v tom ani jedna neznámá. Kdo tomu nerozumí, těžko pochopí, co znamená, když napíšu "běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení 0,3G." A jednu tunu jsem zvolil kvůli jednoduchým počtům. Nebo to bude lepší počítat s 1376kg?
Pokud budu chtít postavit Fiat 500 Abarth a pak předvést zrychlení z 0 na 100 za 5s, musím tuhle fyziku respektovat, ale už to nebude běžný předohrab na běžném asfaltu. Váha na předek, odlehčit zadek, nízko těžiště, výkon a hmotnost v odpovídajícím poměru, závodní asfalt a lepivé gumy. Jak je to u Feldy 1,9D jsem dával odkaz v #21176

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 22:38 | Nahoru | #21228

Kohlstein píše: Kdo tomu nerozumí, těžko pochopí, co znamená, když napíšu "běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení 0,3G."



Na druhou stranu, nikomu nic nebrání napsat třeba
"běžný předohrab se dostává na běžném asfaltu na mez adheze při zrychlení 40G."

Chtělo by to ozdrojovat.

Naposledy editováno 10.08.2021 22:45:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 22:51 | Nahoru | #21229
Číkus> Zdroj je na konci předchozího příspěvku. A změřit si to zrychlení na telefonu může dneska taky každý. Já jsem se dostal na 0,25G - benzín, kombi, 20kg v kufru, jenom řidič, starší tvrdší letní gumy s 5mm vzorku, vypnuté ASR, asfalt nic extra, kde už se začínají vyjíždět koleje. Na jedničku to hrabalo celou dobu, chtělo by to nacvičit a asi ubrat na razanci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 22:57 | Nahoru | #21230
Kohlstein> Ok, uznávám a veřejně prohlašuji:

Jsi ve své felicii 1.9D pomalejší než cyklista.

To bych také mohl tvrdit, že člověk nedokáže zvednout kastl piv (a dokázat to pokusem, nebo o tom pokusu alespoň vyprávět)...

edit: Teď jsem se třikrát pokusil zvednout kastl piv a nepodařilo se mi to. To dokazuje, že kastl piv je příliš těžký na to, aby jej člověk dokázal zvednout.

Naposledy editováno 10.08.2021 22:58:48

To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 23:03 | Nahoru | #21231
Taky slušná story. Mentálního retarda se podařilo rozpovídat u soudu tak, že dostal 9 roků za vraždu, která se nestala. Protože je údajně potřeba před ním společnost chránit.
https://www.novinky....spolujezdce-40368612

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

10.8.2021 v 23:50 | Nahoru | #21232
Kohlstein> hele akcelerometr s prevodnikem ti klidne poskytnu

jinak si dovolim k te obycejne fyzice, kterou nekteri nemaji radi tudiz je jasny proc si narazil, to uzavrit a zbytek budeme resti pres PM, nebo nas pracka sezere za ziva

- takze predne mame spalovaci motor kterej aby konal praci (kroutak silu na pace, vykon delenej otackama, pojmenujme si to jakkoliv vse se to da prepocitat)
tak se musi uz tocit, coz je proti kolu i elektromotoru "drobna" nevyhoda.. = musi se tocit uz jen proto aby prekonal vsechny vlastni odpory a fungoval
takze je potreba ho na kola pripojit spojkou s rizenym prokluzem ! protoze kdyz je na jedny strane libovolnyho prevodovyho soukoli obvodova rychlost nula, musi bejt na druhy strane bez prokluzu taky nula, tecka.. (myslim ze kazdymu nekdy neco pri rozjezdu chciplo, kazdej nekdy zahrabnul, takze tohle netreba dale vysvetlovat..)

- provozni krivka spalovaciho motoru je celkem jasna, cim vic otacek tim vic kroutak, a vykon roste jak s kroutakem tak s otackama (vykon je rozmerove kroutak * otacky) takze kdyz roztocim spalovaci motor do vetsich otacek dostanu sice vetsi kroutici moment, ale zaroven mam taky vyssi otacky a na kolech je furt obvvodova rychlost nula, takze budu mit "vic momentu" ale potrebuju paradoxne vic prokluzu.. samozrejme ze existuje funkcni zavislost mezi poustenim spojky a otackama tak, aby byl rozjezd co nejrychlejsi, bud se to da (pri znalosti obou charakteristik napr. v podobe funkci otacek) spocitat, nebo se to da bez slozity matematiky vysledovat a naucit tim ze v tom aute dotycnej jezdi a jezdi a jezdi.. proste to ma "v ruce"

- az ve chvili kdy se kola roztoci dostatecne na to., aby se oboje otacky (motoru a kol, vzajemne zavisle skrz zarazeny prevodovy stupen) srovnali, tzn spojka je plne sepnuta, az teprve tady zacina tvoje "(s-)prosta fyzika"

- i kdyz zanedbame aerodynamiku ktera do toho bude rozhodne vnaset zcela zasadni nelinearitu, ale vyrazne se projevi az kolem tech treba 30, 40 km/h tzn. mimo tu nami diskutovanou ulohu (zrychleni do 30km/h), tak ani potom nebude hodnota zrychleni konstantni, protoze hnaci sila neni konstantni = momentova krivka motoru vs otacky (pri zrychlovani s nutnosti radit bude akcelerace celkem dokonce vyzname kolisat, ale to je opet mimo to co diskutujeme, 30 da i auto na jednicku)

-a co se tyka odhadu adheze korelujici s 0,3g,.. zajiste si pamatujes z zakladni skoly vztah pro treni.. jedna sila, druha sila, a jejich pomer je soucinitel..
vzhledem k tomu ze Assassin tvrdi ze F=m*a a strejda Newton s tim taky souhlasi, muzeme hmotu vykratit.. takze tva magicka akceleracni konstanta neni nic jineho nez soucinitel treni (jedna sila je po vykraceni g, druha sila je po vykraceni a, ty tvrdis ze a=0,3g tzn tvrdis ze soucinitel treni pneu je 0,3)

troufam si tvrdit ze soucinitel treni pneumatik bude nekde mezi 0,2 a treba az 1 rovna, a to zejmena dle smesi, a aktualnich podminek (sucho/mokro, asfalt/beton)

-co je ale urcite pravda, ze adheze pneumatik a prevodovy pomer budou mnoohem zasadnejsi faktory nez papirovy vykon (mimochodem k bodu o neco drive, papirovy vykon je maximalni, takze s nim jde takhle pocitat maximalne pri odhadu max. rychlosti !!)

jak sem nekde psal, pri zrychleni na mestskou rychlost 30 (v nemecku skoro vsude ) nebo 50 (u nas..) muze byt ve vyhode klidne "plechova nakupni taska" s kratkou jednickou, proti nekolika set konovymu sportaku, nedejboze proti treba zavodaku.. protoze zavodaky jsou staveny aby se s nima rychle jezdilo, start je v zavode jen jeden.. obdobne u okruhovejch motortek bejvaj dlouhy jednicky, protoze jednicka je postavena tak aby se na ni motor efektivne tocil v nejpomalejsim miste trati.. tzn treba tak aby maximum kroutaku vychazelo k 80km/h ve vyjezdu z hodne utazeny zatacky, start je jen jeden, ale zavod je dlouhej

+ jo jeste jsi mel cestou, stranku ci dve u cyklisty haluz pri prepocitavani momentu na kolo.. moment se udava vzdy na hrideli (protoze referencni otacky jsou otacky motoru a ne otacky kol, ze..) a je treba ho teprve prepocitat prevodem ! jak u kola tak u auta..

...a fakt konec OT, pokud chcem pokracovat zaloz vlastni vlakno (nebo Assa z funkce moderatora zalozi, a pretahne tam mistni dve stranky OT )

Naposledy editováno 10.08.2021 23:57:42

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 00:13 | Nahoru | #21233
Číkus> ja bych to resil postupnym upijenim.. ..ale zase nevyzahni vsechny protoze pak si nevzpomenes proc si s řou konzumaci zacal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 10:47 | Nahoru | #21234
kerut> Součinitel tření (nebo spíš součinitel adheze) není 0,3, ten je mnohem vyšší, 2x-3x.
Jde hlavně o přenos zatížení z přední hnané nápravy na zadní kola při zrychlování, který je daný polohou těžiště. Dál se musí uvažovat nejen samotná hmotnost, ale i momenty setrvačnosti kol a setrvačníku motoru. A taky valivý odpor na zadních kolech, který je do 30km/h několikanásobně vyšší, než nějaký aerodynamický odpor.

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 11:12 | Nahoru | #21235

Kohlstein píše: kerut> Součinitel tření (nebo spíš součinitel adheze) není 0,3, ten je mnohem vyšší, 2x-3x.
Jde hlavně o přenos zatížení z přední hnané nápravy na zadní kola při zrychlování, který je daný polohou těžiště. Dál se musí uvažovat nejen samotná hmotnost, ale i momenty setrvačnosti kol a setrvačníku motoru. A taky valivý odpor na zadních kolech, který je do 30km/h několikanásobně vyšší, než nějaký aerodynamický odpor.


A ještě tam taky figuruje, zapomenutá zatažená rzční brzda.

2 reakcí na tento příspěvek To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 19:17 | Nahoru | #21236
https://www.novinky....u-a-neuhnul-40368770

ti doktori musej mit fakt mensi pera nez kratomir kdyz maji potrebu takhle sami sobe lhat.. nemeli ani nejmensi sanci ho vubec dojet, a kdyby ho mistama neblokovaly auta (ktery by ale tim spis blokovaly sirokou sanitku) tak by ho nedojeli i kdyby houkali sebevic,... doktor to je prakticky fizl v bilym..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 19:35 | Nahoru | #21237
kerut> Stačí se nepřiznat a můžou mu prd.

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 19:41 | Nahoru | #21238

kerut píše: https://www.novinky.cz/krimi/clanek/motorkar-jel-v-praze-pred-sanitkou-zachranarskou-ulickou-a-neuhnul-40368770

ti doktori musej mit fakt mensi pera nez kratomir kdyz maji potrebu takhle sami sobe lhat.. nemeli ani nejmensi sanci ho vubec dojet, a kdyby ho mistama neblokovaly auta (ktery by ale tim spis blokovaly sirokou sanitku) tak by ho nedojeli i kdyby houkali sebevic,... doktor to je prakticky fizl v bilym..



tak v sanitce obvykle doktori nejezdej, ale neprekvapuje ze idiot jako ty to vidi takto . To je jak ta tvoje fyzika co.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 20:31 | Nahoru | #21239
Číkus> tak jasne, a kdyby se mel "priznat" k necemu co neudelal musel by bejt debil nejde o nej ale o tu PR masaz pro ovce, jak chrabri zachranari (s babisovym uplatkem sedmdesati litru na konte) zachranovali umirajiciho (da se realne predpokladat ze vezli leda tak duchodce na vysetreni nebo jeli na svacinu) a osklivej zlej "motorkar" jim v tom zamerne branil..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.8.2021 v 21:48 | Nahoru | #21240

kerut píše: Číkus> tak jasne, a kdyby se mel "priznat" k necemu co neudelal musel by bejt debil nejde o nej ale o tu PR masaz pro ovce, jak chrabri zachranari (s babisovym uplatkem sedmdesati litru na konte) zachranovali umirajiciho (da se realne predpokladat ze vezli leda tak duchodce na vysetreni nebo jeli na svacinu) a osklivej zlej "motorkar" jim v tom zamerne branil..



...v článku se lze dozvědět že pacient byl po pádu z lešení, mohlo mu být docela ouvej...
...to video není nic zvláštního, za jednu cestu do nemocnice bych natočil tři akčnější (pán v klobouku, prkenně sedící madam a třeba frajer ležící za volantem ), kdyby ovšem kamera v sanitce nebyla prý zásahem do soukromí pacientů
...o "záchranáři Bořku Bulíčkovi" si můžeš najít leccos, třeba své pošramocené ego teď přesadí do některého ze svých praktičtějších vozů
...a tvoje ego holt bude muset překousnout, že někdo dostane za 15 měsíců trvající buzeraci, zbytečnou práci, obavy o blízké a možná i nějaké riziko příplatek 4500 měsíčně...

Naposledy editováno 11.08.2021 21:55:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist