globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "machr"

16.7.2010 v 09:24

19.7.2010 v 08:57 | Nahoru | #181

skareda.a.blba>nic se nezměnilo koukám...

áááá inteligence je mezi náma lidičky pozor..bude živo

19.7.2010 v 11:35 | Nahoru | #182
Škoda špatného slova, které padne vedle !!! Takoví nám dělají jenom ostudu a je pod úroveň se k tomu vůbec vyjadřovat!!!

19.7.2010 v 14:52 | Nahoru | #183

Werewolf>pedal> Hlavně, že tu o striktním dodržování zákona mluví člověk, kterej se fotí, jak rozrejpává lesy se svým Endurem.

Řečnická otázka: Co je větší prasárna? Jezdit na silnici rychle a nebezpečně, nebo se prohánět po lese s Endurem na plný koule, rozrejpávat tam porost a plašit zvěř?

Nezáviď že si někdo užívá ježdění po lese Je to tvuj boj, že sis koupil silniční motorku a teď se trápíš po českejch rádoby silnicích. Nediv se, že čim dál víc motorkářů se přeorientovává na offroad, když v ČR se po silnicích už skoro nedá jezdit...

19.7.2010 v 14:52 | Nahoru | #184

19.7.2010 v 15:39 | Nahoru | #185
Tom_Riddle> On nezávidí a je mu to úplně jedno. Jen poukazuje na to že někdo moralizuje a rozrejpává lesy mě taky baví kravení v terénu ale tohle je pravda. Je to jako když zloděj křičí, chyťte zloděje

19.7.2010 v 16:04 | Nahoru | #186

19.7.2010 v 16:06 | Nahoru | #187

Tom_Riddle>Tk dost moralizování kurva! Venku je ideál, tk nehnijme u compu a vzhůru do sedel kurva!

Skodaze nemuzu taky. Doma malujem a navic mam rozdelanou motorku. Tak at si to uzijete. Pocasi idealni, zadny vedro, slunicko...proste parada

19.7.2010 v 17:03 | Nahoru | #188
No já minulý týden stál v Brně na šalině a kolem projelo hovado na choperu. Neměl přilbu, ale zato vezl batůžek a v zádech měl houkající benga. Šli po něm a on jim ujížděl.. co jsem pak sledoval chvilku po tom, tak jich po něm šlo víc.. blokovali výjezdovky a tak různě ho naháněli. Jak to dopadlo, to nevím, ale koledoval si taky.

19.7.2010 v 19:19 | Nahoru | #189

19.7.2010 v 19:32 | Nahoru | #190
Kdo ví.. Ale měl na to bez helmy lízt a ujíždět.

19.7.2010 v 20:59 | Nahoru | #191
Lachout> co máš proti Ostravě.

20.7.2010 v 04:58 | Nahoru | #192

OnePercenter>Jestli to bylo kvůli absenci helmy,tak to se ty zmrdi zase předvedli.Se divim,že nenatáhli vostnatý pásy a nezačli po něm střílet.

...a nebyl tvůj příbuznej? je vidět že se vyznáš

20.7.2010 v 10:18 | Nahoru | #193

motokuba>Jo jo je to ulice k nákupnímu censtru FUTURUM nejspíš chtěl pomachrovat jaký není borec. Nicméně jsem včera jel večer domů přes Kozmice a klučina v kraťasích a tričku a bez přilby na TL1000S taky nejel pomalu (já jel 50 a on mohl jet tak 70) Nicméně odbočím od tématu, nepochopím jak někdo může (krom chooperu a cruiserů) vylézt na mašinu v třičku a v kraťasích, když někoho takového vidím tak trochu mu přeji aby se jen svezl na tom asfaltu aby měl ponaučení. Říkám to proto že můj kámoš taky tak jezdil jen bunda a ryfle a předevčírem sebou plácl naštěstí se jen svezl a skončil v hromadě štěrku takže má jen fest dodřeté koleno.

nechápu proč z toho vyjímáš čoprníky, taky to má jen dvě kola a taky se z toho padá, minulej týden jsem viděl jak sebou plácl na kolejích od tramvaje klučina na skůtříku, samože kraťásky pantoflíčky a vasilko, nejel nijak zběsila ale krev z něho cákala slušně po celém těle

Nechápu proč z toho vyjímáš nejen čopříky, ale i cyklisty, bruslaře atd...

20.7.2010 v 13:10 | Nahoru | #194

tommz>Nechápu proč z toho vyjímáš nejen čopříky, ale i cyklisty, bruslaře atd...

Chodce,plavce,houbaře atd...

2 reakcí na tento příspěvek "machr"

20.7.2010 v 15:02 | Nahoru | #195

20.7.2010 v 15:11 | Nahoru | #196

Mr.Ducin848>JJ tohle dost dobře nechápu, v autě chtěj pomalu zakázat i kouřit. Ale na motorku musíš mít jen helmu . Mám ponaučení, kamarád si jel jen pro cigará a vrátil se po 4 měsících s půlkou těla v nové kůži a památak na dosmrti . Ale úplně nejlepší jsou ty frajeři na lízátkách co mají na sobě hadry a za sebou frjerku v minisukni a tílěčku a po jižní spojce to valí 160 . Tak těm bych vzal papíry hned. Bych to sand dal do zákona, na mašinu jen v oblečení vyrobené na motorku, páteřák, rukavice, helmu a kotníčkové boty jako povinnou výbavu a bylo by po machrování. Jen si vemte co dokáže takový kaminěk do předního skla auta a když tě to trefí do ruky, nebo kam koliv co je to za ránu a průser je na světě. Ale tohle musí začít už motoškole, kde berou nováčky v kraťasecha tričku na jízdy. To mě bez kalhot a bundy vůbec nedovolili a bylo vedro jako prase, tak i instriktor měl řádné oblečení

Naposledy editováno 20.07.2010 15:12:09

20.7.2010 v 16:17 | Nahoru | #197

OnePercenter>Ty si jezdi třeba v plechovým brnění,ale mě nebude nikdo diktovat,v čem mám jezdit.Je to moje zdraví,moje kůže a moje věc.Jezdím v tričku,kraťasech a bez helmy.Každýmu je po tom hovno.Hlavně doufám,že si tvůj "chytrej" příspěvek nepřečte nikdo kompetentní".

Hele, jezdi si treba bez vlastni kuze, to je tva vec, ale s helmou se pletes. Kdyz je to v zakone, uz to tvoje vec neni. Muzes se vztekat, ale nic s tim neudelas....

20.7.2010 v 17:30 | Nahoru | #198

20.7.2010 v 17:38 | Nahoru | #199

OnePercenter>Želva_2> Máš pravdu,ale když se budeme chovat jako ovce,tak příští rok bude v zákoně vesta a další rok třeba ten maják na helmě.Jinak s helmou samozřejmě až na pár vyjímek jezdím ale na homologaci seru.

Souhlas, statni regulace nesmi jit za urcity limit. Tu homosku bych zas tak nepodcenoval, i kdyz budes mit na hlave kokos a ten bude bez homologace, moc ti v pripade padu nepomuze.

Na druhou stranu se musim priznat, ze kdyz jsem mel mopeda (koupil jsem ho i s kozenou kuklou), jel jsem jen v kukle. Ale skutecne malokdy. Celkem bych rekl, ze tak 2x-3x.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "machr"

20.7.2010 v 17:42 | Nahoru | #200

20.7.2010 v 19:41 | Nahoru | #201

OnePercenter>Želva_2> Já to vidím asi tak: když spadnu ze svýho bubláka v 80km s hlavou v kokosu,tak je to asi stejně bezpečný jako v 230ti na zmrzlině s integrálou-čistě laickej názor.

To je mozny, ale vzhledem k tomu, ze jezdis na bublakovi, porovnaval bych spis situaci, kdy spadnes v 80 km/h s kokosem a v 80 km/h bez kokosu.

Naky zmrzliny ti muzou byt ukradeny, ne?

21.7.2010 v 09:21 | Nahoru | #202
Tady další machr.Ten už ale vyhrává titul Kokot století protože víc zkokotit to asi už nejde

21.7.2010 v 10:00 | Nahoru | #203

70km/h není moc. Tak rychle jezdím na kole (i rychleji)

Naposledy editováno 21.07.2010 10:01:48

21.7.2010 v 10:26 | Nahoru | #204
Jednou v životě jsem si vyjel v kraťasech a sandálech pár km do vedlejší dědiny na oběd - a bodla mě do nohy vosa, že jsem byl rád, že jsem to nepoložil, ale co je lepší, byla to nějaká mrcha infikovaná, dostal jsem do té nohy flegmónu a 14 dní byl doma na antibiotikách... Je to každého věc, v čem jezdí, ale já už bych v kraťasech na mašinu nesedl.

21.7.2010 v 10:30 | Nahoru | #205
Casial> Ale ta vosa tě mohla bodnout i u rybníka.Z toho vyplývá:ze skafandru vylejzat těsně před oblíknutím pyžama po předchozím prozkoumáním ložnice.

21.7.2010 v 10:43 | Nahoru | #206
OnePercenter> Mohla, ale nebodla, bodla mě za jízdy A přijde mi poměrně více nebezpečné, když mě bodne (kamkoli) při řízení motorky, než když mě bodne při válení se u rybníka...

Ale jak říkám, jezděte si pro mě za mě ve slipech, nebo venkoncem i bez nich, já to beru tak, že jsem svoje varování dostal, zas takové vedro mi v kožené bundě není, když jsou jo horka, tak si místo kožených kalhot vezmu kevlarové rifle, ale v kraťasech to už riskovat nehodlám ani z baráku k benzínce. Mějte si mě klidně za zbabělce

21.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #207
Casial> Jednou jsem jel od benzínky (v kožený bundě a gatích) a zapoměl jem si zapnout zip na rukávu.Ta svině bodavá mi tam samozřejmě vlítla a cestovala až k rameni.Arnold byl proti mě turista z Dachau.Voni ty kurvy si vždycky najdou nějakou skulinku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "machr"

21.7.2010 v 13:39 | Nahoru | #208

Mr.Ducin848>Bych to sand dal do zákona, na mašinu jen v oblečení vyrobené na motorku, páteřák, rukavice, helmu a kotníčkové boty jako povinnou výbavu a bylo by po machrování.

21.7.2010 v 13:39 | Nahoru | #209
PetrXX>

21.7.2010 v 14:21 | Nahoru | #210

PetrXX>A co ještě bys nám uzákonil, soudruhu, abys konečně udělal ten.. no, ten pořádek jako, co?

pořád dokola, každý křičí svoboda a až lehne tak tady bulí nebo je to samé RIP
kdo myslíš dopadne líp?v kval.oblečení nebo šortkař?
stačilo by soudruhu, aby sis ošetření zaplatil sám, nebo to je zadarmo?