Téma: Velký dieselový kombík do 150k
 
29.3.2010 v 13:24
Ahoj,

jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:05 | Nahoru | #181

Poggy>Nemyslím si. Líbí se mi sportovní kupé který je použitelný i jako běžný auto.



Vždyť říkám M3 nebo méně použitelné Clio

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:08 | Nahoru | #182

NickSlaughter>Vždyť říkám M3 nebo méně použitelné Clio


M3 je skvělý auto, ale náklady na provoz jsou oproti běžné trojce kupé vyšší. Ale nemám ani na tu obyčejnou E36 coupe, takže mi to může být jedno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:13 | Nahoru | #183

NickSlaughter>jako užitkáč Logan klidně, ale jinak ne, dílenské zpracování a kvalita plastů A jako nadstandardní výbavu si můžeš připlatit zrcátka v barvě vozu ...



Ono je to fuk,u Škodovky máš příplatkový i blbý rádio

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:15 | Nahoru | #184

Poggy>M3 je skvělý auto, ale náklady na provoz jsou oproti běžné trojce kupé vyšší. Ale nemám ani na tu obyčejnou E36 coupe, takže mi to může být jedno.



Každá radost něco stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:16 | Nahoru | #185
NickSlaughter> 330i se v E36 nedělala. Jestli si jezdil v E46, tak to pak ten rozdíl chápu, E46 je tlustý otesánek a to benzíny nemají rádi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:16 | Nahoru | #186

Krovak>Ono je to fuk,u Škodovky máš příplatkový i blbý rádio



Tam je snad za příplatek i "příprava pro rádio"

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:17 | Nahoru | #187

Krovak>Ono je to fuk,u Škodovky máš příplatkový i blbý rádio


A víš co je na něm nejlepší? Symphony za příplatek asi 8000 a má to monofonní výstup zezadu na konektoru.... Aspoň u prvních Octavii II.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #188

Fidži.V-Strom>NickSlaughter> 330i se v E36 nedělala. Jestli si jezdil v E46, tak to pak ten rozdíl chápu, E46 je tlustý otesánek a to benzíny nemají rádi.



Přesně jak píšeš 328 E36, 330 E46 stejně tak potom M3

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

4.4.2010 v 13:25 | Nahoru | #189

NickSlaughter>Tam je snad za příplatek i "příprava pro rádio"


Tomu bych i věřil

Poggy>A víš co je na něm nejlepší? Symphony za příplatek asi 8000 a má to monofonní výstup zezadu na konektoru.... Aspoň u prvních Octavii II.



Nojo,proč ne,sice si za ty prachy koupíš rádio i s navigací,ale je to origo škoda,no neber to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

6.4.2010 v 16:47 | Nahoru | #190
firecracker> Tak co teda vyhraje?

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

7.4.2010 v 07:31 | Nahoru | #191

Macek NX>firecracker> Tak co teda vyhraje?



Ti říkám, ten už auto nechce

Velký dieselový kombík do 150k

7.4.2010 v 08:32 | Nahoru | #192
A4 avant
pokud vetsiho tak nissan primera - drzaky a na 150 mas u novej model kolem roku 04 05

Naposledy editováno 07.04.2010 08:33:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

7.4.2010 v 19:33 | Nahoru | #193

Macek NX>firecracker> Tak co teda vyhraje?



To je těžké :-/ Vzít Volvo z 2004 co má nalítáno cca 150k km za 150k kdy pro Volvo mluví větší bezpečnost, spolehlivost, výkon, komfort a lepší pocit

a nebo

Dacia Logan z 2007 s cca 80k km za ty samé peníze. Kdy se mě zdá Dacia poněkud pochybná, s bezpečností na tom bude hůř a komfortu nemluvě a s výkonem to samé

Asi se na to vykašlu a nechám si Tempru dokud se nerozpadne

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

7.4.2010 v 20:03 | Nahoru | #194

firecracker>

Asi se na to vykašlu a nechám si Tempru dokud se nerozpadne



I to je řešení, když tě to netlačí, tak co ...

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

8.4.2010 v 07:29 | Nahoru | #195

firecracker>To je těžké :-/ Vzít Volvo z 2004 co má nalítáno cca 150k km za 150k kdy pro Volvo mluví větší bezpečnost, spolehlivost, výkon, komfort a lepší pocit

a nebo

Dacia Logan z 2007 s cca 80k km za ty samé peníze. Kdy se mě zdá Dacia poněkud pochybná, s bezpečností na tom bude hůř a komfortu nemluvě a s výkonem to samé

Asi se na to vykašlu a nechám si Tempru dokud se nerozpadne



Tempra je řešení

Logana nekupuj, je to dobré auto do firmy, pro živnostníky atd., ale aby si měl alespoň trochu pocit z jízdy to ne. Přirovnal bych ho bez ostychu k Felicii Pickup Odvede dobrou službu, ale to je vše, pokud čekáš víc, tak pak si přečti diskuzi ještě jednou

Velký dieselový kombík do 150k

8.4.2010 v 20:20 | Nahoru | #196
u Tempry je velké plus, že je dle mého názoru opravdu velká a dá se sklopit do roviny. Nevýhoda je že je to benzínový dvoulitr co docela dost žere :-/ No a drobnou nevýhodu bych taky asi spatřoval v tom, že je 20 let stará

Naposledy editováno 08.04.2010 20:20:48
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist