Téma: >>Muj nejextrémnější zážitek na mašine

8.1.2010 v 15:36
Mel jsem takovej ten jalovek vek,kdy si clovek mysli ze je mistr sveta amoleta....no proste mi bylo asi tak nejak jako je ted Grasselovi, kterej se vedle vytahuje ze dokonce ujel na sportovni motorce policejni felde...no to je machr
Nove zakoupena CBR600F 88 jako vystrelek posledni technologie stala zaparkovana dole na vaclavaku kde jsem poctive makal rukama a porad dokola pocital prachy
Byla to tak narocna prace a motorka sama volala....i nekolikrat za sichtu.Pojd pojd me protahnou aspon jednou okolo vaclavaku,at ty benga vedi kdo je tady panem a turisti si uzijou tu lesenarskou trubku co vydavala zvuk letici bojove letky vrtulniku Black Hawk..
No proste sedl jsem na ni...helma klasicky polozena na nadrz...aby cela praha videla a dobre si zapamatovala komu se maj klidit z cesty,helmu na hlave vozil jen prizdisrac kterej se bal ruky zakona coz sem ja nebyl.Na ruce rukavky bez prstu(jel jsem rovnou do GYMU,byl jsem totiz jeste taky nadejnej kulturista )a valim to nahoru po kostkach od podkovy smer k vocasu(pro moravske buraky-podkova je to kde se dole votacej auta a vocas...(no vocasove jste samozrejme hlavne vy )ale jinak je to to co ma kun na konci prdele.A je tim myslen vocas kone co stoji nahore na Venclu.Cili jel jsem zezdola nahoru!Kapisto povidlove?
Rychlost byla na muj styl jizdy neobvykla...za prve mi nikdo nerekl,kdyz jsem to kupoval ze se ma brzdit predni,tak jsem byl opatrny(zadek doste fest ujizdel a moc to nebrzdilo kdyz jsem potreboval zastavit.A za druhe bylo potreba jet velice pomalu a uzivat si ty zavistive pohledy mistnich vekslaku.Proste jel jsem maximalne 30kmh A co myslite ze se stalo...asi nove nastoupivsi bengo-burak co vylezl nekde z vinice se mi uprostred venclu jal zahrazovat cestu a ukazal drsne at jedu ke strane a zastavim.No nebudu vas dal napinat...podival jsem se na nej jak Terminator-konec koncu taky jsem na sobe mel bundu Terminator z Uncle Sama za 15litru nase pohledy se stretly,bengovy ztuhly rysy protoze asi vedel co se bude dit.Nejspis cekal ze to vokourim a po zadnim vypalim v brutalni hrabacce a jeste ho stihnu pri tom profackovat.Ale to se nestalo,jsem totiz slusne vychovanej.Jen jsem pribrzdil,jeste jednou jsem se na nej podival a pokracoval jsem dale nahoru k vocasu rychosti maximalne 15kmh............slastnej pocit,byl jsem bůh.Nejdrsnejsi motorkar v praze.
No takze tahle nejak vypadaj drsny zazitky na masine...a ne tady cist jak si grassel nekde ustlal na hovne kdyz jel 150 po chodniku a honil ho policejni jezevcik. [lol] [lol]
Klidne muzete taky hodit do placu svoje drsny zazitky!

Naposledy editováno 08.01.2010 15:46:50
1... 4 5 6 7

13.1.2010 v 02:15 | Nahoru | #181

Creck>poky1> co tu meles za diverzantske reci tech Jaw bylo vzdycky v mototechne miliony a kazdy si vybral tu svoji, od dob 634, nevim ze by v mototechne chybel vystaveny model jawy k prodeji. Kurde ale 634 to byl model, to byl skok

Naposledy editováno 13.01.2010 02:16:48

13.1.2010 v 02:19 | Nahoru | #182

poky1>woe, přísahám na Alláha, dovezl jsem si ze Slavkova u Brna, měli 2kusy a stála cca 16750 už nevím přesně

pred tim jsem mel modely vsechno za vyplatu, spousty fichtlu, simson,250,350,634,639 ......

13.1.2010 v 02:21 | Nahoru | #183

Nemas pravdu. Ja jsem na novou 632 cekal a to jsem to resil pres znamou v mototechne. Nebyli vzdycky na sklade.

13.1.2010 v 02:21 | Nahoru | #184

Creck>jako ja si koupil za tezce nahakovany prachy model 639 , a byl jsem motorkar par excelans, to uz si dneska nikdo tak nepripada kdo si koupi litra za 300 taliru.

13.1.2010 v 02:24 | Nahoru | #185

prillerpips>oxygen> Hlavně ta druhá

jj, stačilo motku o vteřinku pozdějc odhodit a už bych si tu s tebou asi nepsal
on je pěknej krpál už tam, kde stojim
čus

13.1.2010 v 02:27 | Nahoru | #186

poky1>si měl simsona jo? protekční hajzle, já drandil Mustafa, ze símála jsem používal jen zástěrky

mel, ale starsiho

pamatujes si jeste z drivejsich let, ty orgie a ritualy pred nastartovanim Jawy ??

nova motorka a musis : zapnout sytic, 2x protocit na prazdno,potom zapnout elektriku a jednou protocit

....uz si to presne nepamatuju ale ten ritual pokud jsi to nedodrzel, tak to nechytlo ani picu

edit: mustafa jsme mel taky nejaka kurva mi ho ukradla

Naposledy editováno 13.01.2010 02:27:40

21.5.2010 v 13:27 | Nahoru | #187

rraol>Jo a ještě jednu dost hustou příhodu jsem zažil - byl sem jeden z největších tvrďáků, který kdy na svém hřbetě vozila jawa mustang (pro neznalce, ten chrchl co měl jako jedinej nádrž tam, kde jí má motorka mít )
No a valil jsem si to na něm vesnicí z mírného kopečka, na dvojku pohodová bublačka kochačka A koukám, v autobusový zastávce seděj známý roštěnky a mávaj na mě.. Tak jsem to k nim stočil, zdechnul mustafa a děsně hustě sem ho jednoruč hodil na centrální stojan Dal sem cígo, pokecal, a pak že pojedu - sednul jsem na něj, zvednul jednu ruku jakože na pozdrav - Belmondo by vedle mě vypadal jak lacinej frajírek - a našláp, a nic Ten hajzl vždycky chytal na poprvý, když byl teplej, a teď nic! Tak kopnu po druhý - nic, začnu kopat a holky už se usmívaj, tak jsem znervózněl a při dalším kopnutí se mi svezla noha po startpáce a flákla mě perfektně přes holeň Nechtěl jsem skučet, tak jsem jen zrudnul ve xichtě a koukal se chvíli na druhou stranu, až to přestane bolet, pak jsem z něj slezl a začal tlačit, až konečně blafnul... No jo, no - stane se

21.5.2010 v 13:29 | Nahoru | #188

Mrzout>Za tech par km sem mel 32 neprijatejch hovoru, 8 sms a rozchod na krku...
Sem se nevsim ze sla na zachod, no... A okolo benziny prolitli naky blazni na sportech tak sem vylit ze si zazavodime

>>Muj nejextrémnější zážitek na mašine

21.5.2010 v 13:56 | Nahoru | #189
Taky přidám historku....bylo mi tak 14-15 a do naší vesnice dorazila,díky jednomu tatíkovi kamaráda MZ 150.Takže sraz na hřišti a že si jí můžeme půjčit a projet se,tudíž jsme své fichtly ke hřišti rvaly co to dá,aby jsme se připravily na kosmickou rychlost oné MZty.Na hřišti celá vesnice,aj nějaké žabičky byly a když došla řada na mě,byl jsem v sedmém nebi
Po pár instrukcích od tatínka investora,jsem usednul na motorku a začal na trávě,s bloklým předním kolem,dělat hrabačky,což se všem líbilo a fandili jak kdyby to v životě neviděli,stejně jako já,maximálně tak v televizi.
A jak si tak hrabu a hrabu,tak jsem si nevšimnul,že se blížím k asfaltu.No a jak se zadní kolo chytlo o asfalt,motorka vyletěla nahoru a já dolů,ale řídítka jsem stále držel,a pod plným plynem utíkal a utíkal.Nejdřív se všichni smáli,až do momentu,kdy se po 30m blížila zed sokolovny.Ani nevím jak,tak v té rychlosti,jsem tu motorku otočil a zase běžel zpátky,samozřejmě pod plynem.Při doběhu na trávník se mi nějak zázračně podařilo ubrat plyn a motorka padla na přední a já unaven během,na ní bokem naskočil a zastavil.Jako prdel jsem měl staženou v ten moment na maximum a adrenalin bych mohl prodávat.
Všichni tleskali a řvali,jen já věděl že to nebyl úmysl
A tu novou motorku mi,už nikdy nepůjčili

10.10.2012 v 16:22 | Nahoru | #190

Bubrak ZX10R píše:

Pekny. Ja mel asi extrem zazitek na Jawe, kdy sem jel z Prahy do MB, mel sem prasklej ram (svisla tyc pred sedlem), takze mi motor padal k zemi, zlomenej jeden zadni tlumic, nefungovala 4. rychlost a vypadaval jeden valec. Pred MB sem to jeste zadrel. Vyjel sem v 1:30 v noci a dojel v 6h rano rozhodnutej, ze Jawici prejedu parnim valcem.