paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!
Koukám na jawičky a čz a dost toho je na zahraničních stránkách v jiných jazycích....
No nesere Vás to jako? Vím můžu být rád že aspoň pokoukám něco na cízích stránkách----

Je to tu hodně rozebírané , ale v oblasti cross začátkem 80let jsme měli sice asi jen prototypy ale vodou chlazené a s kotoučema což mi přijde HHOODDNNĚĚ DOBRÉ!!

JUKEJTE

http://mysite.verizon.net/jawaman/CZmx4a.htm


1 reakcí na tento příspěvek Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 15:25 | Nahoru | #181
cobra - jsem ocelar, uz za komancu jsem delal v ocelarstvi, to chces vyrabet auta a motorky z chirurgicke oceli ?? to je jako budem prodavat za pet mega uz v te dobe ?

musis vyrobit pevnou ocel , ktera vydrzi namahani po dlouhou dobu, ne ze odejde za chvili do vjecnych lovist, a btw ja nejsem ten co s tebou v mnohem nesouhlasi, spis naopak

a hlavne ta ocel musi byt levna , dobra a levna, v tom proste v te dobe neumeli konkurovat zapadu, proc to vidime dnes

takovou tavbu co rikas ty , musis delat desetinasobnou dobu a davat do ni 10 x vice primesi, navic chirurgicka ocel je sice tvrda, ale nikoliv pevna, rozlomis ji pouhym uderem

nase ocel, se i jeste dnes, dela v tandemovych pecich, tohle se nedela nikde na svete, je to zastaraly rusky system , naprosto k nicemu,

Samozrejme s tebou souhlasim v tom, ze kdyby lidi nebyli chamtivi, tak by jsme se ve vyvoji taky nekdy dostali dal, ale nemuzes konkurovat systemu , kde napr. otvirak vyrabi dva lidi a u nas tehdy lidi 20.

Samozrejme ten system mel sve kouzlo, ta starost o lidi, jejich zivoty a problemy.
Dnesni system dokaze lidem vyhrozovat daleko horsim zpusobem, nez to delali komanci.
Dnes jsi tlacen pod pohruzkou vyhozeni z prace, v prenesenem slova smyslu, kdyz nebudes delat to co chci, vyhladovime ti celou rodinu, cela tva rodina bude stradat, az takove kurvy , komanci nikdy nebyli

Popisu ti komunismus a kapitalismus na prikladu naseho podniku, aby to i mladi pochopili jak to vlastne funguje.

Za komancu, u nas pracovalo 25 000 lidi, vsichni byli nadstandartne placeni , jidlo skoro zdarma, piti zdarma, byty zdarma, dovolena skoro zdarma, jednu praci delalo napriklad 30 lidi.
Samozrejme ze podnik nevykazoval skoro zadny zisk, ale melo z jeho zisku uzitek 25 000 lidi.

Po roce 89 : prichod jednoho majitele, veskere provedene zmeny co se tyce vyroby : jidlo ma soukroma firma za neuveritelne penize, no nebudu to vypisovat vse, proste nedostanes uz vubec nic zdarma, pocet zamestnancu snizen na 6000 lidi pri skoro dvojnasobne produkci, platy sice mnohonasobne vyssi, ale koupis si za ne tak akorat prumerne zivobyti, fabrika kazdorocne vykazuje zisk mnoho miliard , uzitek z nej - hadejte kdo

veskere zmeny co provedl kapitalista popsany opravdu poctive, neinvestoval do zarizeni a tech. rozvoje ani halir a verim ze az to doslouzi tak potahne zas o zemi dal, lidi kteri pracuji v jeho fabrice mu budou totalne u prdele

Delam si z toho vzdycky srandu ze v 89 jsme cinkali klicema od bytu, chaty, garaze, auta, motorky, pri dalsim prevratu, budem cinkat klicema od skrinka z prvni prace, skrinka z druhe prace,

jeste zduraznuji, nejsem komanc, nikdy jsem nebyl a vzdycky jsem je nenavidel, ale to co se deje dnes, me nuti prehodnotit nazor a uznat ze az takove kurvy komanci fakt nebyli

Naposledy editováno 09.10.2009 16:13:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 16:23 | Nahoru | #182

Cobra357>Opět rozhodně nemohu souhlasit!!!
Československá ocel byla momořádně kvalitní a i běžná šarže AK 19(Poldi) byla špičková chirurgická ocel kterou jsme úspěšně exportovali po celém světě. Rovněž tak pevnostní oceli jsme uměli vyrábět ve špičkové kvalitě !!
Mrzí mě tenhle názor, že jsme tady asi 40 let lezli po stromech.



Ani bych nevěřil že s tebou budu někdy zajedno. Máš pravdu.Ocel jsme uměli vyrobit velmi kvalitní a kdo říká že ne,je neználek obecný.

1 reakcí na tento příspěvek Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 16:30 | Nahoru | #183
meli jsme matros supr, tak mozna 1970 - 1980 , ale dnesni kvalitni material musis vyrobit zahrivanim elektrikou, aby se tam co nejmene dostal vzduch , vysvetleno laicky, taky tomu nerozumim az natolik,

Proc skoncila Poldi netusim a nechci spekulovat, proste to vedl clovek , ktery neumel se vsema tak vyjebavat a byl moc lidsky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 16:34 | Nahoru | #184
restore> tak to jste hosi uplne mimo zijete mozna v dobe tak pred 40 - 50 lety, dnes se ocel dela uplne jinak, hlavne v ni nesmi byt vzduchove bublinky , laicky

nase ocel se dela tak, ze do ni poustis primo vzduch a plyn, abys ji ohral na teplotu kterou potrebujes, tudiz je nekvalitni, protoze ji tim vzduchem obohacujes zamerne, takova ocel pak nic nevydrzi a rychle se opotrebovava, praska - je dobra tak akorat do stavebnictvi, tam potrebujes neco co je hlavne levne

na jeji kvalitu , ma pak jeste vliv kolik do ni narves medi, uhliku, stribra atd....

ale mame taky nektere specialni druhy oceli, ktere neumi vyrobit nikde na svete, abych jen nehanil

heh, doufam ze me tu nikdo nesleduje z podniku, abych tady neprozrazoval firemni tajemstvi

krasne srovnani jak sel vyvoj oceli mate na autech, zatimco treba jeste v sedmdesatych letech, byly nase vozy jakz takz konkurenceschopne (myslim motor,karoserii,podvozek) tak si srovnejte pozdejsi modely motoru a motoru japonskych, nase nevydrzeli ani tretinu toho co ty, a neni to v technologii,elektronice, je to opravdu materialem

kdo si nepamatuje ze motor ze skodovky vydrzel max 100 000 km, a pak musel na GO , tak tomu to tezko vyvsetlis , zeje to o matrosu

Naposledy editováno 09.10.2009 16:51:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 16:49 | Nahoru | #185
Creck> Ocel se vyráběla taková,po jaké byla poptávka.To že bývalé NHKG vyrábělo tuny oceli na armovací dráty,neznamená že se u nás nedělala kvalitní ocel.Právě ona Poldi platila za značku velmi kvalitní oceli.Největší problém českého strojírenství byl v technologické zaostalosti při dalším zpracování,jinými slovy-nebyl problém ocel vyrobit,ale opakovaně obrobit v požadované kvalitě.Dobře si pamatuju,jak se s velkou slávou začaly objevovat první NC stroje v době,kdy už dávno ve světě běžely.V tomhle oboru to byl skok srovnatelný se slezením první opice ze stromů.
S tím "rozlítáváním" součástek je to nesmysl jako kráva.Výroba kliky na japonce se děje kováním v zápustce (když nebudeš líný,najdeš to na Youtube),což je technologie která se u nás umí a uměla už leta letoucí zpět.Co je,nebo spíš byl problém,je opět kvalita dalšího opracování.Tady byl zakopaný pes.

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 16:54 | Nahoru | #186

Creck>restore>
krasne srovnani jak sel vyvoj oceli mate na autech, zatimco treba jeste v sedmdesatych letech, byly nase vozy jakz takz konkurenceschopne (myslim motor) tak si srovnejte pozdejsi modely motoru a motoru japonskych, nase nevydrzeli ani tretinu toho co ty, a neni to v technologii,elektronice, je to opravdu materialem

kdo si nepamatuje ze motor ze skodovky vydrzel max 100 000 km, a pak musel na GO , tak tomu to tezko vyvsetlis , zeje to o matrosu



Teď jsem se fakt od srdce zasmál.Zakopaný pes byl úúúúplně někde jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 17:05 | Nahoru | #187
restore> je to samozrejme o hodne slozitejsi, nejde to tu vypsat , delali jsme specialni oceli ve svetove kvalite, ale prevazne jsme vyrabeli hnuj, je to opravdu dano vyse popsanym zpusobem, tandemove pece neumi udelat takovou kvalitu pro automobilovy prumysl,

jak mi chces vysvetlit, ze japonsky motor nafrka dejme tomu u auta 500 000 km, a skodovka dokazala ujet tak max 100 000km a sla do kytek ? je to jen o materialu,

samozrejme vyrobit surove zelezo jsme umeli, pokud opravdu myslis to co vypadne z vysoke pece, dalsi zpracovani ale uz byla bida

to nejde vysvetlit , pokud jsi to nikdy nedelal,

ale surove zelezo umi vyrobit kdejaky jouda

1 reakcí na tento příspěvek Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 17:08 | Nahoru | #188
nema cenu se tu hadat ja ti rikam ze nase ocelarny (teda ocelarna) dnes nedelaji ani jedna pro automobilovy prumysl, kdysi od nas brali matros italove a dodnes se traduje ze Fiat hnije uz v katalogu

nase ocel je jak bublinkova cokolada, dobra tak akorat do betonu

hawk, jdu se ozrat cus

btw to s tim strojirenstvim nemyslis vazne ne ? napr. Vitkovice dodnes patri ve strojirenstvi mezi spicku ,

btw na tu kliku nemusim na youtube, staci mi zajit asi 200 metru vedle do haly

Naposledy editováno 09.10.2009 17:17:30

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 17:21 | Nahoru | #189

Creck: ...delali jsme specialni oceli ve svetove kvalite, ale prevazne jsme vyrabeli hnuj...


Tohle je přesné - u nás samozřejmě uměli vyrobit špičkové materiály, ale ne v potřebném množství. Takže na jednu stranu se vyráběly drahé špičkové komponenty pro jaderné elektrárny, ale pro běžnou spotřebu se často používala "ocel" na úrovni hřebíkového železa. Což je ale pro socialistické hospodaření dost typické. Jeden výrobek skvělý a jiný dost šunt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 17:41 | Nahoru | #190

Creck>nema cenu se tu hadat ja ti rikam ze nase ocelarny (teda ocelarna) dnes nedelaji ani jedna pro automobilovy prumysl, kdysi od nas brali matros italove a dodnes se traduje ze Fiat hnije uz v katalogu

nase ocel je jak bublinkova cokolada, dobra tak akorat do betonu

hawk, jdu se ozrat cus

btw to s tim strojirenstvim nemyslis vazne ne ? napr. Vitkovice dodnes patri ve strojirenstvi mezi spicku ,



Tak ještě jednou.Není to materiálem,ale dalším zpracováním.Prostě stroje na kterých se opracovávaly díly,nebyly schopny pracovat v ideální kvalite a v úzkých tolerancích.Proto se výrobní tolerance nastavovaly tak,aby se daly příslušné díly vyrábět sériově a ještě to v motoru neštěrkalo (nadsázka).Zjednodušeně řečeno:vyrobil se už jetý díl .

Pokud jde o Vítkovice,nosil bys dříví do lesa.Já jsem Vítkovicema odkojený To že se např. klikovky vyráběly za komančů jak za krále klacka,ví každý kdo to tam zná.Zachraňovali to jen ti staří machři na mašinách,kteří dokázali vykouzlit něco z ničeno.Klobouk dolů.Bohužel to bylo za cenu prachbídné produktivity.To je ale těžké strojírenství,což je trošku někde jinde...

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 18:46 | Nahoru | #191
[quote]Creck>meli jsme matros supr, tak mozna 1970 - 1980 , ale dnesni kvalitni material musis vyrobit zahrivanim elektrikou, aby se tam co nejmene dostal vzduch , vysvetleno laicky, taky tomu nerozumim az natolik,

Já teda makal v Poldovce trochu jinde ale když se v pol. 70. let stavěla elektro ocelárna na Dříni, údajně se komanč plác přes kapsu a vybavil to zařízením od Siemense, tak jestli se tomu dá věřit, už tehdy měla paní Poldi nadčasové vybavení.

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 19:06 | Nahoru | #192
Cobra357> škoda té jawy 250 ohv vyvíjené v 80.letech.rozvod ohc bohužel padl,protože nesměli dovážet řemen ze západu.jen nechápu vedení jawy kdy už byla připravená a odzkoušená proč nespustily seriovou výrobu v roce 1990.prej ty prototypy sou v soukromých rukách.pěknej článek o té 250 byl v motoexpresu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 19:21 | Nahoru | #193
[quote]restore>Tak ještě jednou.Není to materiálem,ale dalším zpracováním.Prostě stroje na kterých se opracovávaly díly,nebyly schopny pracovat v ideální kvalite a v úzkých tolerancích.Proto se výrobní tolerance nastavovaly tak,aby se daly příslušné díly vyrábět sériově a ještě to v motoru neštěrkalo (nadsázka).Zjednodušeně řečeno:vyrobil se už jetý díl .

Pokud jde o Vítkovice,nosil bys dříví do lesa.Já jsem Vítkovicema odkojený To že se např. klikovky vyráběly za komančů jak za krále klacka,ví každý kdo to tam zná.Zachraňovali to jen ti staří machři na mašinách,kteří dokázali vykouzlit něco z ničeno.Klobouk dolů.Bohužel to bylo za cenu prachbídné produktivity.To je ale těžké strojírenství,což je trošku někde jinde Na životnost měla velký vliv 3x uložená klika a celkově zastaralá a napůl amatérsky vylepšovaná koncepce motoru,navíc kvalita zpracování byla k pláči.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 19:48 | Nahoru | #194
motocvok> Tady zřejmě došlo k omylu Vítkovické klikovky jsou do lodí,ne do motorek.Ty lodní jsou kapánek větší

Naposledy editováno 09.10.2009 19:49:07

Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #195
mno 60-100000km na škodováckým motoru, jak komu, jak s jakou údržbou...

sám provozuji jeden z nich, aspirující na 200000, k tomu ještě jeden novější, něco přes 170.. taky jezdí, přičemž si posledních pár let chroustá plyn přičemž jejich historii znám... a jezdí čoveče, jezdí furt, a ještě dlouho jezdit bude.... jeho dnešní nástupce HTP má naopak silné materiálové problémy hlavně ohledně hlavy válců, ventilů a jejich sedel..

takže možná že tehdy nebyly úplně supr materiály, zase se s nimi možná toliko nešetřilo... a pochopitelně vývoj se udál i v oblasti materiálů všeobecně, nejen oceli, což musí být někde vidět... dříve se dělalo z dostupnějších materiálů, a dimenzovalo se spíše více, dnes se dimenzuje na hranu s tím, že často bývá levnější vyrobit věc subtilnější z dobrého materiálu, než z obyčejnějšího v odpovídajícím nadimenzování rozměrů..

a ty stará auta, která dnes jezdí po 30 letech... často jsou jejich karoserie lepší než u 10-15 letých felicií....

na staré škdovky budu vzpomínat v dobrém, jako na poměrně spolehlivá jednoduchá auta, která sloužila dobře v minulosti a spoustě lidí slouží dodnes...

dnešní auta nejsou, pokud vezmu mechanickou kvalitu konstrukce o nic lepší, ale bohužel si svojí složitostí, byť dnes už to ze spousty důvodů moc jinak nelze, tahají riziko něpříjemných závad s vysokými náklady - bohužel - ovšem to téměř zaručuje to, že za 30 let jezdit nebudou, protože příčinou závady nebude upadlej drát, nebo ucpaná tryska, ale věci způsobující nerentabilní opravu. takže ta stará uata, nebyla tak špatná, a dodnes ani nejsou, byť v některých parametrech můžou být dnes opravdu nevyhovujcí.

a to samé kouzlo já vidím ve starých motorkách, pročež několik Čz vlastním... to není o rychlosti, honění ega, atd. to je o tom že mám rád mechaniku a toto mi ji dává, a i těch pár trampot co mi občas veteráni způsobí, je v podstatě kus zábavy... a právě ta samozřejmost toho že dnešní motoryk jedou 200 kdekoli, a bez vibrací a neduhů jedou jak elektromotor... to prostě není ono - alespoň pro mne..

proto mne baví, když tyhle staré stroje jezdí právě proto, že jsem schopen je svými znalostmi a zručností v provozu udržet, že přes jejich věk a vlastnosti v pohodě kamkoli dojedu.. a že na 40let staré motorce v pár otáčkách zpráskám namistrovaný mladíky sedlající často i silnější objemovou třídu, zase hovoří něco o tom, že asi nejezdím tejden a k tej motorce jsem trochu přirostl... potom na rovině umí zatáhnout za plyn a letět rovně kdejakej jouda....

Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 20:07 | Nahoru | #196
k politice se vyjadřovat nehodlám, jednak kvůli věku, druhak protože to nemá cenu se o něčem dohadovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 20:17 | Nahoru | #197

restore>Tak ještě jednou.Není to materiálem,ale dalším zpracováním.Prostě stroje na kterých se opracovávaly díly,nebyly schopny pracovat v ideální kvalite a v úzkých tolerancích.Proto se výrobní tolerance nastavovaly tak,aby se daly příslušné díly vyrábět sériově a ještě to v motoru neštěrkalo (nadsázka).Zjednodušeně řečeno:vyrobil se už jetý díl .

Pokud jde o Vítkovice,nosil bys dříví do lesa.Já jsem Vítkovicema odkojený To že se např. klikovky vyráběly za komančů jak za krále klacka,ví každý kdo to tam zná.Zachraňovali to jen ti staří machři na mašinách,kteří dokázali vykouzlit něco z ničeno.Klobouk dolů.Bohužel to bylo za cenu prachbídné produktivity.To je ale těžké strojírenství,což je trošku někde jinde...



Bylo to i materiálem. Ano, Poldovka dokázala udělat špičkové materiály pro lékařské použití, taky třeba vynikající TEMku, ale třeba poměrně běžné oceli řady 14 a 16, to byla často tragedie. Hojně používaná cementačka 14220 má toleranci složení širokou, jak kdyby tam měl projet autobus, ale když sis nechal udělat rozbor vzorku, tak museli zasáhnout soudruzi, aby se to ututlalo. Takže třeba otestuješ prototypy, vše je v pohodě. Uděláš serii z jiné šarže materiálu a nestačíš se divit. I když jsi to prohnal stejným tepelným zpracováním, v jádru naměříš úplně jiné tvrosti - buď je to skoro bláto nebo je tam najednou moc a praská to, protože je to překalený.

1 reakcí na tento příspěvek Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 20:42 | Nahoru | #198
STANDA VFR - black333> Co ta Dačka?Seš s ní spokojenej?

Prečo sa pytaš?Dufam že si nechceš robiť zo mna srandu.No ale aj tak,je to 1.6-tka,z komplet vybavou:4xABG,2xel.okna,pal.počitač a doplnkami,ťaž. zariadenie,lakť.opierka,strešne lyžiny,alarm central na dialku.Z autom sme spokojny nad mieru a oproti Fabiam,proste neporovnatelne.No naši ju brali ale hlavne ju využivaju bratia a ja občas občas,sam mam Scenica ale z tych prvych modelov.Skvelo odporučam ale stale sa najdu ludia ktory sa s toho auta smeju.Najradšej mam tych ktory ti povedia čo to maš za hrču a sami maju Feliciu.Ako som pisal,nadmieru spokojny z vykonom,stabilitou,spotrebou!!!ta je perfektna proste nebanujeme

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 21:09 | Nahoru | #199
black333> Brzo budeme muset řešit povoz tak se ptám.Srandu si s tebe dělat nebudu,za tu cenu co to prodávají se divím že to vůbec nějak funguje.Docela se mi líbí ten Stepway a za ty peníze...Naštěstí netrpím nějakým Škodavw syndromem jen lehkou formou VFR syndromu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 21:23 | Nahoru | #200

hok>Bylo to i materiálem. Ano, Poldovka dokázala udělat špičkové materiály pro lékařské použití, taky třeba vynikající TEMku, ale třeba poměrně běžné oceli řady 14 a 16, to byla často tragedie. Hojně používaná cementačka 14220 má toleranci složení širokou, jak kdyby tam měl projet autobus, ale když sis nechal udělat rozbor vzorku, tak museli zasáhnout soudruzi, aby se to ututlalo. Takže třeba otestuješ prototypy, vše je v pohodě. Uděláš serii z jiné šarže materiálu a nestačíš se divit. I když jsi to prohnal stejným tepelným zpracováním, v jádru naměříš úplně jiné tvrosti - buď je to skoro bláto nebo je tam najednou moc a praská to, protože je to překalený.



To co popisuješ není ani tak neschopnost vyrobit odpovídající materiál,jako spíš technologická nekázeň,čili bordel.Teď zase naseru Cobru a řeknu že tohle byl za minulého režimu skoro folklór.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

9.10.2009 v 22:38 | Nahoru | #201

restore>To co popisuješ není ani tak neschopnost vyrobit odpovídající materiál,jako spíš technologická nekázeň,čili bordel.Teď zase naseru Cobru a řeknu že tohle byl za minulého režimu skoro folklór.



klasickej tehdejší mrdník, z toho neschopnost vyrobit materiál tak, jak měl být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 00:18 | Nahoru | #202

Cobra357>A proboha přestaňte pořád omílat tu větu o tom že "do socialismu nepojedeme na motorkách".
Tenhle blábol (pečlivě dokola omýlaný polistopadovými "novináři")má na svědomí A.Zápotocký někdy v roce 51. Že by se od tý doby v republice zastavil vývoj motorek jsem si vážně nevšimnul

A maco: Ono to nebylo tak nesmyslný jak ti to připadá.když se na vesnici sjelo na návsi 10 pincků s vykuchanejma laufama a jezdili kolem dokola celý odpoledne (a to se v tý době běžně dělo), nemohlo to jinak dopadnout. To máš to samý jako když dneska jezdí party kreténů po lese na kroskách a čtyřkolkách porostem.Prostě se to zakáže.To nemá s politikou co dělat. To je jen o lidský bezohlednosti a blbosti.


Co zas ja? Takhle to bylo prezentováni v dokumentu o Jawách v naší veřejnoprávní televizi.Jak jsem koupil tak prodávám.Eventuální stížnosti smeruj do ČT,když to není pravda a hovno tomu rozumí

Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 05:00 | Nahoru | #203
s prominutim , kecare tu sracky, jak poldi,tak NH i vitkovice meli tandemove pece, coz je ruska technologie

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 09:34 | Nahoru | #204

Cobra357>No hlavně že dneska už mrdník není.Taky bohužel už skoro nejsou český fabriky.
Přestaňte čumět 60 let zpátky a čumte jen 20. Paráda co?

TAK jo,dáme rok 89,nákladní auta,Liaz-nepoužitelný šrot,v konkurenci absolutně ztracený auto.Tatra,nekvalitní olejnička,vhdná max pod bagr,pokud nevadí spotřeba a nespolehlivost,obojí pro řidiče za trest a o zdraví.Osobní auta,Škodovka,uplný šrot,aliaz favorit,komplet na hovno nekonkurence schopný šrot,Tatra,snaha o luxusní papalášfáro,nekvalitní a ve srovnání s jinými značkami k smíchu.MotorkyJawa 350 a ČZ myslím jen 175,darmo mluvit,Dnes,Jawa a Tatra jsou v komatu,nejspíš zaslouženě,Liaz je mrtvej,taky zaslouženě a Škodovka vyrábí auta jaké by v životě nevyráběla bez německé spolupráce.Tolik z mého oboru,ve kterém se pohybuju celý život,myslím že jinde to je podobný.

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 09:36 | Nahoru | #205

restore>motocvok> Tady zřejmě došlo k omylu Vítkovické klikovky jsou do lodí,ne do motorek.Ty lodní jsou kapánek větší

já psal jen o tom škodováckém motoru,nějak se to zamíchalo,netuším co se vyrábí ve Vítkovicích

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 09:38 | Nahoru | #206

Cobra357>Peacemaker>
Jo a nezapomeňte mě zase zobáci nadávat do komoušů. Jenže pravda je jen jedna.



a to RUDÁÁÁ!!!

no zase si užiješ své chvíle, blíží se výročí Velké říjnové socialistické revoluce, už máš připravenej rudej fábor?

Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 10:03 | Nahoru | #207
To že nám za komančů v některejch oborech dost ujel vlak nikdo nezmění.Teť se to zase jen horko těžko dohání a někde už to nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 10:24 | Nahoru | #208

Cobra357>No hlavně že dneska už mrdník není.Taky bohužel už skoro nejsou český fabriky.
Přestaňte čumět 60 let zpátky a čumte jen 20. Paráda co?


já když srovnám tenkrát a tehdy, tak říkám paráda. Samozřejmě spousta věcí by mohla být o hodně lepší, ale když srovnám celek, tak je to jednoznačné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 10:40 | Nahoru | #209
Cobra357> ty umíš fakt jen nadávat,musí to být hrozně smutný život,doufám že ze mě nikdy nebude tak protivnej dědek.

(reakce na) Máme se za co stydět- je mi z toho smutno!!!

10.10.2009 v 10:53 | Nahoru | #210

motocvok>Cobra357> ty umíš fakt jen nadávat,musí to být hrozně smutný život,doufám že ze mě nikdy nebude tak protivnej dědek.


jeho volba, tak ho nech, ať si to užije
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal


TOPlist