Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!
Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
NoFear4>mari> no nevim jestli se da skloubit motorka na stunt a na okruhy...to by asi nejlip zodpovedel Srsen....ale ono jde vlastne vsechno kdyz se chce ze?
No když se nad tim zamyslíš, tak já v tom zas tak velkej problém nevidim.
Maximálně by se tam hodily cross. řidítka,nějakej ten padák a jenej převod a můžeš na letiště.
Pak to vše sundáš, nasstrojíš lamináty, vyměníš z. rozetu za menší,origo řidítka a můžeš na okruh-padáky tam necháš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
NoFear4>DAWE to nerad uvidi,ale kup orvanou K1 litra a nemusi s tim delat vubec nic ani na okruh,ani na stunt
Ty seš na ty výdaje exšpert, jak velký bude rozdíl v provozních nákladech na okruhu se 750 vs. litrem???
Myslim že ve spotřebě nebude velkej rozdíl, servisní intervaly stejný, max ten litr asi víc vydrží motorově.Největší rozdíl bude asi v obutí, ale mezi 180kou a 190kou zas tak velkej cenovej rozdíl nebude.
Jo vlastně, na 750 budou gumy ubejvat pomaleji, tak že 750
Naposledy editováno 12.05.2009 22:54:36
mari>NoFear4>mari> no nevim jestli se da skloubit motorka na stunt a na okruhy...to by asi nejlip zodpovedel Srsen....ale ono jde vlastne vsechno kdyz se chce ze?
No když se nad tim zamyslíš, tak já v tom zas tak velkej problém nevidim.
Maximálně by se tam hodily cross. řidítka,nějakej ten padák a jenej převod a můžeš na letiště.
Pak to vše sundáš, nasstrojíš lamináty, vyměníš z. rozetu za menší,origo řidítka a můžeš na okruh-padáky tam necháš
No pokud to vidis takhle tak nemam namitek...
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsx-r-1000-116546.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Dawe02>mari> za 80 tisic koupis uz velmi dobry strij, ale ja bych ti to jako zacatecnikovi na okruhu nedoporucoval, protoze to nejspis brzo vyvalis a pekne moto je vetsi skoda, tu si muzes koupit na druhou, nebo treti okruhovou sezonu.
Ten SRAD je opravdu drzak, ne jako ty dnesni papirove ramy
Jestli chces, udelam ti cenu
Jinak rozdil mezi SRADem a K5/K6 zase neni tak dramaticky, jak by se mohlo zdat, snd jen ze ty nove jednou jako krava...to se neda ani popsat jak to naprevodovane jede! Chce to cloveka setrast a zabit
Tak se pochlub, čeho se potřebuješ zbavit, když je to odlítaný na okruhu, žere to olej pružící a tlumící elementy jsou dávno posmrti
Ne určo bude vymazlená v A1 stavu s doplňkama za bambilion
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
mari>NoFear4>DAWE to nerad uvidi,ale kup orvanou K1 litra a nemusi s tim delat vubec nic ani na okruh,ani na stunt
Ty seš na ty výdaje exšpert, jak velký bude rozdíl v provozních nákladech na okruhu se 750 vs. litrem???
Myslim že ve spotřebě nebude velkej rozdíl, servisní intervaly stejný, max ten litr asi víc vydrží motorově.Největší rozdíl bude asi v obutí, ale mezi 180kou a 190kou zas tak velkej cenovej rozdíl nebude.
Jo vlastně, na 750 budou gumy ubejvat pomaleji, tak že 750
jezdim na litru 180ku,takze gumy neres,mozna bude litr gumu trochu vic zrat.Ale to se tebe jako zacatecnika taky tykat nebude...jestli teda netahas za heft moc silne?
Naklady budou stejny,jen s tim rozdilem,ze 750 proti litru nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
NoFear4>mari>NoFear4>DAWE to nerad uvidi,ale kup orvanou K1 litra a nemusi s tim delat vubec nic ani na okruh,ani na stunt
Ty seš na ty výdaje exšpert, jak velký bude rozdíl v provozních nákladech na okruhu se 750 vs. litrem???
Myslim že ve spotřebě nebude velkej rozdíl, servisní intervaly stejný, max ten litr asi víc vydrží motorově.Největší rozdíl bude asi v obutí, ale mezi 180kou a 190kou zas tak velkej cenovej rozdíl nebude.
Jo vlastně, na 750 budou gumy ubejvat pomaleji, tak že 750
jezdim na litru 180ku,takze gumy neres,mozna bude litr gumu trochu vic zrat.Ale to se tebe jako zacatecnika taky tykat nebude...jestli teda netahas za heft moc silne?
Naklady budou stejny,jen s tim rozdilem,ze 750 proti litru nejede.
Myslíš asi tak , jako ta tvoje mrcha proti mýmu natuňenýmu AUTOBUSU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-1998--77912.html
A jak je to u litrů, do jakýho roku se dělaly ještě s "poctivějšíma" rámama a který ročníky trpěly na praskání rámu v krku řízrní???
To vypadá, že krom Suzi nejni jinýho kandidáta, na moje potřeby
Rád bych třeba nějakýho toho dvouvála, napadá vás něco použitelnýho?Co TELE Rkoo???,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
mari>
Myslíš asi tak , jako ta tvoje mrcha proti mýmu natuňenýmu AUTOBUSU
No nevim jestli je tohle zrovna dobre prirovnani.Chtit se honit s obtloustlou cestovni motorkou proti stihlemu litru.Ale svym zpusobem by to tak nekde pri rychlosti 300 mohlo byt znat,ze mas vetsi obsah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Dawe02>mari> ty ho jeste neznas?
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-1998--77912.html
jo tak tuhle profláklou zelenou mrchu už jsem viděl, jak to že to ještě nikdo nekoupil???
Co znamená v textu " Levne pripadne opravy po padu."???
Když já bych asi radši něco sériovýho, aby se v tom nebál pak někdo vrtat, kdyby bylo třeba a taky se to pak líp prodá.
Na moje účely s mou výkonností postačí ze začátku sériovka s laďáčkem
Ty tvoje úpravičky to je všechno tvoje práce???Posunulo to motorku dopředu na okruhu, oproti sérii???
To musí žrát jak tank , ale je za rozumnej peníz,radši se ale neptám na km...
NoFear4>mari>
Myslíš asi tak , jako ta tvoje mrcha proti mýmu natuňenýmu AUTOBUSU
No nevim jestli je tohle zrovna dobre prirovnani.Chtit se honit s obtloustlou cestovni motorkou proti stihlemu litru.Ale svym zpusobem by to tak nekde pri rychlosti 300 mohlo byt znat,ze mas vetsi obsah
Cetovní, ale kdysi vyrobenou jako supersport, víš? A obtloustlá je jen na oko, jak se hne, tak je v poho
A stejně bych ti na rovince natrhnul kaďák
edit: máš recht, ujel bys mi, ale narozdíl se podemnou od volnoběhu něco děje, když za to vemu a to i při zařazený 6tce!!!
Naposledy editováno 12.05.2009 23:17:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Ty upravy jsou vsechno moje prace, je tu na to tema - CLICK. Da se rict, ze je to od serie hodne jina motorka, lepe jede (na motor jsem obvykle daval i litry do r.2003 cca), je znat mnohem nizsi hmotnost.
Ted uz nezere tolik jako driv, ubral jsem na jehlach a spotreba klesla, naposledy s nim jezdil Ruck po CEC2 a myslim ze nejakych 10 litru za pul hodinky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Ta K6 by se mi líbila
Jak to vidíš ty? :
Ty 750 96-99 maj oproti 05-06 bytelnější rámy?
A jak je to u litrů, do jakýho roku se dělaly ještě s "poctivějšíma" rámama a který ročníky trpěly na praskání rámu v krku řízrní???
To vypadá, že krom Suzi nejni jinýho kandidáta, na moje potřeby
Rád bych třeba nějakýho toho dvouvála, napadá vás něco použitelnýho?Co TELE Rkoo???,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
NoFear4>Skalda>NoFear4>...Jen ze driv se na Honda dnech a jim podobnych akcich neplatilo nic.nevim jak to je ted....
a stale se nic neplati, zrovna v patek tam jedu...
No tak vidis.To byl muj trenink na ukruhu.Kazdy rok den otevrenych dveri,na jare i na podzim v -5stupnich letet zmrzlej po ose s mladou za sebou v jeanach a bundicce do Brna.tam celej den kravit a pak zase vecer zpatky.A pak pravidelne Honda,Yamaha,Suzuki dny a ikdyz mel clovek jinej model motorky,tak ji prehodil pres svodidla nekde potajmu a stejne to tam odkrouzil Jenze to uz malo kdo muze pochopit z tady tech strelcu zavodniku,jak se tenkrat trenovalo aby se dneska jezdilo rychle
Hele Marťas, my se musíme znát! Šiju tady do Tebe, ale třeba v roce 1999 jsem na Yamaha dnu v Mostě za 1,5 dne najezdil na svojí YZF 750 okruhových 1000km = všechny známé, včetně polovičky jsem nahlásil na jízdy a mezi (tehdy se ještě jezdilo 25minut+střídání)z bídou stačil zajet na pumpu. Okruhový benzin byl moooc drahy. A co teprve v dřevních dobách Yamaha dnů 1995-96 byl tusím první a od 1997 jsem byl pravidelným účastníkem stejně jako Kuba Millerů-ČMN,a maník=sakra vypadlo mi jméno, ale jezdil FJ 1100(najeto 380 000km a původní spodek) převrtané-Wiseco, přední vidle s 6-písty třemeny a byl členem street skupiny Hanzlík, Vitanovský, Rozsypal....(dej mu PánBuh nebe = zabil se na Thunder Ace-u=dobrej kluk, pohodojej cestovatel, hodně přispíval do Bikes Info-měsíčníku zdarma vydávajícho Markem Lichtenbergem).
Dnes už je doba na okruhových dnech nesrovnatelná. Objednávky jízd několika málo krátkých jízd daleko dopředu a s ohledem na výkonostní sestavu lidí už nemá cenu honit nějaké superstroje, ale třeba 125 jako loni O. Lelků(také již na Pravdě)=ten tam mnoho "nezkrotně divokých" R1-čkářů připravil onou R 125-tkou o iluze.
Hele, ale pamatuji jen jednou, že se tam nějakej cvok nacpal s jinou značkou motorky. Na pořadatele se potom ještě choval drze až vyzývavě a dostal pěkně přes držku = nebyls to Ty? To byl ale jediný případ, který pamatuji a že jsem na žádném firemním dni většinou nechyběl. Tak zase neblbni, že to vůbec šlo a že to bylo běžné = ani v křeči!
A už vůbec netvrď, že "uz malo kdo muze pochopit z tady tech strelcu zavodniku,jak se tenkrat trenovalo aby se dneska jezdilo rychle".
Tady je dobře 1/3 lidí i starších a nebo našich ročníků = jen mají rozum a jen se baví čtením, na rozdíl od nás - starých oslů. A hlavně PAMATUJÍ A ZAŽILI!!!
Starou partu kaskaderskou si taky pamatuju vcetne toho co se zabil,ale vypadlo mi to jmeno taky.Jezdil furt ve stoje na nadrzi a tak...to byly casy.
Mozna tady jsou chlapi co driv take jezdili....nevim...skoda ze nenapisou.Jeste by jsme mohli hezky zavzpominat
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Celkem rozumím tomu, že se snažíš ušetřit každou kačku, to se snažíme přece všichni a Tvá kalkulace hned úvodním příspěvku taky není nesmyslná.
Rozdíl v nákladech na sezonu je ten, že Fear počítá jen přímé náklady, protože odjel dva závody "jen tak", ale třeba já, který mám stejně jako Fear jen jednu motorku, se kterou třeba v sobotu odjedu závod a v neděli, když je pěkně, tak mně potkáte v Bečovských zatáčkách, do nákladů počítám i další věci, jako je údržba, repase různých věcí (přece jen mám už "babičku"), přípravu stroje, nahříváky, občas helmu, kombošku, boty, rukavice, sadu základních náhradních dílů a plno dalších věcí, které se kvůli tomu na závody nabalí.
Naposledy editováno 13.05.2009 06:43:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Peacemaker>Ivos Pospisil. a nezabil se na motorce.
No zas takového "Alzhaimra" nemám. Naposledy jsme spolu mluvili na nějakém okruhovém dni, kdy v Mostě skákal "Kuchta" salto. Ivoš v té době prodával FJ-čko, protože pořídil litrového Fazera. A a někdy na podzim-tuším 2004 se potkal s autem a mělo to být na půjčeném YZF 1000??!
Ivoše je škoda !
2 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...
Nehledě na to, že pokud to chce někdo dělat na jiné úrovní a pořádně (nikoliv CEC 2 apod.) tak pak jsou ty částky úplně, ale ÚPLNĚ jinde
Řekněme, že tvé schéma odpovídá "sem tam nějakému" poježdění na okruhu v průměrných časech bez větších ambic