2 reakcí na tento příspěvek Další smrťák.
Ty dva jsem znal rok a půl a včera jsem s nima jezdil. Buchláky už jezdím 6 let a to co jsem prožil včera,už nechci nikdy zažít.Trhá mi to srdce,když si na to vše vzpomenu.Jel jsem hned za nima.Pavel už nemohl víc nic dělat,když měl auto ve svém pruhu.....
Oživoval jsem oba, ale už to nešlo. Umírali mi v rukou.
NECHTĚL JSEM TADY NIC PSÁT, ALE DÍKY TĚM NĚKTERÝM PŘÍSPĚVKŮM JSEM MUSEL.
Jsem s toho hodně špatný.
Upřímnou soustrast jejich rodinám.
Pavle a Lucko budete nám chybět.
Fanoš
1 reakcí na tento příspěvek Další smrťák.
Trosku mimo: Dnes rano po pul sedme jsem jel na Jawe do prace a mezi Dolnima Brezanama a Pisnici na odbocce na Cholupici byli 2 namoreny auta a motorka v prikope kolama vzhuru. Nikoho v motohadrech jsem tam nevidel, asi ho uz odvezla sanitka. Byli tam jen hasici. Nekdo z vas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
Je vážně zajímavý, že když se stane nehoda a je na vině motorkář tak to všude ventilujou a schválně na to poukazojou. Ale když je na vině plechovka tak všichni držej hubu a radši napíšou, že je to v šetření policie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
V podstatě z toho vyznělo to,že dotyčný řidič je debil,když se vyboural a ještě navíc se spolujezdkyní. Jako Cubo napadlo tě,že to tak nechtěl? že s tou holkou co měl za sebou chodil nebo žil a odpovědnost za ni si plně uvědomoval? Že když byl sám tak jezdil rychle a bez pravidel, tak jak my všichni ostatní, a s ní jezdil přesně tak jak popisuješ ty,tzn. zodpovědně a opatrně tak, aby ji umírat neviděl. Napadlo tě to,že přes všechnu tuto opatrnost jsou věci,které neovlivníš a zatáčku,kterou jsi předtím projel stokrát můžeš po stoprvé nezvládnout, přestože ji pojedeš na 30% toho jak ji jezdíš jindy sám? že tě může osvítit protislunko, podklouznout ti kolo v minimálním náklonu, rozhodit tě nerovnost silnice, ohrozit tě auto v prostisměru, stav motorky, smůla, prostě že těch vlivů může být tolik,že o nich ani nemáš ponětí?
Všechny ty kecy o debilech bych chápal pokud by se jednalo o někoho kdo prolítnul hlavní třídu ve městě po zadním a pak to narval do nějakého auta,to je debil,ale hodnotit něco o čem nemám ani páru,navíc jen na základě infa co podala komerční televize,která se živí jen krváky mi přijde opravdu ubohé.
Naposledy editováno 04.11.2008 23:09:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
MrsAtasova>kov> POřád nechápu....po ABS,není žádná brzdná čára?
no zkus si odpovedet sama. ABS zaridi aby se ti nezablokovali kola. Kdy vznikaji cary na silnici ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
a nejsou to ty klasicky cary, ale poznat to je
Naposledy editováno 05.11.2008 07:47:00
Ale taky už jsem vyděla brzdnou čáru,od auta,které jelo opravdu rychle a viděla jsem i brzdnou čáru(přerušovanou),i jsem z toho usoudila ABS......proto jsme se ptala(asi blbě)......brzdná čára,při nižší rychlosti,tedy "skoro" není...??!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
MrsAtasova>president> nejsou to ty klasicky cary, ale poznat to je,ANO sou (přerušované),spíš mě zajímalo,jak se liší brzdná dráha ABS,při různé rychlosti..... ,blbě jsem to podala....
Brzdná dráha s ABS je na suchu DELŠÍ! naopak za horší adheze KRATŠÍ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
Jako chápu,jen mě zajímá ten "vyloženě učinek".......
třeba brzdím na suchu v 90km/hod........ brzdím v zimě na sněhu v 90km/hod......v čem se přímo" liší,povaha brždění ABS"......kuva,neumím to napsat,co bych chtěla vědět...
Naposledy editováno 05.11.2008 08:46:43
jinak u aut je to jasné-dupneš na brzdy (auto bez ABS) a na suchém drsném povrchu se kola třou o vozovku celou dobu brždění, kdežto s ABS "se neblokujou celou dobu" sem tam se protočí a tím ujede auto o něco delší vzdálenost. To ale neplatí na sněhu/ledu/listí/mokru, kde je adheze několikrát nižší.
U moto je brzdná dráha kratší s ABS neboť bez ABS nemůžeš brzdit naplno aniž bys nespadla-tzn bez ABS blokneš kola a jdeš na hubu, takže brzdíš míň než bys mohla-nejsi jako člověk schopna udržet motorku na rozhraní adheze a smyku, zatímco ABS na motorce toto eliminuje a drží motorku "v takovém stavu", že ke smyku nedojde-brzíš vlastně intenzivněji a proto máš brzdnou dráhu kratší a nespadneš...
Naposledy editováno 05.11.2008 09:14:10
MrsAtasova>fockewulf>Hhhhhh???? Oh????? proč,jak,co?! :\
Jako chápu,jen mě zajímá ten "vyloženě učinek".......
třeba brzdím na suchu v 90km/hod........ brzdím v zimě na sněhu v 90km/hod......v čem se přímo" liší,povaha brždění ABS"......kuva,neumím to napsat,co bych chtěla vědět...
Pri mereni stejnejch aut s ABS/bez
sucho: temer stejna brznda draha
mokro: 1:1,3 ve prospech abs
sneholedovo: 1:2 ve prospech ABS
Ale to jsou jen brzdne drahy, dulezita vlastnost ABS i na suchu je, ze auto uzstava pod plnyma brzdama manevrovatelne, tzn krome toho ze co nejvic brzdis, tak se muzes jeste vyhnout. U auta bez ABS jedes se zablokovanymi koly a auto nejde ridit. Teoreticky to muzes zahamtnout, odbrzdit az na doraz, pak to pustit a vyhnout se. ALe to da MAAAALOkdo. Kdo si mysli ze to da, at si to jde vyzkouset na polygon do mostu. Schvalne jsem si tam vzal auticko bez ABS :)
Mno a jinak funguje to tak, ze senzor hlida jestli se kolo otaci, a kdyz zjisti ze uz skoro ne, tak proste ubere brzdnou silu (kopnuti do pedalu).
Naposledy editováno 05.11.2008 14:46:01
1 reakcí na tento příspěvek Další smrťák.
kov>Je možnost, že kdyby měl na motorce ABS,že by pod to auto nevletěl? Jak se chová ABS ve velkém náklonu? Uhlídá to kolo, nebo k tomu podklouznutí stejně dojde,byť o něco později než bez ABS? Nikdy jsem na motorce s ABS neseděl,tak se možná ptám blbě...
Ja na motorce s abs sedel, ale byla pujcena, a tak se clovek nepousti do zadnejch blbosti. Kazdopadne co jsem slysel, tak v naklonu te nezachrani ani svecena voda, natoz ABS. Ono hlida aby se kolo otacelo, ale jestli ulitne do strany, s tim zadny abs nic neudela ...
Cubo, vidím že jsi z Prahy, byls někdy na Buchlácích? Víš jaký je tam povrch, provoz, jak rychlé jsou tam zatáčky, žes byl ten nejchytřejší? To tě opravdu nenapadlo, že ta vina nemusela být pouze na straně toho kluka s motorkou? A i kdyby, nemyslíš, žes aspoň mohl volit trošku jiná slova???
Na fóru přispívám málokdy do diskuze, ale opravdu je mi na blití, když čtu příspěvky místních rádoby Dušínů, obzvláště, když je tématem nějaká nehoda...
1 reakcí na tento příspěvek Další smrťák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
Pokud by tobylo opravdu tak, dal bych řidiči auta spoluvinu, ne vinu, v poměru tak 75% řidič auta 25% motorkář, ale stejně, k čemu by to bylo, pochybuju, že půjde do vězení a ty dva z motorky to nevrátí....
1 reakcí na tento příspěvek Další smrťák.
jinak on je mrtvy, ale byl "v pravu" ... a k cemu mu to bylo - to je to, co se tady resi imrvere ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
Už to chápeš...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další smrťák.
jako po dlouhé době mě něco, co tu čtu fakt, ale opravdu moc nasralo!!! naštěstí takových jelit tam moc nejezdí, vím naštěstí jen o jednom. a to sem tu kdysi už psal. se nedivím, že s takovýma názorama to na těch silnicách vypadá, jak to vypadá!
Naposledy editováno 08.11.2008 09:46:39