globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 11:20 | Nahoru | #181
zx10er>no já ho mám vytisknutý tady před sebou na stole... je to z předtisku časopisu, takže to ještě není nikde ofiko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 11:52 | Nahoru | #182

zx10er píše: Bubrak ZX10R>Ja mel 207 na sve zx10/05, bylo to snad s omezovacem, ale uz to netahlo. Dvojka tak do 195. Ale 08micka je jinej stroj ma peak v 12500 tam to asi ma smysl tocit.
Jinak z 211 na dvojku nejsem vůbec nadšenej, myslim, ze řikali ze kvalty zkratěj. Hlavne aby byla kratší jednička! Na tom videu na jednicku vůbec nejel nebo ano?
Jednicka byla u 04/05 neunosne dlouha, dokonce mě na prvních 50 metrech vykouřil banďour 1250, z čehož jsem tri dny nespal.


:P :lol: :lol: jenze ten bandour by ti nandal i s kratsi jednickou, protoze by se ti to zvedalo, tam ten prevod ani skoro neni dulezitej na 50 metru (a i 150 metru), tam to chce spis stahnout vidle nebo dat dozadu rampu :) to mas tak kazdej lehkej kratkej litr

jinak kam tocit, to je jasny, ja radim v cervenym, protoze sice to za vrcholem tahne min, ale porad na nizsi kvalt vic nez kdyz zaradis na vyssi/delsi, blikacku mam ve 13tis a radim az potom, takze treba 13 az 13,5, omezovac bude 14,0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 12:56 | Nahoru | #183
Bubrak ZX10R>Tak je vidět, že víš o čem mluvíš. Máš přesne pravdu! Samozřejme jsem se nechtel vzdát s tím banďourem a dával jsem tomu točky přes spoku, ale ejhle bylo to nahoře a už bych přepadl na záda, tak jsem musel zvolnit. Baďour se moc nezvedá jezdil jsem na tom a do 50ty i do kilča to táhne jak sviňa. Nad 150 je ve srovnání s zx10 uplně mrtvej stroj.
Ja mel kontrolku na 12500 vic jsem netocil, ale mozna jak mas KN + ladak - jakej že vlastně máš? - tak se motorka ochotneji víc vytáčí. Obecne s průchozím filtrem je kazdej motor ochotnějsi jit do toček.
U serie to melo smysl jedine treba pred horizontem nebo zatackou, kdy bych už ztratil přeřazováním na vyšší kvalt. Ale na sprint, alespon co jsem si meril sám bylo optimalní tech 12500. Kdyz jsem tocil do omezovače - 14 tak jsem v danmém bodě dosájl nižšá ryachlosti než při točení do 12500.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 13:01 | Nahoru | #184
Michal R10>Tak to se máš. Mas info v předstihi a i kolega od Vas ten mel zase obrázky v predstihu a nechtel mi je dát :( . Ale to celkem chapu pokud dostanete info s podmínkou nešířit nedá se nic delat.
Ješte tam neco píšou zajímavého v tom CNM co by stalo za zmínku?

Jinak ješte k tomu jak si se ptal proc ne z USA, tak uz jsem na to odpovídal, ale dodávám další: 1rok záruky. Nic moc. ZX10/08 s takovým výkonem jakožto novinka by přeci jen mohla mít nejaké mouchy a pak bych se nedoplatil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 13:47 | Nahoru | #185
zx10er>s tím naprosto souhlasím a proto si počkám a nechám si ji dovézt buďto až ke konci 08 a nebo novou 09... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 16:41 | Nahoru | #186
Michal R10>jako zamestance bys ji mel od aska ne? za lepsi cenu, je to tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 16:48 | Nahoru | #187
zx10er>no tak určitě bych ji měl za lepší cenu, ale při kurzu koruny vůči dolaru se to pořád neuvěřitelně vyplatí dovézt si ji ze Států...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

14.12.2007 v 17:57 | Nahoru | #188
Michal R10>A ty pudeš tedy do USA verze?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

15.12.2007 v 21:00 | Nahoru | #189
zx10er>no já určitě, ale né tenhle rok... počkám si na další...

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

16.12.2007 v 00:02 | Nahoru | #190
Michal R10>Ty si vlastne popisoval, ze mas know how na dovoz z USA. Nechtel bys mi udelat kalkulaci na muj mail? /v profilu/

Kawasaki ZX10-R 2008

18.12.2007 v 19:42 | Nahoru | #191
cena zx10r-2008 vychazí v UK cca na 310K

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

18.12.2007 v 19:44 | Nahoru | #192
nojo ale tam mas riditka vpravo :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

18.12.2007 v 20:54 | Nahoru | #193
Bubrak ZX10R> ;) :P

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

18.12.2007 v 20:55 | Nahoru | #194
Pokud objevíte někdo cenu v .de napiste diky

Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 18:09 | Nahoru | #195
Dnes jsem cetl test v Supermotu.
V podstate tam nerekli nic novýho, žadný popisy z jízdy dojmy, jen sámý známý kecy.
Škoda, snad se bude testovat i dál a líp :P

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 18:27 | Nahoru | #196
Meli bysme to otestovat my, myslim ze by dostala pekne za usi. :D

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 18:53 | Nahoru | #197
Bubrak ZX10R>Taky me to napadlo. Pokud budu vsak cekat na ofic. zapůjčku od kawy - cca duben ne-li déle, budu pak minimalne pul sezony bez motky nic moc.
No pisou tam, ze 04/05 byl nezkrotne divoka, a ze 08 je i pro mene zkusene jezdce diky track kontrole.

A taky, ze prej omezovac omezuje od 13000, ale to mi prijde jako blud kor u motorky, ktera ma maximum v 12500.
Asi si Mr. redaktor spletl cervene pole na otackomeru s omezovacem.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 18:58 | Nahoru | #198
Bubrak ZX10R>nevim jestli si cetl muj prispevek number #184. Pokud k tomu neco mas, napis.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 18:58 | Nahoru | #199
zx10er: a co obnasi ta ofic zapujcka ? ten omezovac se mi taky nezda, proc by ho snizovali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 19:01 | Nahoru | #200
Bubrak ZX10R>Pred nakupem motrky mi, jakozto váznemu zajemci nekteri dealeri pujcili testovaci motorku zadarmo tak na cca 1-2 hodinky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 19:37 | Nahoru | #201
zx10er>>
No a jak to dolozis ze jsi vazny zajemce? To pak nemusis koupit ne? Platis zalohu na koupi nebo zalohu na to ze to zrusis (na havarijko)? Ja bych to rad projel aniz bych si to koupil, i kdyz bych tu 08 casem asi bral stejne (asi nejspis ale jetou, ale to by se videlo podle fin situace).

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

19.12.2007 v 22:49 | Nahoru | #202
Bubrak ZX10R>Ne ne neplatis nic. Chteji jenom zalohu za motku. Ja jezdil 2x.
Jednou jsem dal zalohu svoji zx12 pak oktavku.
Zaleží jen na dealerovi, zda mu pripadas jako vaznej zajemce a zda ti to půjčí.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

20.12.2007 v 14:11 | Nahoru | #203

zx10er píše: Bubrak ZX10R>Tak je vidět, že víš o čem mluvíš. Máš přesne pravdu! Samozřejme jsem se nechtel vzdát s tím banďourem a dával jsem tomu točky přes spoku, ale ejhle bylo to nahoře a už bych přepadl na záda, tak jsem musel zvolnit. Baďour se moc nezvedá jezdil jsem na tom a do 50ty i do kilča to táhne jak sviňa. Nad 150 je ve srovnání s zx10 uplně mrtvej stroj.
Ja mel kontrolku na 12500 vic jsem netocil, ale mozna jak mas KN + ladak - jakej že vlastně máš? - tak se motorka ochotneji víc vytáčí. Obecne s průchozím filtrem je kazdej motor ochotnějsi jit do toček.
U serie to melo smysl jedine treba pred horizontem nebo zatackou, kdy bych už ztratil přeřazováním na vyšší kvalt. Ale na sprint, alespon co jsem si meril sám bylo optimalní tech 12500. Kdyz jsem tocil do omezovače - 14 tak jsem v danmém bodě dosájl nižšá ryachlosti než při točení do 12500.

Kawasaki ZX10-R 2008

5.1.2008 v 13:09 | Nahoru | #204
Tak uz zverejnili tech. udaje i na usa kawa webu
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist