1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
A Beringer nebo jiné specializované značky jsou používány na závodní motorky a nestojí 3-4000Kč.
Ze zbytkem se nechá souhlasit.
Já jen nepochopil proč je k diskusi o kvalitě levných čínských kotoučů požita fotka popraskané litiny?!
Spíš by mě zajímalo jak je to s tou jejich kvalitou ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Ale co mě vyděsilo, je zajištění nýtů pojistnýma kroužkama na kotouči pro racing?! Proč to neroznejtujou!!
Známý co má krosovou Yamahu (YZF) ztratil na plovoucím kotouči (anglický Talon - žádný čína) hned 4 nýty,
které byly zajištěny tímto způsobem.
Na silniční motorce bych se toho sakramentsky bál (to bych asi nekoupil jen kvůli tomu zajištění).
Měl si s tím nějaký problém ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Ale vzhledem k tomu, že jsou to závodní kotouče pro závodní stroje, tak je jasné, že se pravidelně kontroluje stav kotoučů a vůle distančních podložek. Proto jsou tam ty pojistné kroužky, aby to šlo rychle "oservisovat".
Rozumím, ale stejně se bojím - nedal bych to normální moto, kdy se o kotouče starám 1-2krát do roka (odmaštění brake-sprejem).
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče Rutan Performance
U Rutana už nikdy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Naposledy editováno 21.02.2016 13:59:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Mě to jako laika překvapilo. Já bych se prostě více sichroval, protože jsem viděl přenýtované kotouče tímto způsobem (bez roznýtování) i pro klasické silniční použití (nikoliv závodní). A když si představím jak se motorce přes sezónu věnuju (sednu a jedu), tak mi to přijde risk, protože by mohl někdy nečekaně nastat problém.
Ono asi výrobně dokázat roznýtovat všechny nýty s dodržením přesné vůle pro všechny nýty, musí být sakra umění (a nedokáže to každej Lojza v garážové dílně podle oka).
A význam a rozdíl mezi segrovkou a pojisným kroužkem je zde - https://commons.wik...wiki/File:Pojkro.jpg => to jen tak pro doplnění ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Tak mi prosím dovolte pár postřehů:
1. Návod je (bez urážky) opravdu nesrozumitelný, nepoužitelný blábol.
2. Zpracování (obzvláště za tuhle cenu) není úplně košer, ty závity v silonu jsou fakt "prasárna", tohle by od Vás odejít nemělo... Kdejaká zde často vysmívaná "čína" je na tom lépe, za nižší cenu, ale zase bez záruky, návodu...
3. Chyba se může samozřejmě stát, ale solidní obchodník by měl s omluvou co nejdříve sjednat nápravu, zejména pokud se tady prezentuje jak "pracuje denně 14-16 hodin jak kokot jen proto, že motorky a strojařinu od svých patnácti let prostě miluje... a je schopný za poslední dva roky odevzdat na charitu 150 táců..."
4. Některé předešlé příspěvky v diskuzi se nesou v duchu "Radši si připlatím si u Rutana za kvalitu, záruku, servis, český návod...", což plně respektuju, ale pak by to podle toho taky mělo v praxi vypadat.
5. Chápu, že jednat s některými zákazníky může být složité, ale pokud je prvotní chyba na Vaší straně, tak byste měl ustát, když Vám nas.anej zákazník píše ne úplně podle Guta Jarkovského.
Midnightmare> Přestože je člověk (možná právem) nas.anej, měl by se přinejmenším poprvé pokusit vyřešit věc slušně, i ty můžeš udělat chybu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
Takže každá záruka je jaksi okamžitě k ničemu ...
Nebo se mýlím. Díky za info, jestli má někdo jinou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
V_i_c_i píše: Vypadají pěkně. Jaká byla cenovka?
Cena byla za míň než nový kotouče od Rutana, tydle maj najeto cca 500 km takže nový, jestli to stačí takhle, proto nechápu, že si někdo koupí ocelový kotouče a ještě noname výrobce, i když Rutanovy kotouče jsem testoval na Ducati a žádnej problém, moto brzdilo standardně. Stačí umět hledat na netu a semtam znát správný lidi a daj se najít poklady Ale cenu za osmipístky od Spiegleru nechtěj vědět, ta mě straší ještě teď jakmile na ně kouknuLustjape píše: To že výrobky značek Spiegler fungujou asi není pochyb. A asi ví proč to tak dělají.
Mě to jako laika překvapilo. Já bych se prostě více sichroval, protože jsem viděl přenýtované kotouče tímto způsobem (bez roznýtování) i pro klasické silniční použití (nikoliv závodní). A když si představím jak se motorce přes sezónu věnuju (sednu a jedu), tak mi to přijde risk, protože by mohl někdy nečekaně nastat problém.
Ono asi výrobně dokázat roznýtovat všechny nýty s dodržením přesné vůle pro všechny nýty, musí být sakra umění (a nedokáže to každej Lojza v garážové dílně podle oka).
A význam a rozdíl mezi segrovkou a pojisným kroužkem je zde - https://commons.wik...wiki/File:Pojkro.jpg => to jen tak pro doplnění ...
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
dewwil píše: Filous> ty kráso, se vsadím, že je to foto z Ruska nebo z nějaký horní dolní prdele... Ale uměj si poradit, to se musí nechat
...skoro jsi to trefil, mekánik-konstruktér by měl bejt z Ukrajiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
HornisGSX píše: Filous> dvouplotnovej a jako zamecnik by chcipnul hlady
...podle neoficiální zprávy z nejmenované konstrukční kanceláře je připravovanej upgrade na čtyřplotnovej třmen, ale momentálně nemůžou najít druhý štípačky, takže představení proběhne nejdříve na podzim, ale neví se kterýho roku ...ale pak to bude pecka, jen se bojim, aby to nekotvilo tak, že popraskaj loukotě...nicméně i ty prej budou pozměněný...z březovejch na akátový
Lustjape píše: Není na té poslední fotce náhodou popraskaný litinový kotouč?!
A celou diskusi se probírají ocelové (nerezové) čínské kotouče?!
Litinové kotouče se na cestovní motorky už dlouho nepoužívají a oba materiály jsou jaksi odlišné a mají jiné vlastnosti a limity ...
A jak dopadla montáž a použití těch Tsubos koutoučů??
Co psal "Milosh-GSX1400 ", které mimochodem vypadají úplně stejně jak ty na Aliexpress.
Zatím nijak tento týden by mi měly dojít. Jo vypadají stejně akorát jsou vyrobeny v řecku a známý co to prodává říkal že jich prodal už několik párů a žádná reklamace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče Rutan Performance
dewwil píše: Cena byla za míň než nový kotouče od Rutana, tydle maj najeto cca 500 km takže nový, jestli to stačí takhle, proto nechápu, že si někdo koupí ocelový kotouče a ještě noname výrobce, i když Rutanovy kotouče jsem testoval na Ducati a žádnej problém, moto brzdilo standardně. Stačí umět hledat na netu a semtam znát správný lidi a daj se najít poklady Ale cenu za osmipístky od Spiegleru nechtěj vědět, ta mě straší ještě teď jakmile na ně kouknu
Čím víc pístků tím víc Spiegler? Tak až najdeš druhý kotouče za ty peníze tak je beru Pokud se nepletu má TeLe stejný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |