globalmoto_kveten





Téma: Vlákno pro rychlé vyhledávání
 
27.11.2014 v 20:26
Vlákno pro přímé vyhledávání a vkládání odkazů na všechny položené dotazy...snáze se to najde tady, než v pokecu...






Naposledy editováno 06.02.2019 20:37:25

Vlákno pro rychlé vyhledávání

16.10.2018 v 19:01 | Nahoru | #181
george723> Ještě jsi neodpověděl Kamilovi jak jsi zjistil že ti to nemaže.Červená kontrolka je jenom hladinový čidlo, svítí když je motka třeba na bočáku nebo prudce přidáš a olej se rozhodí po motoru a nestačí stéct.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

16.10.2018 v 22:26 | Nahoru | #182
pazďa60> No právě, jestli se řídí kontrolkou tak to čerpadlo určitě nebude. Spíš jen málo oleje. Ale co už.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

17.10.2018 v 18:23 | Nahoru | #183
Kluci oleje mám dost. Dal jsem pro sychr novej. Při nízkých otáčkách to maže. Zkoušel jsem povolit trubičky u motoru , co mažou vršek válců. Olej to dává. Ale při vysokých otáčkách to zřejmě nestihá bo jsou slyšet kroužky jak se přidíraj.
Pokud dám olej do benzínu, tak se to uklidní. Z toho mě vychází závada na olejovém čerpadle. Jináč už nevím.

Naposledy editováno 17.10.2018 18:23:35

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.10.2018 v 07:30 | Nahoru | #184
george723> Z toho co pišeš to olejový čerpadlo spíš nebude. Von valec není mazanej z vrchu, tam je mazaná hlava. Necinkaj ti tam spíš ventily nebo vahadla?

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.10.2018 v 17:25 | Nahoru | #185
KHejml> Z toho co pišeš to olejový čerpadlo spíš nebude. Von valec není mazanej z vrchu, tam je mazaná hlava. Necinkaj ti tam spíš ventily nebo vahadla?

Já nevím. Ventily mě loni šteloval mechanik. Najel jsem od té doby 6000 km. Což by mělo být v pohodě. Furt mě to připadá, že to blbě maže. Proč by to při vyšších otáčkách skřípalo a po přidání oleje do benzínu se to uklidnilo? Bej to ventily nebo vahadla, tak by to dělalo pořád.
Zkusím přehodit to čerpadlo, pokud to dokážu a uvidím.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.10.2018 v 18:55 | Nahoru | #186
george723> Vždyť máš 4takt, olej nad píst do spalovacího prostoru vůbec nejde. Ale zase je pravda, že jde pod píst od kliky. No jsem zvědav, pak dej vědět.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

18.10.2018 v 19:55 | Nahoru | #187
george723> Vono to nemusej bejt ventily, klidně mužou cvakat vahadla. Po seřízení ventilů se dost často stává že jak jsou vahadla zaklepaný na tyčky či ventily, tak potom mají snahu jakoby uhýbat do strany a potom to cvaká. Já prostě nevěřím že je slyšet zadírající se kroužky. Vono to olejový čerpadlo buď dává, nebo nedává a když dává v nízkejch otáčkách, tak nevidím duvod proč né ve vysokých. No uvidíš sám až to rozděláš. A ještě otázka: to začalo z ničeho nic, nebo jak jsi na to vlastně přišel. Vono vzduchový motory mají větší vule než vodníci, a tak z toho lezou kolikrát hrozný zvuky. Hlavně až na něco příjdeš, tak dej vědět. Samotnýho mě to zajímá na co příjdeš.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

19.10.2018 v 15:00 | Nahoru | #188
KHejml> Vono to nemusej bejt ventily, klidně mužou cvakat vahadla. Po seřízení ventilů se dost často stává že jak jsou vahadla zaklepaný na tyčky či ventily, tak potom mají snahu jakoby uhýbat do strany a potom to cvaká. Já prostě nevěřím že je slyšet zadírající se kroužky. Vono to olejový čerpadlo buď dává, nebo nedává a když dává v nízkejch otáčkách, tak nevidím duvod proč né ve vysokých. No uvidíš sám až to rozděláš. A ještě otázka: to začalo z ničeho nic, nebo jak jsi na to vlastně přišel. Vono vzduchový motory mají větší vule než vodníci, a tak z toho lezou kolikrát hrozný zvuky. Hlavně až na něco příjdeš, tak dej vědět. Samotnýho mě to zajímá na co příjdeš.

No. ono to necvaká víc než před tím. Tohle je jinej zvuk. To spíš křípe. Teď když o tom přemýšlím, tak to začlo asi v polsku. Koncem srpna jsem byl se samicej v polsku a po nastartování to divně zahučelo. Po chvíli se to uklidnilo a motor běžel normálně. Po cestě zpátky už jsem měl pocit, že jsou slyšet kroužky. Myslel jsem ,že to je olejem, tak jsem dal novej. Pak jsem jel až na podzimní sraz a ke konci to mazal ke 130 . To už jsem myslel, že se to rozkočí jak to bylo slyšet. No a v neděli, když jsem jel v klidu vých 80, tak to bylo slyšet jen při rozjezdu než jsem naházel rychloti, pak už nic. Po cestě jsem dal do benzínu olej a byl klid i při rozjezdech.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

20.10.2018 v 17:41 | Nahoru | #189
Tak jsem to rozebral a zase složil. Čerpadlo bylo v pořádku. Normálně to maže. Najeto cca 150 km a motor je potichej. Nic tam neskřípe ani necinká, tak nevím co s tím bylo. Možná stařeckej vrtoch asi.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

20.10.2018 v 20:26 | Nahoru | #190
george723>

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.11.2018 v 08:57 | Nahoru | #191
Jen tak na zimu. ( opakování )

Hluboce vybitý 9,6V - 10,5V
Vybíjet baterii po odpočinutí 24hod. na 11,9V – 12,2V MIN. ( ! pouze výjimečně ! )
Nabitá baterie odpočatá 24 hod. 12,6V
Udržovací napětí (i pro AGM a GEL.) 13,6V – 13,8V

NABÍJENÍ:
I. fáze od 13,2V. Hlídáme proud (A), ale můžeme i navýšit do II. fáze.
II. fáze ( do ) od 14,4V – 14,7V. ( Nabito ).
Přecházení nad 14,4 V /14,7 V ( do třetí fáze )
Plynování. Proud (A) nepřekračujeme ( 0,08 až 0,1 násobek )
Touto fází nabíjíme zanedbané akumulátory. Ve vozidle dále nedoporučeno.
Pokud napětí dále nestoupá, je nabito, aniž by bylo dosaženo 16,2 V
III. fáze do 16,2V – 16,8V. Konec nabíjení
AGM baterie MAX. do 14,6V – 14,8V. NEPŘEKRAČOVAT !
GEL baterie MAX. do 14,1V – 14,4V. NEPŘEKRAČOVAT !

Nabíjení silně zanedbaných akumulátorů ( doporučené jednocestné usměrnění )
1) Nabíjení se současným zpětným vybíjením,
nesymetrickým pulsním proudem. ( pouze mimo vozidlo )
2) odpočinutí 24hod.
3) následně se vybije na MIN. 11,9V – 12,2V ( ne moc rychle )
4) celé se opakuje 3x
5) poté se nabije zvýšeným pulsním proudem.
Baterii škodí i krátkodobé vybití, proto nabíjíme vždy co nejdříve po vybíjení nebo poklesu napětí

!!! Pozor, hlídat hladinu baterie a teplotu MAX. 40°C

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.11.2018 v 17:02 | Nahoru | #192
Zdravím všechny , mám prosim dotaz.,Mohli by mi spravci facebookove skupiny CRV objasnit z jakého důvodu jsem uz delší čas blokovana? Dekuji mockrat za odpovědi Ivoošek no už nejsem členem CRV.....čím jsem si to asi zasloužila

Naposledy editováno 22.11.2018 20:06:27

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.11.2018 v 21:09 | Nahoru | #193
Ivóóšek> Ty holko jedna zlobivá. Co jsi provedla, že tě na dálku vypli Určitě jsi vynášela informace kolik nás je a jaký máme dvoukolový zbraně na Slovensko viď.Myslim, že tě nehorázně nasrali Možná se někdo premáčknul, těch tlačítek je tam fakt hodně

Vlákno pro rychlé vyhledávání

22.11.2018 v 21:12 | Nahoru | #194
Ivóóšek> ser na facebook ten už nieje v mode . teraz su top Snapchat a potom YouTube

Naposledy editováno 22.11.2018 21:14:17

Vlákno pro rychlé vyhledávání

23.11.2018 v 10:34 | Nahoru | #195
Žafla> jojo,to byl určitě překlep 😂😂 jedna vlaštovka hejno nedělá...

Naposledy editováno 23.11.2018 10:34:26

Vlákno pro rychlé vyhledávání

25.11.2018 v 11:57 | Nahoru | #196
_Kovboj_> Hezké a praktické, někomu to možná zachrání bateriii...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

25.11.2018 v 22:27 | Nahoru | #197
Ivóóšek> to ti neřeknu je nas tam asi osm,já to nebyl

Vlákno pro rychlé vyhledávání

26.11.2018 v 01:58 | Nahoru | #198

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 18:18 | Nahoru | #199
badyXV> No už byl odstraněn i tvůj příspěvek . Jsi jeden ze správců, tak ji tam snad můžeš odblokovat

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 18:26 | Nahoru | #200
pazďa60> Už se stalo.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 18:45 | Nahoru | #201
KHejml>

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 19:55 | Nahoru | #202
Fejcbůk.... co k němu říct....
jsem tam 2 měsíce, a je to tam horší než tady. Tady je 60% obsahu webu balast a nesmysly, tam to odhaduju na 90%.

Jediný, s čím jsem tam spokojenej, je skupina Hondy NC, ti kluci tam řeší věcný témata a bez kravin. Tady je NC skupina úplně mrtvá, nedozvím se tu nic. Zde má Fb

CRV na fejcbůchu moc nežije, což mě překvapilo, je tam 1x tolik lidí jak tady a aktivních je taky jen hrstka. Takže zde dávám Fb

Skupina Motorkáři je vysloveně odpad, to nemá absolutně žádnou úroveň a uvažuju, že z toho vystoupím, protože to jsou jen záplavy polonahejch čůz, pošuků co si tahaji motorky do ložnice místo baby, a puberťáci, co se předháněji kdo jezdí ve větším sněhu a mrazu, případně kde zrajtovali pole nebo les.....jednoznačně

Dále jsem v pár skupinách přírodovědných, ale tam jsou zase neustálý hádky mezi normálníma lidma a ekologickými extrémistkami (žel, v 95% jde o ženské), které ale o přírodě nemají páru....bohužel, je to tak. Takže zase

Až na vyjímku, a tou je skupina, kde se fotí a určují motýli. To je velmi specializované místo, které řídí entomologové z Nár. muzea a mistrovsky zvládají moderaci. Lidé vkládají fotoúlovky hmyzu (většinou v makro režimech) a jsou tam nádherný fotky. Škoda, že teď je tam skoro ticho - holt je zima. Takže zde:

A z jedné zahrádkářské jsem převčírem odešel, protože tam vládne netolerantní arogantní pičus, který dostal funkci moderátora. Nemusím být všude no a zbývá -

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 19:59 | Nahoru | #203

KHejml píše: pazďa60> Už se stalo.



A mna prosím znovu bloknút v CRV na Facebooku!!!
Konečne som si pripadal ako taký rebel

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 20:23 | Nahoru | #204
Yura> Tak na fb jako otevřená skupina se CRV zaplavilo spoustou lidí, co v životě nepotkáš a ani je neuvidíš a tady už to komentovat nebudu, každýho boj...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 21:38 | Nahoru | #205
Záhorák-888> Nikoho nebudu blokovat, nevidim duvod. Pokud tam nechceš bejt, tak tam nechoď. Je to na každým jak se rozhodne.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 21:41 | Nahoru | #206

KHejml píše: pazďa60> Už se stalo.

Byla to vadná elektronka M 120.Jako omluvu vám předáme osobní automobil Tatra 603 s pertinaxovým karburátorem

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 22:24 | Nahoru | #207
Lidi se stávají vlastními hrobníky .

Vlákno pro rychlé vyhledávání

27.11.2018 v 23:01 | Nahoru | #208

Žafla píše: Byla to vadná elektronka M 120.Jako omluvu vám předáme osobní automobil Tatra 603 s pertinaxovým karburátorem



Byla to E 130 z podniku Katoda Olomóc.

Vlákno pro rychlé vyhledávání

28.11.2018 v 06:55 | Nahoru | #209
bill56> Spíš se... stávají křivý a křivější, až budou nejkřivější na celé zemi... pravdu nesnesou poslouchat, neumí jí říkat, sle intrikovat jim jde na výbornou...

Vlákno pro rychlé vyhledávání

28.11.2018 v 09:28 | Nahoru | #210
Pak se dá opět odpovědět - Lidi se stávají vlastními hrobníky .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist