paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Panelka prostě nechytne a nechytne..
30.10.2013 v 19:17
Zdravím, s kamarádem řešíme na jeho třindě nepříjemný problém - měl motor na generálce a prostě jí není možný jakkoliv nastartovat. Má precizně nastavený předstih, jiskry hází jak svářečka, benzín do ní jde, svíčky nový a ani hovno... Karburátorů jsme vystřídaly několik - bez výsledku. Vždy si při roztlačování jen párkrát vystřelí do výfuku a nic... Před GO mu jezdila normálně. Už mě z normálních závad nic nenapadá.
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

(reakce na) Panelka prostě nechytne a nechytne..

7.11.2013 v 18:11 | Nahoru | #181

laďa-prášil: Zmenou předstihu se nemůže zmenit odtrh...


Za normálních okolností ne, ale když je křivě dynamo, rotor a nebo zdeformovaná deska s kladívky, stane se i tohle.

1 reakcí na tento příspěvek Panelka prostě nechytne a nechytne..

7.11.2013 v 18:15 | Nahoru | #182
tomu rikam jednim slovem bouracka odtrh je dulezitesi nez predstih, ikdyz 350 ma baterku,tady to jde dobre,jak rika lada,necha si dost libit

Naposledy editováno 07.11.2013 18:17:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Panelka prostě nechytne a nechytne..

7.11.2013 v 18:49 | Nahoru | #183
Pawka> otázka je, jestli nedochází k matení pojmů...

Panelka prostě nechytne a nechytne..

7.11.2013 v 18:52 | Nahoru | #184
tipnul bych to na omylem prohozený písty

(reakce na) Panelka prostě nechytne a nechytne..

7.11.2013 v 20:35 | Nahoru | #185

laďa-prášil píše: Pawka> otázka je, jestli nedochází k matení pojmů...


mozna nekoho matu,ale zmaten se v tom prave necitim. jelikoz se tim zabivame hodne doma,tak vim,ze je se potreba neustale se ucit,proto muzes rict vsechno co si myslis a nechovat text za tečky

Panelka prostě nechytne a nechytne..

8.11.2013 v 09:09 | Nahoru | #186
Řekl bych že důležitý jsou oba "komponenty" kladívkovýho zapalování, předstih i odtrh. Blbej předstih tě buď nakope při stratování kyjem pana Janečka, nebo střílí anebo se chová trochu jako omezovač otáček, to podle toho jak moc a kterým směrem je blbě. Příliš velkej nebo příliš malej odtrh ti zase dokáže udělat brikule s jiskrou a kontaktama na kladívkách. I když je faktem že pomalu co jawí motor to jinej nejlépe vyhovující předstih. Koukal jsem pod ruce Milošovi z Týnce, žádná šupléra, žádný předstihový hodinky, šroubovák a desítka klíč, nastavený "podle voka" a pak za chodu motoru doladěný a motorka pak kamošovi šlapala jak nová když předtím nastavený doporučený příručkový předstih byl úplně nemožnej na jízdu. Taky jsem dřív měřil šuplérou - u fichtla to je k něčemu, ale u větších starejch různě vyběhanejch motorů povětšinou vyhovuje šroubováková metoda a kousek papírku na odtrh (už trochu hůř na tu škvírku vidím).

Panelka prostě nechytne a nechytne..

8.11.2013 v 09:25 | Nahoru | #187
ano, ale bavíme se tu o stroji, ktery sotva neskytne,pro je velikost predstihu az druhorady. ono uplne staci dat desticky do prostrednich poloch origo vyrezů. jak pises ty brikule,to je co zde muze prave zlobit,proto je potreba kouknout na ten prubeh. na to se kouka pres vyndanou svicku a zapne se zapalovani. tocis pomalu klikou a divas se na jiskry,jak sem uz psal.
toto muze muze pokazit kdejakej houslickovej predstih

Panelka prostě nechytne a nechytne..

8.11.2013 v 16:00 | Nahoru | #188
Kurna a jak to teda je, už se přišlo na to co s tím vlastně bylo ????

1 reakcí na tento příspěvek Panelka prostě nechytne a nechytne..

17.11.2013 v 21:56 | Nahoru | #189
uz nemarodite a ladite?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Panelka prostě nechytne a nechytne..

17.11.2013 v 23:33 | Nahoru | #190
Pawka>
asi na to ser......m

(reakce na) Panelka prostě nechytne a nechytne..

17.11.2013 v 23:52 | Nahoru | #191
Oplt> tak uz sem toho taky dost poladil a jak uz tady nekdo rekl,proste kdyz se to sere, tak se to sere. tak me zajima co s tim muze byt. vetsinou se napise, bylo to timhle a kvuli tomuhle to nebylo videt. a ani se neuvedomi,ze jeste dalsi dve veci pritom prechazi,kontrole po stý se jeste doladili. takze to delali 4 veci ktery ani nevis.
ja kdyz uz delam,tak i zabrusu dosedaci plochy,vsechno prohlizim jestli neni krivi,prasklý. u novej veci z ciny se taky musi dost odjehlovat. pak ti spony napadaj kam nemaj,nebo udelas rejhu. vsechno se clovek snazi delat precizne na max, aspon ja teda, a ono se to odmeni dlouhou zivotnosti. na tom jawa taky stratila jmeno. na to, ze to byli motorky tuctovky,tak byli kvalitni. ale byli taky desne jednoduchy,kazdej mamlas to vrtal a dost dilu zamenovali z jinech jaw. po takovym cloveku je radost delat...
takhle me donesl kamos MZ150 motor. rozebrany, 10let mu delal vybrus...si rikam,tam toho bude chybet a já MZ jeste nikdy nedelal. zapalovani, ty jejich nemecky plasty,tam ty kontaky se uklepaly a uz bylo jikre. tak sem to rozrejpal a sletoval a zalil surovou gumou a motor sel. a pak ty draty,nikde svazek,jen draty ale jela a dobre. 150 je dobra. a ten ram, kdo by chtel vyrabet,tak tohle je na tuctovku jak delany.
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ Jirk_K 3 15.4.2024 v 08:56 Dolin
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka Marty634 11 2.4.2024 v 10:55 Johny_R
brzdy Jawa 350/360 panelka petrap 2 1.4.2024 v 20:03 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist