paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa také neumí
8.8.2012 v 12:36
nějaký takový cenově přijatelný retro bike, jaký má v nabídce Yuki z továrny Qingqi? - hele na Yuki Kuky.
Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:13 | Nahoru | #181

VlastíkPlamínek píše: znova a lépe, bavíme se o Jawě, proč do toho motáš jiné značky? (Hlavně ty kterým i v době hosp. recese značně stoupají prodeje. Jen u Duci v USA stoupl meziročně prodej o 30-40%! Srovnej to s Jawou a jejima 20ti prodanýma Sportardama). Meleš 5přes9.



jenom uvádím příklady zákonitostí. příklad se VŽDYCKY uvádí na něčem jiným

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:14 | Nahoru | #182
laďa prášil> to neni má myšlenka, to je právě jeho myšlenka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:14 | Nahoru | #183
memphis.unv> takže tady furt vychvaluješ design a technické finesy Jawy, jako motorku podle svých představ jsi "vymyslel" Harley XR bez jednoho válce a ve skutečnosti chceš kupovat Ducati Monster ? Že by rozpolcená osobnost bez přísunu léčiv ?

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:16 | Nahoru | #184

VlastíkPlamínek píše: na stranu druhou, musím přiznat, že desingovat nové Jawy v programu "malování" mi přijde hodně stylové.... a vypovídající



Já myslím, že dokonce na tom možná jawa ztroskotala Nakresli v tom ozubený kolo...

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:17 | Nahoru | #185
.

Naposledy editováno 14.08.2012 13:18:23

2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:18 | Nahoru | #186
memphis.unv> Jenže když takhle bude přemejšlet každý, tak tu JAWu nezachráníte. Kolik známých jsi přemluvil ke koupi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:19 | Nahoru | #187

VeFeRák píše: memphis.unv> Jenže když takhle bude přemejšlet každý, tak tu JAWu nezachráníte. Kolik známých jsi přemluvil ke koupi?



tohle není AVON kosmetika

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:20 | Nahoru | #188
Fakt se hodně bavím

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:21 | Nahoru | #189
Motoholik> notak jediný co z toho zůstalo tak jsou dvě gumy a nádrž ani přední kulatý světlo jsem nenechal původní
jinak monstera ne, ten by na mě byl moc malé, vídím to spiš na ss. přece jenom je to cenově dostupný. kdyby nebyly limitujícím faktorem zatim peníze tak bych to viděl tak na v11 nebo právě xr1200, tzn "pořádnou" motorku.
takže zatim to dostupný a tu větší o rok nebo dva pozdějc

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:21 | Nahoru | #190
...nicméně já jsem u kawasaki taky neuspěl

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:22 | Nahoru | #191

laďa prášil píše: tohle není AVON kosmetika



JAWON?

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:24 | Nahoru | #192

memphis.unv píše: jenom uvádím příklady zákonitostí. příklad se VŽDYCKY uvádí na něčem jiným



absolutně nevím o čem mluvíš a to se opravdu snažím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:24 | Nahoru | #193
VeFeRák> však já nikoho ke koupi nepřemlouvám, stejně jako jediný o co se tady snažím tak ne dělat obchodního zástupce ale vyvrátit ten blud co padnul na začátku že jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila nebo zatáčela, případně tu obecnou mlhu že spartard je sračka na které nemá cenu jezdit

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:24 | Nahoru | #194
A neukradli ti ten tvůj nápad náhodou borci od Harleye. Ale s tím úložným prostorem je to dobrý nápad, nech si to patentovat

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:25 | Nahoru | #195

laďa prášil píše: tohle není AVON kosmetika



já přemluvil ke koupi VFR 4 lidi...což by byla 1/5 celkového prodeje 660..

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:25 | Nahoru | #196
memphis.unv> to je právě škoda...

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:26 | Nahoru | #197

VlastíkPlamínek píše: znova a lépe, bavíme se o Jawě, proč do toho motáš jiné značky? (Hlavně ty kterým i v době hosp. recese značně stoupají prodeje. Jen u Duci v USA stoupl meziročně prodej o 30-40%! Srovnej to s Jawou a jejima 20ti prodanýma Sportardama). Meleš 5přes9.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:27 | Nahoru | #198

memphis.unv píše: VeFeRák> však já nikoho ke koupi nepřemlouvám, stejně jako jediný o co se tady snažím tak ne dělat obchodního zástupce ale vyvrátit ten blud co padnul na začátku že jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila nebo zatáčela, případně tu obecnou mlhu že spartard je sračka na které nemá cenu jezdit



pravdu za mlhu neschováš. To bys ve svém věku mohl vědět V tomhle případě opravdu neplatí že velká suma vynaložená na vývoj inkoustové tužky pro kosmonauty se dá nahradit grafitovou obyčejnou tužkou. Tohle je přirovnání pro tvoje info.

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:32 | Nahoru | #199
Já bych řek, že sportard co se týče techniky a kvality bude na dost dobrý úrovni. Teda aspoň ty, který sem viděl a jízda na tom taky nebyla zlá. Opravdu je to naladěný na vyšší otáčky, ale to je ve srovnání třeba s předchozím rotaxem. Design sportarda je otázkou vkusu. Mě se to na fotkách moc nezdálo, ale na živo se mi to docela líbí ( hlavně evrze Adenium), ale to je samozřejmě muj osobní názor a chápu, že ten design neni pro každýho, tudíž aby jich jezdily po silnicích stovky, tak toho se asi nedočkáme. Jawa má podle mě větší problém s kvalitním servisem a obchodní sítí. A taky s reklamou. Pochybuju, že člověk, kterej se mezi motorkama zas tolik nepohybuje, nebo nesjíždí často testy motorek, má vubec tušení, že něco takovýho existuje. K tomu BMW - zrovna tahle značka je podle mě co se týče designu taky nic moc. Kdo řiká, že Sportard je ufo a BMW ne, tak teda nevim. Teď sem ale mluvil jen o designu.technika bude asi kvalitní, ale už sem taky slyšel nadávky na jejich konstrukční řešení. Toť muj názor

2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:36 | Nahoru | #200
No, nutno zopakovat, že bez možnosti vyrábět vlastní motor - nebo si ho nechat dělat v číně - se nikdy výroba motorky nemůže ekonomicky vyplatit. Protože se na tom zbytku nedá prostě dost vydělat. Výrobou nemyslím opracování jednoho 1-10 kusů na 5d centru.

Naposledy editováno 14.08.2012 13:36:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:43 | Nahoru | #201

memphis.unv píše: Jindra650> kdybys radši šel do prdele a témat okolo jawy si nevšimal
samotnýmu se mně většinou psat nechce ale když čtu ty vaše hovna tak na to nende nic neříct....

Me zase serou ty tvoje kecy fanatika ujizdejiciho na LSD Ono totiy vlastenectvi a fandovstvi znacky neni jako pocet prouzku na teplakach Adidas, cim vic prouzku tim lepsi. A kazdy fandovstvi ma svy meze, kde by clovek mel bejt objektivne kritickej. To ty bohuzel neumis a jen tady zvracis to samy stale dokola jak demagog ....takovej "dedek" Babajezi alias Cobra (bud mu zeme lehka), kdyz doslo na nejakou plamennou diskusi, aspon mel nejaky dobovy informace, kteryma nejak argumentoval a clovek se od nej neco obcas dozvedel. Ty opravdu jen dokola meles svoje nauceny domenky z pohledu technicky nevzdelaneho a estetickym citem neoplyvajiciho cloveka, ktery nevidi propastny rozdil v pojeti motorek za poslednich 20let a tim, co nam predklada po mnoha letech vyvoje Jawa.

Naposledy editováno 14.08.2012 13:44:20

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:48 | Nahoru | #202
laďa prášil> no počkej, zase že by v Aprilii vyrávěli motorky bez zisku se mi nezdá...

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 13:51 | Nahoru | #203
.....no dobrý příklad. Už nebereou od rotaxe, ale mají vlastní motorárnu. Proč asi.
čo bolo, bolo...
Ale jestli je v číně, to nevím.

Naposledy editováno 14.08.2012 13:56:04

(reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 14:40 | Nahoru | #204
laďa prášil> zajimalo by mě jestli ten svůj litr potom budou dávat pouze do vlajkové lodě nebo aji do sportarda/califa....
na jednu stranu mají všichni snahu uchovat si exkluzivitu pro vrchní patra a navíc to bývá tahák pro vyšší model, na druhou stranu by se jim to motor víc splácel


jinak je jasný že pokud jenom motor stojí 90 tyček, k tomu si připočteme kvalitní značkový komponenty na celou motorku a tak dále až po obutý continentalky tak nevim kde tam má jawa peníze pro sebe samotnou, někteří by asi chtěli aby zákazníky dotovala

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 14:45 | Nahoru | #205
Jindra650> nejsu fanatik, akorát se mně nelíbí tadyto zvracení na jawu za každou cenu.
kdybych byl fanatik za každou cenu tak jezdím v ochcávce.
to nejsou žádný naučený domněnky, akorát se snažím vyvracet ty vaše nesmysly jako že OPAKUJU jawa dodneška neudělala motorku co by jela, brzdila, zatáčela a podobně, případně ty vyloženě pouze psychicko-zažívací výměšky který si na nějaký hodnocení ani nehrají.
až se na sportardovi projedeš, pak se k němu vyjadřuj.
do té doby můžeš mluvit pouze o designu o kterým jsem já neřekl ani slovo protože je to věc subjektivní. faktem je to že použitý komponenty jsou prvotřídní, hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 14:47 | Nahoru | #206
memphis.unv> kolik že jsi toho na Sportardovi najel?

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 14:54 | Nahoru | #207
zdravím nejvrchnější ortodoxní jawský ultras patrioty

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 14:58 | Nahoru | #208
memphis....týýý woe,dal sem si poslední dvě stránky a musim uznat,že seš asi na slušný výživě
Každopádně jestli jsme zlej národ,co si nekoupí Sportarda,páč nemáme vkus a touhu po moderních technologiích za málo peněz,tak to má Jawa těžký.
Navíc když je složitá doba a Jawa se nestihla v době,kdy by se prodal i motorovej trakař,páč tu nic nebylo,vyšvihnout z propadu prodejů...
Proč se séřou se silničním cesťákem postavenym na jednoválu nechápu taky.Dyk ten dvouválec od Rotaxu 800ccm by šel i do cesťáku i by dal xicht nějakýmu retrobiku a by to i trochu jelo.Ještě by to chtělo taky nějakou nemilosrdnou úklidovou četu,co by ty starý díly,co se snažej furt někam cpát,nemilosrdně někam vyvezla,ať si to tam rozeberou udržovatelé starejch kejvaček apod.

Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 15:06 | Nahoru | #209
pomaličku se v naší malé zemi začínají rozplétat pavučiny miliardových dotačních tunelů a věřím že spousta nitek povede i do jawského skanzenu a dalších českých velkopodnikatelů ve výrobě motocyklů možná už je v bruselu trklo do frňáku že se v česku za posledních pár let investovalo do motocyklů víc než v japonsku a výsledkem jsou 2 fgr pár pragovek a 20 sportardů všechno zastaralé hnusné pelechy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

14.8.2012 v 15:06 | Nahoru | #210
VeFeRák> moc ne. ale stoprocentně víc než vy s nulou co ho aji tak hodnotíte
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar Harmi 17 3.1.2022 v 19:08 Harmi
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport Asim123 2 20.8.2019 v 22:12 maspe


TOPlist