globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

8.4.2012 v 00:12 | Nahoru | #181
Medved: Asi bude zase brzo open grilline, akorat ted budete muset krmit vy me

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 10:03 | Nahoru | #182

meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi.



Myslel jsem abys ten film zkouknul ne pro tvuj zacatek do jezdeni, ale 'pro zacatek' diskuze o fyzice, protoze to co ty tu hajis je tam nazorne dementovano. Mohl bych opet vysvetlovat gyroskopicky moment a vektorovy soucin, ale nemyslim ze by melo takovy efekt jako kdyz se podivas na to video. Pokud i potom budes chtiti neco upresnit, jen do toho.
Puvodem debaty bylo, ze jisty intruktor prohlasuje ze moto se ridi nohama a to je porad zkratka pitomost z jakehokoliv pohledu.

Naposledy editováno 08.04.2012 10:04:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 10:05 | Nahoru | #183
Ozzy_> snad nic vazneho ne? Kdyz pises...
Tak se dej rychle do kupy.

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 10:10 | Nahoru | #184

Dawe02 píše: Ozzy_> snad nic vazneho ne? Kdyz pises...
Tak se dej rychle do kupy.



Jasny, nic vazneho se nestalo. Stopka tak na mesic a pul.

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

8.4.2012 v 10:35 | Nahoru | #185
Tak, tak.
Vratme se k tomu, cim jsem to zacal. Nasel jsem to video. S tim snad nemuze nikdo souhlasit:

Od 4:35 . "V první řadě se motorka neřídí rukama. Zapomeňte na ruce"
"Ruce maji byt volne" (no to je pravda ale to se nevylucuje s rizenim )

"Motorka se ridi nohama a prenasenim vahy"
"Nema se jezdit na lachtana" (no to je fakt, ono to pak skrta )

Po te co jsme ho na to upozornil. Si dal tvral na svem a odmitl se o tom dal bavit.

A jeste nazval clovek co je podobne velkej jako ja, skrckem



Naposledy editováno 08.04.2012 10:53:19

Styl na okruhu

8.4.2012 v 11:07 | Nahoru | #186
Jeste koukam na katalog . Dunlopu. A pro sportsmarty pisou:
Suggested tyre pressures for track use*: Front 2.1 bar / Rear 1.9 bar

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 11:58 | Nahoru | #187

meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.

No nevim jak tezky je te pojezdit ale se vsim ostatnim v podstate souhlasim.

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 14:28 | Nahoru | #188
SVSkritek> Ale on to Pepík myslí dobře řekl bych, jenom to hůř vyjádřil.. myslí to asi tak, že máš mít motorku sevřenou spíš mezi stehnama, než rvát za řidítka, což o tom nic, ne?

A s tim ježděnim na lachtana.. copa škrtání, to je jasný, chytne ti to lehce nohu a přiště s dáš sakra majzla, abys jí dal vejš. Ale až tě nakopne zadek po nechtěnym driftu nebo smyku a byl bys ve stupačkáš patama a né zapřenej na špičkách, tak by sis mohl lehce vystoupit.

Předávám slovo obžalobě.

Naposledy editováno 08.04.2012 17:33:33

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

8.4.2012 v 18:05 | Nahoru | #189
... pánové, nechci tady nikoho urazit, ale tady vám dávám časy z loňských CEC a ukažte mi, kolik z vás zajelo časy pod 2:10, když jak tady všichni tvrdíte, že je to slušnej čas dobrýho amatéra. Jsou to časy z kvalifikace prvního závodu v Brně. Desáty čas je první supersport.
2:09.427
2:09.961
2:10.021
2:10.365
2:11.599
2:12.682
2:12.700
2:13.161
2:13.344
2:13.753
2:14.303
2:15.571
2:15.720
atd ...

Naposledy editováno 08.04.2012 22:06:35

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 22:32 | Nahoru | #190
Honza GSX> Je tady stránka s časama, která nakonec přesměrovává na jiný web... časy na okruzích ... Je to převážně tvořeno lidmi z těchto stránek, bohužel ne každý se chce "zviditelňovat"... Na dnešní poměry techniky a gum je čas 2:10 skutečně základ na rozmyšlení zda má "cenu" vstupovat do republiky nebo ne...

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

9.4.2012 v 09:32 | Nahoru | #191
.. tak to sorry ! Asi jsem přehlídl, že se tady bavíte o tom, jestli s časem 2:10 vstoupit do republiky, či nikoliv.
Já jsem to pochopil, že čas 2:10 dá dnes v Brně každej Jouda. A tak jsem reagoval jen na to, že já osobně jsem jich na okruhu zatím moc nepotkal. S takovou bychom už měli plné silnice mistrů tepubliky. Minimálně ! A na to, že Pepa Sršeň neumí jezdit ...
Chtěl bych umět to co on. A pokud mě paměť neklame, tak někdy v roce 2008 nebo 2009, když jezdil v CEC tom zlatým Fazeru ve skupině SBK zajížděl časy 2:11 - 2:14 a většína z nás koukala s otevřenou hubou, protože nakládal i superbikum.
Ale je to moje chyba, že jsem nečetl všechny příspěvky. Asi to bylo ode mě mimo mísu.

Styl na okruhu

9.4.2012 v 09:48 | Nahoru | #192
2.11 - 2.14 na Fazeru nikdy nejel

(reakce na) Styl na okruhu

9.4.2012 v 11:35 | Nahoru | #193
Honza GSX> pamet te klame. V letech 2008 -2009 jezdil nad 2:20. Pokud bys na tom trval, muzu snad dohledat zaznamy ze zavodu, jezdil jsem usmudlanych 2:16- 2:18 a dal jsem mu snad pul kola

(reakce na) Styl na okruhu

9.4.2012 v 13:16 | Nahoru | #194
Honza GSX> No však taky říkám, že v 2009 to nebylo špatný 2:10, ale čas pokročil a o 2s jsou rázem časy lepší (gumy, motorky, vyježděnost amatérů - to vše má vliv). Stačí mrknout, jak jezdili Dafiťáci a jak jedou teď!



1.tým měl na pomoc Mildu Čiháka, což je vidět na časech, ale pak jich pár jelo kolem 2:11-12. Já jsem jel za HBNR a taky mi tam padlo pod 2:11. Ale Pepa na FZ1 s první čtyřčlennou skupinkou nejel, to bych si pamatoval.
Ale to co on umí na motorce, to je peklo. Jezdí skvěle a navíc ten stunt, to bych taky chtěl mít takhle v ruce.

Styl na okruhu

9.4.2012 v 14:14 | Nahoru | #195
Honza GSX> Pro uplnost, nasel jsem jeste CMN kvaldu v Brne 2009.

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

10.4.2012 v 15:44 | Nahoru | #196
Tak jsem teda na video Twist of the wrist podival a nevim, jestli jsme tedy videli to same. Pac to, co tu pisu, tzn. ze se moto neridi jen a pouze rukama, tam primo rika a popisuje, napr. pri prehazovani motorky mezi zatackami blizko u sebe nemam tahat za riditka jako blbec, protoze si to rozhodim, ale misto toho pouzit nadrz a svou vahu. Taky kdyz popisuje proc supersport vypada jako vypada, zminuje se, ze stupacky jsou umisteny tak jak jsou kvuli rizeni ( jezdeni ) motorky.

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

11.4.2012 v 09:14 | Nahoru | #197
... padesátka na krku, asi už mi to fakt špatně funguje.
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !

(reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 09:35 | Nahoru | #198

Honza GSX píše: ... padesátka na krku, asi už mi to fakt špatně funguje.
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !



Tak časy 2009 už je dva roky zpět, někdo za tu dobu dokáže stáhnout několik vteřin. Chtělo by to nějaký novější a na čem to zajel, abysme viděli jak na tom Sršeň doopravdy je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 09:59 | Nahoru | #199

Honza GSX píše: ... padesátka na krku, asi už mi to fakt špatně funguje.
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !


V pohode. 2:20 na FZ1 neni spatny cas. Ale treba Spijker tam jel 2:20 pri prvni navsteve a druhe jizde. na R1 2001 a mel podhustene gumy

On Pepa na tom umi, to jsem nikdy nezpochybnoval. Otazkou je jestli to umi predat dal a popsat tu teoretickou cast. Nekdo proste sedne a vi. Ale ja a dalsi mene sikovni, si to musime proste vydrit. Jedna mistni slecna mi loni mistama trochu ujizdela na mosteru 695 a mela na tom najeto 5000km

Naposledy editováno 11.04.2012 10:07:01

4 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

11.4.2012 v 10:10 | Nahoru | #200
..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!

(reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 10:52 | Nahoru | #201

2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!





Souhlas, přijde mi že už se to ježdění na okruhu bere moc výkonnostně (řeči typu 2:15 na brno je dneska základ), a málokdo uvažuje že i na okruhu se dá svézt jen pro radost a s rozumnou mírou rizika.
Trochu se to démonizuje na střelce a mrdaly, a nově příchozí by se tam potom skoro bál vlézt, přitom celkem o nic nejde a na trati se snesou různě rychlí jezdci.

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:13 | Nahoru | #202
Tak jasne, ze jde hlavne o zabavu. Na nekaky dobry casy nemam zkusenosti ani vybaveni. To bych si pak koupil neco na laminatech treba dalsi rok. Kdyby mne to zaujvalo. Ale tak pod 2:40 bych se dostal rad. Ale kdyz ne, tak se taky nic nestane.

Naposledy editováno 11.04.2012 11:14:13

(reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:19 | Nahoru | #203

2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!



Lekousi, PODPIS

(reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:25 | Nahoru | #204

SVSkritek píše: Tak jasne, ze jde hlavne o zabavu. Na nekaky dobry casy nemam zkusenosti ani vybaveni. To bych si pak koupil neco na laminatech treba dalsi rok. Kdyby mne to zaujvalo. Ale tak pod 2:40 bych se dostal rad. Ale kdyz ne, tak se taky nic nestane.



Vybavení máš víc než dobrý, 954 musí dát s dobrým jezdcem pod 2:25 v pohodě. Na motorkách už se pár let zlepšujou hlavně motory, koncepce i technika podvozku je podobná, tak bych z toho nedělal vránu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:35 | Nahoru | #205

2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!



To říká sám velký BOSS, který vždy tvrdil: "je lepší být mrtvý než druhý" ...
Teď mě Lekouši napadá, neříkáš to jen z toho důvodu, abys cestou do nemocnice mohl utěšovat naše ženy???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:40 | Nahoru | #206

SVSkritek píše: Tak jasne, ze jde hlavne o zabavu. Na nekaky dobry casy nemam zkusenosti ani vybaveni. To bych si pak koupil neco na laminatech treba dalsi rok. Kdyby mne to zaujvalo. Ale tak pod 2:40 bych se dostal rad. Ale kdyz ne, tak se taky nic nestane.


Zkusenosti tam prave ziskas, vybaveni mas naprosto dostacuji, 954 ( s tlumicem rizeni ) je vyborna motorka s pevnym podvozkem, takze spis neco kolem 2:30 po prvni 20ti minutovce

(reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:41 | Nahoru | #207

Prasouš píše: To říká sám velký BOSS, který vždy tvrdil: "je lepší být mrtvý než druhý" ...
Teď mě Lekouši napadá, neříkáš to jen z toho důvodu, abys cestou do nemocnice mohl utěšovat naše ženy???



A hlavne srat tam vic plynu a mit to tak trochu dost v pici. Jestli on TO nemel jen tam ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:45 | Nahoru | #208

meerecheck píše: Zkusenosti tam prave ziskas, vybaveni mas naprosto dostacuji, 954 ( s tlumicem rizeni ) je vyborna motorka s pevnym podvozkem, takze spis neco kolem 2:30 po prvni 20ti minutovce



To mu nepiš, pak tam bude mít po celym dni 2:45 a půjde vrátit řidičák, kdybych si to já bral k srdci tak bych to musel udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:57 | Nahoru | #209

Stev píše: To mu nepiš, pak tam bude mít po celym dni 2:45 a půjde vrátit řidičák, kdybych si to já bral k srdci tak bych to musel udělat

Ja bych skritka nepodcenoval. myslim ze 2:30 je pro nej celkem realnej cas pokud si celou dobu nebude rikat ze hlavne pomalu a opatrne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

11.4.2012 v 11:58 | Nahoru | #210

pylot píše: Ja bych skritka nepodcenoval. myslim ze 2:30 je pro nej celkem realnej cas pokud si celou dobu nebude rikat ze hlavne pomalu a opatrne.



Vy tu s tema casama carujete, ja kdyz se po 4 dnech dostal v zavode konecne pod 2:30 tak sem se sel ozrat ...

Edit: A TO jsem tam nebyl prvne, ale uz potreti. Pravda prvne na Daytone.

Naposledy editováno 11.04.2012 12:00:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist