Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi.
Myslel jsem abys ten film zkouknul ne pro tvuj zacatek do jezdeni, ale 'pro zacatek' diskuze o fyzice, protoze to co ty tu hajis je tam nazorne dementovano. Mohl bych opet vysvetlovat gyroskopicky moment a vektorovy soucin, ale nemyslim ze by melo takovy efekt jako kdyz se podivas na to video. Pokud i potom budes chtiti neco upresnit, jen do toho.
Puvodem debaty bylo, ze jisty intruktor prohlasuje ze moto se ridi nohama a to je porad zkratka pitomost z jakehokoliv pohledu.
Naposledy editováno 08.04.2012 10:04:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Tak se dej rychle do kupy.
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Vratme se k tomu, cim jsem to zacal. Nasel jsem to video. S tim snad nemuze nikdo souhlasit:
Od 4:35 . "V první řadě se motorka neřídí rukama. Zapomeňte na ruce"
"Ruce maji byt volne" (no to je pravda ale to se nevylucuje s rizenim )
"Motorka se ridi nohama a prenasenim vahy"
"Nema se jezdit na lachtana" (no to je fakt, ono to pak skrta )
Po te co jsme ho na to upozornil. Si dal tvral na svem a odmitl se o tom dal bavit.
A jeste nazval clovek co je podobne velkej jako ja, skrckem
Naposledy editováno 08.04.2012 10:53:19
meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.
No nevim jak tezky je te pojezdit ale se vsim ostatnim v podstate souhlasim.A s tim ježděnim na lachtana.. copa škrtání, to je jasný, chytne ti to lehce nohu a přiště s dáš sakra majzla, abys jí dal vejš. Ale až tě nakopne zadek po nechtěnym driftu nebo smyku a byl bys ve stupačkáš patama a né zapřenej na špičkách, tak by sis mohl lehce vystoupit.
Předávám slovo obžalobě.
Naposledy editováno 08.04.2012 17:33:33
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
2:09.427
2:09.961
2:10.021
2:10.365
2:11.599
2:12.682
2:12.700
2:13.161
2:13.344
2:13.753
2:14.303
2:15.571
2:15.720
atd ...
Naposledy editováno 08.04.2012 22:06:35
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Já jsem to pochopil, že čas 2:10 dá dnes v Brně každej Jouda. A tak jsem reagoval jen na to, že já osobně jsem jich na okruhu zatím moc nepotkal. S takovou bychom už měli plné silnice mistrů tepubliky. Minimálně ! A na to, že Pepa Sršeň neumí jezdit ...
Chtěl bych umět to co on. A pokud mě paměť neklame, tak někdy v roce 2008 nebo 2009, když jezdil v CEC tom zlatým Fazeru ve skupině SBK zajížděl časy 2:11 - 2:14 a většína z nás koukala s otevřenou hubou, protože nakládal i superbikum.
Ale je to moje chyba, že jsem nečetl všechny příspěvky. Asi to bylo ode mě mimo mísu.
1.tým měl na pomoc Mildu Čiháka, což je vidět na časech, ale pak jich pár jelo kolem 2:11-12. Já jsem jel za HBNR a taky mi tam padlo pod 2:11. Ale Pepa na FZ1 s první čtyřčlennou skupinkou nejel, to bych si pamatoval.
Ale to co on umí na motorce, to je peklo. Jezdí skvěle a navíc ten stunt, to bych taky chtěl mít takhle v ruce.
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !
Honza GSX píše: ... padesátka na krku, asi už mi to fakt špatně funguje.
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !
Tak časy 2009 už je dva roky zpět, někdo za tu dobu dokáže stáhnout několik vteřin. Chtělo by to nějaký novější a na čem to zajel, abysme viděli jak na tom Sršeň doopravdy je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Honza GSX píše: ... padesátka na krku, asi už mi to fakt špatně funguje.
Nevím, proč mi to tak utkvělo v paměti, že měl tak dobrý časy. Asi to byl někdo jiný.
Ještě jednou sorry všem !
V pohode. 2:20 na FZ1 neni spatny cas. Ale treba Spijker tam jel 2:20 pri prvni navsteve a druhe jizde. na R1 2001 a mel podhustene gumy
On Pepa na tom umi, to jsem nikdy nezpochybnoval. Otazkou je jestli to umi predat dal a popsat tu teoretickou cast. Nekdo proste sedne a vi. Ale ja a dalsi mene sikovni, si to musime proste vydrit. Jedna mistni slecna mi loni mistama trochu ujizdela na mosteru 695 a mela na tom najeto 5000km
Naposledy editováno 11.04.2012 10:07:01
4 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!
Souhlas, přijde mi že už se to ježdění na okruhu bere moc výkonnostně (řeči typu 2:15 na brno je dneska základ), a málokdo uvažuje že i na okruhu se dá svézt jen pro radost a s rozumnou mírou rizika.
Trochu se to démonizuje na střelce a mrdaly, a nově příchozí by se tam potom skoro bál vlézt, přitom celkem o nic nejde a na trati se snesou různě rychlí jezdci.
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Naposledy editováno 11.04.2012 11:14:13
2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!
Lekousi, PODPIS
SVSkritek píše: Tak jasne, ze jde hlavne o zabavu. Na nekaky dobry casy nemam zkusenosti ani vybaveni. To bych si pak koupil neco na laminatech treba dalsi rok. Kdyby mne to zaujvalo. Ale tak pod 2:40 bych se dostal rad. Ale kdyz ne, tak se taky nic nestane.
Vybavení máš víc než dobrý, 954 musí dát s dobrým jezdcem pod 2:25 v pohodě. Na motorkách už se pár let zlepšujou hlavně motory, koncepce i technika podvozku je podobná, tak bych z toho nedělal vránu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!
To říká sám velký BOSS, který vždy tvrdil: "je lepší být mrtvý než druhý" ...
Teď mě Lekouši napadá, neříkáš to jen z toho důvodu, abys cestou do nemocnice mohl utěšovat naše ženy???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
SVSkritek píše: Tak jasne, ze jde hlavne o zabavu. Na nekaky dobry casy nemam zkusenosti ani vybaveni. To bych si pak koupil neco na laminatech treba dalsi rok. Kdyby mne to zaujvalo. Ale tak pod 2:40 bych se dostal rad. Ale kdyz ne, tak se taky nic nestane.
Zkusenosti tam prave ziskas, vybaveni mas naprosto dostacuji, 954 ( s tlumicem rizeni ) je vyborna motorka s pevnym podvozkem, takze spis neco kolem 2:30 po prvni 20ti minutovce
Prasouš píše: To říká sám velký BOSS, který vždy tvrdil: "je lepší být mrtvý než druhý" ...
Teď mě Lekouši napadá, neříkáš to jen z toho důvodu, abys cestou do nemocnice mohl utěšovat naše ženy???
A hlavne srat tam vic plynu a mit to tak trochu dost v pici. Jestli on TO nemel jen tam ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: Zkusenosti tam prave ziskas, vybaveni mas naprosto dostacuji, 954 ( s tlumicem rizeni ) je vyborna motorka s pevnym podvozkem, takze spis neco kolem 2:30 po prvni 20ti minutovce
To mu nepiš, pak tam bude mít po celym dni 2:45 a půjde vrátit řidičák, kdybych si to já bral k srdci tak bych to musel udělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Stev píše: To mu nepiš, pak tam bude mít po celym dni 2:45 a půjde vrátit řidičák, kdybych si to já bral k srdci tak bych to musel udělat
Ja bych skritka nepodcenoval. myslim ze 2:30 je pro nej celkem realnej cas pokud si celou dobu nebude rikat ze hlavne pomalu a opatrne.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Ja bych skritka nepodcenoval. myslim ze 2:30 je pro nej celkem realnej cas pokud si celou dobu nebude rikat ze hlavne pomalu a opatrne.
Vy tu s tema casama carujete, ja kdyz se po 4 dnech dostal v zavode konecne pod 2:30 tak sem se sel ozrat ...
Edit: A TO jsem tam nebyl prvne, ale uz potreti. Pravda prvne na Daytone.
Naposledy editováno 11.04.2012 12:00:49