začínám uvažovat nad výměnou mého eFka za CBR954RR. Jsem do té motorky už strašně dlouho zamilovaný a začlo mi to ted' v hlavě dost vrtat a myslím, že by to bylo i reálné. Vím, že tu toho je dost, ale jde mi spíše o porovnání přímo 600F a 954RR. Hlavně, co se týká spotřeby všeho, pohodlí a spotřeby.. Prostě jakékoliv poznatky uvítám.. Předem díky za odpověd'
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 17.04.2024 11:04:44
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
moc se tu píše a málo jezdí
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 17.04.2024 11:07:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
kawapepek píše: Z grafů je patrné,že pokud budeme motorky porovnávat a nepřesáhneme 9 tis otáček,že i stará ZX-9R dokáže celkem držet krok-je tam rozdíl jen cca 10kW a cca 7Nm....Potom už je to jen o GSX-R...
Mně podle obrázku přijde že zx9 dostává krutě na zadek už od těch 3.5 tis. kde začíná měření. A chápu to dobře, že naměřili 110 koní na zadním kole?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:44
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
kawapepek píše: Hele,já když jsem kupoval ZX-9R,tak to byla dle všech testů v časopisech ta největší mrdka,co nemá na okruhu proti konkurenci vůbec žádnou šanci...
je pravda,že proti GSX-R 1000 a R1 což byly litry byla v prdeli už na papíře...
No a když jsem s ní poprvé výtězoslavně přijel na vyjíždku Kolínský Verbeže v roce 2005-zavěrečná,tak jsem byl přivítanej slovama,co jsi to koupil boha jebo za mrdku,dyk to nejede a zadírá se to..
No naštěstí se to nevyplnilo a nezadřel jsem,olej to nežere a na to,co jsem od ní chtěl je skvělá...Jinak motor jede jako bejk,ale na okruhu už dneska opravdu není konkurenceschopná,ale motor jako takovej je nadčasovej a prala se s přesilou litrů z roku 2000 až 2003 velice dobře....
Dneska je to v provozu spíš o tom,kdo se víc bojí,než o kvalitách motorky...Tudíž můžeš se zánovním šestikilem spráskat litra a naopak třeba se starou devítkou pojezdit kde co...
Z toho plyne nevěřit tomu co se kde píše,ale jít a zkusit to a rozhodnout se v klidu doma,jestli do toho jít a nebo ne...
Každopádně ale znát slabiny toho kterého modelu se při koupi vyplatí-snížení ceny,popřípadě nenaběhnout si a nekoupit vrak...
Není možné, že napíšeš aj rozumnou věc a bez pikačovin
Dokonce více méně je pravda, že je 954 lepší než 1000RR. Právě to je o co tu šlo s Italšrotem. Stačí se podívat na hmotnost 954(170kg) a 1000RR r.v. 2004 (180kg) a určitě je na tom něco pravdy. Nedávno ode mě jeden okruhář kupoval díly. Má okruhovku 954 a staví si 1000RR 2008 SC59. A říkal to samé, že litra před rokem 2008 nemělo cenu brát.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
VeFeRák píše: kawapepek> hmmm...takže soudíš podle jednoho..tak to já tvrdím, že Kawám umírají motory...
Pepek a další to tu točí furt dokola.. Protože mají z hondy midrák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:58
kawapepek píše: Ale jo,vím o pár lidech,kterým odešel na Kawě motor a jednalo se i o ZX-9R...ale spíš to byly motocykly vyrobené před rokem 2000...
Nicméně se to stalo i tím,že si o to majitelé hodně koledovali...Každopádně od roku 2004 by měly být motory životností na úrovni ostatních japonských značek..
jo, jenže to samé platí i pro regulátory u Hond...dokonce bych řekl od roku 2000
Nesmis bejt mongol co tomu neda servis a peci odpovidajici stari a typu motorky a proste bude jezdit. (motor mel rozborku az ted ale ne ze by nejel - spis abych mel klid - a nic mu nebylo, jenom sem preventivne vymenil retez, podlozky etc. - standart). Ja s ni pocitam najedu dalsich 50 bez vetsich zasahu ( jezdim s ni jak na okruzich(zas ale nejsem zadnej extra strelec) tak na silnicich )
ne , regulator jsem jeste nemenil
Musis vybrat dobrej kus, rozpadnout se ti muze cokoliv
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
954 je lehká a myslím si na dnešní poměry pořád dobrá na svezení... jel jsem na 09 faroši a zas velký skok oroti 04 tam nevidím krom zmenšení všeho co na té motorce bylo...
ale řekněte sami nevypadaá dobře jak je to všechno nahrnuté na předek?
Naposledy editováno 22.11.2011 17:55:22
marekparek píše: ... jel jsem na 09 faroši a zas velký skok oroti 04 tam nevidím krom zmenšení všeho co na té motorce bylo...
Nemůžeš čekat skok jak z 600 na litr ale jinak tah motoru 08+ je úplně o něčem jiným a dále ergonomie a tuhost rámu + podvozek. Prostě velký skok tam je ale zase v rámci třídy... Jinak souhlas s ostatním - design 04+ byl na tu dobu pecka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?
Danielos píše: Dokonce více méně je pravda, že je 954 lepší než 1000RR. Právě to je o co tu šlo s Italšrotem.
Nesouhlasím, předváděl ses tady tetrálními řečičkami o rozpočtovce. Nenapsal jsi nic co by mohlo někoho přesvědčit, jen jsi napsal, že jezdec na Zetku nemůže radit jestli je lepší litr nebo podlitr. Mám zkušeností z litrú všech možných ročníků... jezdil jsem jak 954 tak 1000RR. To co píšu jsou moje pocity ze silnice a né grafy, křivky nebo kámoš kámoše mého brachy povídal!!! Dej se dokupy chlape... meleš tady howna.
Naposledy editováno 22.11.2011 19:07:12
954 jsem měl a spokojenost. Pěkná, na mých 185cm pohodlná. Po cebru 600 myslím dobrá volba. Není tak ostrá jako gsxr které ti tady taky někteří nabízejí.Jinak ohledně tlumiče řízení okolo kterého se tu taky motá debata... Tlumič je obecně prospěšná věc a tak neřeš co ho má a nebo nemá. Prostě si ho pořiď a uděláš něco víc pro svou bezpečnost. Jinak obecně 954 je celkem spolehlivá, pár kluků okolo jí taky mělo a nestěžovali si. A dá se říct, že vzhledem je docela nadčasová. A o tom jak moc jsou 954 bourané a nebo ne... Většina mašin je bouraná a znovu opravená. A na "plasty" padne jen pár. Většina má hnuté vidle a to je jen ten lepší případ. Záleží jen kdo a jak to opravuje. A to už je výběr kus od kusu. Přeju šťastnou ruku...
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
Ještě to nerozdělával, tak nevím jestli na klice, nebo ty "slavný" prostřední dva válce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |