paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 954RR po 600F?
18.11.2011 v 15:47
Zdravím,
začínám uvažovat nad výměnou mého eFka za CBR954RR. Jsem do té motorky už strašně dlouho zamilovaný a začlo mi to ted' v hlavě dost vrtat a myslím, že by to bylo i reálné. Vím, že tu toho je dost, ale jde mi spíše o porovnání přímo 600F a 954RR. Hlavně, co se týká spotřeby všeho, pohodlí a spotřeby.. Prostě jakékoliv poznatky uvítám.. Předem díky za odpověd'

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 21:53 | Nahoru | #181


Naposledy editováno 17.04.2024 11:04:44

CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 21:56 | Nahoru | #182
Taky jsem chtěl 954, ale nesehnal jsem dost penězi na podřadný kousek, tak jsem koupil 929 a jsem moc spokojen. Ale 954 mě stále láká, je nádherná Držím palce na dobrý kup

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:11 | Nahoru | #183
954 je lepší než 1000RR no nazdar ...je to jiná motorka a jiný motour ... asi tak jako ZX9 a ZX10 ... 954 je rychlá ale je poznat že tam těch x koní není a to i podvozkově nemluvě o jiných převodech, a technice celkově ...

moc se tu píše a málo jezdí

CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:14 | Nahoru | #184
ale nic to nemění na faktu že 954 je ještě furt jezditelná motorka tak jako 929 ...

a když budeš mít CBR900RR ve slušným stavu s dobrým motorem tak se svezeš taky velice slušně

CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:26 | Nahoru | #185


Naposledy editováno 17.04.2024 11:04:37

CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:27 | Nahoru | #186


Naposledy editováno 17.04.2024 11:04:30

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:32 | Nahoru | #187


Naposledy editováno 17.04.2024 11:07:23

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

21.11.2011 v 22:42 | Nahoru | #188


Naposledy editováno 17.04.2024 11:04:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 08:33 | Nahoru | #189

kawapepek píše: Z grafů je patrné,že pokud budeme motorky porovnávat a nepřesáhneme 9 tis otáček,že i stará ZX-9R dokáže celkem držet krok-je tam rozdíl jen cca 10kW a cca 7Nm....Potom už je to jen o GSX-R...



Mně podle obrázku přijde že zx9 dostává krutě na zadek už od těch 3.5 tis. kde začíná měření. A chápu to dobře, že naměřili 110 koní na zadním kole?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 08:41 | Nahoru | #190


Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:44

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 08:45 | Nahoru | #191
kawapepek> a jo, to pak jo, tohle je jeden z mála grafů který vidím v kw tam mě to zmátlo. 150 koní na motoru už je jiná

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:10 | Nahoru | #192
kawapepek> Mrtvé regulátory na 929? Nevěřím... Stator altíku jo, to je slabina, ale regulátor? Na to jsou jiné Hondy...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:29 | Nahoru | #193


Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:37 | Nahoru | #194

kawapepek píše: Hele,já když jsem kupoval ZX-9R,tak to byla dle všech testů v časopisech ta největší mrdka,co nemá na okruhu proti konkurenci vůbec žádnou šanci...
je pravda,že proti GSX-R 1000 a R1 což byly litry byla v prdeli už na papíře...
No a když jsem s ní poprvé výtězoslavně přijel na vyjíždku Kolínský Verbeže v roce 2005-zavěrečná,tak jsem byl přivítanej slovama,co jsi to koupil boha jebo za mrdku,dyk to nejede a zadírá se to..

No naštěstí se to nevyplnilo a nezadřel jsem,olej to nežere a na to,co jsem od ní chtěl je skvělá...Jinak motor jede jako bejk,ale na okruhu už dneska opravdu není konkurenceschopná,ale motor jako takovej je nadčasovej a prala se s přesilou litrů z roku 2000 až 2003 velice dobře....

Dneska je to v provozu spíš o tom,kdo se víc bojí,než o kvalitách motorky...Tudíž můžeš se zánovním šestikilem spráskat litra a naopak třeba se starou devítkou pojezdit kde co...

Z toho plyne nevěřit tomu co se kde píše,ale jít a zkusit to a rozhodnout se v klidu doma,jestli do toho jít a nebo ne...

Každopádně ale znát slabiny toho kterého modelu se při koupi vyplatí-snížení ceny,popřípadě nenaběhnout si a nekoupit vrak...



Není možné, že napíšeš aj rozumnou věc a bez pikačovin

Dokonce více méně je pravda, že je 954 lepší než 1000RR. Právě to je o co tu šlo s Italšrotem. Stačí se podívat na hmotnost 954(170kg) a 1000RR r.v. 2004 (180kg) a určitě je na tom něco pravdy. Nedávno ode mě jeden okruhář kupoval díly. Má okruhovku 954 a staví si 1000RR 2008 SC59. A říkal to samé, že litra před rokem 2008 nemělo cenu brát.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:41 | Nahoru | #195
kua, futr čekám, kdy mi dle názorů ze zdejších vláken odejde regulátor , nebo altík a místo toho mi začlo prosakovat gufero na př. vidlích , to je k nasrání

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:47 | Nahoru | #196
Něco na odlehčení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:48 | Nahoru | #197
kawapepek> hmmm...takže soudíš podle jednoho..tak to já tvrdím, že Kawám umírají motory...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 09:59 | Nahoru | #198

VeFeRák píše: kawapepek> hmmm...takže soudíš podle jednoho..tak to já tvrdím, že Kawám umírají motory...



Pepek a další to tu točí furt dokola.. Protože mají z hondy midrák.

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 10:04 | Nahoru | #199

Danielos píše: Pepek a další to tu točí furt dokola.. Protože mají z hondy midrák.



A tak ty regulátory u Hond je takové to správné klišé...A zrovna 929 má problém úplně jinde, ještě teď mám ve skříni špatnej stator z 929...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 10:11 | Nahoru | #200


Naposledy editováno 17.04.2024 11:03:58

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 10:18 | Nahoru | #201

kawapepek píše: Ale jo,vím o pár lidech,kterým odešel na Kawě motor a jednalo se i o ZX-9R...ale spíš to byly motocykly vyrobené před rokem 2000...
Nicméně se to stalo i tím,že si o to majitelé hodně koledovali...Každopádně od roku 2004 by měly být motory životností na úrovni ostatních japonských značek..



jo, jenže to samé platí i pro regulátory u Hond...dokonce bych řekl od roku 2000

CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 15:46 | Nahoru | #202
Zajímavě se to tu rozjíždí, jen bych doplnil 954 pohotovostních 193kg a není pravda, že hned teplota letí nahoru, právě naopak drží 80-85C velmi slušně.

CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 16:13 | Nahoru | #203
Hele , kdyz se o to budes starat , najedes na ni 50 000+ jako ja a nebudes mit jedinej problem. Benzin kolem 7dmi pokud jedes svizne. Olej menim tak o 30% driv nez radi interval, nikdy jsem "mezi" nemusel dolit ani kapku, filtry menim rovnou s olejem. 175cm a 900+km Svycarsko - Praha a slo to.

Nesmis bejt mongol co tomu neda servis a peci odpovidajici stari a typu motorky a proste bude jezdit. (motor mel rozborku az ted ale ne ze by nejel - spis abych mel klid - a nic mu nebylo, jenom sem preventivne vymenil retez, podlozky etc. - standart). Ja s ni pocitam najedu dalsich 50 bez vetsich zasahu ( jezdim s ni jak na okruzich(zas ale nejsem zadnej extra strelec) tak na silnicich )

ne , regulator jsem jeste nemenil

Musis vybrat dobrej kus, rozpadnout se ti muze cokoliv

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 17:54 | Nahoru | #204
nevím měl jsem 954 i 1000RR ale motorově jede lépe 1000RR možná tím že zas tak nemám uplně holou ... ale při srovnání zrychlení od 150 nahoru jsem pojel ZX9 na akrapu a KN a to z přehledem.. a taky 954 na Yoschim a KD filtru tak nevím ... ale mě je to fuk mě se libí právě model 954 a pak 04 až 05 ... 06 07 mi příjde vzhledově jak 6tka a u 06 až 07 má jinak nahozený krouťák a je u 04 a 05 stejný leč o 2000ot níže což je zásadní na tah odspodu a kdo není dřevěnej tak to mezi nima pozná ...

954 je lehká a myslím si na dnešní poměry pořád dobrá na svezení... jel jsem na 09 faroši a zas velký skok oroti 04 tam nevidím krom zmenšení všeho co na té motorce bylo...

ale řekněte sami nevypadaá dobře jak je to všechno nahrnuté na předek?

Naposledy editováno 22.11.2011 17:55:22

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 18:47 | Nahoru | #205

marekparek píše: ... jel jsem na 09 faroši a zas velký skok oroti 04 tam nevidím krom zmenšení všeho co na té motorce bylo...



Nemůžeš čekat skok jak z 600 na litr ale jinak tah motoru 08+ je úplně o něčem jiným a dále ergonomie a tuhost rámu + podvozek. Prostě velký skok tam je ale zase v rámci třídy... Jinak souhlas s ostatním - design 04+ byl na tu dobu pecka

CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 18:54 | Nahoru | #206
rozdíl tam je to ano ale ještě důležitej ten mezičlánek mezi sedlem a řidítky .. ten kdo umí si zajezdí i na 954 a vyblbne se a ten kdo neumí tak bude valit oči jak to jede tak jako ja kdysi když sem poprvé sedl na ZZR 1100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 19:02 | Nahoru | #207

Danielos píše: Dokonce více méně je pravda, že je 954 lepší než 1000RR. Právě to je o co tu šlo s Italšrotem.


Nesouhlasím, předváděl ses tady tetrálními řečičkami o rozpočtovce. Nenapsal jsi nic co by mohlo někoho přesvědčit, jen jsi napsal, že jezdec na Zetku nemůže radit jestli je lepší litr nebo podlitr. Mám zkušeností z litrú všech možných ročníků... jezdil jsem jak 954 tak 1000RR. To co píšu jsou moje pocity ze silnice a né grafy, křivky nebo kámoš kámoše mého brachy povídal!!! Dej se dokupy chlape... meleš tady howna.

Naposledy editováno 22.11.2011 19:07:12

CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 19:17 | Nahoru | #208
Krásně se ta debata zúžila z "Honda nebo Kawa" na "954 nebo 1000RR"...

Každopádně FiFimu bych poradil nejdřív odškrtit 600F, pořádně se na ní vyblbnout (měl jsem ji a umí až až..) a pak až se sápat po litru nebo "skorolitru"

CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 19:23 | Nahoru | #209
Nazdar,
954 jsem měl a spokojenost. Pěkná, na mých 185cm pohodlná. Po cebru 600 myslím dobrá volba. Není tak ostrá jako gsxr které ti tady taky někteří nabízejí.Jinak ohledně tlumiče řízení okolo kterého se tu taky motá debata... Tlumič je obecně prospěšná věc a tak neřeš co ho má a nebo nemá. Prostě si ho pořiď a uděláš něco víc pro svou bezpečnost. Jinak obecně 954 je celkem spolehlivá, pár kluků okolo jí taky mělo a nestěžovali si. A dá se říct, že vzhledem je docela nadčasová. A o tom jak moc jsou 954 bourané a nebo ne... Většina mašin je bouraná a znovu opravená. A na "plasty" padne jen pár. Většina má hnuté vidle a to je jen ten lepší případ. Záleží jen kdo a jak to opravuje. A to už je výběr kus od kusu. Přeju šťastnou ruku...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

22.11.2011 v 19:38 | Nahoru | #210
...nechtěl jsem to psát hned ze začátku, ale kamošovi se letos v létě na 954 zadřel motor.

Ještě to nerozdělával, tak nevím jestli na klice, nebo ty "slavný" prostřední dva válce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist