Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech
Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )
Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi
Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat
Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.
Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas
Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC
Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:
Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky
+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .
Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)
Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.
KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!
Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek
+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)
Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36
Ahoj chlapi,
Já si v DK motorku koupil, ale že si vyberu Tigera XC jsem se rozhodl sám. Předváděcí jízda si myslím je (nebo alespoň byla) nemožná. Nevím proč. Dle mého názoru nemají žádný stroj, kerý by si nechali pro tyto účely. Když jem tam byl očumovat, co si koupím, byl tam nějaký člověk a zkušebky na Exploreru se dožadoval. Platilo však vše co píše Jenik789 - není zajeto, není kdy... venku krásně. Prostě ber nebo neber. Spíš bych usuzoval, že v Čechách není pro ně konkurence. V Drážďanech projížďka pomalu na čemkoliv žádný problém není (nabízí i vlastní-osobní stroje).
Servis je asi v DK v pořádku. Byl jsem tam jen jednou. Sice místo 2 avizovaných hodin to trvalo 5 i s čekáním venku na lavičce až mechanik přijede z oběda, ale práci odveli dobře.
Prostě česká klasika - vše zbytečně na 90%.
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
takze doporucujes Drazdany? To mas tam taky bliz ne?
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
motorku mám od brněnského překupníka, servis 800 km jsem prováděl v CarTechu Brno (prodejce Triumph a vozů Jaguar,Land Rover). Kluci v Brně jsou 300% lepší než z.. Pražáci. Tam byl jen a jen problém. Obsazenost servisů,atd. V Brně tě nechají na Tigerovi svést, v Praze mi nedovolili.
Na jaře se chystám servisovat po 10 tis. km, asi to bude ranec, ale co chci, když sedlám Triumph, který za to stojí:))...
Jinak Brňáci vychvalovali dost Explorera, prý bomba, nevím, neměl jsem tu možnost, jen se ho očumoval.
Mějte se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
Michal86 píše: Ahoj,
motorku mám od brněnského překupníka, servis 800 km jsem prováděl v CarTechu Brno (prodejce Triumph a vozů Jaguar,Land Rover). Kluci v Brně jsou 300% lepší než z.. Pražáci. Tam byl jen a jen problém. Obsazenost servisů,atd. V Brně tě nechají na Tigerovi svést, v Praze mi nedovolili.
Na jaře se chystám servisovat po 10 tis. km, asi to bude ranec, ale co chci, když sedlám Triumph, který za to stojí:))...
Jinak Brňáci vychvalovali dost Explorera, prý bomba, nevím, neměl jsem tu možnost, jen se ho očumoval.
Mějte se.
Ahoj já mám tedy jinou zkušenost z Prahy. Ochota, vše v pohodě a domlouvám si s nima testovací jízdu .
Explorer vypadal mooooc pěkně .. ale do města je to už celkem těžkej stroj ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
JirikM píše: Ahoj já mám tedy jinou zkušenost z Prahy. Ochota, vše v pohodě a domlouvám si s nima testovací jízdu .
Explorer vypadal mooooc pěkně .. ale do města je to už celkem těžkej stroj ..
To me tedy rekni na kdy te objednali, protoze ja vubec neuspel. Z meho okoli mam stejne zpravy ohledne servisu jako Michal86
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
Jenik789 píše: To me tedy rekni na kdy te objednali, protoze ja vubec neuspel. Z meho okoli mam stejne zpravy ohledne servisu jako Michal86
Už to mám potvrzený, příští úterý budu mít 800stovku na 2 hoďky k dispozici. Dám vědět jak to pak proběhne. Ale podmínky zápůjčky jsou jasný ...
že by to bylo kouzlo osobnosti ?
Já pomalu teď hledám něco silnějšího než můj Stromík .....
Naposledy editováno 04.07.2012 16:31:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
JirikM píše: Už to mám potvrzený, příští úterý budu mít 800stovku na 2 hoďky k dispozici. Dám vědět jak to pak proběhne. Ale podmínky zápůjčky jsou jasný ...
že by to bylo kouzlo osobnosti ?
Já pomalu teď hledám něco silnějšího než můj Stromík .....
V pondeli jim tam zavolam a jsem zvedav co mi reknou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
Jenik789 píše: V pondeli jim tam zavolam a jsem zvedav co mi reknou.
Vyplnoval si jim i dotaznik ? Ja jo ...a druhej den jsem mel potvrzeno ...
JirikM píše: Vyplnoval si jim i dotaznik ? Ja jo ...a druhej den jsem mel potvrzeno ...
v historii, tady najdes jak dlouho jsem cekal
* 12/2011 - nemame testovaci motorku
* 03/2012 - uz mame, ale je jeste hnusne
* 04/2012 - uz neni hnusne, ale musi se zajet
* 06/2012 - do konce leta neni volny termin
Jinak ta posledni komunikace pred temi asi 3 tydny - volal jsem na standardni cislo, kde me prepojili na prodejnu, popsal jsem moji zadost a domluvil si termin, ten clobrda jen rikal, ze se tam musim nejdriv osobne zastavit a podat zadost osobne, ale kdyz jsem mu vysvetlil, ze tohle casove nestiham, rikal ze tedy udela vyjimku. Dle nasi dohody jsem mu poslal email, na ktery jsem dostal nasledujici odpoved:
Bohužel došlo pravděpodobně k nedorozumnění - hovořil jste s kolegou panem Ocáskem, který neměl k dispozici plán předváděcích motocyklů. Sdělil Vám pouze informaci, abyste nám do mailu specifikoval termín, ve kterém by z Vaší strany bylo možné se u nás zastavit a v návaznosti na toto Vám termín teprve upřesníme. K domluvení a slíbení konkrétního termínu nedošlo.
S pozdravem
Martin Jiřinec
Nejsem blbej a kdyz neco domlouvam a potvrzuji a ten clovek na druhe strane taky potvrdi, ze jen aby mel oficialni zadost mailem s kontaktem atd... tak to asi byl pan Ocásek zmateny.
Po tomto mailu jsem ihned mailoval dal a dostal toto:
Dobrý den,
bohužel je tento motocykl rozpůjčovaný dlouhodobě
dopředu a v dohledné době nemáme pro Vás volný žádný termín zápůjčky. Rádi
si
Vás zavedeme do evidence a v případě uvolnění motocyklu Vás budeme
informovat.
S pozdravem
Martin Jiřinec
No a ve finale jsem ihned po obdrzeni tohot mailu tam volal a pan Jirinec mi rekl, ze do konce leta nemaji ani jeden volny termin!!!!!!!!!!!!!! Ale ze me daji na cekaci listinu, kdyby nekdo odrekl, takze mi rekni, co jsem udelal blbe....
2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
No ja myslim, ze motorku, co ji chcete testovat mám doma v garazi ja. Takze jestli chcete zkusebni jizdu, tak dorazte do DC.
Me v DK rekli, ze je to testovaci stroj, ktery si muzu po testech odkoupit. Ja ho ale strasne nutne potreboval hned, a tak ho prodali.
Vsem se tedy omlouvam.
Jenik789 píše: mam fakt timhle pristupem zhnusenu znacku, takze si musim vybrat z mensiho zla - BMW, KTM, Yamaha
A jakou z nich ? .. od BMW bych si já asi nevybral ... a u KTM - SMT vypadá pěkně . .. Yamaha mi taky moc nemá v tomhle segmentu co nabídnout .. když nechci ani 1200 .. ani jednobuch ....
spajazacatecnik píše: Jenik789>
No ja myslim, ze motorku, co ji chcete testovat mám doma v garazi ja. Takze jestli chcete zkusebni jizdu, tak dorazte do DC.
Me v DK rekli, ze je to testovaci stroj, ktery si muzu po testech odkoupit. Ja ho ale strasne nutne potreboval hned, a tak ho prodali.
Vsem se tedy omlouvam.
Tož gratulace k novému stroji ? ... co nějaký popis krátkých zkušeností .. no asi do Děčína někdy projedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
Ja myslim, ze tam měli tu mou moto jako predvadecku na celou sezonu, ale strelili ji dyz to slo jako funglovku.
Dejte vedet, rad v DC nebo okoli predvedu. Muzeme to na kousek prohodit.
Jinak ja mám najety 3000 km. Obul jsem Metzeler Karoo (T). Na silnici sedi skoro stejne, vubec nehuci nebo nevlni a v terenu to je solidni.
Rad vyjizdim na mista, kde se da offroudit (kouknete na bod zajmu Male Maroko).
Motorka jezdi po silnici jak strelena (na 1st. jede kilo), v terenu je znat vetsi vaha, ale je to hlavne o rukach. Musi jet, pak parada, ale to clovek musi zvladat.. Viz muj nick..
spajazacatecnik píše: JirikM>
Ja myslim, ze tam měli tu mou moto jako predvadecku na celou sezonu, ale strelili ji dyz to slo jako funglovku.
Dejte vedet, rad v DC nebo okoli predvedu. Muzeme to na kousek prohodit.
Jinak ja mám najety 3000 km. Obul jsem Metzeler Karoo (T). Na silnici sedi skoro stejne, vubec nehuci nebo nevlni a v terenu to je solidni.
Rad vyjizdim na mista, kde se da offroudit (kouknete na bod zajmu Male Maroko).
Motorka jezdi po silnici jak strelena (na 1st. jede kilo), v terenu je znat vetsi vaha, ale je to hlavne o rukach. Musi jet, pak parada, ale to clovek musi zvladat.. Viz muj nick..
Diky za nabidku a beru ji, ozvu se.
Ale to ve finale nic nemeni nic na pristupu oficialniho dovozce Triumph do CR! Meli by to byt profici, vzdyt jeden nespokojeny zakaznik udela vetsi negativni reklamu nez 100 spokojenych tu pozitivni.
Zatim mi zadna jina motorka uplne nesedla, takze jestli to nebude ani XCecko, tak si necham moji raketu . Je jasny, ze vykonove a ani podvozkove nemuze byt XCecko lepsi, ale aspon kdyby se to blizilo
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
Nejdřív trocha recenze a pak fotky .
Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:
Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky
+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .
Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)
DK Racing - krátké shrnutí
- Po 2 emailech dohodnutý termín i podmínky zápůjčky (email z jejich webových stránek)
- Při příjezdu byla motorka hned připravena ... dřív jak nezbytné papíry
- Domluvené podmínky v mailu byly dodrženy
- Po ukončení jízdy se mi ještě věnovali s popisem jak verze na které jsem jel, tak také dalších - např. Tiger 1050, který se zalíbil ženušce ... víc kapot
- Za sebe nemám co vytknout
A teď pár obrázků .. ale jen málo, víc se jezdilo
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
Ta barva je zelená ?
Nevíš jak to je s kaťákem ?
CO když někde musíš brát 80 benál? Pobere to elektronika?
PetrAT píše: Jiřík, hezké shrnutí
Ta barva je zelená ?
Nevíš jak to je s kaťákem ?
CO když někde musíš brát 80 benál? Pobere to elektronika?
JJ, barvě říkají zelená-matná ... v té bych si to fakt nepořizoval .. Sice barva nejezdí ... ale kdybych si mohl vybral .....
Na ostatní ti fakt neodpovím .. měl jsem to na 2h projížďce .. a standardně jsem dotankovával Natural 95, abych to vrátil s plnou nádrží. ... mimochodem, když jsem za to tahal ... jel jsem průměrkou kolo 7 litrů ..... a když jsem jel svým tempem .. ale pořád tak +10-20 nad ... tak to bralo 5,5 litru (dle elektroniky).
1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
Z afriky jsem zvyklý na 5 a když tahám tak 6 max 6,5 naložený
Ale je pravda, že afrika proti tigrovi nejede
Snad čas ukáže jestli ta motorka má svou hodnotu a nebude se srát jako F800 od bmw
PetrAT píše: Těch 5,5 je v poho, ale 7 už je dost
Z afriky jsem zvyklý na 5 a když tahám tak 6 max 6,5 naložený
Ale je pravda, že afrika proti tigrovi nejede
Snad čas ukáže jestli ta motorka má svou hodnotu a nebude se srát jako F800 od bmw
Ono při těch 7 .. jsem točil 5-9tis ... a stíhal jednu Ducati .. bylo to max co jsem viděl. Když jsme dojeli na vyhlídku padlo to na cca 6.5 .... ale max spotřeby bylo těch 7. Proti tomu Tigrovi nejede ani můj VSTROM
2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
Jenik789 píše: uz jsem v jednani ze Triumph UK, dostal jsem potvrzeni, ze resi moji stiznost na pristpu DK Racingu. Nepredpokladam, ze se neco stane, ale pro me je XC kauza uzavrena.
Já ti nevím .... fakt tam nikoho neznám .. a šlo to všechno v pohodě .... a to XC mají .. sem na tom včera byl ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti
JirikM píše: Já ti nevím .... fakt tam nikoho neznám .. a šlo to všechno v pohodě .... a to XC mají .. sem na tom včera byl ...
takze po 20min dnesnim pohovoru s nejakym zastupcem DKRacingu mi rekli, ze se oni mohou rozhodnout komu motocykl pujci (to chapu), ale hlavne, ze jsem nevypadal jako zakaznik, ktery ma zajem o koupi u jejich spolecnosti. Takze huraaaaaaaa jdu koupit F800GS a hotovo, pristup BMW je necem jinem
EDIT: jooo a protekci co mi nabizel jeden kamarad a clen Triumph klubu v CR, ze mi vse zaridi, tak o to zajem nemam, protoze ja chtel vse resit oficialni cestou.
Naposledy editováno 11.07.2012 09:47:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR | capo111 | 23 | 20.4.2024 v 15:56 Juraj22 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC | bity | 10 | 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER |
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR | michla | 29 | 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto |