1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: me se s E92 i E90 (330i a 335xi) jezdilo dobre. ale uz jsou to stare pastiky a vznikly v pocatcich primovstrikovych motoru u bmw, je tam na muj vkus prilis problemu...
v dnesni dobe by nejspis byla rozumnejsi volba 330D/335D ... kdyby nekdo potreboval takove auto. Ja nemam cas a finance na auto ciste pro zabavu (a i takove bych si asi predstavoval jinak) a jako daily je trojka moc mala... V70 je pro moje ucely na hrane... tzn u me BMW uz asi neuspeje...
Ja tu e90 330i 190KW v manualu mel. Jezdila fajnove a rekl bych posledni motor, co se nemrvil. xDrive kazi srandu a je to pokladnicka, max. ty moderni, kde je plne vypinatelny predek.
Velikostne mi prisla v pohode, ale jasne, ze to neni na 5 clenou familii.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://suchen.mobil...16c924e7b&vc=Car
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: assassin> Jestli si dostal 13 a 14 plat + nějaký prémie navíc,tak sem ti našel novej sluzebak.Pěkná kombinace
https://suchen.mobil...16c924e7b&vc=Car
To je prostorově ještě horší, než trojka ale krásný auto, to jo
Naposledy editováno 06.01.2024 17:41:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: assassin> Jestli si dostal 13 a 14 plat + nějaký prémie navíc,tak sem ti našel novej sluzebak.Pěkná kombinace
https://suchen.mobil...b&vc=Car [/quote]
A z Celle bych to dokazal i stahnout
Naposledy editováno 06.01.2024 20:32:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: RomanSS> Ale 2 basy piva do kufru das
no tak tak, ale asi jo...
musím někdy vyzkoušet nějakou verzi Abartha...normál 500 mi příjde hrozná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ad xdrive, ja asi neumim ridit, ale vzdy se mi s nim u tehle modernejsich bmw jelo lip. vypinani predku maj asi jen Mka ne? teda ja vim jen o M5 ...
ja jezdil s m240xi, 340xi, 320xd a k chovani pohonu jsem nemel nikdy vyhrady, z te 240 jsem byl vylozene nadsenej... samo to vse bylo v automatu
cisty RWD uz bych dnes chtel jen u auta postavenyho na trat... a na picoviny...
Zmulin: 20+tis za auto nedam ... navic auto ktery mi vlastne nebude k nicemu, kdyz na daily potrebuju tazny a kufr na okruhove cajky (a na kolo)
Jeste porad me drzi turbo bricks... ted jdu napsat na tuhle...
Naposledy editováno 06.01.2024 21:24:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Assassin> Buď bys vozil všechno na kouli/vozejku,nebo musel prikoupit ještě nejakou dodávky
To Volvo už je slusnej veterán,což myslim jakoze v dobrým
Naposledy editováno 06.01.2024 21:35:01
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chtěl jsem jí koupit ženě, než potřebovala větší auto...protože to je fakt stylový malý levný auto
hroznej mi přišel ten hybrid a hlavně teda zpracování...a to třeba i ve srovnání s citigem...
ja jsem koukal po tehle krabicich v origo stavu a ze me bude bavit se jen tak vozit jako v youngtimeru... ale taky me to nevzalo... takze koukam na volva ze severskych zemi, ne v uplne seriovem stavu... cim vic nesmysl tim lip tzn 300Ps je zaklad ....
na té světlé kůži to muselo být stylové
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: SLEEPER> Jj,ale zas tak hrozny to není,ale třeba u MX 5/Abarth mě to překvapilo.To je snad menší ještě než předchozí model.To ani nemůžu řídit…GR 86 ale už celkem v pohodě.F 500 sem taky udělal chybu,ze jsem přitáhl s tím skleněným šíbrem..
Ja mam 186cm a mx5 (mrkacka) pro me fakt neni. Vubec se neschovam za celni sklo. :)
assassin píše: SLEEPER> uz si to dobre nepamatuju, ale ta 330i mela ten relativne blbuvzdornej motor jen ze zacatku produkce, novejsi kousky uz maji primej vstrik a tam je se vstrikama problem. cisteni zakarbonovaneho sani skorapkama orechu je regulerni servisni ukon... plus kupa katalyzatoru, lambd a samo valvetronic... ja bych si to nekoupil.
ad xdrive, ja asi neumim ridit, ale vzdy se mi s nim u tehle modernejsich bmw jelo lip. vypinani predku maj asi jen Mka ne? teda ja vim jen o M5 ...
ja jezdil s m240xi, 340xi, 320xd a k chovani pohonu jsem nemel nikdy vyhrady, z te 240 jsem byl vylozene nadsenej... samo to vse bylo v automatu
cisty RWD uz bych dnes chtel jen u auta postavenyho na trat... a na picoviny...
E90 mela 190KW a 200KW motory 3.0i. 190KW byl prave jeste ten blbovzdornej, jak rikas, 200KW uz trpela na vstriky, cerpadlo, lambdy a dalsi.
Prepinani xDrive na RWD ma i nova M3, ale osobne bych to do trojky nebral (do petky auto - rodinny vylet na hory).
Vyhrady k xDrive nejsou, jen ted zadohram je nejen zabavnejsi, ale lip se ti auto ridi, kdyz predek pouze urcuje smer.
Za me je kazdy rwd dobry, kor kdyz je kluzky povrch a nemusis zrovna z nulove rychlosti vyjizdet strmy kopec. :)
RomanSS píše: zmulin> Mně se 500 vždy hrozně líbila...tu předface 1.2 má náš řidič...
chtěl jsem jí koupit ženě, než potřebovala větší auto...protože to je fakt stylový malý levný auto
hroznej mi přišel ten hybrid a hlavně teda zpracování...a to třeba i ve srovnání s citigem...
Ja se svezl v 500 abart (tusim, ze rok 2010), motor cca 100KW 1,4T.
A ted se nechci dopustit svatokradeze, ale moznaaaa, je zabavnejsi jak miník S. Ovsem neridil jsem obe auta ve stejne dobe, tak to muze byt zkresleny pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: A to jsem si myslel, jak se v Z4 sedí extrémně vzadu, hned u zadních kol
Chevrolet Cheetah, killer Cobra
.. ale ty pneu mají boží profil, na Prahu a Středočeský silnice ideál
Jooo, tohle bude dobre palit gumy :))
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pěkně je podhustit na 1,2 - ať o projetí kanálu bez víka ani nevíš
.. a hlavně ať to klouže i na suchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chapu, ze to neni nic pro puristy a zavodniky, ale mezi ty jsem se nikdy nepocital ... pro pohon jedne napravy podle me 300ps strop pro predokolku a 400ps strop pro rwd... cokoliv nad je spis pro zlost a pouzitelne jen pri velkych rychlostech ... coz je ostatne duvod proc jsou dnes uz i Mka awd...i trojka uz atakuje 500ps metu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Já ti dám pálit je ničit je ty žháři!
Pěkně je podhustit na 1,2 - ať o projetí kanálu bez víka ani nevíš
.. a hlavně ať to klouže i na suchu
Svezl jsem se autem (z3), kde pro unik, byl podobnej tlak a nebylo mi z toho vubec dobre, jak si to zilo vlastnim zivotem. :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: SLEEPER> osobne nepoznam, ze by xdrive proti rwd ve stejnem aute nejak hur zatacel. Jak to vystreli do krizovatky ale pozna i slepej a pri snaze o akcni jizdu se mi ta ctyrkolka mnohem snaz ovlada a je rychlejsi. predni kola te vytahnou tam kde uz bys jel u rwd pozpatku...
chapu, ze to neni nic pro puristy a zavodniky, ale mezi ty jsem se nikdy nepocital ... pro pohon jedne napravy podle me 300ps strop pro predokolku a 400ps strop pro rwd... cokoliv nad je spis pro zlost a pouzitelne jen pri velkych rychlostech ... coz je ostatne duvod proc jsou dnes uz i Mka awd...i trojka uz atakuje 500ps metu...
S elektrickym servem uz to tolik poznat nejde, kor u tech uplne novych, ale jeste u starych hydra, mas takovej dobrej pocit z rizeni (neumim to popsat), kdyz cejtis, jak te tlaci zadek a predkem to jenom posilas. Nemusis ani zkouset slidy, ale proste je to fajn motokarove rizeni. Jo trebas u s-class rwd to uplne neni takovy, ale i trojky bawo s dobrym podvozek, je to fajn.
Jo ty vykony jsou dnes hodne prestrelene, ale taky ty Mka vazi 2t a z volantu zadnej feedback, ale i tak jsou to samoze super auta. :)
assassin píše: SLEEPER> taky nemam rad chovani stroju na podhustenych pneumatikach a to i na enduru nebo na kole, kde spousta lidi jezdi kvuli trakci nizke tlaky. ja radeji obetuju trakci tomu pocitu kontroly...
Vzdyt prave.
Na Orlence autodromu Brno, spatne funguje kompresor (bacha na to). Nejde poradne nasadit hadice a utece ti vzduch. Jsem pak jezdil s ducati po paddocku s 1atm na predku a shanel pumpucku. :)) Motorka vubec nechtela zatacet. Jinak jezdim SC1/SC2 2,1 a 1,7 za studena.
U auta jak rikas.... Prazdny kola nebrat. :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: 1.6 tdi, 320k na hrbu a nejspíš furt na původní žhavky. Dvě přestaly fungovat, jak moc velkej omrd to bude?
To záleží, jestli ji utrhneš
Já nikdy nespěchám. Povolit, utahnout, povolit utahnout, sem tam prostříknout... Musíš to trpělivě "vyviklat", jako když bys řezal zavit, ale vše jen v malinkých úhlech.
Jen poznámka. Jestli přestali fungovat 2 a je to 1 a 3 nebo 2 a 4, tak to může být vada ŘJ.
Naposledy editováno 15.01.2024 17:38:40