1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
můžeš i propan-prdan svářečku, zouvačku s vyvazovačkou a dílenskej hever - ale to už mi přijde moc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: PetrL3> já dycky vozím opravnou sadu na pneu, malé kompresor i startovací booster
můžeš i propan-prdan svářečku, zouvačku s vyvazovačkou a dílenskej hever - ale to už mi přijde moc..
Ano? Tak to je velká, velká....
....chyba!
Já ten polystyren vyndal a místo něj mám zimní kolo (a v ňom ten kompresor, protože to místo už stejně nemám čím jiným vyplnit).
V zimně zase u jednoho auta letní kolo. A u těch dvou, kam se mi letňák nevejde do té díry, mám u jednoho auta jinej zimák na plechu a druhým v zimně nikam dál nejezdím.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak Medved ma pravdu, krabicka sebou, nikdy nevis (a nemyslim tu od cigaret).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
pak jsem tam dal lithiovku + odpojovac, kdyz to dele stoji tak pres odpojovac vypnu a s baterkou uz pak nebyl problem.
jen co se tyka inbusu a dostavani se k baterce nekde na cestach - taky jsem to uz delal, blby je, ze musis dundat obe pulky spodnich kapot , ale skrz jednu kapotu je navlecenej stojan - v jednom je dost pakarna tu kapotu z motorky na stojanu sundat... kdyz neni misto kde bys motorku oprel (coz jde blbe kvuli zrcatkum) tak jednou rukou drzis motorku aby nespadla a druhou prevlikas kapotu pres stojan = kapotu odres o zem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Problem se startem jeste nebyl, ale verim, ze vsechno prijde.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Trošku jsem o tom přemýšlel, jestli takovou startovací powerbanku koupit. Nakonec asi ne - životnost bude podobná, jako je u baterky v autě. Časem by se musela nabít, aby byla stále funkční, což bych stejně - v duchu zákona naschválů - zapomenul. A cenově je výhodnější koupit novou aku než novou powerbanku. Tak jsem nákup skrečoval...
Naštěstí to byla cyklodovča, takže jsem měl s sebou vercajk - klíč 10 - musel jsem odpojit vybitou aku, aby se trochu nadechla a zároveň se resetovala ŘJ, protože napětí kleslo tak, že se z auta ozývalo jen drnčení relátek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Odpojovač bych asi začal řešit, kdybych ji teď začal používat častěji. Ale to nepředpokládám. Navíc jsem do auta vměstnal 80Ah, což by mohlo trochu pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: assassin> posli link jakou lithiovku jsi poridil. Zrovna beterku resim.
Problem se startem jeste nebyl, ale verim, ze vsechno prijde.
ja si lithiovky vyrabim samodomo.... takze je tam Jebatt
bud to chce mit na udrzovacce nebo odpojovat (to druhy mi prijde lepsi)
Odpojovac:
Naposledy editováno 04.08.2023 14:44:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
e: da se skrz odpojovac nabijet?
Naposledy editováno 04.08.2023 14:52:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takze diky tomu ze si tisknu krabicky atd dokazu udelat custom reseni (pro ruzne kaface apod) a pak trochu dava smysl i vyssi cena.
V pripade baterky ktera ma byt primou nahradou seriove baterie, doporucuju koupit produkcni cinskou - protoze moje baterka je mensi - krabice kopiruje primo clanky a pak je potreba okolni misto vycpat polystyrenem apod....
v 999 mam baterii se stejnymi parametry co davam do litrovejch motorek - 5Ah, start proud teoreticky 240A, cca 750g vychazi na cca 3tis
odpojovac nemam nacenenej, materialu na nem moc neni, spis jen prace a to je problem. Moje prace je draha a tak vyjde drahej produkt. Nebo si muzu pocitat za praci min, ale pak nedava moc ekonomickej smysl - protoze me lip vyjde klikat do prace a nevyrabet baterky takovej vnitrni boj.
nabijet to pres odpojovac jde, ale ja lithiovky v motorkach nedobijim ... neni treba.
90procent lithiovek na trhu jsou uplne stejne cisnke baterky, jen ruzne prebrandovane - JMT, fullbat, BS atd atd
pak je par vyrobcu co si baterky sami navrhli a nekdo ma i svoje clanky... tyhle "znackove" mivaji nejakou vychytavku navic ... ale casto jsou dost drahe (full spectrum, shorai, aliant...
s tima Aliant mam docela dobre zkusenosti a daji se sehnat i za slusne penize...
temer vsichni dnes pouzivaji moderni clanky co maji polymerovou technologii - jsou to takove plastove pytlicky - maji lepsi parametry - kapacita, max proud, hmotnost a cena.
ja jsem staromodni, pouzivam baterky s kovovym obalem (Lithiumwerks ANR26650) ktere jsou sice tezsi a drazsi, ale mnohem odolnejsi...
Naposledy editováno 04.08.2023 15:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A neni ten start. proud 5Ah malo? AMG baterie maji i 12Ah?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: assassin> Mel bys nejaky konkretni tip, jakou lithiovku koupit?
A neni ten start. proud 5Ah malo? AMG baterie maji i 12Ah?
ty lithiovky maji vsechny mensi kapacitu... oni i s tou mensi kapacitou dokazi dat vic proudu nez olovo a hlavne celych tech 5Ah dokazi vyuzit - tzn ikdyz je temer vybita, porad je schopna nastartovat.
olovena baterka se srovnatelnym start proudem ma treba 12Ah, ale kdyz z ni vybijes 6Ah tak uz nejspis nenastartuje... zbyvajicich 6Ah muzes pouzit tak max na sviceni...
proto spousta vyrobcu lithiovek presla na to, ze svoje baterky znaci jako ze maji 10-12-14Ah - ale zjistis ze malym pismem je tam dopsane, ze je to tzv PBEQ kapacita, tzn jakou kapacitu ma eqvivaletni olovena baterka... realne mivaji 3-5Ah taky.
Z produkcnich bych asi koupil to co dokazu koupit nejlevneji - tzn kdyz mas naky slevy u ACI, elit apod tak se asi da poridit kolem 2500? mozna i mene....
pokud bych za kazdou cenu musel mit znacku tak bych asi dal aliant.
Ja bohuzel ted nestiham v praci a kdovi kdy bych se k tomu dostal.... takze ti nechci slibovat neco co nejspis v horizontu mesice, dvou nejsem schopnej splnit :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pomalu koncim tezke pracovni vytizeni na HO a pujdu to projet, nez prijde slejvak. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja TL mam na podvozku prekopane - vyska zadku, jine odpruzeni, kola, pneu…
A kdyz přesednu z jednoho na druhe tak mi 999 prijde jak kdyz umi jet jen rovne (za to ale jako po kolejích :) )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A na serii musim rict, ze je to vlastne okruhove nastaveni na japonce. Posez hooodne na ruce a dost tvrde tlumice, ale ja to tak mam rad.
RSV jsem musel trochu premlouvat do zatacek, tady tak nejak jezdim stejnym stylem. urcite tu motorku ovladam vetsi silou nez treba zx10r nebo s1000rr, ale zataci, extra prat se s ni nemusim. Normalne vysednu a poslu to tam.
Byl jsem to ted proletet kolem komina, nez zacne chcanec a je to uplne v poradku. :)
Jasne, ze na nejake mt09 atp. bych mnohem snadneji vykruzovat osmicky mezi kuzely, ale i tak to funguje. Nebo jsem asi zvyklej, ze se sporty stavi tak, aby jezdily sami rovne.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jezdil jsem jen kratsi trasy (100km), ale porad tankuju a nic se tam nevejde. :)
Neresim cenu benzinu, ale kazda zastavka znamena light nervy, zda motorka nastartuje.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja jsem naopak zadek natahoval, aby se mi vesel vyssi profil pneu, ale mozna mam popusteny predek, mrknu na to jeste....
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ad vyska zadku - u tehle motorky jde zadek zvedat tim sroubovacim tahle na prepakovani k tlumici.
bezne jde motorka jen spustit ve vidlich, cimz naprimis uhel rizeni, ale i ti klesne svetla vyska... u Duc jde zvednout zadek na odpruzeni - tzn ta sama zmena uhlu ale motorka neklesne k zemi, ale naopak (samo jde poladit kombinace popusteni vidli a zvednuti zadku)
porovnaval jsem TL vs 999 tak ze jsem pred barakem presedl na 999 a jel stejnou trasu a na devitkach jsem musel motorku do zatacek vic tlacit, respektive vysedat a viset z toho jak opice... TL zataci o dost ochotneji, ale mam jina kola/jiny profil pneu, jine tlumice a mam prave zadni odpruzeni predelane, ze jde stelovat vyska zadku a mam TL prizvedle... tzn je to srovnani seriova duc vs upravene TL...
ale jak jsi to popisoval tak to chovani sedi.
PetrL3 píše: Vozíte na delší cesty autě nářadí (jiný, než na výměnu kola)?
Ja sem vytáhnul starej diplomatickej kufřík a dal sem tam:
1) malou lidl nabíječku
2) tablet i se zdrojem + diagnostiku
3) multimetr
4) ploché klíče 6-22
5) dvojrozměrná ráčna 1/4 a 3/8, k tomu ořechy 6-17
6) drcpásky
7) spony pro různé průměry hadic
8) šroubobák s bity hex, torx, ploché, PZ, xzn, nástavec pro ráčnu
9) kablík, nějaké odpůrky, izolačku
10) kombinačky
11) odlamovací řezák
Už je v něm docela plno, ale ještě by se něco vešlo, tak přemýšlím, co by tam nemělo chybět.
Vozim podobnou vybavu, ale jediny co jsem uz vickrat pouzil byla kobercovka a hlavne set knotu a melej kompresor.