jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: DonyR1> Copak se stalo, že jsi nahradil nenahraditelnou HONDU?
To byla jen rychlá obměna,potřeboval sem na nečem jezdit,když sem prodal Fároše,příští rok si jí zase koupim neboj se2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Flyer píše: DonyR1> 1000RR az od 08 jinak je to proti K5/6 hooodne velky cajicek...
Přesně tak, 08 fároš už jede, sic je to pořád takovej ten vysavač s typickým průběhem ale už to aspoň jede. Jinak posez je na tom super
Vždycky když na něm lítám tak mi příjde hrozně směšnej ten obrovskej otáčkoměr
Když trochu zalehneš a máš to u huby tak ti to příjde jak orloj a rafička co letí nahoru jak kus traverzy
Jinak příjemná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
teda jede, ale nějak čimdál míň - aspoň takovejch ještě 20 koní by neškodilo pže i když ji teď tahám k omezovači už furt, je to takový ňáký nic moc
taky mi přijde, že ani ty řidítka se už nijak přehnaně neklepou, takže ten původně slabej tlumič řízení je tam nejpíš dostačující...
... enem esli to nejni vo zvyku - tj. že časem si čovek zvykne i na smrt a na bramboru...
Naposledy editováno 06.06.2011 02:29:01
DonyR1 píše: Jinak mám další poznatek ohledně tehlech litru kolem roku 2000-2003,když srovnám R1 03 proti bejvaly 929 tak vubec nejni pravda,že by to byl nakej extra rozdíl a že by to nejak daleko líp jelo...ani náhodou,jediný co je pravda že má opravdu peknej spodek,ale navrchu je to nemlich to samý,dokonce kolem 8 tisíc,bych řek že táhla 929 líp.... Max je pouze o 4km/h vyšší 299. Takže jesli nekdo řiká že 929 nejede,tak vtom případě nejel žádnej litr do roku 04
Na tom není nic divnýho, už xxxkrát jsem tu psal že R1 02-03 má výbornej spodek, dokonce lepší než gsxr ale nahoře chcípne. Řešil jsem to tady dokonce i s Ulv. (rip) a nejvíc je to znát na 4-6 rychlost a když na tacháči je 220+, už se jí vůbec nechce takže v tomhle souhlasím. Ale nevím že by tu někdo říkal že R1 02-03 je hodně velkej rozdíl oproti 929
zas ale ta R1 je takový kotě, taková šestka s dobrým spodkem
Pravej opak je pak R1 04, ta zas ve spod a středu nejede vůbec a začne se hejbat až nahoře.
[img]
Naposledy editováno 06.06.2011 07:26:34
DonyR1 píše: Jo a tenkrát tady někdo dokonce psal že 929 jede stejně jako GSXR 750 tak mužu sklidným svědomím říct že 750 K2 nejede vubec...Má ho moje mladá,dnešek sem na nem strávil a přislo mi to že jedu spíš na 6tikilu než na 750 jede asi až tak od 10 000 jinak je to mrtvola totální
Tak to si taky nepřišel na nic významnýho. Ta sedumpade je silnější šestka, ve spod to nejede a nahoře to jede pěkně. ZX7R zas jela dobře odspoda a nahoře jí chybí výkon.
Nicméně ta sedumpade géčko nahoře jede líp ja ta R1 02-03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: Jinak mám další poznatek ohledně tehlech litru kolem roku 2000-2003,když srovnám R1 03 proti bejvaly 929 tak vubec nejni pravda,že by to byl nakej extra rozdíl a že by to nejak daleko líp jelo...ani náhodou,jediný co je pravda že má opravdu peknej spodek,ale navrchu je to nemlich to samý,dokonce kolem 8 tisíc,bych řek že táhla 929 líp.... Max je pouze o 4km/h vyšší 299. Takže jesli nekdo řiká že 929 nejede,tak vtom případě nejel žádnej litr do roku 04
Jo a to same i gsxr K4 jel sem na tom a jediny rozdil sem citil v tom že to bylo vic neklidne a vic se to zvedalo ale že bych pocitil brutalni zatah od spodu a ve středu otaček jak tu každy tvrdi tak hovno.. a ten kamoš co jel na mojem RR tak to potvrdil řikal že je to to same..
Naposledy editováno 06.06.2011 07:28:03
Ghost-CBR1000rr píše: Jo a to same i gsxr K4 jel sem na tom a jediny rozdil sem citil v tom že to bylo vic neklidne a vic se to zvedalo ale že bych pocitil brutalni zatah od spodu a ve středu otaček jak tu každy tvrdi tak hovno.. a kamoš co jel na RR tak řikal že je to to same..
Právě to zvedání je způsobený hlavně tím že má vyšší výkon a krouťák v daném poli otáček. Kdybyste si dali sprint uvidíš jak se to GSXR bude vzdalovat. Čím vyšší rychlost tím znatelnější rozdíl
Ale že to jede stejně, tak to opravdu ani náhodou. Což poznalo asi tak 95% lidí, vy jste z těch 5%
Naposledy editováno 06.06.2011 07:29:31
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |