Mitasky jsou v silnicni podobe dobry jen na kochaci cestovani, treba na H14/H15 se s XJ ujede na predku skoro 20tis km a vzadu neco pres 15tis km soude podle toho, co mam najeto tedka po 13tis, nazouval jsem je kvuli dovoleny v Norsku. Zivotnost je tim padem "ultimativni" stejne tak pomer cena/vykon je opet vskutku "ultimativni", protoze za 1700,- bych si koupil tak akorat pul gumy renomovanyho vyrobce a ne komplet na motorku. Ale jakmile clovek od nich chce sportovnejsi svezeni tak vsechna sranda konci, chce to ostrazitost, obcas si clovek zadriftuje a stava se, ze piskne predni guma v nejaky trochu horkokrevnejsi situaci ....no a jizda na mokru
no, uz vim jak vypada jizda na splaseny koze, je to takovej adrenalinek na prasklinach a vsemoznych spojich asfaltu, pri podrazovani apod
...kdyz byla ale motorka poradne nalozena, tak to celkem slo i na mokru, to az ted kdyz je dojizdim se mi to moc nelibi ...az ale znova pojedu nekam dale tak tam zarucene pujdou! Na normalni jizdy po republice ve sviznejsim tempu to chce ale jiny gumy, ktery davaj nejakou rezervu na reseni situaci, sice Mitasy se daj jet taky skoro az na hranu, ale je to cekani, kdy to ustreli definitivne. Kdyz jsem tam mel Metzelerku Lasertec, nebo Bridgestone, tak to bylo o vetsi pohode a nahle se zavirajici zatacka se vyresila prostym naklopenim az si skrtnul vejfuk, to s Mitaskou by to dopadlo naklopenim az na riditko ...proste Mitasky jsou stale betonovky jako byvaly s "celozivotni smesi"