1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>dewwil> ale opet mysleno, vlitnu do zatacky, zjistim ze se zavira a ze ji proste v tehle rychlosti neprojedu,sup,sup sahnu po brzde,moto se narovna vynese me do proti smeru a pak uz je to bud a nebo ( bud tam nic nepojede a bude to v poho,nebo to nejak zvladnu ustat na sve polovine silnice nebo tam neco pojede a ... ) to je pretazena a probrzdena zatacka.
Stat se to muze kazdymu,ale kdyz se to nekomu stava v kazde zatacce tak to asi v necem bude
Ze zjistis v pulce zatacky, ze se zavira vic nez si myslela, neni v nicem. Mozna prave jen v tom, ze se ma jezdit do zatacky s vetsi rezervou, jak o tom porad pisu. Proto je obratnejsi sestka vic nevyuzitelna nez litr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>GRASSEL> pro kazdyho asi neco jineho. Pro me treba znamena vyuzit motorku uzit si s ni. A to nejen to ze vyjedu na rovinku zatahnu za plyn mam tam 270 a pak zastavim a vytahuju se jak to jede a ze by to jeste slo vic a jak umim jezdit a vsem ujizdim atd ... ale co pak zatacky ? Co vyuzit motorku v zatacce, umet si zpravne podradit, nesahat v zatacce na brzdu, projet ji plynule, neprat se s motorkou a nesnazit se ji sklapet na nekolikrat tohle je pro me vyuziti, ne tahani na rovince.
Umet brzdit jak lehce tak natvrdo a vedet co ta motorka udela a jak se zachova.
Tahat umi kazdej, ale projet zatacku jen malokdo.
Tot muj nazor a o tom to je, kazdej mame nejakej bo kdyby jsme meli vsichni stejnej tak to bude nuda a neni se o cem dohadovat
Proste vyuzit moto = vyuzit vsechno, ne jen maximálku.
Hrozny blaboly
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
mám rád čistej styl jízdy, mám rád jezdit hodně rychle ale zároveň bez zmatků a pěkně plinule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
GRASSEL>Sharis> ono jde totiž o to že dneska chce každej jezdit jak podle knížky, každej vysedá jak kdyby chtěl běžet vedle motorky, každej dává megahustý kolena (k ničemu v minimálním náklonu v provozu) atd. Každej má plnou hlavu z matků z toho co má udělat, jak dát koleno, jak to psali v knížce nebo časáku a pak je z toho jeden velkej chaos. Ze zkušenosti vím že zase jen zkušenost dělá jezdce jezdcem a musí se chovat tak jak je mu to nejpříjemnější a musí cítit jakej pohyb je v tu danou chvíly nejlepší jak pro mašinu tak pro bezpečnej průjezd zatáčkou a šťastnej dojezd domů. Prostě ject na to na co člověk má, nepřemáhat se. Máš na to jezdit palici, ok. Nemáš na to?! Tak jezdi na to co máš. Tím se bohužel ale nikdo neřídí a pak si drbou hlavu jak je možný že člověk bez vysednutí a kolene udělá 2x takovej náklon a projede zatáčku 2x rychlejc. Ono je to totiž jednoduchý, příjde serie zatáček a mezitím co 90% "střelců" bude vysedat, dávat kolena, zase vysedat a zase dávat kolena tak týpek bude házet s mašinou ze strany na druhou a bude už dávno v prdeli
mám rád čistej styl jízdy, mám rád jezdit hodně rychle ale zároveň bez zmatků a pěkně plinule.
Tak, přesně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
GRASSEL>Sharis> ono jde totiž o to že dneska chce každej jezdit jak podle knížky, každej vysedá jak kdyby chtěl běžet vedle motorky, každej dává megahustý kolena (k ničemu v minimálním náklonu v provozu) atd. Každej má plnou hlavu z matků z toho co má udělat, jak dát koleno, jak to psali v knížce nebo časáku a pak je z toho jeden velkej chaos. Ze zkušenosti vím že zase jen zkušenost dělá jezdce jezdcem a musí se chovat tak jak je mu to nejpříjemnější a musí cítit jakej pohyb je v tu danou chvíly nejlepší jak pro mašinu tak pro bezpečnej průjezd zatáčkou a šťastnej dojezd domů. Prostě ject na to na co člověk má, nepřemáhat se. Máš na to jezdit palici, ok. Nemáš na to?! Tak jezdi na to co máš. Tím se bohužel ale nikdo neřídí a pak si drbou hlavu jak je možný že člověk bez vysednutí a kolene udělá 2x takovej náklon a projede zatáčku 2x rychlejc. Ono je to totiž jednoduchý, příjde serie zatáček a mezitím co 90% "střelců" bude vysedat, dávat kolena, zase vysedat a zase dávat kolena tak týpek bude házet s mašinou ze strany na druhou a bude už dávno v prdeli
mám rád čistej styl jízdy, mám rád jezdit hodně rychle ale zároveň bez zmatků a pěkně plinule.
Ale jo souhlas. Mozna detail - nekoho zas bavi na ty motorce neco delat, nejet jen v klidu a i kdyz je pomalejsi, tak to dela proste pro zabavu a to je taky jeho vec.
Me nejvic ale stve, kdyz si nekdo koupi treba litra jako prvni motorku a pak mu lidi vycitaj, ze jezdi nejdriv opatrne, kdyz ma teda litra. Tim ho pak tlacej zbytecne jezdit nad svoje schopnosti. Pritom by jel stejne i na 600 nebo jiny a tam by ho treba netlacili aby zrychlil. Ted neresim to, jestli si ma koupit litra, ale situaci kdyz uz ho ma.
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Bubrak ZX10R>plynule je Y
na foru to neres
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
GRASSEL>Bubrak ZX10R> tak já celkově nechápu když nějakej mrdal co neumí jezdit má litra pak se nemůže divit že se mu lidi smějou protože ono vidět nějakýho blba co na tom neumí a má litra je mazec
jinak receno - ho nevyuzije?! cili by na sestce vypadal lip - by ji vic vyuzil?
myslim ze v tomhle duchu myslela Sharis vsechny prispevky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
GRASSEL>Bubrak ZX10R> tak já celkově nechápu když nějakej mrdal co neumí jezdit má litra pak se nemůže divit že se mu lidi smějou protože ono vidět nějakýho blba co na tom neumí a má litra je mazec
Me to pride v pohode no. Porad sem tohle nejak nepochopil. Samo je lepsi se naucit na mensim, ale kdyz se nekomu proste libi treba R1 a chce ji za kazdou cenu a ze se nauci rovnou na ni, tak proc ne. Kdyz mu nevadi ze si ji vyvali a bude to drazsi, ze je vetsi riziko vaznejsi nehody, ale treba uz ma rozum (vek) a silu (chlap) ji ovladat.
To mas jako to kdyz se nekdo uci po zadnim, tak je na to lepsi nejakej motard/kroska (mj. min trpi motka), ale stejne se to spousta lidi uci na tom co uz ma, muze to byt litr, a ty zacatky jsou taky jakoby 'smesny'.
mateSAS>jinak receno - ho nevyuzije?! cili by na sestce vypadal lip - by ji vic vyuzil?
myslim ze v tomhle duchu myslela Sharis vsechny prispevky...
to nemá s využitím nic společnýho, stejně bych nahlížel i na týpka na šestce využití už jsem objasnil - je to blbost
Naposledy editováno 03.02.2010 14:39:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... | šanysR | 16 | 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_ |
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja | Zx6rrkawa | 4 | 2.7.2019 v 02:59 Lam. |