Takže otázka je, zda jedna z těchto motorek nějak výrazně převyšuje tu druhou...
Tak teď raďte..
To že jsou kapoty špatně spasované, tomu nevěř, tam jsou tolerance minimální a kór u Hondy! Dole musí být místo alespoň 4cm, vidlice se při brždění o 2cm dole prohýbá!! Takže pokud kolo škrtá, něco je v nepořádku (rám - hlava řízení, brýle, vidlice, ..)
Commander se dá z USA sehnat za 6tis. a k výfukům je dobrý ho tam dát, u VTR docela pomůže
Perňa #81>PetrKiller1983> Tak mé oko nelhalo, poznal jsem to okamžitě - doporučuju přes zimu tedy odstrojit i kapotáže a vyndat-změřit-případně srovnat vidlice a skouknout rám na stolici a taktéž případně dokorigovat do původních rozměrů. Dá se to, akorát to bude stát cca 5tis., ale ucítíš změnu k lepšímu
To že jsou kapoty špatně spasované, tomu nevěř, tam jsou tolerance minimální a kór u Hondy! Dole musí být místo alespoň 4cm, vidlice se při brždění o 2cm dole prohýbá!! Takže pokud kolo škrtá, něco je v nepořádku (rám - hlava řízení, brýle, vidlice, ..)
Commander se dá z USA sehnat za 6tis. a k výfukům je dobrý ho tam dát, u VTR docela pomůže
Já už na to koukal koupit ho v USA ale mam pořád strach něco objednat aby mi to došlo chtělo by to někoho kdo s tim má skušenost už. Je mi jasný že by ho to chtělo když se to odevře. No uvidím jak na tom budu s pěnězma. Přece jen jí musim splácet tak uvidim kolik našetřim ještě bokem.
A fakt tam má být tolik míst akouknu na to ještě tada. A s těch věcí cos vyjmenoval tak nevim co by to mohlo dělat doufam že nic z toho cos vyjmenoval.
PetrKiller1983>Perňa #81>PetrKiller1983> Tak mé oko nelhalo, poznal jsem to okamžitě - doporučuju přes zimu tedy odstrojit i kapotáže a vyndat-změřit-případně srovnat vidlice a skouknout rám na stolici a taktéž případně dokorigovat do původních rozměrů. Dá se to, akorát to bude stát cca 5tis., ale ucítíš změnu k lepšímu
To že jsou kapoty špatně spasované, tomu nevěř, tam jsou tolerance minimální a kór u Hondy! Dole musí být místo alespoň 4cm, vidlice se při brždění o 2cm dole prohýbá!! Takže pokud kolo škrtá, něco je v nepořádku (rám - hlava řízení, brýle, vidlice, ..)
Commander se dá z USA sehnat za 6tis. a k výfukům je dobrý ho tam dát, u VTR docela pomůže
Já už na to koukal koupit ho v USA ale mam pořád strach něco objednat aby mi to došlo chtělo by to někoho kdo s tim má skušenost už. Je mi jasný že by ho to chtělo když se to odevře. No uvidím jak na tom budu s pěnězma. Přece jen jí musim splácet tak uvidim kolik našetřim ještě bokem.
A fakt tam má být tolik míst akouknu na to ještě tada. A s těch věcí cos vyjmenoval tak nevim co by to mohlo dělat doufam že nic z toho cos vyjmenoval.
Právě že jede uplně rovně a nemá snahu někam padat nebo tak zatačí se stejně na obě strany tohle sem zkoušel i při jízdě bez řídítek a sešlápnutí zadní orzdy se motorka ani nehne jede pořád rovně. Tohle sem zkošel dlouho když sem jí kupoval a připadlo mi vše v pořádku. Jen když koukam na fota ostatních tak sem si všiml že ostatní mota mají vyhle tak že koukají cca 1 cm puštěny dolu v brýlích kdežto já je mám zároveň s hornímy brýlemi. čož by mohlo taky zpusobyt tohle nebo ne?
Bubrak ZX10R>4val je lepsi. A to mi na V2 ujede kde kdo, i na okruhu a ze mam naslaplou motorku. Jde o umeni ale i o to, kdo se odvazi vic ke hrane. Ja se treba hodne bojim a proto si vic dovolim na prazdny rovince, kde i ten 4val umi vic, a jak sem psal 160 nebo 180-190koni je dost znat, i v provozu. Samo sem si to nekupoval abych ty kone mel na kole 90% vyjizdky, ale kdyz mam chut, tak je tam mam a je to mazec zazitek.
Jo jasný vždit řikam že je to o tom co kdo chce
hansell>Hele, tím by to být nemělo, úhel vidlic je totožný s náběhem spodní kapoty, proto nezáleží, kam vidle posuneš, požádej někoho, kdo má SP2,ať postaví svoji SP na policajta, srovná řídítka a změří co nejpřesněji obě strany, tedy vzdálenosti od osy předního kola, ke středu rolny pro stojan na zadní kyvce a taky posunutí vidlí v brejlích. Srovnej vidle podle naměřenýho údaje a změř vzdálenosti a měl bys i za dáčo a bez rozebírání přibližně vědět na čem jsi. Pro rejpaly, ta měřená SP by určitě měla být nebouraná lol
No pokusim se to nějak pořešit teda ale teď ste mi pěkně nasadili brouka do hlavy. Vždit to kur... jede rovně a pada to na obě strany schodně ještě nas to jelo víc aby sem si byl jistej .No nic každopadně se na to zaměřim. A s tim měřěnim mě to taky napadlo jen nekoho s tou SP :\
Este zbyly samolepky navic na nadrz 'SUZUKI', to si nalepim na ZX asi. lol
Takže jako vždy - co člověk to názor, 4V nijak neodsuzuju ( zvlášť když ho mám ) ale jak už sem říkal, 2V se 130 koněma mi do normálního provozu stačí - ani usvýho autobusu nejsem na limitu techniky, tudíž musím nejdřív hledat chyby v sobě, pak až na motorce..
Jak psal Bubrak, že to nejde na zadní nebo co.....neznám kromě motárdů nic jinýho co by šlo na "prdel" tak krásně jako 2V
A s tím odkazem si mě Ninjisto docela naštval, protože jí chci ještě víc lol lol lol lol
David_98>Tak si to tady pročítam a dobrý. Ja jsem sveho času jezdil jak na SP1 tak na SP2. Myslim že v zasade na běžne silnici je to pro individualistu dobrá volba. Ty hondy maj super podvozek a koně určitě stačej, snad s vyjimkou maximalky na dalnici, ale na to si snad lidi koupej Hajabusu. Jedine co mě nenadchlo tak byl okruh. Pocitově je to "těžka krava" a nacpat to do zatáčky vyžaduje daleko víc práce než jine motorky. V Brně jsem jezdil i na RSV Mile a nechci se nikoho dotknout byl to daleko jistější pocit. Určitě dostanu od hondistů výprask ale je to muj názor...
CO to kecáž za kravyny tyyyyyyyyyyyy lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Jinak druhej kamarád měl SP2 s laďákama,myslim Leo Vince a co to dělá za kravál je naprosto neuvěřitelný,něco jako 747 na ranveji
HILL>PetrKiller1983> sp1 s laďákama - maximálka 299 (dle tacho)
Na maximálku kašlu o to mi nejde ani trochu co stim jet 300 kila to jej o ničem. Radši pojedu do Plas a dam si serpentýny aspon 5x nebo 7x tam a zpátky a budu zas vysmátej jak lečo lol lol lol lol
PetrKiller1983>HILL>PetrKiller1983> sp1 s laďákama - maximálka 299 (dle tacho)
Na maximálku kašlu o to mi nejde ani trochu co stim jet 300 kila to jej o ničem. Radši pojedu do Plas a dam si serpentýny aspon 5x nebo 7x tam a zpátky a budu zas vysmátej jak lečo lol lol lol lol
Já sem na tom stejně. Zkoušet co to dá je jen pro malé děti co to rozšlapou z kopce . BIKER se pozná podle zadní gumy.
David_98>HILL> ja netvrdim že to časem na display tachometru nevykouzlí strašné numero. Měl jsem tim na mysli, že když to ukazuje 200km/h a vedle pojede stejně rychle R1 tak VéTeeRu neskutečne ujede, když teda bude chtít...to je proste fakt
S tím musím souhlasi. V2 si koupí ten kdo chce mít V2. Mě samotnému se líbí na V2 jen ten rachot z výfuků - toť vše.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |