paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:15 | Nahoru | #151
PokyXX> budou jeste kratsi

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:17 | Nahoru | #152

PokyXX píše: Ty si mne zobrala na mojí mašinu to spíš ja sem tě pritlacil k stěně protože mi došla trpělivost a nedal sem ti na vyber jinak sama by si si na ni ASI nikdy netroufla


tyhle divokosti si nechte na doma

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:18 | Nahoru | #153

Ozzy_ píše:
A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).

Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil.



Přidám zkušenost z "gangu" ... jezdí s náma kluk s holkou. Kluka přestalo bavit tahat holčinu jako baťoh, tak si holka udělala řidičák na ER-6ce. První motorku pak jezdila velkou Brutalku, a jelikož prostě nestíhala za přítelem co měl 1200 Multistradu, tak si prostě taky pořídila Multistradu. Všechno v rámci jednoho roku. A dneska už jezdí rok na Multistradě. Tu a tam to při rozjezdech do kopce položí, ale jinak je spokojenější, jelikož pořád nevlaje někde v zadu a nemusí to pořád držet pod krkem, aby těm větším mašinám stačila. Do zatáček jezdí svoje tempo, na rovinkách to rozjede. Když jí to tak vyhovuje, proč ne. Každej holt máme jiný priority.

Ozzy má recht. Kdyby tu šlo o to se na tom stroji fakt naučit jezdit, a to v krátkém čase, tak jediná smysluplná změna by byla směrem k menší kubatuře. Ale o to evidentně nejde (aspoň dle požadavků v úvodu tématu). Takže prostě za cenu pro tebe pohodlnějšího svezení se holt budeš učit o hodně dýl.

Někdy mám zkrátka pocit že u ženskejch to s výběrem motorek funguje jinak než u chlapů, takže chápu že se většina účastníků diskuze nad takhle rychlým přechodem na litr pozastavuje.

Naposledy editováno 21.10.2014 21:21:53

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:20 | Nahoru | #154
knedlo> Ještě ze se budeš mit naco vymlouvat

Jinak co mne tady nadchlo tak ta GSXR 750 a určitě si na ní najdeme čas...

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:25 | Nahoru | #155
a co takhle dvouválec?
jestli ti nesedla šestka ss tak tohle je opak- nemusí se to držet pod krkem aby to něco dělalo a projev je živočišnější. líp to jede bez červenýho pole a celkově průběh je rozumnější takže to má točivej moment níž větší jak větší motorka
navíc co je podstatná výhoda, dvouválce vývají o dost lehčí a nejsou tak nesmyslně bachratý takže se na zem při stejné výšce sedla dosáhne líp protože nohy nemusí jít dokola

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:36 | Nahoru | #156
GSX-R 750,nádherná mašina ale hodně vysoká od K5, bude na ní jak baletka...vlastní zkušenost A taky dost široká.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:43 | Nahoru | #157
NaughtyFrog> 08 a výš sou o jeden centak niž než co ma teď,ale jak tady už nekdo psal zalezí i na šířce sedla...zkusíme a uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #158
Jo je možný, že už zase ty novější jsou nižší, já teda zkoušela K5 a to bych teda nedala ,připadalo mi že dělám stojku, ruce u země a zadek u nebe

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 22:03 | Nahoru | #159
NaughtyFrog> ale ono mi to příde stejně divný...jako ze svý mašiny dotáhne pouze na špičky a zase z mojí která je jen o dva centaky nižší tak dotahne úplně v pohodě,proto si myslim ze to gixero by stalo zato aspoň vyzkoušet posed....ide zima bude nato dost času

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 22:13 | Nahoru | #160
Je to divný ale je to asi o šířce sedla, to se dá vykuchat, takže to za zkoušku určitě stojí , to už jsou takový malý litry, teda, nooo...,když už jinak nedáte

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 22:43 | Nahoru | #161
tenhle topic si musim zejtra rano v rachote precist

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 22:45 | Nahoru | #162
Tak tema je to husty :D. Ale ja tomu fandim. Pekna buchta na litrovy motorce :D.

A nazor vlastne jedineho zasveceneho Pokyho? Zvlada to? Potrebuje to??

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 22:59 | Nahoru | #163
Ozzy

Jakožto člověk, co jezdí od útlého dětství na polňačkách a loukách se pod tohle podepisuju

...a i po těch letech na silnejch motorkách nepohrdnu příležitostí se vykravit na "pitomym" 4koňovym simsonu, jelikož ten "funfactor" má maximální - kam se hrabe supersport

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 23:06 | Nahoru | #164
Pro někoho je, ale prostě nejvíc jet na 200koních 4vál, elektronika pracuje hurá jsem borec. Tím si každej musí projít sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 23:15 | Nahoru | #165

sharkis píše: Ozzy

Jakožto člověk, co jezdí od útlého dětství na polňačkách a loukách se pod tohle podepisuju

...a i po těch letech na silnejch motorkách nepohrdnu příležitostí se vykravit na "pitomym" 4koňovym simsonu, jelikož ten "funfactor" má maximální - kam se hrabe supersport



ty mas simsona se 4 kobylama???

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 23:15 | Nahoru | #166
ahoj, otázka je, proč ti cebro jako první motora nesedla...
proč jsi šla do cebra jako první motorky?
co sis vyzkoušela, než sis koupila cebro?
kdo tě učil jezdit, na čem jezdil sám, jaké motorky mu prošly rukama a jaké na ně měl názor?
byla jsi u nějakého "odborníka"? motoškola? nebo někdo, kdo dokáže posoudit proč a jak jezdíš?
co jezdíš? cestovně, sportovně, krátké vzdálenosti, turistika, jak umíš jezdit, co ti nejde a co jde? stíháš se držet zkušenějších v zatáčkách, nebo je doháníš na rovinkách?

z tvého příspěvku soudím, že šestka je na tebe ucukaná a další dvě zmíněné motorky ti vyhovují možností jezdit v nízkých otáčkách, kde využíváš objemu, ale na motorce moc neumíš...

četl jsem první příspěvek...dál jsem nečetl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 23:19 | Nahoru | #167
dejf.> 2,72kW/3,7k Standardní S51 bez úprav

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 23:50 | Nahoru | #168
a jéje..další rychlokvaška:) záleží samozřejmě jak to máš srovnané v hlavě, ale pokud ráda jezdíš rychle, tak pokud s tou šestkou nepojedeš v mostě pod 1:52, nemáš na litru co dělat. litr totiž neodpouští chyby

Naposledy editováno 21.10.2014 23:52:09

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 00:21 | Nahoru | #169
sharkis> hovno..to ja myslel ze ma tak kolem 2...A to sem na nem nakej kilak nalital
kchuurva to byl pekelnej stroj! Ze ja vul sem ho prodal Takovou vonavku co ja mel

Naposledy editováno 22.10.2014 00:23:48

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 06:54 | Nahoru | #170
Prošel jsem to celé a možná jsem to přehlíd, ale nikde jsem neviděl, že by se někdo zeptal, kolik toho nalítala.
Porád je tady řeč o roku a půl. Za tu dobu někdo dá 500 a jinej 20000km.
A to má přece mnohem větší vliv na vyježděnost.
Navíc človíček kerej hooodně lítá (tahle holčina asi jo, když dává běžně 300km na vyjížďku)tak to asi dělá proto, že ho to hodně baví a takovej se snaží každou vyjížďku něco novýho naučit, udělat pokrok. Takovej človíček pak je po roce víc vyježděnej než spousta jinejch po 10letech.
Navíc víte houby, co když je to Rossi v sukni (tu asi moc neužije)a vy ji tady radíte, že na to nemá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 07:01 | Nahoru | #171

Pep1 píše: Prošel jsem to celé a možná jsem to přehlíd, ale nikde jsem neviděl, že by se někdo zeptal, kolik toho nalítala.
Porád je tady řeč o roku a půl. Za tu dobu někdo dá 500 a jinej 20000km.
A to má přece mnohem větší vliv na vyježděnost.
Navíc človíček kerej hooodně lítá (tahle holčina asi jo, když dává běžně 300km na vyjížďku)tak to asi dělá proto, že ho to hodně baví a takovej se snaží každou vyjížďku něco novýho naučit, udělat pokrok. Takovej človíček pak je po roce víc vyježděnej než spousta jinejch po 10letech.
Navíc víte houby, co když je to Rossi v sukni (tu asi moc neužije)a vy ji tady radíte, že na to nemá.



v profilu píše, že má za loňský rok najeto 7 tis km a letos skrz nějakou nehodu toho moc nenajezdila

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:15 | Nahoru | #172
Tak důležitý je co napíše Poky,
kterej evidentně podle reakcí tady jezdí dobře. Jestli s ní jezdí, tak ví o 2000 % lépe než mi všichni ostatní tady, jestli na to ta holka má, jestli to využije a potřebuje. Chápu, že se jí to líbí. Za mě pokud si chce litra koupit, tak ať si koupí třeba tu ZX10R. Sedlo bude vysoko u všeho, ale nemyslím že tak dramaticky, aby se s tím nedalo něco dělat. Jinak úplně ideální volba by asi byla (a teď si přihřeju svojí polívčičku) RSV4. Je malinká, budeš na ní vypadat rozhodně líp než na velkym litru, výkonu dost a se sedlem se dá taky něco dělat. Případně se zatnutými zuby můžu nabídnout testovací jízdu, kdybys chtěla :).

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:16 | Nahoru | #173
a i kdyby 20...já mám najeto na všem možném odhadem tak 150-200tkm a do litru se po patnácti letech vůbec nehrnu. v garáži mi stojí R1 ´09, kterou jsem koupil za pěkné peníze a ani mně neláká se na tom svézt, rovnou to prodám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:19 | Nahoru | #174
JardelT>
Do profilu jsem nekoukal, ale teď jsem to napravil a chápu to trochu jinak.
Za sezonu 2013 tam není uvedeno kolik nalítala a pod nadpisem "Sezona 2014" tam je, že hned při první vyjížďce měla nehodu, ale přesto:
"Za letošek máme najeto 7000km a doufám, že to není konečná a ještě něco pojezdíme".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:23 | Nahoru | #175
RUTAN> Ty to bereš z pohledu zkušeností s maximálním využitím potenciálu stroje. Je jasný,
že ona nevyužije ani tu 600 a na okresce jí naklepe vyježděnej frajer (nebo frajerka) na 250. Chce prostě litra protože se jí líbí a pravděpodobně na něm stejně nebude jezdit rychleji než na 600. Jen té rychlosti dosáhne snáze a rychleji (možná). A když si koupí neco novějšího s kontrolou trakce, tak se třeba sveze i rychle :D.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:23 | Nahoru | #176
Pep1> moje chyba, jsem si to přečetl narychlo a nějak mě to splynulo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:27 | Nahoru | #177

RUTAN píše: a i kdyby 20...já mám najeto na všem možném odhadem tak 150-200tkm a do litru se po patnácti letech vůbec nehrnu. v garáži mi stojí R1 ´09, kterou jsem koupil za pěkné peníze a ani mně neláká se na tom svézt, rovnou to prodám.



Jsme srabi co se boji litru, smir se s tim

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 08:35 | Nahoru | #178
RUTAN>
No jo, ale nejsme všichni ze stejnýho těsta.
Někdo je na kochačku, někdo na blbnutí na letišti, třetí vymete kdejakou polňačku, jinej zas má rád rychlost.
Každý ať si dělá, co ho baví, pokud tím nevohrožuje druhýho.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:07 | Nahoru | #179
MichalR66> jenže o tomhle to vůbec není...
"tý rychlosti dosahne rychleji" ...to už je druhá mocnina rychlosti . Mě příjde, že se všichni zbláznili. Maj hustokrutě silný mašiny, který jim limituje elektronika, takže z tý trakce a krouťáku maj ve finále stejně prd. Je to velký, težší a logicky hůř ovladatelný - ale všichni si na tom libujou, protože maj litra.
Po dvou sezónách na 600ccm, který má 120HP je to už málo? Neakceleruje to? To si fakt musíte dělat prdel ...ne? Malý nanuky jezděj 240km/h vpoho ... já dokonce na svým polomotoru snižoval sekundární převod o dva zuby.
S mašinou se musíš nejdřív naučit pracovat, najíždět, brzdit, vodit to a korigovat chyby jako třeba tancující zadek při brždění, nebo reakci na blokování předku - to tě kontrola trakce ani ABS nenaučí...a to rozhodně po 10tkm nedokážeš... a na to si koupíš ještě litra, kde se ti ty možnosti ještě o kousek uzavíraj. Je to nesmysl, ještě kór v případě když holčina má problém se stabilitou i na šestce...
Výsledkem podobnejch rozhodnutí kdy dotyčný(á) říká, že to otevře jen na dálnici bejvá to, že v případě krizovky, kdy to tam např. vrzne kamión, pak jediná reakce je chytnout za brzdy a modlit se, že elektronika udělá ostatní za mě... protože sám na to nemám, nebyl čas se to učit... potřeboval jsem litra co nejdřív

Naposledy editováno 22.10.2014 09:08:03

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:09 | Nahoru | #180

Ozzy_ píše: Jsme srabi co se boji litru, smir se s tim



já se litru nebojím, ale pořídil jsem si ho polo-motorovičního, aby to nejelo

Naposledy editováno 22.10.2014 09:09:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist