1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Ozzy_ píše:
A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).
Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil.
Přidám zkušenost z "gangu" ... jezdí s náma kluk s holkou. Kluka přestalo bavit tahat holčinu jako baťoh, tak si holka udělala řidičák na ER-6ce. První motorku pak jezdila velkou Brutalku, a jelikož prostě nestíhala za přítelem co měl 1200 Multistradu, tak si prostě taky pořídila Multistradu. Všechno v rámci jednoho roku. A dneska už jezdí rok na Multistradě. Tu a tam to při rozjezdech do kopce položí, ale jinak je spokojenější, jelikož pořád nevlaje někde v zadu a nemusí to pořád držet pod krkem, aby těm větším mašinám stačila. Do zatáček jezdí svoje tempo, na rovinkách to rozjede. Když jí to tak vyhovuje, proč ne. Každej holt máme jiný priority.
Ozzy má recht. Kdyby tu šlo o to se na tom stroji fakt naučit jezdit, a to v krátkém čase, tak jediná smysluplná změna by byla směrem k menší kubatuře. Ale o to evidentně nejde (aspoň dle požadavků v úvodu tématu). Takže prostě za cenu pro tebe pohodlnějšího svezení se holt budeš učit o hodně dýl.
Někdy mám zkrátka pocit že u ženskejch to s výběrem motorek funguje jinak než u chlapů, takže chápu že se většina účastníků diskuze nad takhle rychlým přechodem na litr pozastavuje.
Naposledy editováno 21.10.2014 21:21:53
jestli ti nesedla šestka ss tak tohle je opak- nemusí se to držet pod krkem aby to něco dělalo a projev je živočišnější. líp to jede bez červenýho pole a celkově průběh je rozumnější takže to má točivej moment níž větší jak větší motorka
navíc co je podstatná výhoda, dvouválce vývají o dost lehčí a nejsou tak nesmyslně bachratý takže se na zem při stejné výšce sedla dosáhne líp protože nohy nemusí jít dokola
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Jakožto člověk, co jezdí od útlého dětství na polňačkách a loukách se pod tohle podepisuju
...a i po těch letech na silnejch motorkách nepohrdnu příležitostí se vykravit na "pitomym" 4koňovym simsonu, jelikož ten "funfactor" má maximální - kam se hrabe supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
sharkis píše: Ozzy
Jakožto člověk, co jezdí od útlého dětství na polňačkách a loukách se pod tohle podepisuju
...a i po těch letech na silnejch motorkách nepohrdnu příležitostí se vykravit na "pitomym" 4koňovym simsonu, jelikož ten "funfactor" má maximální - kam se hrabe supersport
ty mas simsona se 4 kobylama???
proč jsi šla do cebra jako první motorky?
co sis vyzkoušela, než sis koupila cebro?
kdo tě učil jezdit, na čem jezdil sám, jaké motorky mu prošly rukama a jaké na ně měl názor?
byla jsi u nějakého "odborníka"? motoškola? nebo někdo, kdo dokáže posoudit proč a jak jezdíš?
co jezdíš? cestovně, sportovně, krátké vzdálenosti, turistika, jak umíš jezdit, co ti nejde a co jde? stíháš se držet zkušenějších v zatáčkách, nebo je doháníš na rovinkách?
z tvého příspěvku soudím, že šestka je na tebe ucukaná a další dvě zmíněné motorky ti vyhovují možností jezdit v nízkých otáčkách, kde využíváš objemu, ale na motorce moc neumíš...
četl jsem první příspěvek...dál jsem nečetl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Naposledy editováno 21.10.2014 23:52:09
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Porád je tady řeč o roku a půl. Za tu dobu někdo dá 500 a jinej 20000km.
A to má přece mnohem větší vliv na vyježděnost.
Navíc človíček kerej hooodně lítá (tahle holčina asi jo, když dává běžně 300km na vyjížďku)tak to asi dělá proto, že ho to hodně baví a takovej se snaží každou vyjížďku něco novýho naučit, udělat pokrok. Takovej človíček pak je po roce víc vyježděnej než spousta jinejch po 10letech.
Navíc víte houby, co když je to Rossi v sukni (tu asi moc neužije)a vy ji tady radíte, že na to nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Pep1 píše: Prošel jsem to celé a možná jsem to přehlíd, ale nikde jsem neviděl, že by se někdo zeptal, kolik toho nalítala.
Porád je tady řeč o roku a půl. Za tu dobu někdo dá 500 a jinej 20000km.
A to má přece mnohem větší vliv na vyježděnost.
Navíc človíček kerej hooodně lítá (tahle holčina asi jo, když dává běžně 300km na vyjížďku)tak to asi dělá proto, že ho to hodně baví a takovej se snaží každou vyjížďku něco novýho naučit, udělat pokrok. Takovej človíček pak je po roce víc vyježděnej než spousta jinejch po 10letech.
Navíc víte houby, co když je to Rossi v sukni (tu asi moc neužije)a vy ji tady radíte, že na to nemá.
v profilu píše, že má za loňský rok najeto 7 tis km a letos skrz nějakou nehodu toho moc nenajezdila
kterej evidentně podle reakcí tady jezdí dobře. Jestli s ní jezdí, tak ví o 2000 % lépe než mi všichni ostatní tady, jestli na to ta holka má, jestli to využije a potřebuje. Chápu, že se jí to líbí. Za mě pokud si chce litra koupit, tak ať si koupí třeba tu ZX10R. Sedlo bude vysoko u všeho, ale nemyslím že tak dramaticky, aby se s tím nedalo něco dělat. Jinak úplně ideální volba by asi byla (a teď si přihřeju svojí polívčičku) RSV4. Je malinká, budeš na ní vypadat rozhodně líp než na velkym litru, výkonu dost a se sedlem se dá taky něco dělat. Případně se zatnutými zuby můžu nabídnout testovací jízdu, kdybys chtěla :).
3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Do profilu jsem nekoukal, ale teď jsem to napravil a chápu to trochu jinak.
Za sezonu 2013 tam není uvedeno kolik nalítala a pod nadpisem "Sezona 2014" tam je, že hned při první vyjížďce měla nehodu, ale přesto:
"Za letošek máme najeto 7000km a doufám, že to není konečná a ještě něco pojezdíme".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
že ona nevyužije ani tu 600 a na okresce jí naklepe vyježděnej frajer (nebo frajerka) na 250. Chce prostě litra protože se jí líbí a pravděpodobně na něm stejně nebude jezdit rychleji než na 600. Jen té rychlosti dosáhne snáze a rychleji (možná). A když si koupí neco novějšího s kontrolou trakce, tak se třeba sveze i rychle :D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
RUTAN píše: a i kdyby 20...já mám najeto na všem možném odhadem tak 150-200tkm a do litru se po patnácti letech vůbec nehrnu. v garáži mi stojí R1 ´09, kterou jsem koupil za pěkné peníze a ani mně neláká se na tom svézt, rovnou to prodám.
Jsme srabi co se boji litru, smir se s tim
"tý rychlosti dosahne rychleji" ...to už je druhá mocnina rychlosti . Mě příjde, že se všichni zbláznili. Maj hustokrutě silný mašiny, který jim limituje elektronika, takže z tý trakce a krouťáku maj ve finále stejně prd. Je to velký, težší a logicky hůř ovladatelný - ale všichni si na tom libujou, protože maj litra.
Po dvou sezónách na 600ccm, který má 120HP je to už málo? Neakceleruje to? To si fakt musíte dělat prdel ...ne? Malý nanuky jezděj 240km/h vpoho ... já dokonce na svým polomotoru snižoval sekundární převod o dva zuby.
S mašinou se musíš nejdřív naučit pracovat, najíždět, brzdit, vodit to a korigovat chyby jako třeba tancující zadek při brždění, nebo reakci na blokování předku - to tě kontrola trakce ani ABS nenaučí...a to rozhodně po 10tkm nedokážeš... a na to si koupíš ještě litra, kde se ti ty možnosti ještě o kousek uzavíraj. Je to nesmysl, ještě kór v případě když holčina má problém se stabilitou i na šestce...
Výsledkem podobnejch rozhodnutí kdy dotyčný(á) říká, že to otevře jen na dálnici bejvá to, že v případě krizovky, kdy to tam např. vrzne kamión, pak jediná reakce je chytnout za brzdy a modlit se, že elektronika udělá ostatní za mě... protože sám na to nemám, nebyl čas se to učit... potřeboval jsem litra co nejdřív
Naposledy editováno 22.10.2014 09:08:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |