Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Stev píše: mimo téma, my jsme vždycky psy vozili na zadní sedačce, ale ne na čalounění. Stačí koupit ochrannej potah, my měli tenhle
ja je na tehle potahach vozil ve sluzebnich autech - ale ty chlupy z nich litaj vsude, dostanou se snad i skrz... no kdyz melo auto vypadat zas jako auto stravil jsem nekolik hodin s vysavacem a dokonaly to nebylo nikdy...
FiZzeR píše: assassin> Jo. Ale co jinýho bys vybral kolem 70~80k, do cca deseti let stáří, kolem 1.4 benzín s velkým kufrem, co nejmíň se seroucího a s levnou údržbou? Furt mi z toho vylejzá koncern a pětka golf je furt cenově mimo.
Boha, ty seš fakt šílenec, 80 litrů za fóbiji...ale tak jsou to tvý prachy, že jo
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Na nějaký astry jsem taky koukal, ale opět - nemám zkušenosti, jen co se kde píše po webu.
tomu nerozumím, takže tady se ptáš jen na auta se kterejma máš zkušenost?
Pár lidí kolem mě tuhle astru druhý generace má, a nepozoruju problémy. Na webu asi nenajdeš běžně rozšířený auto, o kterým by se něco nepsalo.
assassin píše: ja je na tehle potahach vozil ve sluzebnich autech - ale ty chlupy z nich litaj vsude, dostanou se snad i skrz... no kdyz melo auto vypadat zas jako auto stravil jsem nekolik hodin s vysavacem a dokonaly to nebylo nikdy...
dokonalý ne, ale pořád mnohem lepší než kdyby tam ten potah nebyl, nám to vždycky stačilo
Stev píše: tomu nerozumím, takže tady se ptáš jen na auta se kterejma máš zkušenost?
Pár lidí kolem mě tuhle astru druhý generace má, a nepozoruju problémy. Na webu asi nenajdeš běžně rozšířený auto, o kterým by se něco nepsalo.
Ne, ptal jsem se na fábii S tím, že pokud někoho napadne alternativa, tak nechť se projeví - jen říkám, že spoustu aut jsem prohlížel jen zběžně, protože o nich nic nevím a bylo by dost časově náročné zjišťovat si hroudu informací o každým z nich. Tady na základě komentářů obecenstva zařadím na seznam vozů hodných pozornosti i další auta, chápenzí?
georgeCZ píše: Novější modely 1.4 16V šli úplně do sraček, fakt to nedoporučuji. Kamarád má ještě starou 16v z roku 2000-2001 a ten motor je úplně pohodě, nezmám pohodovější motor něž ten jeho. Je to hrozně kus od kusu. Já kupoval před rokem fabku a vzal jsem raději 1.4 8v 50kW, poslední českej motor od škodovky. Kromě kravin(termostat a chaldič) to jezdí bez zaváhání.
MPi bych bral taky, bohužel jsou zpravidla pravěk, v holobytu a s bambiliónem přiznanejch kiláků.
2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Typický věcí u jedničky:
1) zadní lůžka předních ramen - úplně všechny asi do rv. 2005, nové co koupíš jsou již zesílené.
2) servo - lepší varianta prohnilý svazek mezi servem a jednotkou "na podběhu". Je tam odtokový kanálek. Pokud je ucpaný (nebyl při servisní prohlídce čistěn je dost riziko "prohnilých" kabelů, nebo únik oleje přímo ze serva - nejdražší problém Fabie
3) spínače dveří v zámcích předních dveří - hlavně řidiče
4) zatékání do zadních dveří
5) tyčky stailizátoru, ale spíš u nafty
6) občas padající budíky - studený spoj nebo vadný stabilizáto napětí na desce
7) koroze víka kufru a zakončení spoje zadní blatník/ D-sloupek - pouze kombi (špatný svár)
8) koroze spoje přední blátník/práh - úplně všechny roky i karoserie
K motoru. O 74kw moc nevím. Jen často hodně papá olej, občas umře snímač otáček (výměna je opruz) a náchylný na správné nastavení rozvodů (origo s pumpou Osmička, neorigo nevím). O loupání pístů netuším, ale nevylučuji.
Kdybys toužil po favorit motoru OHV. Fouká těsnění hlavy - nové provedení je TEMAC - poznáš vyčuhující nápis (před montáží nutno srovnat hlavu na frézce), odchází termotaty, protékají snímače tlaku oleje a zasírá se škrtící klapka.
Naposledy editováno 15.02.2016 17:30:51
FiZzeR píše: Já podmínky nediktuju, jen se snažím dotyčnou odradit od největších průserů typu fordí 1.6TDCi s čtyrma kilama na hrbu apod
Malej benzín, protože auto bude jezdit 90% hopskoky po městě a okolí a dotyčná nemá vyježděný bonusy. "Velkej" kufr protože tím budou jezdit dva psi a v malým hatchbacku (C3) si stojej na hlavě.
Jak moc se sere nebo nesere se právě snažím zjistit, ta moje se srala, ale tak nějak přijatelně
Pokud tě napadá něco vhodnějšího, sem s tím. Nad mazdou jsme špekulovali taky, problém je servis - s fábií si poradím, mazdu jsem viděl leda z rychlíku (což teda není problém auta ale můj, samozřejmě) a mám zažitý že japonec = drahý všecko, s tím že většina dnešních japonců jsou převlečený frantíci
Vidis, jsi mel vzit tu moji 1,6tdci s kilem a ctvrt...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Jedničkovej je sto let za opicema (né že by fábie nebyla, ale tam se aspoň na nic nehraje ) a dvojkovej v "naší cenový" teprv začíná, takže je vysoká pravděpodobnost trefit kasičku...
No, pak bych ti mohl nabídnout hondu FRV, 2.2diesel...ale kufr to má velkej...za 80 je tvoje , RV 2005, najeto 220 tisíc..."ideální" na pojíždění do města...ale psi se tam vejdou hezky
Jinak než fábku tak bych bral radši TOTO je to taková lepší Octavia 1,a nemá to každý
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
http://www.sauto.cz/...16707414?goFrom=list
E: už na fotkách je sice vidět ta bolest mezi předním blatníkem a prahem ale těch pár puchýřů jde spravit do 2000kč.
Naposledy editováno 16.02.2016 21:47:56
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Nechceš, za pár korun? Asi si založím autobazar, nějak se mi to hromadí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dr.Houba píše: teď zjištuju, že asi podědím 1.2 fabii...po prvním majiteli, jeté důchodcem, 60 tisíc na tachometru....je trochu oškrábaná...otec dost pil a občas se netrefil do garáže
Nechceš, za pár korun? Asi si založím autobazar, nějak se mi to hromadí
Rozvoďák už přeskočil, nebo se na to teprve čeká? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dave81 píše: Rozvoďák už přeskočil, nebo se na to teprve čeká? :)
má to fakt najeto těch 60, ještě by to tak 40 najet mohlo
Dave81 píše: Rozvoďák už přeskočil, nebo se na to teprve čeká? :)
Ten 12V -47kw nebyl tak úplně špatnej a když se tam při výměně rozvodů hodí ta delší vodící lišta u napínáku na řetěz tak přeskočení už skoro nehrozí ale ten 40kw to je průser už na rýsovacím prkně...hlava po chvílí v háji podpálené ventily ( občas i u toho 47kw) rozvody přeskakují rády hlavně při staru v zimě, odcházejí cívky..no sen prodavače dílů
E: jinak s tím 1.2 12v (47kw) mám najeto asi cca 80tis km se služebními a problém byl jen jednou s podpáleným sedlem ventilu oprava cca 10tis kč.
Naposledy editováno 16.02.2016 22:03:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dr.Houba píše: má to fakt najeto těch 60, ještě by to tak 40 najet mohlo
to vydržela málokterá :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Jinak shnilotinu nebrat, vidím to na svým. Jak se do toho jednou vrakovina dá, už se jí nikdy nezbavíš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: kutilsro> Znáš to auto osobně?
Jinak shnilotinu nebrat, vidím to na svým. Jak se do toho jednou vrakovina dá, už se jí nikdy nezbavíš.
Ne neznám ale do Prahy jezdím do bazarů pro auta známým té korozi mezi prahem a blatníkem dole se u Fabie neubráníš trochu se to přebrousí zakytuje a stříkne a máš na dva roky pokoj tohle spravuju pořád i u aut co mají najeto kolem 100tis km origo je to výrobní vada toho bych se fakt nebál
oprava cca 4hodiny času..tam reziví hlavně ten blatník dole trochu se to tam dře a je tam kapsa do které zalézá bahno co propadne tou dírou v podběhu nahoře.
začíná to takhle a bez opravy se to zhoršuje.
Naposledy editováno 16.02.2016 22:20:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Ta bora se mi libi mnohem vic..hlavne se tam ta klec fakt vejde..a s rovnym dnem se tam bude i lip davat..
Naposledy editováno 16.02.2016 23:27:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Naposledy editováno 16.02.2016 23:32:43
_monty píše: kutilsro> Ty spravis zrezlou predni kapotu u napojeni na masku, predni blatnik, prah, zadni blatnik a roh kastle nad zadnim svetlem do 2000? jeste nedavno si tu nabizel nekomu lakovani jednoho dilu na motorku za 5000 nebo za kolik..
Ta bora se mi libi mnohem vic..hlavne se tam ta klec fakt vejde..a s rovnym dnem se tam bude i lip davat..
Za 2000kč jenom ty dva přední blatníky když to není na bago shnilé.. O masce, střeše a výfuku jsem nemluvil
Ty zadní blatníky do zástřiku je opruz to dělám za další 2 tis.A jsou to opravy tak na rok až dva pak zase vylezou puchýře..
Lakování motorek dělám jinak v lakovacím boxu-to za pár kaček na kafe dělat nebudu..už víme?
FiZzeR píše: kutilsro> Hele fábií jsem ojížděl docela dost, ta moje byla dvanáct roků stará (a jednou bořená na rypák), zbytek o něco míň, ale rezavá nebyla ani jedna.
To máš teda šťastnou ruku .. já přes zimu většinou u Fábií opravuju hlavně tuhle známou korozi