Téma: edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!
 
2.1.2012 v 08:30
Tak se nám tady přehnalo jedno rozohněné téma a to, jestli číňani vyrábějí motorky, kopie motorek a nebo sračky. Pochopitelně se jednalo o několikráte zopakovaný šyžet, kdy majitel takové hromádky neštěstí ubezpečuje skrze druhé sama sebe, že není blbec a že udělal fakt dobře, že si něco takového pořídil.... jedná se o tohohle uživatele. Jeho boj ale kromě inkriminovaného vlákna obsahuje i toto., kde pláče and tím že mu Vlastík Plamínek uzavírá jeho téma. Sám ale své anketní téma uzavřel a to vtipným dovětkem (jestli jako čínská "motorka" patří na tenhle web): anketa dopadla na pocudovanie velmi dobre: ANO 65 NIE 28

Přijde mi to stejné, jako kdyby se potřeboval někdo ujistit ve svém okolí, jestli je pravda že mu zahýbá žena. Uspořádá proto anketu a tu uzavře s tím, že jenom 28 lidí mu řeklo že je paroháč, ale celých 65 řeklo že paroháč není, tudíž už se ptát nebude, protože to dopadlo DOBŘE....

Ach bóže! Jak už je to dávno, co se tady na fóru mluvilo normálně? Teď mám pocit že si tu citově vylévají srdéčka puberťáci a postpuberťáci a nebo tady onanují zamindrákovaní oslové..... Je to smutné.....

EDIT: vzhledem k tomu, že kromě "cikánské sebranky" dle revolucionáře Crecka se zde rozvinula čilá diskuse i ostaních uživatelů fóra, ale hlavně došlo k tomu, že Copo zde opravdu čile komunikuje a oblažuje nás svými názory, změnil jsem název vlákna. Napříště toto bude svobodná platforma, kde se dozvíte mnohé zajímavosti o čínských motocyklech, 12ti hodinách denně za volantem, dále potom o čínských směsích v pneumatikách, offtopic o offroudění s Nivou (ne sýrem!) a spoustu dalších zajímavých věcí. Zůstávám sice zakladatelem vlákna, nicméně tady už to kočíruje jinačí kabrňák!


Naposledy editováno 05.01.2012 09:50:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:28 | Nahoru | #151
bathed> Já bych se toho rád držel, ale jakmile něco založí můj oblíbený enduro brouk Pytlík, prostě neodolám nenapsat.

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #152
copo> No normálně mezi 6 a 7 litry, jel jsem i za pět, ale i za deset. Jezdím ale hodně v terénu a ten stroj je už hodně vyběhaná babička - rok výroby 96, najeto kolem 70 tisíc, ale hodně z toho v terénu a tam je to kilometrový opotřebení větší.
Z levnějších cendur bych ti asi doporučil TA 600, případně 650, je to držák a projede opravdu hodně.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:30 | Nahoru | #153

cort píše: bathed> Já bych se toho rád držel, ale jakmile něco založí můj oblíbený enduro brouk Pytlík, prostě neodolám nenapsat.



no ale ty se toho právě držíš a tím ten verš z Bible potvrzuješ. Za tuto jistotu ti děkuji.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:31 | Nahoru | #154

copo píše:

Poznam napriklad cloveka, co uz aspon 15 rokov rozvaza pecivo pre pekarne a je v priemere 16 hodin skoro cely tyzden v robote. Ma to dobre zaplatene, ale uz funguje ako robot. Prespava v robote a aj v aute a doma skoro vobec nie je.
Vyzera to nelogicky, ale je to tak



Smím se jen zeptat, s jakým autem jezdí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:32 | Nahoru | #155

Yura píše: Smím se jen zeptat, s jakým autem jezdí?



psal že toho čtvrtmega dělalo VW Polo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #156
bathed> Nemáš zač, rád ti dělám radost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:37 | Nahoru | #157
Yura> Asi narážíš na AETR, co?
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:39 | Nahoru | #158

TomElefant750 píše: Yura> Asi narážíš na AETR, co?
Čau, Tom



uhodls.

Moje hlavní zaměstnání je totiž řidič u pekárny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #159

cort píše: bathed> Nemáš zač, rád ti dělám radost.



díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:42 | Nahoru | #160

Yura píše: Smím se jen zeptat, s jakým autem jezdí?



nejake Iveco s predlzenou kabinou, celkom pohodlne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:43 | Nahoru | #161

bathed píše: psal že toho čtvrtmega dělalo VW Polo.



Ty ked sa na nieco pytas, tak si precitaj to co je nad tym napisane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:44 | Nahoru | #162
Yura> Jj, něco takovýho jsem u tebe někde zachytil - taky ti to připadá jako další pohádka strýčka Copa, co?
Čau, Tom

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:47 | Nahoru | #163

Yura píše: uhodls.

Moje hlavní zaměstnání je totiž řidič u pekárny.



ono zalezi aj na tom aku mas pracovnu dobu a v akej dobe sa vyvaza. U nas mame jednu pekaren a Ta rozvaza po celom SK a prevadzka ide nonstop. Len ked je niekto blb a dokaze presediet v aute cely den a robit za dvoch, sice za dvojnasobnu vyplatu, tak to robi.
Ja som ako blb dokazal rok presediet v aute a stacilo mi, ale sam som si vybral

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:50 | Nahoru | #164

copo píše: Ty ked sa na nieco pytas, tak si precitaj to co je nad tym napisane



já se tě vůbec na nic neptám a ani jsem se neptal. To jenom ty stále na něco odpovídáš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #165
copo>No, některý Daily (předpokládám, že je to Dailina, jako v naší firmě) AETRu nepodléhají, jiný jo. Každopádně, pokud jezdí tak, jak píšeš, a podléhá AETRu, riskuje pořádnej průser pro sebe i pro firmu, zejména pokud má elektronickej tachograf s čipovou kartou. Otázka času.

Pokud AETRu nepodléhá, riskuje průser hlavně pro sebe, až se únavou někde zmrzačí. Asi bych se poohlédnul po jiným džopu, protože jestli ho zaměstnavatel nutí takle jezdit, tak už to hraničí s vykořisťováním. I zde je malér otázkou času, protože u pekárny je to soví život po nocích.

Řekni svému známému, ať si na obě situace dá bacha. Osobně znám lidi, který dojeli na jedno nebo druhý. A radostný to zrovna nebylo.

edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:01 | Nahoru | #166
Právě že "prodloužená kabina" mi na Dailinu moc nesedí, to vypadá spíš na EC a to už bude pod AETRem jezdit komplet.
Čau, Tom

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:01 | Nahoru | #167
TomElefant750> Párkrát už tu zmínka o mojí práci padla, to je fakt. Netvrdím, že je to pohádka (oni se skutečně někdy takový "blázni" najdou, co by se kvůli práci zmařili), ale z osobní zkušenosti vím, že takový tempo je zničující, zejména v opačnejch biorežimech (noc - den) který jako řidiči v pekárně máme. Proto mě to zaujalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:02 | Nahoru | #168
bathed> Díků není třeba, kdykoli ti rád pomůžu, ono prý krize středního věku vyžaduje citlivý přístup. Ale neboj, jsem a budu tu s tebou, my tvou krizi zvládneme!

1 reakcí na tento příspěvek edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:02 | Nahoru | #169
Nevim jak jinde, ale treba na Mostecku jedna firma prolamuje limity v podstate denne. Nevim presne jak to ojebavaji, ale znamy pro ne jezdi taky dnem i noci. Nekdy holt najit jine zamestnani nejde, ale to je jine tema.

Co me zarazi - 800 km denne, neco uz mam taky za volantem odjeto, nakonec se stridam s otcem kazdy rok na ceste do Italie, ale jak toto je mozne proste nechapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:11 | Nahoru | #170

cort píše: bathed> Díků není třeba, kdykoli ti rád pomůžu, ono prý krize středního věku vyžaduje citlivý přístup. Ale neboj, jsem a budu tu s tebou, my tvou krizi zvládneme!



nene, to je zastydlá puberta! Pleteš si pojmy.... Ale za dojímavý a citlivý přístup tisíceré díky!

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:18 | Nahoru | #171
bathed> Zase mě tak nechval, takový jsem jen k lidem, co mám rád jako tebe.

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:18 | Nahoru | #172

Yura píše: copo>No, některý Daily (předpokládám, že je to Dailina, jako v naší firmě) AETRu nepodléhají, jiný jo. Každopádně, pokud jezdí tak, jak píšeš, a podléhá AETRu, riskuje pořádnej průser pro sebe i pro firmu, zejména pokud má elektronickej tachograf s čipovou kartou. Otázka času.

Pokud AETRu nepodléhá, riskuje průser hlavně pro sebe, až se únavou někde zmrzačí. Asi bych se poohlédnul po jiným džopu, protože jestli ho zaměstnavatel nutí takle jezdit, tak už to hraničí s vykořisťováním. I zde je malér otázkou času, protože u pekárny je to soví život po nocích.

Řekni svému známému, ať si na obě situace dá bacha. Osobně znám lidi, který dojeli na jedno nebo druhý. A radostný to zrovna nebylo.



Ono zase v kuse nejazdi a ako to ma poriesene, tak to neviem. No a ked mi jeho manzelka raz vravela, ze ked prisiel domov a vlastny syn prisiel za nou jej povedat, ze prisiel nejaky ujo tak to som skoro od smiecho zomrel :) Nebol som s nim uz aspon pol roka, tak si hadam uz uvedomuje, ze robi chybu, ked ho syn nepozna

Ono je to aj tak na ludoch aky su a ako robia.
Vodici na nakladiakoch u otca vo firme si robia co chcu. System odrbavaju ako sa da. Vymienaju si karty medzi sebou, ale to je len na vodicoch. Foter zo zamestnancami neurobi nic, iba ak nastane pruser. Inaksie sa to nedozvie, iba ak mu zavola vodic, ze urobil som pruser a musel som odstavit kamion. Do jazdenia ich nenuti. Nedavno som mu skusal ponastavovat GPS system tak, aby reagoval aj na to aka je karta v systeme vlozena a kolko kamion ide. Vodic bude jazdit viac ako ma a malo by mu to zacat pipat v kabine a pride aj SMS tomu kto ma vodica nastarost, ze zacina byt problem. Dokonca vodici su aj taky blbci, ze ked maju byt dvaja, tak jeden ostane doma a necha svoju kartu tomu co ide.

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:27 | Nahoru | #173

SkidOV píše: Nevim jak jinde, ale treba na Mostecku jedna firma prolamuje limity v podstate denne. Nevim presne jak to ojebavaji, ale znamy pro ne jezdi taky dnem i noci. Nekdy holt najit jine zamestnani nejde, ale to je jine tema.

Co me zarazi - 800 km denne, neco uz mam taky za volantem odjeto, nakonec se stridam s otcem kazdy rok na ceste do Italie, ale jak toto je mozne proste nechapu.



mozno po financnej stranke by si mal riadnu motivaciu. Mne to zozralo rok zivota, rok som fungoval uplne rovnako. Jazdenie a spanie. Nic ine. No a rok ubehol rychlo. Ako zvyknut sa da na vsetko a bolo to zopar rokov dozadu, ked sa dalo jazdit este dobre. Momentalne som rad, ked nemam rocne na tachaci na autach natocene viac ako 25 000km. 5 na Nivke a 20 na Vite.
Pokial nemusim, tak do auta nesadam

edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

3.1.2012 v 23:56 | Nahoru | #174
motorkari, ja idem do postele. Dobru noc a hadame sa zajtra . Doobedu si najdem na Vas taku hodinku medzi 8-9, potom az navecer pravdepodobne.

Sia

1 reakcí na tento příspěvek edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 00:00 | Nahoru | #175
Nechod....jeste povez tu o vicesmesovych cinskych pneumatikach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 06:21 | Nahoru | #176

copo píše: nie este nie je a z coho usuzujes, ze som niekto co ma problem s financiami



Copo, aneb diskuse omezující omezenci... 03.01.2012 13:55 #88 ↑
copo
4/382
Bošáca

IP:195.91.109.... omluvte ma na par hodin, ohovarajte ma a necakajte odpoved odomna nejaku chvilu. Na pc som ukoncil pracu, odchadzam do garaze popracovat teraz na motorovej technike.

Idem nadrz a plasty obrusit z motorky, serie ma ten hnusny cerveny napis YUKI. To je jedine co vyzera na motorke ako z ciny, take supacke
Ty trkovia z Yuki tam capli nalepku a zalakovali ju a tie biele pruzky su nastriekanie tiez hnusne.

Pekne si ju prestriekam a dam si na nu napis Triumph a dorobim este jeden zvod z vyfuku, nech to vyzera na trojvalec



ale já si nemyslím, že máš problém s financema(nicméně viz Herr Duka ) , u tebe to vypadá na problém s tou hmotou, co je uvnitř lebky...

1 reakcí na tento příspěvek edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 07:25 | Nahoru | #177
...tak jsem to přečetl skoro všechno...a třeba to trochu "přibarvuje" a "vylepšuje"..ale možné je všechno!...de facto může mít v základu pravdu!

...jen ze života pár historek!

...majitel několika domů v Pze,naprosto "za vodou"..tak na chalupě tady u nás jezdí Nivou a je naprosto spokojený!...jinak jen Mercedesy a BMW!
...druhý "stavař"...taky "za vodou" si k obytnými autu /cca za 2 mega/ koupil nějako čínskou mrdku, jen tak na jízdu pro noviny a rohlíky a vlastně časem s tím už jezdí po městě všude!
Tím jen naznačuji, že i "boháči" šetří a nebo chtějí mít něco jiného!
...a třetí historka...je tady borec co dělá kuchaře,jezdí taxíkem a ještě někdy i autobusem nebo tramvají u DP!....někdy nespí i 2 dny a tak to provozuje už léta!!
...a kdo má zkušenosti s TIR..tak asi ví jak se ojebe pauza a jízda!

...takže já už nikdy neříkam že něco není možné!...možné je vše!

1 reakcí na tento příspěvek edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 07:34 | Nahoru | #178
Hele, nešijte pořád do té jeho Yuki Přece když se to prodává i pod značkou Jawa, tak to musí být kvalita, ne?

[img]



a jde s tím i krosit, takže Nivu nechej doma a šup na Yuki do lesa





A přesvědčili jste mě, příště jdu jedině do Yuki, vlastně Jawy, protože na tomhle by i těch 250tis km ročně šlo zvládnout, je oblíbená i u soudruhů v rusku, se divím, že proč na tom nejezdí tady všichni

1 reakcí na tento příspěvek edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 07:39 | Nahoru | #179
Cestovatel

Petr Hošťálek z Liberce,známý sběratel historických motocyklů a příznivec cestování na nich, absolvoval v loňském roce na motocyklu se sidecarem cestu z Českých Budějovic do Pekingu a po trase závodu Peking – Paříž z Pekingu do Paříže dlouhou téměř 30 tisíc kilometrů. Na tuto svou úspěšnou expedici navázal v letošním roce expedicí z čínského Lianyungangu do Evropy v režii českého dovozce motocyklů YUKI.

Naposledy editováno 04.01.2012 07:40:30

(reakce na) edit: Speciální téma, pro šíření Copových názorů!

4.1.2012 v 07:57 | Nahoru | #180

fockewulf píše: ale já si nemyslím, že máš problém s financema(nicméně viz Herr Duka ) , u tebe to vypadá na problém s tou hmotou, co je uvnitř lebky...



ja tam narozdiel od teba aspon nejaku hmotu mam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist