Téma: Proč kupujete Choppery a Cruisery?
 
6.11.2011 v 21:19
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě je chopper nebo cruiser schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede,nebrzdí,nezatáčí.Tuto sezonu jsem jezdil na VTX1800 a Warrioru,což by měli být sportovní powercruisery,co mají lepší vlastnosti než zbytek 3N.
Po 30 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 130km/h.Brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem byl na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie.
Třeba VTX se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě vzhledu vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?


Naposledy editováno 06.11.2011 21:20:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:00 | Nahoru | #151

--VinCenzo-- píše: Téma je to na prdel, ale odpovědi hluboce dotčených chopperocruiseristů jsou jak kdyby se ptal Svahilštinou. "Co tě na tom láká když?" odpověď: "Hlavně že zmrzlina je...(hlavně, že jezdí na géesu, ale narážka na silnici nikdy neuškodí"
Jo a v tom posedu jsi vynechal cestovní naháče/polokapoty, kde sedí člověk pohodlně a vzpřímeně a ujedeš s tím klidně osmistovku za den když se hecneš

edit: teda pokud jsi tím nemyslel tren záchod, což je teda hodně popis šejdrem, ale kdo chce toho čokla zflákat tomu se hodí každej klacík



no, pokud se podívám na obsah tvé odpovědi a tobě podobných, tak zrovna ty se teď cítíš dotčený nejvíc.
Jediný kdo nejvíc útočí na náš druh motorek jsou ti, kteří mají něco jiného. Takže pokud se máme k něčemu rozumnému dopracovat, pak bez reakcí a odpovědí tvého stylu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:09 | Nahoru | #152

--VinCenzo-- píše: Nordmax> Já ti to neberu, nebral bych ti ani kdyby tě bavilo jezdit parním válcem
ale odpovědi co jsem výše popsal mě fakt vytáčí, protože je to jak kdyby se děti hádali, kdo má lepší auto na ovládání

No trošku to laďákama a motorem válec připomíná.. no ale 107kW

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:27 | Nahoru | #153

Yper píše: no, pokud se podívám na obsah tvé odpovědi a tobě podobných, tak zrovna ty se teď cítíš dotčený nejvíc.
Jediný kdo nejvíc útočí na náš druh motorek jsou ti, kteří mají něco jiného. Takže pokud se máme k něčemu rozumnému dopracovat, pak bez reakcí a odpovědí tvého stylu.

Jenže já do chromáků nerýpu a už nemám dál potřebu se k tomu vyjadřovat, před pár měsícema tady projel úplně stejnej cyklus keců

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:28 | Nahoru | #154

Nordmax píše: No trošku to laďákama a motorem válec připomíná.. no ale 107kW

Něco ve stylu Vmaxe bych si možná někdy v daleké budoucnosti pořídil, teď jsem msi ho prohlížel na motosalonu, kontrolka řazení je jak lampička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:39 | Nahoru | #155

Nordmax píše: No trošku to laďákama a motorem válec připomíná.. no ale 107kW



jo, ale na něco jsi zapomněl - na ten neskutečnej kroutící moment od spodu o kterém se většině oplastovanejch motorek může jen zdát.
Všichni tady omílaj dokolečka jen výkon a kolik jim to jede a jak jede a kolínko sem a kolínko tam .
Ale ten zážitek, když tomu povolíš otěže a jde to za plynem, už kritici opomíjejí.
To je další věc, která je u téhle kategorie motorek ceněna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 10:58 | Nahoru | #156

Yper píše: jo, ale na něco jsi zapomněl - na ten neskutečnej kroutící moment od spodu o kterém se většině oplastovanejch motorek může jen zdát.
Všichni tady omílaj dokolečka jen výkon a kolik jim to jede a jak jede a kolínko sem a kolínko tam .
Ale ten zážitek, když tomu povolíš otěže a jde to za plynem, už kritici opomíjejí.
To je další věc, která je u téhle kategorie motorek ceněna.

Myslíš, že litrovej superbike za plynem nejde, jo vlastně skoro jako pionýr Slovy Backa, jsem jak v Jiříkovým vidění.
Já proti chopperistům nic nemám, ale tohle jsou mýty a bláboly. Jel jsem na 1700 Warrioru a zátah tam je zlomek sekundy a ne tak astronomickej jak píšeš jenže po tom kratičkým zátahu, kterej je smým přestárlým gixerem srovnatelnej je konec. Že ho má gixér ve vyšších otáčkách je úplně šumák, vzhledem k tomu, že se to do těch otáček dostane dřív, než se na těch obřích dvojválech vůbec rozhýbají písty, zvuk je nádhernej ale ohledně motoru je tam jen ten zvuk. Ale o čem to tu vlastně meleme a komu tím prospějeme

A zas jsem se neudržel...

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:00 | Nahoru | #157

kubikula78 píše: Bludevil> Ahoj, napíšu Ti pár +...

vlní se to
blbě to brzdí
klepe se to
fouká na tom
nejede to rychle
je to drahý

A proto to všichni čopráci máme tak rádi!!!

Není podmínkou k tomu abys něco miloval aby to bylo dobrý.....prostě se nám líbí ta syrovost, která přetrvává z dob, kdy se motorky začaly používat masověji....

Nicméně, mě těch 60 koní stačí, když nandám brašny tak i dost odvezu, pokud dám opěrku tak batůžek má hodně solidní pohodlí a já jsem rozlámaný taky nikdy nebyl.....


Tuhle odpověď beru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:01 | Nahoru | #158

Nordmax píše: No pokud je gsexr to nejpohodlnější co si zažil,tak si toho moc nezkusil


To není úplně asi odpověď nad kterou bys jen vteřinu použil mozek co?

ale jinak vinzenzo má recht- komu tím prospějeme
Ale z mé strany to rozhodně není rýpání, já se opravdu chtěl dozvědět, co je ta "esence", co bych měl na chopper/cruiser hledat. Protože u ostatních kategorií je patrná po prvním km.

Naposledy editováno 13.03.2012 11:03:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:08 | Nahoru | #159
Bludevil: Mně nepřipadá, že se na téhle kategorii sedí jako na záchodě. Spíš je to pozice jako v křesle nebo ještě spíše jako v autě s nohama na pedálech. Pokud by pozice na naháči byla nejpohodlnější, asi by v autech přepracovali sedadla do mírného předklonu a i domácí sezení by vypadalo jinak
Kategorie cruiserů vznikla v USA, kde se o městech která jsou od sebe 500 km říká, že jsou "vedle sebe". Je to prostě pro pohodlný přesun na velké vzdálenosti po rovných cestách. Choppery jsou jen odvozené, protože když nebyli MCčkáři schopní zvyšovat výkon, tak aspoň snižovali hmotnost.
Zkoušel jsem kromě cendur všechny kategorie a mé postavě fakt nejvíc vyhovuje tenhle posez. Tím ale netvrdím, že se v tom musí najít každý. Na sportech mě po pár kilometrech rovné jízdy začnou brát křeče v oblasti vršku zad mezi rameny - asi prostě neumím sedět. Pokud je ale zakroucená silnice, tak problémy nemám díky lehkému tělocviku za řídítky. Naháče bych zkousnul, ale stupačky bych stěhoval víc dopředu. Nehoví mi při vzpřímeném posezu mít chodidla víc vzadu než kolena. Mám pak pocit jako na klekačce (které nesnáším).
A odpověď na otázku proč koupit? Protože z nich ženské vlhnou a motorky neztrácejí na ceně

Naposledy editováno 13.03.2012 12:21:54

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:13 | Nahoru | #160

1100Virago píše: Bludevil:
A odpověď na otázku proč koupit? Protože z nich ženské vlhnou a motorky neztrácejí na ceně


Ty vibrace asi dělaj své a o té ceně nemá cenu se dohadovat, tam je to čirá pravda Pamatuji si, jak jsem kdysi jednu slečnu co jsem vozíval ještě na jawce 350 poprvé hrdě přijel vyvézt na japonském řadovém 4válci. Já si říkal jak z toho bude odvázáná, ona z toho slezla a: "to ale vůbec tak příjemně nevibruje jako ta předtím... "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:24 | Nahoru | #161

Bludevil píše: To není úplně asi odpověď nad kterou bys jen vteřinu použil mozek co?

ale jinak vinzenzo má recht- komu tím prospějeme
Ale z mé strany to rozhodně není rýpání, já se opravdu chtěl dozvědět, co je ta "esence", co bych měl na chopper/cruiser hledat. Protože u ostatních kategorií je patrná po prvním km.

Ale použil.. jestli ti příjde přirozenější na motce ležet,tak to opravdu nemá cenu diskuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:29 | Nahoru | #162

Nordmax píše: Ale použil.. jestli ti příjde přirozenější na motce ležet,tak to opravdu nemá cenu diskuze


Ano, zvlášť když se výslovně v daném příspěvku zmiňuji o přesednutí z cruisera zpět na NAHÁČE . Chce si to pořídit brýle, použít slabikář a porozumět následně psanému textu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:37 | Nahoru | #163

Bludevil píše: Ano, zvlášť když se výslovně v daném příspěvku zmiňuji o přesednutí z cruisera zpět na NAHÁČE . Chce si to pořídit brýle, použít slabikář a porozumět následně psanému textu...

Ty zde uvádíš,že si někdy někde jel na něčem-nejspíš ani nevíš na čem pár kilometrů-z toho tě bolela prdel teda asi...no a díky tomu tady zde dáváš recenze co je dobré a co ne? V tvém profilu vidím srada,tak to srovnávej s ním a né s nějakým vypůjčeným-no třeba hornetem,na kterém si najel další "desítky" km asi

Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 11:52 | Nahoru | #164
Kdybych řešil pohodlí,tak jezdim v klimatizovaný limuzíně a neřešim posez a mouchy v ksichtu...fakt jak malý děti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 12:11 | Nahoru | #165

Nordmax píše: Ty zde uvádíš,že si někdy někde jel na něčem-nejspíš ani nevíš na čem pár kilometrů-z toho tě bolela prdel teda asi...no a díky tomu tady zde dáváš recenze co je dobré a co ne? V tvém profilu vidím srada,tak to srovnávej s ním a né s nějakým vypůjčeným-no třeba hornetem,na kterém si najel další "desítky" km asi


napsání konkrétního zástupce kategorie jsem se vyhnul, protože by došlo ke klasickýmu "ale u toho je všechno špátně, to ten můj je něco totálně jinýho!!!"
A to že nevlastním žádného naháče jsi vzal kde? Že ho zrovna nemám v profilu?
Ale nic, to je debata na úrovni toho řešit s vesničanem, kterej nebyl nikdy dál než 10km ve městě pro "velkej nákup" aspekty žití ve velkoměstě...

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 12:22 | Nahoru | #166

Márty82 píše: Nevim proč jsi myslíte že cruiser nebrzdí,nezatáčí a nejedou- dle mého nesmysl.
Mám 195cm a na pár jsem seděl a moc pohodlný mi to nepřišlo ale to je můj dojem.



Mám srovnání pouze mezi Suzuki GSX 600F a Honda Blackwidow a můžu zodpovědně říct, že oproti tomu efku, to nejede, nebrzdí a nezatáčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 12:28 | Nahoru | #167

Yper píše: sorry, ale myslím si, že v tomhle se právě pleteš.
Kategorie chopper/criuser je tou nejvhodnější na cestování. Pohodlnější motorku z jiné kategorie nenajdeš. V tom je to její kouzlo.
Samozřejmě, že pokud si na tuhle motorku namontuješ vysoká řídítka, která nejsou nepodobna věšáku na prádlo, tak už je pohodlí diskutabilní, protože nevydržíš z důvodu odkrvených rukou.
Výhoda je i cestování ve dvou na větší vzdálenosti, protože Tvůj batůžek ne nenudí - má rozhled a může se kochat zrovna tak jako Ty a nepadá Ti na záda při každém zabrždění (ach ty ruce!) a nesnaží se Tě roztrhnout v břiše při každé akceleraci, protože má za zády opěrku.
Chopper/cruiser je životní styl v příznivém ročním období.



Nejpohodlnější jsou cesťáky ale věřím že i některé chopry respektive asi spíš cruisery mohou být pohodlné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 12:44 | Nahoru | #168

Bludevil píše: napsání konkrétního zástupce kategorie jsem se vyhnul, protože by došlo ke klasickýmu "ale u toho je všechno špátně, to ten můj je něco totálně jinýho!!!"
A to že nevlastním žádného naháče jsi vzal kde? Že ho zrovna nemám v profilu?
Ale nic, to je debata na úrovni toho řešit s vesničanem, kterej nebyl nikdy dál než 10km ve městě pro "velkej nákup" aspekty žití ve velkoměstě...


Já jsem nepřijel na babetě,já sů brňák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 13:06 | Nahoru | #169
Kdyby tohle vlákno někdo zadal na papíru, tak by se dalo říct aspoň škoda toho papíru.
Zkusme přidat jeden důvod : aspoń maj fabriky na motorky co vyrábět , obchodníci co prodávat a motorkáři co vybírat.
Ta hrůza kdyby na krámu byl sice dokonalej ale jeden supersport ,nanejvýš modrej, zelenej a červenej.
Snad jsem zadavatele vlákna uklidnil :))
Každej má prostě jinej vkus , to máš jako s babama :).
Kdyby frčely jenom brunety tak ty bloncky nikdo nebude chtít .

Naposledy editováno 13.03.2012 13:08:42

Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 13:16 | Nahoru | #170
Chopper a cruiser je schrott, kterej nejede,nebrzdí,nezatáčí. Fakt je, že se na tom nedá jet dlouhodobě víc než 130km/h. Taky brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarůstá. Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie. Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Ale je to nádhera.

Naposledy editováno 13.03.2012 13:24:07

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 13:28 | Nahoru | #171
sved> Ne,neuklidnil.

Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 13:46 | Nahoru | #172
Dobrá pro mně je to když nepočítáme vzhled moto a určitý životní styl který tyto motorky sebou nesou třeba kvůli pohodlnému posedu (mne to absolutně vyhovuje po sjetí si na Africa-Twin,Varaderu 1000,FJR 1300 nebyly moje,ale půjčené jsem se v tom utvrdil že mi nejvíc vyhovuje cruiser nemám zmačkaný nohy pod sebou netlačí mě nadrž při každém prudším zabrždění na koulých atd.)
Líbí se mi pohodová jízda nevyhledávám testování kam jsem schopen ručičku od tachometru dotlačit.
Líbí se mi zvuk těhle motorek.
Dál že vše na nich je z železa a né naohýbaný plast.
Dělá mi dobře že můj batůžek má taky radost z jízdy a nemodlí se kdy už budeme v cíli což od plno ženských na jiných stylech moto slýchávám.

A dle mého to jede,brzdí a perfektně ovládá. Sednout jsi na VTX-ko a snažit se s tím jet jak se silnicí a porovnávat(nebrzdí,nejede,nezatáčí) je absolutní nesmysl.To by tu za chvíli mohl být dotaz od lidí s endurama proč jsi kupujete silnice když lesem s tím neprojedeš.

Ale nevim proč když se řeší styl motorek tak se každý strefuje jen do cruiserů.
Pro nás to jsou krásný mašiny s duší a taky nerejeme a nezakládáme dotazy jak někdo může jezdit na něčem jiném možná je to trochu o jiném smýšlení a vyspělosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 14:39 | Nahoru | #173

--VinCenzo-- píše: Myslíš, že litrovej superbike za plynem nejde, jo vlastně skoro jako pionýr Slovy Backa, jsem jak v Jiříkovým vidění.
Já proti chopperistům nic nemám, ale tohle jsou mýty a bláboly. Jel jsem na 1700 Warrioru a zátah tam je zlomek sekundy a ne tak astronomickej jak píšeš jenže po tom kratičkým zátahu, kterej je smým přestárlým gixerem srovnatelnej je konec. Že ho má gixér ve vyšších otáčkách je úplně šumák, vzhledem k tomu, že se to do těch otáček dostane dřív, než se na těch obřích dvojválech vůbec rozhýbají písty, zvuk je nádhernej ale ohledně motoru je tam jen ten zvuk. Ale o čem to tu vlastně meleme a komu tím prospějeme

A zas jsem se neudržel...


¨
Tak se drž a nebo nedrž, to je tvůj problém. Každopádně pořád jen nevím o co ti jde?
Za každou cenu se nám snažíš dokázat, že nad tvou motorku a nebo jí podobnou prostě není a chceš asi slyšet, že máme šrot, že jsme nuly, protože jezdíme na šrotu, kterej se špatně ovládá, nebrzdí, klepe se .... a jánevímcoještě.
Takže o co ti jde?
A mimochodem, než se ty a tobě podobní na onen krouťák dostaneš, tak to chvíli trvá (tak rychle jak se ty domníváš to tedy nejde!) a když se dostaneš, tak musíš přeřadit a tak pořád dokolečka, ale samozřejmě, že nám s tím co sedláš dáš na prdel v rychlosti, ale nám o rychlost jaksi nejde.
Čéče nějak jsem si nevšiml, že bychom my v kategorii chopper/cruiser měli neustálou potřebu za každou cenu mlátit pantem o tom, že naše motorky jsou to nejlepší na světě.
Takže vo co ti gooo?
A mimochodem, podívej se na 2.list tohoto vlákna na to video.
To je celkem poučný pro lidi jako jseš ty.
V roce 2009, když mne smetlo to auto a výsledek je ten můj avatar, si můj kolega, který tehdy dělal hlavního operačního důstojníka PČR začal vést statistiku.
Na konci roku 2009 bylo v ČR celkem 90 mrtvých motorkářů!
70% byly SS, 28% silnice a 2 z kategorie chopper/cruiser.
Tohle číslo má pro mne vypovídající hodnotu. To o něčem svědčí. Na tuhle statistiku se nedá dívat z jiného pohledu. Mrtví jsou stále jen mrtví.

EDIT: ...sorry, né na 2. ale na 3.listu tohoto vlákna

Naposledy editováno 13.03.2012 14:54:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 14:47 | Nahoru | #174

Firecracker píše: Nejpohodlnější jsou cesťáky ale věřím že i některé chopry respektive asi spíš cruisery mohou být pohodlné.



Ohledně toho cesťáku stojím za tím, co napsal 1100Virago - ani mně nevyhovuje mít chodidla až za koleny.
Kdyby se na tom sedělo s těma nohama trochu víc vytrčenými dopředu, bylo by to asi fakt pohodlnější.
Ale asi né. na můj vkus se na tom sedí dost vysoko - jako na velbloudovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 14:56 | Nahoru | #175

Yper píše: Ohledně toho cesťáku stojím za tím, co napsal 1100Virago - ani mně nevyhovuje mít chodidla až za koleny.
Kdyby se na tom sedělo s těma nohama trochu víc vytrčenými dopředu, bylo by to asi fakt pohodlnější.
Ale asi né. na můj vkus se na tom sedí dost vysoko - jako na velbloudovi.



nemyslím, že musíš mít na c. enduru a nebo na velkým cestáku chodidla až za koleny, můžeš ale určitě jsou taková kde nemusíš. Jinak nevím jak to myslel zakladatel vklákna, ale mě taky osobně zajímalo proč si lidi kupují chopry a cruisery když to fakt oproti všem ostatním motorkám nejede, nebrzdí a nezatáčí, řekl bych že jsou to obecně motorky s nejhoršími jízdnimi vlastnostmi(myslím obecně) pokud jsem to pochopil tak ten důvod je asi prostě v tom že se Vám to líbí a upřednosňujete formu nad obsahem/vzhled nad praktičností/výkonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #176

Yper píše: ¨
V roce 2009, když mne smetlo to auto a výsledek je ten můj avatar, si můj kolega, který tehdy dělal hlavního operačního důstojníka PČR začal vést statistiku.
Na konci roku 2009 bylo v ČR celkem 90 mrtvých motorkářů!
70% byly SS, 28% silnice a 2 z kategorie chopper/cruiser.
Tohle číslo má pro mne vypovídající hodnotu. To o něčem svědčí. Na tuhle statistiku se nedá dívat z jiného pohledu. Mrtví jsou stále jen mrtví.

EDIT: ...sorry, né na 2. ale na 3.listu tohoto vlákna



tak a podle této statistiky jsou zdaleka nejbezpečnější endura no a konečně máme vítěze (vítěze čeho vlastně ??? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 15:17 | Nahoru | #177

raw píše: tak a podle této statistiky jsou zdaleka nejbezpečnější endura no a konečně máme vítěze (vítěze čeho vlastně ??? )



Endura byla v těch cesťácích, ale bylo jich zrovna malinko - zanedbatelně.

A vítěz? Sám také nevím čeho.
Je to tu jako v ústavu - jeden každý majitel choperr/cruiser napíše, že to má tyhle a tyhle nectnosti a že to stejně máme rádi a vzápětí se objeví několik pacientů, aby nám to co jsme sami přiznali zopakovalo a vydali to jako svůj vlastní poznatek a zkušenost a tím měli, třeba i falešný, pocit navrch.
Nevím o co jim, těm rypákům, jde. Možná chtějí slyšet, že teď půjdu domů, vytlačím ji na vrchol skály a hodím dolů. Možná by byli spokojeni!?

(reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 15:49 | Nahoru | #178
Yper> no možná by se to dalo řešit třebas takhle : hoši , jděte na záchod ,do obýváku ,do kuchyně nebo do garáže...no prostě najděte SVOJÍ motorku . Pozorně se na ní zadívejte!! Je to totiž ta NEJlepší motorka v naší galaxii možná i celém vesmíru. Chovejte se se k ní podle toho a ukažte že jste také vy mentálně na výši a neurážejte ostatní majitele/značky/druhy či typy motorek , které nejsou tak dokonalé jako ta vaše. kua to si nechám patentovat tuhle myšlenku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 16:31 | Nahoru | #179

Firecracker píše: nemyslím, že musíš mít na c. enduru a nebo na velkým cestáku chodidla až za koleny, můžeš ale určitě jsou taková kde nemusíš. Jinak nevím jak to myslel zakladatel vklákna, ale mě taky osobně zajímalo proč si lidi kupují chopry a cruisery když to fakt oproti všem ostatním motorkám nejede, nebrzdí a nezatáčí, řekl bych že jsou to obecně motorky s nejhoršími jízdnimi vlastnostmi(myslím obecně) pokud jsem to pochopil tak ten důvod je asi prostě v tom že se Vám to líbí a upřednosňujete formu nad obsahem/vzhled nad praktičností/výkonem



Tak ještě jednou pro ty co to dosud nepochopili z x přzpěvků.
Pokud na cruiseru jezdíš tak jak se k tomuhle styl patří a k jákému účelu je ta motorka stavěná
tak to jede,brzdí,zatáčí. Když s ním chceš závodit a házet ty vaše kolínka tak na to nelez když tomu nerozumíš.

A jen tak pro zajímavost proč máš tohle Jawa 250/353 Kývačka (1957) Custom
Když to nejde ani nastartovat a o rychlosti nebo brzdách se tu nedá mluvit už vůbec.

Nebo proč máš tohle Kawasaki KLR 600(1985) bych chtěl vidět to tvoje pohodlí po 200Km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?

13.3.2012 v 17:10 | Nahoru | #180
Márty82> Hned se nečerti, to že má obecně chopper/cruiser nejhorší jízdní vlasnosti ze všech druhů motorek je fakt, ale netvrdím, že to musí někomu vadit. Já na kolínko nikdy nejezdil a neláká mě to.

Odpověď je celkem jednoduchá první motorka v té době poměrně spolehlivá za 3000kč nebylo co řešit.

Co se týče pohodlí tak v jednom to docela jde, jen by to chtělo asi přešít sedlo, přece jí nějaký ten pátek je. Jinak pohodlí je super, můžu na tom sedět skoro jak na čopru(sednu si na sedadlo spolujezdce a opřu se o kufr) nebo na to sedím jak na židli(klasický enduro posed) no a nebo si hodím nohy na zadní stupačky a z rázem je z toho SS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist