No aspoň základní požadavky:
1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop
Tak cooo, čekám na rady
Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
valibuk píše: kdyby byla polovina z toho co se tu dočtu pravda,trávil bych většinu života čekáním na odtahovku
Však a ne snad? Posledně jsi přece měl na tom Volvu defekt, já bych řekl že tím pádem Volvo nikdy
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
* Alfa Romeo
Astom Martin
* Audi
* BMW
* Citroën
* Dacia
* Daewoo
* Ferrari
* Fiat
* Ford
* Honda
* Hyundai
* Chevrolet
* Chrysler
* Jaguar
* Jeep
* Kia
* Lancia
* Land Rover
Lamborghiny
* Mazda
* Mercedes
* Mitsubishi
* Nissan
* Opel
* Peugeot
* Porsche
* Renault
* Rover
* Saab
* Seat
* Škoda
* Subaru
* Suzuki
* Toyota
* Volkswagen
* Volvo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
valibuk píše: 2LEKO> a dalo se to startovat klikou,to je obrovská výhoda já bych startoval klikou až bych brečel ale ty nový šroty už to nemaj
jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)
ale toho kombajna sme meli asi deset let a super kara, obzvlast v zime na horach to bylo super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Až se naučíš jezdit, tak to prodáš za stejný peníze cos to koupila a můžeš začít přemýšlet o "normálnim" autě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
assassin píše: jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)
ale toho kombajna sme meli asi deset let a super kara, obzvlast v zime na horach to bylo super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1100Virago píše: valibuk: Velký kombík je ještě stará Volha 21
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.
Naposledy editováno 22.09.2011 10:37:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Dr.Houba píše: Jojo, když jsme jeli s oktávkou kamarádem před 5 lety do Turína přes Alpy, to byla aspoň akce ..
parada to je nostalgie... taky se nam za jizdy otevrela spatne dovrena kapota, nastesti na zahradce byly lyze tak to nerozflakalo okno.. ale dobrodruzny to bylo dost:)
no ale je fakt ze ta oktavka moc velka neni, mel bych tu jeste jedno doporuceni na auto pro velky lidi:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
valibuk píše: mám rád veterány ale jezdit bych s tím nechtěl,nedávno jsem jel s feldou a je to fakt hrozný harašito,je to překonaný,nedá se nic dělat
tak ja bych s tim i jezdil, me se ty stary stroje strasne libi, jak rika virago, mely spoustu neuveritelnejch vychytavek :)
zrovna nedavno sem sel u babicky na zahrade kolem napravy z oktavky.. dvojity lichobeznikovy ramena, to uz maj dneska jen nejryzejsi sportaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
assassin píše: jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)
to je tim že má málo válců
já klikou startoval T603 i T600, a nikdy nebyl problém
valibuk píše: ve svý době to bylo něco ale nechtěl bych to mít dneska jako rodinný auto
mě teda dostávalo nejvíce bakelitové kolečko na ovládaní topení na motoru ..hlavně když ten bakelit teplem prasknul a buď to topilo v létě nebo netopilo v zimě
1100Virago píše: valibuk: Velký kombík je ještě stará Volha 21
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.
me se jako malymu hrozne libilo to topeni s tima vydechama krytejma plechama.. v ty oktavce byla ale hrozna zima:) stryc tam mel ty topeni dobastleny 2x :) a ty maly okna, kdyz sem se v tom nedavno vez tak si pripadas jak v ponorce, proste ma svezeni v tehle strojich svy kouzlo, on trabant/wrtburg treba je taky tovarna na zazitky:)
assassin píše: parada to je nostalgie... taky se nam za jizdy otevrela spatne dovrena kapota, nastesti na zahradce byly lyze tak to nerozflakalo okno.. ale dobrodruzny to bylo dost:)]
Nám za celou cestu akorát pokazil stator (který naštěstí kamarád vozil náhradní) a jednou vypadla pružinka u pedálu spojky, tak jsem ji hledali asi kilometr po alpském průsmyku ...ale jinak cesta v autě od výroby bez pásů, to byl aspoň adrenalin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
FiZzeR píše: to je tim že má málo válců
já klikou startoval T603 i T600, a nikdy nebyl problém
ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit
assassin píše: ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit
já jí dal kamarádovi,když jsem šel na vojnu,normálně jezdila,papíry měla tenkrát to mělo cenu,jako dneska Š 1O5assassin píše: ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit
nn, ještě jako študák jsem si přivydělával klempířinou a motorařinou u jednoho člověka, kterej sbíral tatrovky
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
FiZzeR píše: no já zase slyšel, že se do tohodle hojně přendával turbochrocht z avie,a že to pak bylo nepřekonatelný auto
...ten Perkins tam pasoval s min.úpravama...my ho měli z nějakého vysokozdvižného vozíku ..u Avie problémy s převodovkou a spojkou!
Naposledy editováno 22.09.2011 11:04:52